{My soul is.. Dark} Claw



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 {My soul is.. Dark} Claw

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Sharply
Member
{My soul is.. Dark} Claw DPKsfdL
139
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 Moons
Gender:
Rank:
Sharply
BerichtOnderwerp: {My soul is.. Dark} Claw   {My soul is.. Dark} Claw Icon_minitimema 31 aug 2015 - 21:29

al de hele vervelde zich, ze was ontsnapt bij die chagrijnige poes genaamd Brat. bijna nooit lette ze op haar en was dus vaak door het kamp aan het banjeren, vandaag had ze eerste prooi gevangen. maar meteen moest ze die weg geven van Zira, boos schopte ze tegen een kleine steen aan. het bloed van de muis was nog op haar kin en poten te vinden, en haar vacht zat onder de zand. boos liep ze veder door het kamp, haar staart zwiepte geïrriteerd in de lucht en haar pluizige oortjes waren in haar nek geplakt. rustig stapte ze een Barn binnen en liep naar een hoek, waar ze even zat te mokken. wat had ze toch een hekel aan sommige katten!

-Inspiratie loos..


{My soul is.. Dark} Claw 2uh1xc4

:.Stamp.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
{My soul is.. Dark} Claw Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: {My soul is.. Dark} Claw   {My soul is.. Dark} Claw Icon_minitimedi 1 sep 2015 - 12:13

Zijn groengele ogen glommen in het duister. Het was niet stikdonker in zijn barn, maar wel veel donkerder dan buiten. Daardoor camoufleerde zijn gitzwarte vacht hem altijd wanneer hij in zijn barn zat. Zijn vacht zat door de war en hij had er geen zin in om dat te verhelpen. Hij staarde chagrijnig voor hem uit zonder zich te verroeren. Het duurde ook een tijdje voordat hij reageerde op de jonge kattin die zijn barn binnen kwam stuiteren. “Hoe vaak moet ik het nou nog zeggen.” Zijn stem klonk gevaarlijk zacht en dan bevond je je pas echt op glad ijs. Hij stond op en liep met grote passen naar de kitten toe, totdat hij met zijn voorpoten langs haar slanke lijfje stond. Hij bracht zijn kop tot vlak bij haar oor. “Het is hier geen speelhol. Het is alleen toegestaan om hier binnen te komen wandelen als ik dat zeg. Ook voor jonge pups zoals jou, begrepen Sharply?”  Hij kneedde de grond naast haar, waardoor er een zacht knerpend geluid ontstond. Zijn staart zwiepte gefrustreerd heen en weer en zijn oren waren plat in zijn nek gegleden.



{My soul is.. Dark} Claw Eki8z
{My soul is.. Dark} Claw ZrDY9U2{My soul is.. Dark} Claw 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Sharply
Member
{My soul is.. Dark} Claw DPKsfdL
139
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 Moons
Gender:
Rank:
Sharply
BerichtOnderwerp: Re: {My soul is.. Dark} Claw   {My soul is.. Dark} Claw Icon_minitimedi 1 sep 2015 - 12:18

een gitzwarte kater liep naar haar toe, zijn poten stonden precies langs zijn flank. Met half dicht geknepen ogen staarde de dood in de blik van de kater. En luisterde half wat de kat aan het brommen was, haar oortjes bewogen geïrriteerd en keek de zwarte kater strak aan. "ik wist niet dit u plek was" sprak ze zonder enkele emotie in haar stem, en haalde haar schoudertjes op. ze likte even vlug haar pootjes. Voor ze haar blik in de kater ogen boorde.


{My soul is.. Dark} Claw 2uh1xc4

:.Stamp.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
{My soul is.. Dark} Claw Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: {My soul is.. Dark} Claw   {My soul is.. Dark} Claw Icon_minitimedi 1 sep 2015 - 14:06

Brutaal ding, ergens mocht hij dat wel maar op dat moment werkte het hem echt op de zenuwen. Het was niet de manier waarop ze tegen hem sprak, maar de manier waarop ze hem aanstaarde. Hij staarde koeltjes terug met een woedende sluimering in zijn irissen. “Dat is dan een gebrek in jou opvoeding en dan weet je het nu.” Er ontstond een dreiging in zijn stem. “Ik zou als ik jou was mijn toon ietsje aanpassen jonkie.” Hij greep haar hardhandig bij haar nekvel en zette haar buiten zijn barn. Hij ging zelf in de opening zitten, zijn lippen waren vertrokken in een smalle streep. De katten konden dan nog wel jong zijn, maar het was niet de bedoeling dat ze over hem heen gingen lopen. Er waren maar een paar regels in de Elite en ook de kittens moesten zich daar aan houden, voor de rest moesten ze zelf weten wat ze deden.



{My soul is.. Dark} Claw Eki8z
{My soul is.. Dark} Claw ZrDY9U2{My soul is.. Dark} Claw 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Sharply
Member
{My soul is.. Dark} Claw DPKsfdL
139
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 Moons
Gender:
Rank:
Sharply
BerichtOnderwerp: Re: {My soul is.. Dark} Claw   {My soul is.. Dark} Claw Icon_minitimedo 3 sep 2015 - 14:18

“Dat is dan een gebrek in jou opvoeding en dan weet je het nu.” klonk hij dreigend, zij kon er toch niks aan doen dat Brat haar niet wil opvoeden? “Ik zou als ik jou was mijn toon ietsje aanpassen jonkie.” mauwde hij er achteraan en pakte haar hard in haar nekvel, en zette haar buiten en bleef zelf in de opening zitten. boos zwiepte haar staart over de grond, en haar pluizige oortjes lagen boos op haar kop. haar ogen stonden een beetje teleurgesteld, zou wou is een keertje wat doen hier. ze draaide haar kop weer naar de kater, de halsband die die om zijn nek had hangen trok haar aandacht. "Wat is dat?" mauwde ze nieuwsgierig en wees met haar pootjes richting zijn keel. al die scherpe puntige dingen vond ze best wel cool, zou zij die ook krijgen? en hield haar kopje een beetje schuin, zo leek het dat ze erg nieuwsgierig was. wat zo stiekem ook wel een beetje is.


{My soul is.. Dark} Claw 2uh1xc4

:.Stamp.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
{My soul is.. Dark} Claw Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: {My soul is.. Dark} Claw   {My soul is.. Dark} Claw Icon_minitimevr 4 sep 2015 - 10:38

Ze keek boos, maar dat was hij ook. Al was dat niet aan hem te zien. Zijn blik bleef kalm terwijl hij haar strak aan bleef kijken, maar op een gegeven moment keek ze ergens anders naar en hij kon wel raden waarnaar. De halsband die hij om zijn nek droeg. Hij schudde even zijn kop, waardoor de tanden begonnen te rinkelen vlak voordat ze haar vraag stelde. “Het is de halsband van een kittypet, die ik vermoord heb toen ik member werd. De tanden zijn van honden, die grootste in het midden is de leidershondentand.” Legde hij toen uit aan de jonge kitten. “Later als jij member wilt worden, zal jij ook een kittypet of een hond met halsband moeten vermoorden. De halsband is het herkenningsteken van een member.” Vervolgde hij nog even ter verduidelijking, maar daarna hield hij zijn bek en peilde haar reactie.    



{My soul is.. Dark} Claw Eki8z
{My soul is.. Dark} Claw ZrDY9U2{My soul is.. Dark} Claw 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Sharply
Member
{My soul is.. Dark} Claw DPKsfdL
139
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 Moons
Gender:
Rank:
Sharply
BerichtOnderwerp: Re: {My soul is.. Dark} Claw   {My soul is.. Dark} Claw Icon_minitimevr 4 sep 2015 - 17:18

het geluid van de rinkelen tanden klonk in haar oren, “Het is de halsband van een kittypet, die ik vermoord heb toen ik member werd. De tanden zijn van honden, die grootste in het midden is de leidershondentand.” ze liet zich rustig op de stoffige grond zakken zodat ze voor de zwarte kater lag, geinterseerd luisterde ze veder. “Later als jij member wilt worden, zal jij ook een kittypet of een hond met halsband moeten vermoorden. De halsband is het herkenningsteken van een member.” ze knikte zachtjes, voor ze haar blik weer op de kater richtte. het was niet de boze blik van daarnet maar eerder rustig, haar oog viel op de grote honden tand in de midden. "Krijg ik op een dag die ook?" mauwde ze nieuwsgierig, haar dromen om te leiden werd steeds groter en groter. ze trainde al stiekem achter de Barn zodat ze een sterke Member zou worden, zachtjes boorde ze haar nagels in de grond. ze was in gedachten gezonken, ze fantaseerde dat de grond de slachtoffer en zij.. zij was de sterke poes die hem verslond. de trots en de macht lust straalde gewoon van haar af.


{My soul is.. Dark} Claw 2uh1xc4

:.Stamp.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
{My soul is.. Dark} Claw Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: {My soul is.. Dark} Claw   {My soul is.. Dark} Claw Icon_minitimevr 4 sep 2015 - 17:52

Hij schoot in de lach en schudde toen langzaam zijn kop. “Wie weet, misschien ooit als ik een oude knar ben. Maar voor nu bevalt het leiderschap mij prima hoor Sharply.” Grijnsde hij. “Maar als je member bent kun je wel hondentanden gaan verzamelen zodat je in de beste barn kan slapen en dat is al een hele grote eer kan ik je vertellen. Lang niet iedereen redt dat.” Hij gaf haar een knipoog en likte daarna de haren op zijn borst recht. “Maar zeg eens, heb je al zin om young one te worden en bevalt het je in de Elite?” Hij kwam al iets tot bedaren na haar actie daarnet. Even boos zijn op een kitten was genoeg. Ze had hem begrepen en nou konden ze het over iets anders hebben. Hij was benieuwt hoe ze het vond. Hij moest nodig eens met Brat gaan praten hoe zij vond dat Sharply het deed, maar dat was iets voor later.



{My soul is.. Dark} Claw Eki8z
{My soul is.. Dark} Claw ZrDY9U2{My soul is.. Dark} Claw 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Sharply
Member
{My soul is.. Dark} Claw DPKsfdL
139
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 Moons
Gender:
Rank:
Sharply
BerichtOnderwerp: Re: {My soul is.. Dark} Claw   {My soul is.. Dark} Claw Icon_minitimevr 4 sep 2015 - 18:13

"ik krijg de meeste tanden, en zal mijn halsband van de grootste hond stelen die ik tegen kom!" mauwde ze trots, daarna knikte ze enthousiast toen hij vroeg als ze zin had om Young one te worden, "Kan niet wachten!" mauwde ze, en ging weer echt op zitten. ze krulde netjes haar staart om haar poten heen en keek de kater aan, ze had niks voor niks al stiekem geoefend als Brat niet keek "Het bevalt me prima hier, behalve dan dat ik met Brat opgeschoten zit" toen ze sprak over die rooie haarbal klonk haar stem geïrriteerd, en even legde ze haar oren in haar nek. maar die gingen al weer snel recht overeind staan, ze wou niet bot overkomen. ze had een goed gesprek met de leider en dat was ze ook graag zo houden.


{My soul is.. Dark} Claw 2uh1xc4

:.Stamp.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
{My soul is.. Dark} Claw Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: {My soul is.. Dark} Claw   {My soul is.. Dark} Claw Icon_minitimeza 5 sep 2015 - 9:47

Hij grinnikte zachtjes en bekeek de jonge poes nogmaals. Ze zou er nog wel achter komen dat dat niet zomaar ging en ze daar heel hard voor zou moeten trainen en zelfs dan kwamen sommige katten nog steeds niet zo ver. Maar daar zou ze wel achter komen wanneer ze young one werd. Hij liet haar nou nog maar even in die waan, haar mentor zou haar wel wakker gaan schudden als het zo ver was. “Mooi zo.” Zei hij toen ze meteen mauwde dat ze niet kon wachten. “Wilskracht helpt je alleen maar om de trainingen door te komen, want die zullen zwaar zijn.” Toen ging het gesprek naar Brat en zijn blik werd weer kil na haar woorden. “Wees blij dat er iemand is die je op heeft willen nemen Sharply. Praat nooit meer zo over haar, dat is ondankbaar en dat stel ik niet op prijs begrepen?” Hij klonk niet kwaad, maar wel duidelijk en streng terwijl hij haar weer strak aankeek.



{My soul is.. Dark} Claw Eki8z
{My soul is.. Dark} Claw ZrDY9U2{My soul is.. Dark} Claw 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Sharply
Member
{My soul is.. Dark} Claw DPKsfdL
139
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 Moons
Gender:
Rank:
Sharply
BerichtOnderwerp: Re: {My soul is.. Dark} Claw   {My soul is.. Dark} Claw Icon_minitimeza 5 sep 2015 - 18:03

"Begrepen claw.." mauwde ze, om snel van onderwerp te veranderen vroeg ze maar iets over als ze young one zou worden. "Heeft u al een ideetje wie mijn mentor word?" mauwde ze nieuwschierig, ze zou graag een sterke slimme kat als mentor willen hebben. iemand zoals uhm.. Zira? of Cyber dat leek ook best een sterke kat, maar diep in haar hart wat elke kat wel zo willen was dat de leider de mentor was. maar dat was onmogelijk zelf als ze de beste kitten was van de clan was het een kleine kans om Claw als mentor te hebben, ze keek zwarte kater met een nieuwsgierige blik en sloeg een paar keer met haar staartje.


{My soul is.. Dark} Claw 2uh1xc4

:.Stamp.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
{My soul is.. Dark} Claw Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: {My soul is.. Dark} Claw   {My soul is.. Dark} Claw Icon_minitimezo 6 sep 2015 - 18:41

Hij knikte toen ze zei dat ze het begrepen had en schudde zijn kop na haar vraag. “Nee, dat komt wel wanneer je oud genoeg bent. Ik plan dat allemaal nooit zo ver van te voren al houdt ik iedereen wel in de gaten. Wie het meest van wie kan leren, maar het is altijd even kijken wie er de tijd voor heeft om een young one te trainen.” Zei hij toen. “Maar als het zo ver is dan krijg je dat snel genoeg te weten Sharply, wees maar niet bang.” Vervolgde hij kalm.



{My soul is.. Dark} Claw Eki8z
{My soul is.. Dark} Claw ZrDY9U2{My soul is.. Dark} Claw 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Sharply
Member
{My soul is.. Dark} Claw DPKsfdL
139
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 Moons
Gender:
Rank:
Sharply
BerichtOnderwerp: Re: {My soul is.. Dark} Claw   {My soul is.. Dark} Claw Icon_minitimezo 6 sep 2015 - 20:47

Ze glimlachte en stond op, trots zwiepte ze met haar staart. "Dank u Claw voor de tijd om mijn vragen te beantwoorden!" mauwde ze en knikte beleefd, zoal hij al zij ze zal al snel zien wie haar mentor zou worden. en stiekem hoopte ze dat Claw haar een goeie mentor kunt, "Ik heb denk ik geen vragen meer" vervolgde ze en liet haar blik op de kater rusten, ook al zeiden ze dat hij een 'gemene' kat was. zij wist dat het niet zo was, hij was juist aardig voor haar geweest en haar nieuwsgierige vragen beantwoord.



{My soul is.. Dark} Claw 2uh1xc4

:.Stamp.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
{My soul is.. Dark} Claw Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: {My soul is.. Dark} Claw   {My soul is.. Dark} Claw Icon_minitimema 7 sep 2015 - 10:46

“Geen dank Sharply.” Zei hij rustig terwijl ook hij opstond. “Dan tot de volgende keer.” Hij gaf haar een knipoog en draaide zich om. Met grote passen liep hij zijn barn weer in. Hij ging liggen en begon zijn poot schoon te likken. Zijn gedachten gleden alweer ergens anders naar, naar Yu bijvoorbeeld. Zijn dochter werd groot en daar dacht hij aan nou hij met Sharply had gepraat. Het zou niet lang meer duren voordat ze member zou kunnen worden als ze zou willen, de tijd ging hard.

[Topic uit]



{My soul is.. Dark} Claw Eki8z
{My soul is.. Dark} Claw ZrDY9U2{My soul is.. Dark} Claw 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
 
{My soul is.. Dark} Claw
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place :: Playground-
Ga naar: