Bad pups



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Bad pups

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Zira
Deceased
Bad pups Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Bad pups   Bad pups Icon_minitimema 24 aug 2015 - 21:36

Er leek wel een donderwolk boven Zira te hangen toen ze de barn van Claw binnen kwam lopen. Zij hoefde toch niet helemaal op toestemming te wachten? Dat duurde haar veel te lang. Ze zou die Ripa straf geven, en wel nú. "Claw," bromde ze met haar oren naar achteren in haar nek geschoven. Haar nekharen stonden nog steeds overeind. "Ripa heeft een kittypet tegenover mij beschermd. Hij is niet loyaal en ik stel voor dat we hem de Elite uitschoppen." dit miauwde ze in één adem en trillerig ademde ze uit. Haar nagels boorden zich diep in de grond onder haar en haar bloedrode ogen stonden woest. "Of we vermoorden hem gewoon." voegde ze er nog aan toe.

&Claw


Z I R A - P R E V I O U S   C O M M A N D E R - D E A D 
Bad pups 2hh0j8y
Bad pups 10pvxmwBad pups 10pvxmwBad pups 10pvxmwBad pups 2gxnp75Bad pups 23mrb6wBad pups 2hqc5lx Bad pups E8v3o2Bad pups 34nodx3Bad pups Vmwrhy Bad pups 23h0tfkBad pups 10pvxmwBad pups 10pvxmw
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Bad pups Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Bad pups   Bad pups Icon_minitimedi 25 aug 2015 - 18:45

Hij zat midden in zijn barn, zijn staart lag op zijn achterpoten. Hij staarde kalmpjes voor hem uit, duidelijk in gedachten verzonken. Toch lag er een ontspannen houding over hem heen terwijl hij even met zijn ogen knipperde. Zijn blik gleed dan ook rustig naar de opening in zijn barn toen hij iemand daar hoorde stommelen. Niet veel later kwam Zira zijn barn binnen banjeren en langzaam gleden zijn oren in zijn nek, maar verder bewoog hij niet. Hij keek enkel toe hoe Zira voor hem stil kwam staan. Hij nam haar peilend op, haar platliggende oren en haar nekharen die overeind stonden, er zat haar iets dwars en hij hoefde er niet lang op te wachten voordat hij te horen kreeg wat. “Ho ho eens even Zira.” Miauwde hij verward. “Loop je niet een beetje te hard van stapel zo. Kun je mij eerst eens vertellen wat er precies is gebeurd? Ik snap er niets van.” Zijn ogen stonden nog steeds kalm terwijl er een wat geïriteerde grimas om zijn lippen trok. Kon ze het hem eerst niet eventjes duidelijk uitleggen, voordat ze deze warboel van woorden over hem heen begon te strooien?



Bad pups Eki8z
Bad pups ZrDY9U2Bad pups 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
Bad pups Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Bad pups   Bad pups Icon_minitimedi 25 aug 2015 - 19:18

Claw leek er niet heel blij mee te zijn dat ze zomaar zijn barn in kwam lopen maar dat maakte haar op het moment geen bal uit, dus deed ze snel haar verhaal. “Ho ho eens even Zira.” Klonk het vanaf haar leider maar het klonk niet boos, geïrriteerd of chagrijnig - dat was al heel wat. Haar bloedrode ogen vonden zijn groene. “Loop je niet een beetje te hard van stapel zo. Kun je mij eerst eens vertellen wat er precies is gebeurd? Ik snap er niets van.” Nu was Claw echter wél geïrriteerd en ze trok haar wenkbrauwen op. "Nou," begon ze langzaam en zat hard te denken hoe ze het beste kon beginnen. "Ik had ooit een kittypet vermoord en die had dus een vriendinnetje, Lumina, en die besloot Ripa vandaag tegen mij te beschermen. Ik ben het helemaal zat, iedereen denkt dat ik maar een lachertje ben en niemand neemt de moeite om naar me te luisteren. Het is tijd dat we is voor een hardere aanpak gaan!" gromde Zira. Ze zorgde er wel voor dat ze haar bek hield over dat Jinx dit ook geprobeerd had.


Z I R A - P R E V I O U S   C O M M A N D E R - D E A D 
Bad pups 2hh0j8y
Bad pups 10pvxmwBad pups 10pvxmwBad pups 10pvxmwBad pups 2gxnp75Bad pups 23mrb6wBad pups 2hqc5lx Bad pups E8v3o2Bad pups 34nodx3Bad pups Vmwrhy Bad pups 23h0tfkBad pups 10pvxmwBad pups 10pvxmw
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Bad pups Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Bad pups   Bad pups Icon_minitimewo 26 aug 2015 - 9:12

Bedachtzaam luisterde hij naar de woorden van zijn commander, met een diepe frons in zijn voorhoofd. Even werd zijn blik afwezig en staarde hij langs haar heen, omdat hij diep in gedachten was. Toen werd zijn blik weer helder en keek hij haar aan. “Hem uit de Elite schoppen is niet genoeg straf Zira. Vernedering is in zo’n situatie de beste oplossing en dat kunnen wij heel goed doen door hem weer Young one te maken. Met de volgende ceremonie zal hij een mentor krijgen en we zullen er voor zorgen dat hij hard wordt aangepakt.” Het was stom wat Ripa had gedaan en het had het beetje respect wat hij voor hem had gehad finaal de grond in geboord. Hij had een Kittypet beschermd tegen Zira? Hoe dom kon je zijn… Toch wist hij dat als ze Ripa uit de Bloodclan zouden schoppen hij gewoon weer zo verder ging als hij nou deed. Nee, hij moest harder aangepakt worden. Hem vermoorden was ook niet de oplossing, dat was veel te makkelijk. Daar had hij het minste last van, maar van vernedering dat was een ander verhaal. Op die manier kon je een kat helemaal breken en dat was wat hij nou wilde doen. “Snap je mijn redenering Zira?” De blik in zijn groengele ogen boorden zich diep in die van zijn commander. Zira maakte te overhaaste beslissingen en hij dacht juist altijd na, daardoor botsten ze wel eens. Of nou ja, meer dan eens. Maar het bracht wel de beste oplossingen naar voren.



Bad pups Eki8z
Bad pups ZrDY9U2Bad pups 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
Bad pups Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Bad pups   Bad pups Icon_minitimewo 26 aug 2015 - 17:16

Het duurde een tijdje voordat Zira haar antwoord van Claw kreeg. “Hem uit de Elite schoppen is niet genoeg straf Zira. Vernedering is in zo’n situatie de beste oplossing en dat kunnen wij heel goed doen door hem weer Young one te maken. Met de volgende ceremonie zal hij een mentor krijgen en we zullen er voor zorgen dat hij hard wordt aangepakt.” Hierbij trok Zira woedend met haar oortje en krulde haar lippen op. "Veel te weinig straf," haar stem klonk scherp en het was duidelijk dat de commander het totaal niet eens was met haar leider. Maar Claw keek haar alleen maar rustig aan, voordat hij miauwde; “Snap je mijn redenering Zira?” de gespannen spieren van Zira ontspanden ietsje. "Nee." miauwde ze koppig. "Maar het zal wel, als jij denkt dat dat het beste is."


Z I R A - P R E V I O U S   C O M M A N D E R - D E A D 
Bad pups 2hh0j8y
Bad pups 10pvxmwBad pups 10pvxmwBad pups 10pvxmwBad pups 2gxnp75Bad pups 23mrb6wBad pups 2hqc5lx Bad pups E8v3o2Bad pups 34nodx3Bad pups Vmwrhy Bad pups 23h0tfkBad pups 10pvxmwBad pups 10pvxmw
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Bad pups Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Bad pups   Bad pups Icon_minitimedo 27 aug 2015 - 10:28

Een zachte dreigende sis verliet zijn keel toen ze hem tegen begon te spreken. Zijn groengele ogen fonkelden op terwijl hij haar strak aanstaarde. “Zira.” Sprak hij laag terwijl hij kalm probeerde te blijven. Het irriteerde hem als ze niet naar hem wilde luisteren, al was dat juist vaak ook goed. Daardoor ging hij het uitleggen en dacht hij er zelf ook nogmaals over na. “Als wij hem uit de Elite zouden schoppen dan zou hij gewoon zo verder gaan, ons waarschijnlijk zelfs in de weg lopen. Als wij hem zouden vermoorden dan is hij er zo vanaf en heeft hij er geen last meer van. Dat is juist te weinig straf, maar door hem Young One te maken heeft hij er dubbel zo veel last van. Iedereen zal het weten en hem er op aankijken, snap je?” Hij zuchtte even vermoeid en tikte met zijn staart op de grond. “En ik denk inderdaad dat dat het beste is en ik wil dat jij ook uitstraalt dat je het er mee eens bent, begrepen?” Zijn blik werd koud en hard, ze zou hem kunnen tegenspreken maar dat zou geen zin hebben. Hij zou er niet naar luisteren, want hij was net zo koppig als haar.



Bad pups Eki8z
Bad pups ZrDY9U2Bad pups 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
Bad pups Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Bad pups   Bad pups Icon_minitimedo 3 sep 2015 - 17:19

Geïrriteerd rolde Zira met haar ogen toen Claw het niet eens was met haar eigenwijze antwoord, zelfs al gaf ze hem toestemming om het zo te doen. Stroef keek ze hem aan toen hij haar naam uitsprak, de vlinders die ze een tijd geleden voor hem gevoeld had bleven weg en hadden plaatsgemaakt voor constante irritatie. Ze wist dat de andere zwarte kater zich ook zo voelde, maar toch wisten de twee goed samen te werken. Zira luisterde naar het verhaal van haar leider, wist dat hij gelijk had en knikte dus ook op zijn laatste vraag. "Begrepen," miauwde - of bromde ze eigenlijk meer - en knikte vervolgens. Het had toch geen zin om hem nu de haren in te strijken. "Bij de eerst volgende ceremonie maken we hem Young One, en hij blijft echt nog een hele lange tijd zo." het laatste voegde ze er een beetje bitter aan toe. "Totdat hij regels en bevelen kan opvolgen, tenminste."


Z I R A - P R E V I O U S   C O M M A N D E R - D E A D 
Bad pups 2hh0j8y
Bad pups 10pvxmwBad pups 10pvxmwBad pups 10pvxmwBad pups 2gxnp75Bad pups 23mrb6wBad pups 2hqc5lx Bad pups E8v3o2Bad pups 34nodx3Bad pups Vmwrhy Bad pups 23h0tfkBad pups 10pvxmwBad pups 10pvxmw
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Bad pups Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Bad pups   Bad pups Icon_minitimevr 4 sep 2015 - 10:32

Hij zag aan haar dat hij haar irriteerde, maar dat interesseerde hem niet. Als zijn woorden maar tot haar doordrongen en ze begreep wat hij nou eigenlijk wilde zeggen en dat leek het geval. Dus ontspande hij iets toen ze instemde met zijn idee. “Ja, is prima.” Zei hij toen ze begon over dat hij een hele tijd zo zou blijven. “Wanneer hij de regels en bevelen opvolgt dan pas mag hij weer member worden, dat is dan geregeld.” Zijn blik boorde zich in die van haar. “Wil je mij verder nog wat vertellen Zira? Anders wil ik graag weer even alleen zijn.” Er lag een ondertoon in zijn stem, een ondertoon die er eerst niet geweest was. Zijn blik gleed even naar haar buik, maar hij begon er niet over. Hij stond enkel op, draaide zich om en begon door zijn barn heen te ijsberen. Een frons in zijn voorhoofd en zijn lippen vertrokken in een grimas, het teken dat hij na aan het denken was.



Bad pups Eki8z
Bad pups ZrDY9U2Bad pups 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Bad pups
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place :: Playground-
Ga naar: