Can't remember to forget you (Open)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Can't remember to forget you (Open)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Sinstream
Member
Can't remember to forget you (Open) DPKsfdL
San
196
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender:
Rank:
Sinstream
BerichtOnderwerp: Can't remember to forget you (Open)   Can't remember to forget you (Open) Icon_minitimezo 23 aug 2015 - 23:26

De witte poes liep rustig het kamp binnen, Ze was terug van haar dagelijkse wandeling en had een klein muisje in haar kaken geklemd niet dat het veel wat maar alles was meegenomen toch? met een enkele beweging legde ze het grijze muisje op de verskill pile, De sneeuw witte poes ging zitten en keek met een warme glimlach naar een paar kittens die zaten te spelen Sinstream kon het niet helpen om zelf aan haar jeugd te denken, een gelukkig, schattige, wit poesje met een liefe moeder die altijd voor haar klaar stond elke kitten verdient dat helaas was dat niet altijd zo, Sinstream keek opzij en zag dat een kat haar kant op kwam vriendelijk glimlachte ze en sloeg haar staart om zich heen ' Goedendag'

helemaal open ^^


Can't remember to forget you (Open) CAzwB5L
Take care of them steven
Rosie:
Terug naar boven Ga naar beneden
Firepaw**
Member
Can't remember to forget you (Open) DPKsfdL
17
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons**
Gender:
Rank:
Firepaw**
BerichtOnderwerp: Re: Can't remember to forget you (Open)   Can't remember to forget you (Open) Icon_minitimezo 30 aug 2015 - 20:50


Firepaw's ogen ontwaakten. Zijn oogjes gingen weer dicht door een zonnestraal dat van buiten kwam. Met een grote geeuw, waarbij al zijn tanden te voorschijn kwamen, stond hij recht. Fire boog zich om zjin poten te rekken. Hij wou terug denken wat zijn droom was, maar die was er niet meer. De zon stond al hoog. Met piepende oogjes kwam hij naar buiten. Voor zijn gezicht kwam er een witte poes. Ze leek blij te zijn met de spelende kittens. Firepaw stapte naar de kattin. Ze had hem al zien aankomen. Fire glimlachte terug. "Goedemiddag."


Spinpaw, Wagbright, Squirrelpaw
Can't remember to forget you (Open) Step0003
Terug naar boven Ga naar beneden
Sinstream
Member
Can't remember to forget you (Open) DPKsfdL
San
196
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender:
Rank:
Sinstream
BerichtOnderwerp: Re: Can't remember to forget you (Open)   Can't remember to forget you (Open) Icon_minitimedi 1 sep 2015 - 17:32

De witte poes lachte vriendelijk naar de apprentice die haar kant op kwam gelukkig lachte de kater ook terug, ze had vaak genoeg de katten haar nors aankeken en nergeerde maar gelukkig was dat nu niet het geval "Goedemiddag."  maiuwde de kater terug de poes knikte ' Hoe gaat het met je?' vroeg ze vervolgens ze kende de kater nog niet erg goed dus daarom leek het haar handig om met een simpele hoe gaat het aan te komen.

beetje kort x3


Can't remember to forget you (Open) CAzwB5L
Take care of them steven
Rosie:
Terug naar boven Ga naar beneden
Firepaw**
Member
Can't remember to forget you (Open) DPKsfdL
17
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons**
Gender:
Rank:
Firepaw**
BerichtOnderwerp: Re: Can't remember to forget you (Open)   Can't remember to forget you (Open) Icon_minitimezo 6 sep 2015 - 11:24


Firepaw zette zich naast de kattin. "Met mij gaat alles goed. Ik heb een vraagje, heb jij ooit een kat van de andere clan vermoord of serieus verwond?" Zijn rosse pootjes bewogen zodat het leek dat de pootjes tegen elkaar vochten. Ooit wilt Fire een kat van de andere clan helemaal vermoorden, maar misschien ook mee bevriend worden. Ze waren tenslotte toch allemaal katten.


Spinpaw, Wagbright, Squirrelpaw
Can't remember to forget you (Open) Step0003
Terug naar boven Ga naar beneden
Sinstream
Member
Can't remember to forget you (Open) DPKsfdL
San
196
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender:
Rank:
Sinstream
BerichtOnderwerp: Re: Can't remember to forget you (Open)   Can't remember to forget you (Open) Icon_minitimedi 8 sep 2015 - 18:24


De apprentice ging naast haar zitten Sinstream gaf haar een knikje maar hield zich stil de kater wilden duidelijk iets gaan zeggen  "Met mij gaat alles goed. Ik heb een vraagje, heb jij ooit een kat van de andere clan vermoord of serieus verwond?" Zijn rosse pootjes bewogen zodat het leek dat de pootjes tegen elkaar vochten, verbaasd keek Sin de kater aan vermoord? van voor vraag was dat? ' Ik heb nog nooit iemand vermoord nee' sprak ze wel im zijn vraag ze beantwoorde al was het op een bezorgde toon ' Hoezo vraag je dat?' het was niet goed dat katten van deze leeftijd zich al bezig hielden met morden en erg verwonden.


Can't remember to forget you (Open) CAzwB5L
Take care of them steven
Rosie:
Terug naar boven Ga naar beneden
Firepaw**
Member
Can't remember to forget you (Open) DPKsfdL
17
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons**
Gender:
Rank:
Firepaw**
BerichtOnderwerp: Re: Can't remember to forget you (Open)   Can't remember to forget you (Open) Icon_minitimezo 13 sep 2015 - 17:24


Firepaw luisterde aandachtig. Zijn oren stonden gespitst om het antwoord te kunnen beluisteren. ' Ik heb nog nooit iemand vermoord nee' Fire glimlachte. ' Hoezo vraag je dat?' vroeg de poes aan hem. Firepaw bleef glimlachen. "Oh gewoon. Ik zou nooit een kat willen vermoorden. Dan krijg je toch een enorme schuldgevoel. Dat wil ik niet meemaken." Hij rilde bij het idee dat zijn poten vol bloed zouden kunnen zitten. "Je hoeft je geen zorgen om me te maken. Ik red me wel. Mijn karakter is nogal raar." Fire gaf een klein kopje tegen de poes. Zijn rosse hoofd zat tussen de witte vacht van de poes. Zo'n mooie vacht heeft ze eigenlijk.


Spinpaw, Wagbright, Squirrelpaw
Can't remember to forget you (Open) Step0003
Terug naar boven Ga naar beneden
Bubblekit,
Member
Can't remember to forget you (Open) DPKsfdL
Witse
34
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 moons
Gender:
Rank:
Bubblekit,
BerichtOnderwerp: Re: Can't remember to forget you (Open)   Can't remember to forget you (Open) Icon_minitimema 14 sep 2015 - 8:44

Bubble huppelde de nursery uit op zoek naar een bekend gezicht. Hij keek lachend rond en zag Sinstream, die sneeuwwitte poes was zijn mama. Hij rende er enthausiast op af en piepte: "Mama! Mama!" Hij botste tegen haar op en struikelde over haar staart. Hij sprong recht en gaf zijn mama een speels likje. Pas toen zag hij dat er nog iemand bij was, het was een rosse kater genaamd Firepaw. Bubble had hem nog niet echt ontmoed en keek hem bewonderend aan. Hij stapte een cirkeltje rond de kater en ging aan zijn andere kant zitten. Hij keek hem nog even aan, maar dan ging zijn blik weer naar zijn mama en mauwde hij: " Ben je al terug van de jacht?" Nog voor de witte poes kon antwoorden voegde hij er blij aan toe: " Dan kunnen we wat spelen!!" Hij keek even naar Firepaw en zei toen enthausiast: " En jij mag ook meedoen!" Hij keek de kater hoopvol aan.


Can't remember to forget you (Open) QCBrCuE
At the end we only regret the chances that we didn't take
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Can't remember to forget you (Open)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp-
Ga naar: