Are you there?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Are you there?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Bloodheart
Member
Are you there? DPKsfdL
TessaLyra
150

CAT'S PROFILE
Age: 4 jaar
Gender:
Rank:
Bloodheart
BerichtOnderwerp: Are you there?   Are you there? Icon_minitimedi 21 jun 2011 - 17:11

Just Bloodheart and Dustpelt


Bloodheart liep langzaam en rustig met een net gevangen duifje naar een oud en verlaten konijnenhol dat diende als haar schuilplaats. Ze legde de duif in het hol en liep een stukje van haar hol af. Ze hoorde een jonge merel die vast uit het nest gevallen was spartelen in de bosjes. Mooi die kan dus nog niet vliegen was haar eerste gedachte. Bloodheart liep en zachtjes naar toe, zelf sluipen deed ze niet. Ze keek naar de jonge merel die haar vol schrik aan keek en probeerde te vliegen en rende. Bloodheart pakte de merel met gemak en beet de merel in een hap dood. Meteen liep ze naar het oude verlaten hol en legde de merel er voor neer in de zon. Snel kroop ze het hol in en pakte de duif en legde die er naast. Meteen begon ze aan de duif en trok de veren een voor een uit het levenloze lichaam. Nadat allebei de vogels opwaren ging Bloodheart zich zelf een een grondige wasbeurt geven en lig daarna liggen in de warme avond zon die zijn laaste warme stralen afschoot op de aarde.


Are you there? O79hti
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustpelt
Member
Are you there? DPKsfdL
65

CAT'S PROFILE
Age: 36 Manen
Gender:
Rank:
Dustpelt
BerichtOnderwerp: Re: Are you there?   Are you there? Icon_minitimedi 21 jun 2011 - 17:44

Met soepele passen liep een grijs gevlekte kater door het gras. Zijn stofgrijze vacht en ogen glommen in de laatste resten zonlicht die er nog waren. Vanaf een afstand zach hij een muisje, heel stilletjes door het gras scharrelen. Instinctief zakte hij door zijn poten en sloop heel langzaam naar voren. stap voor stap naderde de kater het muisje. Beide diren hadden bijna dezelfde vachtkleur. Behalve dan dat de kater grijze vlekken had maar ook wit. Zo snel als hij kon dook hij op het diertje af en beet het in zijn nek. Met een beet brak hij de nek van het diertje en tilde het ook op. Even keek hij rond op zoek naar een veilig plek om te eten. Langzaam liep hij richting de schaduw en ging daar liggen om te eten. Zodra hij zijn eerste hap nam drong de geur van een onbekende kat zijn neusgaten binnen. Het was een niet al te oude geur. De geur was nog best vers, en het bracht nog een geur erbij. De geur van bloed, maar geen kattenbloed. Het bloed van prooi. Snel at hij de rest van zijn gevangen muis op en stond op. Vastbesloten om uit te vinden wie deze onbekende kat was. Snel liep hij door terwijl de echt laatste restjes zonlicht op zijn pels schenen. Langzaam naderde hij een oud en ongebruikt konijnenhol, althans sinds kort werd het gebruikt. Door een kat, een poes om precies te zijn. '' Hallo!'' Riep de grijze kater rustig en zwaaide met zijn staart.


Are you there? Dustie

~Dustpelt~


Lolly Time!:
Terug naar boven Ga naar beneden
Bloodheart
Member
Are you there? DPKsfdL
TessaLyra
150

CAT'S PROFILE
Age: 4 jaar
Gender:
Rank:
Bloodheart
BerichtOnderwerp: Re: Are you there?   Are you there? Icon_minitimedi 21 jun 2011 - 21:11

Bloodheart keek op naar de grijs witte kater, whauw hij was echt knap, naja zijn ogen. waren Bloodhearts eerste gedachtes. '' Hallo!'' werd er gezegt door hem. Bloodheart stond op en schudde haar vacht uit die onder het zand zat, het zand dat nu rond vloog in alle mogelijke kanten. Bloodheart keek de kater aan. ''Hallo, wat zoek je'' klonk haar zachte heldere stem. De zon was intussen op het laagste, de laaste zonnestralen verlichtte het bos maar heel weinig. Bloodheart ging zitten en wasde haar kopje doormiddel van haar poot wassen en die over haar hoofd halen. Ze keek opnieuw naar de kater en glimlachde. ''Ik ben by the way Bloodheart en jij bent oh mysterieuze kater die ineens voor mijn schuilplaats staat'' zei ze vrolijk en keek hem aan. Bloodheart pakte de botten op van de vogels en legde ze verder op in de bosjes en liep terug en ging weer zitten op de ple waar ze zat.


Are you there? O79hti
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustpelt
Member
Are you there? DPKsfdL
65

CAT'S PROFILE
Age: 36 Manen
Gender:
Rank:
Dustpelt
BerichtOnderwerp: Re: Are you there?   Are you there? Icon_minitimedi 21 jun 2011 - 21:39

De kater keek recht in twee groene ogen, waar ook een grijze glans in zat, van een rood-witte poes. even schrok hij , niet alle rogue's waren aardig dus misschien zo ze hem aanvallen. Maar zodra de poes het zand uit haar vacht schudde ontspande hij een beetje en ging zachtjes zitten. De roodwitte poes voor hem keek hem aan. ''Hallo, wat zoek je?'' Vroeg de poes aan hem. Hij zwaaide even met zijn witte staart. '' Ik zocht eigenlijk de eigenaar van de onbekende geur die ik rook,'' gaf de kater vriendelijk antwoord. Hij wiebelde even met zijn grijze oren. Hij vond de poes best wel aardig, althans nu leek dat zo. Maar zijn ervaring had hem geleerd een Rogue nooit zomaar te vertrouwen, dus zijn ogen bleven op hun hoede. Hij liet zijn blik even naar de zon glijden en keek hoe de poes zich even waste. Toen sprak de poes weer. ''Ik ben by the way Bloodheart en jij bent oh mysterieuze kater die ineens voor mijn schuilplaats staat?'' Zei de poes vrolijk en de grijze kater kon het niet laten om even mee te grinnikend. De poes was ouder dan dat hij was, zonder twijfel.'' Deze oh mysterieuze kater draagt de naam Dustpelt,'' sprak hij vriendelijk. '' Je hebt een mooie naam,'' hij keek naar Bloodheart voor hem. Vriendelijk zwaaide hij met zijn staart en keek om zich heen. '' Leef je hier al lang? Kom je uit een van de Clans?'' zijn nieuwsgierigheid won het toch van alles.


Are you there? Dustie

~Dustpelt~


Lolly Time!:
Terug naar boven Ga naar beneden
Bloodheart
Member
Are you there? DPKsfdL
TessaLyra
150

CAT'S PROFILE
Age: 4 jaar
Gender:
Rank:
Bloodheart
BerichtOnderwerp: Re: Are you there?   Are you there? Icon_minitimewo 22 jun 2011 - 9:09

Bloodheart glimlachde en keek terug in zijn ogen. ''Ik zocht eigenlijk de eigenaar van de onbekende geur die ik rook,'' werd er gezegt door de kater. Bloodheartt zwaaide heen en weer met haar staart over de zanderige grond. ''Dat zal ik wel zijn.'' Ze rook aan haar vacht. ''Ja dat ben ik,'' zei ze vrolijk. Bloodheart was gewoon verder gegaan met zich wassen dat ze de bij ging liggen. Ze zag deze kater niet als bedreiging. '' Deze oh mysterieuze kater draagt de naam Dustpelt. Je hebt een mooie naam,'' zei de kater. ''Dankje, ben er trots op'' vertelde ze. Ze had zich wel genoeg gewassen en ging zitten en likte nog aan haar voorpoot. '' Leef je hier al lang? Kom je uit een van de Clans?''Werd er gezegt. ''Nee ik moet niks hebben van Clans, hoef niet iemand te hebben die mij verteld wat ik moet doen.'' Ze ze vastberaden en keek naar de zon die bijna onder gegaan was.


Are you there? O79hti
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustpelt
Member
Are you there? DPKsfdL
65

CAT'S PROFILE
Age: 36 Manen
Gender:
Rank:
Dustpelt
BerichtOnderwerp: Re: Are you there?   Are you there? Icon_minitimewo 22 jun 2011 - 21:48

Dustpelt wachtte geduldig op antwoord. ''Dat zal ik wel zijn.'' zei de poes en rook aan haar eigen vacht. Zachtjes knikte Dustpelt en keek naar haar vacht. ''Ja dat ben ik,'' vervolgde de poes vrolijk. haar vrolijke toon was aanstekelijk, opnieuw zwaaide hij met zijn staart en gaf een lik over zijn witte borst. ''Dankje, ben er trots op'' Gaf de poes als antwoord op zijn compliment. Hij wiebelde even met zijn oren en keek om zich heen. '' Een naam moet je altijd met trots dragen, anders ben je hem niet waard.'' Hij keek haar weer even aan. Ze was niet lelijk, en ook nog eens heel aardig. ''Nee ik moet niks hebben van Clans, hoef niet iemand te hebben die mij verteld wat ik moet doen.'' Hij fronste even en keek toen naar zijn poten. '' Ik kom gelukkig niet uit een Clan, maar mijn ouders waren Kittypets.'' Mauwde hij rustig. '' Ik heb twee zusjes in de ShadowClan een een Rogue zus die zich bij de BloodClan heeft gevoegd.'' Hij keek opnieuw naar de poes en volgde haar blik naar de zakkende zon. '' Mooi hé, een zonsondergang,'' murmelde hij zachtjes en ging gewoon liggen. Vanuit zijn ooghoeken keek hij naar Bloodheart en keek toen weer voor zich uit.


Are you there? Dustie

~Dustpelt~


Lolly Time!:
Terug naar boven Ga naar beneden
Bloodheart
Member
Are you there? DPKsfdL
TessaLyra
150

CAT'S PROFILE
Age: 4 jaar
Gender:
Rank:
Bloodheart
BerichtOnderwerp: Re: Are you there?   Are you there? Icon_minitimedo 23 jun 2011 - 9:30

Bloodheart keek naar de kater en bekeek zijn rode vacht goed. Op het antwoord dat zei gaf gaf hij net zo vrolijk antwoord. Ze glimlachde meteen. '' Een naam moet je altijd met trots dragen, anders ben je hem niet waard.'' Bloodheart knikte instemmend. ''Daarom draag ik de naam Bloodheart met trots'' ze hief haar hoofd en keek rond. '' Ik kom gelukkig niet uit een Clan, maar mijn ouders waren Kittypets. Ik heb twee zusjes in de ShadowClan een een Rogue zus die zich bij de BloodClan heeft gevoegd.'' Zei de kater. ''Kittypets BAH,'' Was haar eerste antwoord. Ze haatte Kittypets met heel haar hart, ze waren een schande voor alle katten in dit bos. Met hun vette lijven en eten dat uit een pakkie komt. ''Maar Bloodclan daar heb ik nog nooit van gehoord.'' (XD) Zei Bloodheart murmelend. Ze keek naar de kater elke keer aandachtig als hij wat zei. ''mooi hé, zonsondergang,'' zei de kater. Bloodheart keek in z'n ogen en luisterde. ''Prachtig''


Are you there? O79hti
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustpelt
Member
Are you there? DPKsfdL
65

CAT'S PROFILE
Age: 36 Manen
Gender:
Rank:
Dustpelt
BerichtOnderwerp: Re: Are you there?   Are you there? Icon_minitimevr 24 jun 2011 - 11:56

Dustpelt zag dat de poes glimlachte nadat hij even vrolijk had gereageerd op haar vragen. ''Daarom draag ik de naam Bloodheart met trots,'' zei de poes voor hem en hief haar kin. Dustpelt glimlachte even. Zachtjes veegde zijn staart even over het groene gras heen en weer. ''Kittypets BAH,'' was Bloodhearts antwoord nadat hij had verteld dat zijn ouders Kittypets waren geweest. even haalde hij zijn schouders op, hij kon er niks aan veranderen wie zijn ouders waren. Hij had gelukkig nauwelijk contact met ze. ''Maar Bloodclan daar heb ik nog nooit van gehoord.'' Sprak Bloodheart toen en Dustpelt keek op. '' Geloof me die wil je echt niet kennen. Die hebben haat aan alle Clans en ze zijn echt gevaarlijk.'' Sprak hij rustig en keek haar recht aan. '' Maar gelukkig hoef ik voor mijn zus niet bang te zijn,'' sprak hij geamuseerd. De poes luisterde aandachtig naar wat hij zei, en eigenlijk vond hij dat fijn. Ook keek ze hem elke keer aan als hij sprak. Zelf was ze ook wel fijn om naar te kijken. Althans als je het aan hem zou vragen. Nadat hij had gesproken over de zonsondergang keek de poes hem weer aan.''Prachtig,'' zei ze en Dustpelt knikte. Hij draaide zijn kop weer naar de horizon. Vaak had hij naar een zonsopgang of een zonsondergang gekeken. Maar tot nu toe altijd alleen, nu keek hij er samen met Bloodheart naar.


Are you there? Dustie

~Dustpelt~


Lolly Time!:
Terug naar boven Ga naar beneden
Bloodheart
Member
Are you there? DPKsfdL
TessaLyra
150

CAT'S PROFILE
Age: 4 jaar
Gender:
Rank:
Bloodheart
BerichtOnderwerp: Re: Are you there?   Are you there? Icon_minitimeza 23 jul 2011 - 10:36

'' Geloof me die wil je echt niet kennen. Die hebben haat aan alle Clans en ze zijn echt gevaarlijk.'' Sprak hij rustig en keek haar recht aan. '' Maar gelukkig hoef ik voor mijn zus niet bang te zijn,'' KLonk zijn geamuseerde stem. Bloodheart keek naar de kater en glimlachte even tot hij wegkeek naar de ondergaande zon. Bloodheart legde haar poten op de grond en ging liggen, ze legde haar kleine en compacte kopje op haar voorpoten. Haar felrode vacht kleurde bijna zo rood als bloed in de ondergaande zon, in haar laaste stralen van deze dag. '' Ik hou van de ondergaande zon,'' Bloodheart likte haar voorpoot en keek naar de kater die ze eigelijk wel knap vond, zijn gespierde verschijning de vlekken op zijn vacht.


sorry voor deze rtpost, maar moest weer ff wat posten dus helaas alleen deze flutpost op bloody


Are you there? O79hti
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustpelt
Member
Are you there? DPKsfdL
65

CAT'S PROFILE
Age: 36 Manen
Gender:
Rank:
Dustpelt
BerichtOnderwerp: Re: Are you there?   Are you there? Icon_minitimedi 2 aug 2011 - 18:40

Dustpelt keek nog altijd naar de poes en krulde zijn staart om zijn voorpoten heen. Hij zag dat Bloodheart glimlachte en vriendelijk lachte hij terug. Maar toch werd zijn blik getrokken door de ondergaande zon. Het was zo prachtig, gewoon onmogelijk te beschrijven. Zelfs niet met duizend woorden. Hij zuchtte even ontspannen en ging toen maar gewoon liggen. Hij was er best van overtuigd dat Bloodheart geen bedreiging voor hem vormde. En was dat wel zo, dan had hij gewoon puur pech. Hij zag dat Bloodheart ook was gaan liggen en bestudeerde haar eens goed. Ze was eigenlijk best wel mooi om te zien. Haar vacht had bijna dezelfde kleur als de lucht. Mooi rood, bloedrood zelfs. Opnieuw glimlachte hij en richtte zijn blik toch maar weer op de horizon. Hij wilde natuurlijk niet staren, dat was onbeleefd. '' Ik hou van de ondergaande zon,'' de poes naast hem likte haar voorpoot en keek naar hem, hoewel hij zelf niet keek wist hij dat zij wel keek. Hij voelde het gewoon, het was iets dat hij had ontwikkeld tijdens zijn leven als Rogue. Hij knikte even en keek haar aan, meteen daarna gleden zijn ogen weer naar de horizon en hij zuchtte tevreden. ''Je bent echt niet de enige hoor,het is simpelweg gewoon een prachtig gezicht.'' Murmpelde hij zacht en sloot even zijn ogen om ze meteen daarna weer te openen.


Are you there? Dustie

~Dustpelt~


Lolly Time!:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Are you there?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: