Riverclan Ceremonie [22-08-15]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Riverclan Ceremonie [22-08-15]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Butterstar
StarClan
Riverclan Ceremonie [22-08-15] XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Riverclan Ceremonie [22-08-15]   Riverclan Ceremonie [22-08-15] Icon_minitimeza 22 aug 2015 - 15:19


butterstar


I'm bulletproof,
nothing to lose


De Flame-point leader likte over haar schouder terwijl ze uit haar den stapte. Met een diepe zucht rekte ze haar ranke lichaam uit en glimlachte zacht terwijl ze op haar rots sprong. Het had even geduurd maar ze wist dat haar kittens bijna warrior zouden worden, alle drie hadden enkel nog een klein zetje nodig, en een van die drie zou ze zo'n zetje vandaag geven. "Laat alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen zich verzamelen voor een Naamceremonie!" Haar heldere stem luidde over het kamp en in stilte keek ze toe hoe iedereen zich verzamelde. Ze likte over haar poot en ging rustig zitten.

"Vandaag zullen alleen drie oudere apprentices een nieuwe mentor krijgen die hun naar het Warriorschap zullen laten reizen." Ze glimlachte warm. "Fogpaw, Hushpaw en Outpaw stap naar voren." Met trots in haar ogen keek ze naar haar zoon voor ze zich op de clan richtte. "Fogpaw vanaf nu tot jij jouw warrior naam verkregen hebt zal Leopardshade jouw mentor zijn. Ik verwacht dat jullie goed samen zullen werken." Ze glimlachte en draaide haar hoofd om. "Hushpaw, jouw mentor zal Creamyfrost zijn tot ook jij jouw warrior naam zal krijgen. Creamyfrost is een gerespecteerde warrior binnen de clan en ik weet zeker dat hij je tot een geweldig warrior zal maken." Met nog een naam te gaan wist ze dat ze dit veel te lang uitgesteld had. "Outpaw, je hebt nog maar heel even te gaan, en ik weet dat Silvercloud intresse in jou getoont heeft. Zij zal jouw trainen naast Brookpaw, ik weet zeker dat ze een heleboel leuke opdrachten voor jou zal hebben en jij gouw genoeg je Warrior naam zal krijgen." Een warme glimlach gleed over haar lippen terwijl ze zichzelf uitrekte. "Hiermee is de ceremonie afgesloten!" Met die woorden sprong ze omlaag en stapte weg naar haar eigen apprentice Whirlpaw.


You shoot me down
but I won't fall





One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Silvercloud
Member
Riverclan Ceremonie [22-08-15] NMCtPPd
Yanthe
617
Actief
"I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."

CAT'S PROFILE
Age: 52moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Silvercloud
BerichtOnderwerp: Re: Riverclan Ceremonie [22-08-15]   Riverclan Ceremonie [22-08-15] Icon_minitimeza 22 aug 2015 - 16:13

"Laat alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen zich verzamelen voor een Naamceremonie!" De poes had al klaar gestaan toen de leader haar gewoonlijke oproep deed. Ze wist wat er zou komen. Butterstar had haar er daarstraks nog over aangesproken, iets wat ze niet had geweigerd. Waarom zou ze ook. Ze zou er alles aan doen om apprentices hun laatste trainingen te geven voordat ze een gewilde warrior werden. Het duurde dan ook niet lang voordat ze eindigde met de laatste apprentice, Outpaw. "Outpaw, je hebt nog maar heel even te gaan, en ik weet dat Silvercloud intresse in jou getoont heeft. Zij zal jouw trainen naast Brookpaw, ik weet zeker dat ze een heleboel leuke opdrachten voor jou zal hebben en jij gauw genoeg je Warrior naam zal krijgen." Ze knikte kort bij de woorden van de leader. Het bleef een grote eer dat de poes haar zo vertrouwde dat ze haar zoon aan haar gaf als apprentice, ondanks dat hij bijna klaar was om warrior te worden. Net zoals de andere mentoren liep ze naar voren om haar nieuwe apprentice te begroeten. Ze wist nu al dat ze wel eens met haar twee apprentices een training kon houden. Dan kon Brookpaw ook nog eens wat leren van een kat die op vlak van training al een heel stuk verder stond. Toch zou ze er eerst achter moeten komen hoever hij al stond, want ze had niets gehoord over hoe ver hij met trainingen stond.


"I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."
Terug naar boven Ga naar beneden
Hushpaw
Member
Riverclan Ceremonie [22-08-15] DPKsfdL
303
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons | 3 quarter moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hushpaw
BerichtOnderwerp: Re: Riverclan Ceremonie [22-08-15]   Riverclan Ceremonie [22-08-15] Icon_minitimeza 22 aug 2015 - 16:53

"Laat alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen zich verzamelen voor een Naamceremonie!" klonk het van buitenaf, Hushpaw zwaaide zijn staart in het rond en verliet de apprentice den. Hij wist dat hij vandaag eindelijk zijn mentor krijgen zou, en uiteindelijk zou hij kunnen beginnen met zijn training. "Vandaag zullen alleen drie oudere apprentices een nieuwe mentor krijgen die hun naar het Warriorschap zullen laten reizen." Spannend dacht hij bij zichzelf!
"Fogpaw, Hushpaw en Outpaw stap naar voren." Bij het horen van zijn naam tierde spanning door heel zijn lijf, hij had lang op dit moment gewacht. Fier zette hij een stap naar voren en keek nieuwsgierig om zijn nieuwe mentor naar Butterstar. "Fogpaw vanaf nu tot jij jouw warrior naam verkregen hebt zal Leopardshade jouw mentor zijn. Ik verwacht dat jullie goed samen zullen werken." Toen Butterstar uitgesproken was wist dat hij nu aan de beurt was, opgewonden zwiepte hij zijn staart heen en weer. "Hushpaw, jouw mentor zal Creamyfrost zijn tot ook jij jouw warrior naam zal krijgen. Creamyfrost is een gerespecteerde warrior binnen de clan en ik weet zeker dat hij je tot een geweldig warrior zal maken." Bij het horen van die woorden voelde hij zijn oren warm worden van het bloed, hij voegde zich bij zijn nieuwe mentor aan en begroette haar.  Ondertussen had Butterstar nog iets gezegd maar dit had hij niet meer gehoord door de opwinding, hij keek nieuwsgierig op naar Creamyfrost en wachtte op een respons.


Hushpaw -  Apprentice - Riverclan


Laatst aangepast door Hushpaw op zo 23 aug 2015 - 20:19; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Pantherstar
StarClan
Riverclan Ceremonie [22-08-15] Bba20rI
Loïs
2051
Actief
'May they sing your names with love and with fury'

CAT'S PROFILE
Age: » 72 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pantherstar
BerichtOnderwerp: Re: Riverclan Ceremonie [22-08-15]   Riverclan Ceremonie [22-08-15] Icon_minitimeza 22 aug 2015 - 19:07

Het bekende zinnetje opende een ceremonie, en Panthergrowl liet zijn half-opgegeten vis liggen om te kijken wie er vandaag benoemd zou worden tot warrior, apprentice of mentor. Hij wist dat hij geen apprentice meer zou krijgen aangezien hij er al twee onder zijn hoede had, al wilde hij maar wat graag van die Galekwal af. Een norse uitdrukking gleed over zijn gezicht doordat hij alleen al aan de apprentice dacht. Hij vond zichzelf zoveel, met zijn geweldige familielijn. Panther had een grote hekel aan opscheppers, dus dan kon hij niet anders dan minachting voelen voor Galepaw. Echter richtte hij zijn aandacht weer op Butterstar toen ze de apprentices ging vertellen wie hun mentor zou worden. Fogpaw kreeg Leopardshade, Hushpaw kreeg Creamyfrost en Outpaw kreeg Silvercloud. Zijn gele ogen schoten richting de zilveren poes. Toen de ceremonie afgesloten was, trippelde hij naar haar toe en tikte haar flank aan met zijn grijze staart. "Gefeliciteerd," miauwde hij met een grijnsje. "Hopelijk is jouw apprentice leuker dan de mijne." vervolgde hij hoofdschuddend.

Tag: Silvercloud


Riverclan Ceremonie [22-08-15] EHnbxOu        0        Riverclan Ceremonie [22-08-15] 12ADpxX
Terug naar boven Ga naar beneden
Silvercloud
Member
Riverclan Ceremonie [22-08-15] NMCtPPd
Yanthe
617
Actief
"I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."

CAT'S PROFILE
Age: 52moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Silvercloud
BerichtOnderwerp: Re: Riverclan Ceremonie [22-08-15]   Riverclan Ceremonie [22-08-15] Icon_minitimeza 22 aug 2015 - 20:01

Ze zat weer met haar gedachten ergens anders toen er plots iemand haar feliciteerde. "Gefeliciteerd," Ze draaide haar kopje weg van haar nieuwste apprentice en keek nu recht in de ogen van Panthergrowl. Ze haalde even haar ene mondhoek op in een klein glimlachje om het feit dat hij haar kwam feliciteren en knikte even dankbaar. "Hopelijk is jouw apprentice leuker dan de mijne." De poes grinnikte even bij zijn woorden. "Is jouw apprentice dan zo erg?" vroeg ze uiteindelijk dan ook, nieuwsgierig waarom hij dit boven haalde. Ze zou zich niet kunnen inbeelden dat ze een monster van een apprentice had. Of ze had altijd al geluk gehad met haar leerlingen, of ze zag hun slechte aspecten niet direct in. Brookpaw, één van haar huidige apprentices, kon wel eens een franke mond tegen haar opzetten en kwade blikken op haar werpen, maar voor de rest viel dat wel mee. Dat hoorde er toch bij. Right?


"I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."
Terug naar boven Ga naar beneden
Pantherstar
StarClan
Riverclan Ceremonie [22-08-15] Bba20rI
Loïs
2051
Actief
'May they sing your names with love and with fury'

CAT'S PROFILE
Age: » 72 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pantherstar
BerichtOnderwerp: Re: Riverclan Ceremonie [22-08-15]   Riverclan Ceremonie [22-08-15] Icon_minitimeza 22 aug 2015 - 20:40

De witte poes glimlachte en Panthergrowl glimlachte terug. "Hopelijk is jouw apprentice leuker dan de mijne." voegde hij aan zijn begroeting toe en hief veelbetekenend zijn wenkbrauwen op. Nee, zijn apprentice was niet de leukste. "Is jouw apprentice dan zo erg?" Vroeg Silvercloud hem nieuwsgierig en zachtjes grinnikte hij, waarna hij knikte. Hij keek haar vervolgens aan, al moest hij wel een beetje naar beneden kijken - hij was immers groot en had veel spieren, en bleef een kater. "Ja," beantwoordde Panther haar vraag en haalde zijn schouders op. "Het is Galepaw, de zoon van Bravesoul. Je zou wat van hem verwachten, maar hij is heel erg arrogant. Ik denk dat de roem hem naar het hoofd is gestegen." Vertelde hij haar zonder blikken of blozen. Hij had hem nergens gezien in het kamp en dacht dus ook niet dat hij gehoord zou worden.


Riverclan Ceremonie [22-08-15] EHnbxOu        0        Riverclan Ceremonie [22-08-15] 12ADpxX
Terug naar boven Ga naar beneden
Silvercloud
Member
Riverclan Ceremonie [22-08-15] NMCtPPd
Yanthe
617
Actief
"I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."

CAT'S PROFILE
Age: 52moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Silvercloud
BerichtOnderwerp: Re: Riverclan Ceremonie [22-08-15]   Riverclan Ceremonie [22-08-15] Icon_minitimeza 22 aug 2015 - 21:06

Even hield ze haar kopje wat schuin toen hij het bevestigde. "Het is Galepaw, de zoon van Bravesoul. Je zou wat van hem verwachten, maar hij is heel erg arrogant. Ik denk dat de roem hem naar het hoofd is gestegen." Ze hield haar blik op hem gericht terwijl hij sprak. "Dan word het eens tijd om je apprentice wat strenger aan te pakken hé." mauwde ze plagerig en liet haar staart even langs zijn borst gaan. "Ik weet wel dat je gezag hebt over jongere katten, je laat je toch zeker niet doen door een enkele arrogante apprentice?" Ondanks de raad die er achter haar woorden schuilde, kon ze het toch niet laten om even te grijnzen.


"I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."
Terug naar boven Ga naar beneden
Outrage
StarClan
Riverclan Ceremonie [22-08-15] Tumblr_omcueqXSSX1sandloo2_r1_400
Sean
296
Actief
I may be as pretty as an angel, but I sure as hell ain't one.

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Outrage
BerichtOnderwerp: Re: Riverclan Ceremonie [22-08-15]   Riverclan Ceremonie [22-08-15] Icon_minitimeza 22 aug 2015 - 21:43

I don't want your sugar and spice
words: ###. tag: here. notes: whooo!
Sugar and spice and everything nice. I poured down the drain of my life last night. I'm not stressing, obsessing over who I'm not impressing I know perfection's infectious or is it more like infection It gets under your skin because you know I'm ignoring you Wouldn't you rather be broken than boring too?


En het was gedaan met zijn luizenleventje, of niet? Outpaw had ergens het idee dat zijn moeder van plan was om hem een nieuwe mentor te geven. Ach ja, straks werd hij nog dik. Hij kon zijn mooie bouw niet laten verpesten, of niet dan? De kater rekte zich eventjes uit en liep ook naar de rots, de andere katten volgend. Stiekem moest hij ook wel toegeven dat hij zich beledigder zou voelen als zijn moeder hem geen nieuwe mentor zou geven. Hij ging zitten en krulde zijn staart om zijn poten heen, afwachtend, al staarde hij meer naar de rots dan naar de clanleader. Op de één of andere manier was het op die manier makkelijker te verkroppen. "Vandaag zullen alleen drie oudere apprentices een nieuwe mentor krijgen die hun naar het Warriorschap zullen laten reizen." Er was dus een kans dat hij erbij zat, hij was ergens wel benieuwd. "Fogpaw, Hushpaw en Outpaw stap naar voren." En ja, daar was zijn naam. Hij zag de blik wel in haar ogen, trots. Maar hij kon het zelf niet goed hebben. Met een onwillige blik zijn ogen keek hij dan ook langs haar heen. "Fogpaw vanaf nu tot jij jouw warrior naam verkregen hebt zal Leopardshade jouw mentor zijn. Ik verwacht dat jullie goed samen zullen werken. Hushpaw, jouw mentor zal Creamyfrost zijn tot ook jij jouw warrior naam zal krijgen. Creamyfrost is een gerespecteerde warrior binnen de clan en ik weet zeker dat hij je tot een geweldig warrior zal maken." Nou, nu kwam het hoor. "Outpaw, je hebt nog maar heel even te gaan, en ik weet dat Silvercloud intresse in jou getoont heeft. Zij zal jouw trainen naast Brookpaw, ik weet zeker dat ze een heleboel leuke opdrachten voor jou zal hebben en jij gauw genoeg je Warrior naam zal krijgen." Top. "Hiermee is de ceremonie afgesloten!" Nou, Silvercloud dus, waar was ze? Hij keek eventjes om zich heen en zag een zilverkleurige kattin hem inderdaad benaderen, maar voordat hij iets kon zeggen, raakte ze in gesprek met een andere warrior. Wat ongemakkelijk bleef hij zitten, zijn staart rond zijn lichaam krullend. Uhm.. Even wachten dus?


AND IN THEIR EYES HE WAS THE BAD GUY

THEME I, II, III
Terug naar boven Ga naar beneden
Pantherstar
StarClan
Riverclan Ceremonie [22-08-15] Bba20rI
Loïs
2051
Actief
'May they sing your names with love and with fury'

CAT'S PROFILE
Age: » 72 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pantherstar
BerichtOnderwerp: Re: Riverclan Ceremonie [22-08-15]   Riverclan Ceremonie [22-08-15] Icon_minitimeza 22 aug 2015 - 21:44

"Dan word het eens tijd om je apprentice wat strenger aan te pakken hé." Miauwde Silvercloud plagerig en Panther schudde grijnzend zijn hoofd. "Ik doe mijn best, maar hij wil gewoon niet luisteren." Beantwoordde hij haar met een pruillip en grinnikte toen. Toen opeens de staart van Silver over zijn borst heen ging kreeg hij een grijnsje op zijn gezicht. "Ik weet wel dat je gezag hebt over jongere katten, je laat je toch zeker niet doen door een enkele arrogante apprentice?" Hierbij trok Panthergrowl zijn wenkbrauw op. "Ik heb al tegen hem gedreigd, dat ik hem langer apprentice hou, maar hij zei toen dat ik dan langer met hem zit opgescheept. En het is nog waar ook!" Miauwde hij verontwaardigd maar kon er nu over grinniken. "Toen dreigde ik dat ik hem een mentor zou geven als Snowkiller, je zou denken dat díé voor wat angst zou zorgen, maar toen zei hij dat dat tenminste een warrior was." Hierbij snoof de grote RiverClanner. "Ik lijk net een elder, dit geroddel," grinnikte hij toen en trok zijn wenkbrauwen op in een frons.


Riverclan Ceremonie [22-08-15] EHnbxOu        0        Riverclan Ceremonie [22-08-15] 12ADpxX
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Riverclan Ceremonie [22-08-15] XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Riverclan Ceremonie [22-08-15]   Riverclan Ceremonie [22-08-15] Icon_minitimeza 22 aug 2015 - 21:51


butterstar


I'm bulletproof,
nothing to lose


"Snowkiller heeft al twee apprentices, dat gaat dus niet door Panthergrowl." Mompelde ze droogjes naar hem toe stappend met haar blauwe ogen diep doordringend in de zijne starend voor ze haar hoofd omdraaide. "Silvercloud zou jij niet eens naar je apprentice gaan?" Mompelde ze droog en keek Panthergrowl opnieuw aan. "Als jij een nieuwe apprentice wilt kan je het ook bij mij aangeven en niet roddelen als een elder zoals jij het zo mooi verwoord."


You shoot me down
but I won't fall





One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Silvercloud
Member
Riverclan Ceremonie [22-08-15] NMCtPPd
Yanthe
617
Actief
"I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."

CAT'S PROFILE
Age: 52moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Silvercloud
BerichtOnderwerp: Re: Riverclan Ceremonie [22-08-15]   Riverclan Ceremonie [22-08-15] Icon_minitimeza 22 aug 2015 - 21:59

Ze had even geglimlacht bij zijn woorden, maar al snel verdween deze glimlach toen ze Butterstar zag aankomen. Ze trok even ongemakkelijk met haar oortjes en liet haar kopje even wat zakken toen de leader het tegen haar had. "Silvercloud zou jij niet eens naar je apprentice gaan?" Yeah, right. Ze kwam ook op het juiste moment. Ze knikte kort en verliet het duo zonder nog verder iets te zeggen. Ze richtte zich direct terug op toen ze hen verlaten had en liep vervolgens naar Outpaw toe. "Sorry dat ik je liet wachten, Outpaw." zei ze met een glimlachje, zoals ze altijd deed. Wat er ook aan de hand was, Silvercloud was altijd vrolijk, ondanks dat ze onder haar voeten kreeg van Butterstar. Ze zette een stapje naar de kater toe en stak haar neusje naar hem uit, om het vertrouwde ritueel uit te voeren.


"I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."
Terug naar boven Ga naar beneden
Outrage
StarClan
Riverclan Ceremonie [22-08-15] Tumblr_omcueqXSSX1sandloo2_r1_400
Sean
296
Actief
I may be as pretty as an angel, but I sure as hell ain't one.

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Outrage
BerichtOnderwerp: Re: Riverclan Ceremonie [22-08-15]   Riverclan Ceremonie [22-08-15] Icon_minitimeza 22 aug 2015 - 22:29

I don't want your sugar and spice
words: ###. tag: here. notes: whooo!
Sugar and spice and everything nice. I poured down the drain of my life last night. I'm not stressing, obsessing over who I'm not impressing I know perfection's infectious or is it more like infection It gets under your skin because you know I'm ignoring you Wouldn't you rather be broken than boring too?


Een beetje ongemakkelijk bleef Outpaw zitten. Het was nou niet dat hij niet gewend was om overgeslagen te worden en achtergesteld. En misschien stelde hij zich een beetje aan, een heel klein beetje, maar het maakte dat hij zich er best slecht over voelde. Hij kneedde de aarde wat met zijn poten en wachtte, terwijl zijn nekharen toch iets overeind kwamen. Zijn moeder had hem al redelijk achtergesteld immers, al snel genoeg aangegeven dat hij een buitenstaander was voor zijn gevoel. En zijn oude mentor had zijn training gestaakt. Zou deze mentor dan gewoon het riedeltje voortzetten? Ze kwam uiteindelijk, na interventie van zijn moeder, kwam ze wel naar hem toe. "Geeft niet," sprak hij wat kort, waarna hij overeind kwam en zijn neus wat ruw tegen de hare aanduwde. Let's get this over with quick.


AND IN THEIR EYES HE WAS THE BAD GUY

THEME I, II, III
Terug naar boven Ga naar beneden
Pantherstar
StarClan
Riverclan Ceremonie [22-08-15] Bba20rI
Loïs
2051
Actief
'May they sing your names with love and with fury'

CAT'S PROFILE
Age: » 72 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pantherstar
BerichtOnderwerp: Re: Riverclan Ceremonie [22-08-15]   Riverclan Ceremonie [22-08-15] Icon_minitimeza 22 aug 2015 - 23:34

"Snowkiller heeft al twee apprentices, dat gaat dus niet door Panthergrowl." Oh. Oh, dung. Met een schaapachtige grijns op zijn gezicht geplakt draaide hij zich om en keek naar Butterstar, die duidelijk een groot deel van hun gesprek had overhoord. Nou ja, uiteindelijk was zij wel degene die hij wilde spreken... Maar misschien wel iets tactvoller. Ach wat, wat kon het Panther ook schelen; wat gebeurd was was gebeurd. "Silvercloud zou jij niet eens naar je apprentice gaan?" Zijn grijns verdween van zijn gezicht. Hij had het net een soort van gezellig gehad met haar, waar sloeg dit nou weer op. Maar natuurlijk wist hij dondersgoed dat ze verantwoordelijkheid had en nam het haar dus ook niet kwalijk toen ze zonder iets te zeggen weg liep. Butterstar kon nogal intimiderend zijn. "Als jij een nieuwe apprentice wilt kan je het ook bij mij aangeven en niet roddelen als een elder zoals jij het zo mooi verwoord." De donkergrijze oortjes van Panthergrowl draaiden in zijn nek. "Sorry Butter." Mompelde hij al klonk het niet al te gemeend, en het feit dat hij Butter zei en niet Butterstar was nog een reden om dit niet als een heel goeie verontschuldiging te zien.


Riverclan Ceremonie [22-08-15] EHnbxOu        0        Riverclan Ceremonie [22-08-15] 12ADpxX
Terug naar boven Ga naar beneden
Silvercloud
Member
Riverclan Ceremonie [22-08-15] NMCtPPd
Yanthe
617
Actief
"I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."

CAT'S PROFILE
Age: 52moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Silvercloud
BerichtOnderwerp: Re: Riverclan Ceremonie [22-08-15]   Riverclan Ceremonie [22-08-15] Icon_minitimeza 22 aug 2015 - 23:58

Ze voelde al snel Outpaw's neusje, die iets wat ruw, tegen haar snuit werd gedrukt. Ze wiebelde even twijfelend met haar oortjes, maar lachte al snel haar twijfels weg. "Ik kom je morgen wakker maken om te overlopen waar je al staat met je training," deelde ze mee terwijl ze een klein stapje naar achteren zette. Ze zag altijd het enthousiasme van haar allereerste apprentice in elke nieuwe leerling die haar toegewezen kreeg. Dat was iets goeds, maar door deze illusie zag ze niet dat sommige apprentices totaal het tegenovergestelde waren. Bij Brookpaw had ze al wel door dat ze vooral veel om zichzelf gaf en haar graag tegen sprak, maar dat kon ze nog wel aan. Nu nog wel althans. Ze knikte kort naar de kater als teken dat hij nu vrij was. Wat gezegd moest worden was gezegd.


"I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Riverclan Ceremonie [22-08-15] 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Riverclan Ceremonie [22-08-15]   Riverclan Ceremonie [22-08-15] Icon_minitimezo 23 aug 2015 - 18:52

Nadat hij zijn crèmekleurige vacht helemaal had gewassen stapte hij de warrior den uit. Butterstar had hem gevraagd of hij nog een apprentice wilde hebben en natuurlijk had hij ja gezegd. Naast Cedarpaw kon hij er best nog een apprentice bij hebben en hij vond het fijn om andere katten de warrior code te leren. Te leren vissen, jagen en vechten. Tijdens de trainingen was hij helemaal in zijn element en dat waren ook de enige momenten dat hij echt ontspannen was, dat hij nergens anders meer aan dacht. Hij wilde naar de prooistapel lopen toen de stem van zijn tante over het kamp klonk. Met een glimlach keek hij op, het was tijd. Hij trippelde naar het groepje katten toe die zich aan het verzamelen waren. Rustig ging hij zitten in het midden zoals altijd, zijn staart losjes achter hem. Eerst was Fogpaw aan de beurt, daarna zou Hushpaw komen de kater die hij als apprentice zou krijgen. De woorden van Butterstar maakte hem verlegen en hij wist even niet waar hij het zoeken moest, maar toen dwong hij zichzelf weer vriendelijk te glimlachen en op te staan om naar Hushpaw te lopen. Alleen voordat hij ook maar een stap verzet had ving hij het gesprek tussen zijn voormalige mentor Silvercloud en Panthergrowl op. Zijn haren kwamen overeind en zijn oren gleden in zijn nek. Creamyfrost was niet makkelijk boos te krijgen, eigenlijk bijna onmogelijk. Maar niemand kwam aan de kittens van Bravesoul. Bravesoul zou in zijn hart altijd zijn beste vriend blijven en hij had hem beloofd op zijn kittens te passen als hem iets zou overkomen, helaas was dat veel te vroeg gebeurd. Hij was gek op zijn peetkittens. Er liep een siddering door zijn lijf en toen had hij pas door dat hij zijn nagels uitgeslagen had, geschrokken trok hij ze weer in. Hij had Panthergrowl altijd aardig gevonden en hij was geen kat die snel wrok tegen iemand koesterde, maar de kater was nou veel te ver gegaan. Hij moest moeite doen om niet zijn nagels opnieuw uit te slaan. Hij was een clangenoot en hij hoorde niet met hem te vechten. “Misschien moet je dan eerst eens naar jezelf kijken.” Snauwde hij kwaad toen Silvercloud naar haar eigen apprentice gelopen was en hij het woord alleen tot Panthergrowl kon richten. Zijn lichtblauwe ogen fonkelden, terwijl hij de andere warrior aanstaarde. Toen keek hij zijn tante aan en trok met een ruk zijn blik van hen af. Voordat hij nog steeds met zijn oren in zijn nek naar Hushpaw sjouwde. Ooh, wat een heerlijk begin dit. Wat moest de jonge kater wel niet van hem denken. Hij zuchtte en duwde zijn neus tegen die van zijn nieuwe apprentice aan. “Gefeliciteerd, het ligt niet aan jou Hushpaw.” Zijn stem trilde nog wat, hij was er echt ontdaan van. “Bij zonsopgang bij de uitgang van het kamp. Ik neem je eerst alleen mee, daarna doen we een training samen met Cedarpaw. Cedarpaw is al bijna klaar om warrior te worden, dus je kunt ook heel veel van hem leren.” Hij draaide zich om, zijn schouder hingen ietsje toen hij weer terug liep naar de prooistapel om alsnog wat te eten te pakken al had hij helemaal geen honger meer.

Tag: Panthergrowl, Butterstar & Hushpaw



I'm hunting with StarClan
Riverclan Ceremonie [22-08-15] R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Hushpaw
Member
Riverclan Ceremonie [22-08-15] DPKsfdL
303
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons | 3 quarter moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hushpaw
BerichtOnderwerp: Re: Riverclan Ceremonie [22-08-15]   Riverclan Ceremonie [22-08-15] Icon_minitimema 24 aug 2015 - 18:39

Haastig liep hij door de menigte op de openplek door, hij was opzoek naar Creamyfrost toen hij gemene stemmen hoorde, er was een ruzie uitgebroken! Blijkbaar was de ruzie net afgelopen toen hij dichterbij gekomen was, plots stond Creamyfrost met een toch wel héél enge blik naar hem te kijken! Zou had hij helemaal de eerste ontmoeting niet in gedacht gehad, hij voelde hoe hij zijn neus tegen de zijne zette. 'Gefeliciteerd, het ligt niet aan jou Hushpaw.' Zei hij met een trillende stem, 'Bij zonsopgang bij de uitgang van het kamp. Ik neem je eerst alleen mee, daarna doen we een training samen met Cedarpaw. Cedarpaw is al bijna klaar om warrior te worden, dus je kunt ook heel veel van hem leren.' De angst sijpelde snel weg uit Hushpaw toen hij hoorde dat ook Creamyfrost al wat bekomen was. 'Natuurlijk Creamyfrost, zoals je wenst' zei hij snel terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fogpaw
Member
Riverclan Ceremonie [22-08-15] DPKsfdL
77
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Fogpaw
BerichtOnderwerp: Re: Riverclan Ceremonie [22-08-15]   Riverclan Ceremonie [22-08-15] Icon_minitimevr 4 sep 2015 - 18:50

"Laat alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen zich verzamelen voor een Naamceremonie!" Fogpaw sprong enthousiast overeind bij het horen van Butterstars woorden. Haar staart vloog omhoog en ze snelde naar de open plek en wurmde zich al snel door de massa's katten heen naar voren. Niet veel later riep Butterstar haar dan ook naar voren en ze liep met haar neusje fier omhoog naar voren. Niet te geloven, ze zou nu eindelijk opgeleid worden tot Warrior. Ze stond te trillen van plezier, zó graag wilde ze. Toen ze als eerste werd genoemd kon ze bijna niet wachten wie haar mentor zou worden.
"Fogpaw vanaf nu tot jij jouw warrior naam verkregen hebt zal Leopardshade jouw mentor zijn. Ik verwacht dat jullie goed samen zullen werken." Fogpaws ogen gleden zich naar de kater die haar mentor was. Ze richtte zich naar de kater, klaar voor het ceremoniële neus raken.

Heel erg sorry voor de late reactie! Ik zal voortaan écht mijn best doen actiever te zijn!


Riverclan Ceremonie [22-08-15] ZjjQsud
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Riverclan Ceremonie [22-08-15]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp-
Ga naar: