Greetings, losers



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Greetings, losers

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Howl
Member
Greetings, losers DPKsfdL
Kiki
743
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Howl
BerichtOnderwerp: Greetings, losers   Greetings, losers Icon_minitimewo 2 sep 2015 - 16:26

De zwarte poes was op een warme dag van het Bloodclan terrein afgegaan. Haar neus leidde haar naar een aparte geur die haar veel verder buiten het gebied bracht dan ze ooit geweest was. Hier waren andere katten aanwezig. Ze roken niet specifiek naar een groep, alleen zichzelf. Loners, eenzame kittypets.. misschien zelfs honden. Ze wist niet wat ze hier ging vinden. Wat ze wel wist was dat ze steen iets verderop er lekker uit zag in de zon. Rustig liep ze er heen en sprong erop. Toen ze zich eenmaal goed had gestrekt ging ze liggen. Dit was wel lekker zo. Geen gezeur aan haar kop, alleen zij en haar gedachtes. Tenminste... dat was wat Howl dacht.

[Open!]


Greetings, losers 2gxnp75Greetings, losers 10pvxmwGreetings, losers 10pvxmwGreetings, losers 2hqc5lxGreetings, losers 34nodx3Greetings, losers Adnfja
Dark necessities are part of my design
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
Greetings, losers Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: Greetings, losers   Greetings, losers Icon_minitimeza 5 sep 2015 - 12:37

Zijn poten hadden hem vandaag de stad uitgeleid, het rogue territorium in. De stad was zijn thuis en was dat altijd geweest. Toch, op sommige momenten, kon hij helemaal kierewiet worden van het continue lawaai en drukte die daar heerste. Nu was ook een van die momenten, en dan was het onbekende land dat men het 'rogue territorium' noemde het perfecte toevluchtsoord.
Hij had zich dan ook onder een boom laten vallen, rustig in de schaduw. Zijn planning was om daar z'n dag door te brengen, niet veel anders doen dan een beetje liggen doezelen en schuilen tegen de hitte, om dan af en toe een paar kleine prooidieren te vangen. Echter besloot hij van dit plan af te wijken toen hij de geur van Elite rook, niet zo ver van hem vandaan. Ietwat nieuwsgierig besloot hij toch op te staan en deze kat een bezoekje te brengen, gezien hij niet veel beters te doen had.
Al snel zag hij een zwarte gestalte op een steen liggen, genietend van de zon. Geamuseerd keek hij naar haar. "Hallo daar."Maakte hij zijn aanwezigheid bekend.


Greetings, losers Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
Howl
Member
Greetings, losers DPKsfdL
Kiki
743
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Howl
BerichtOnderwerp: Re: Greetings, losers   Greetings, losers Icon_minitimema 7 sep 2015 - 9:42

Haar rustige middagje werd bruut verstoord door de geur van Elite, eentje die ze nog niet specifiek kende. Maar dat zou ook niet snel gebeuren, gezien het feit dat er zoveel katten waren, het was onmogelijk om iedereen specifiek te kennen. En dat hoefde ze ook helemaal niet. "Hallo daar." klonk er toen. Haar oranje-rode ogen opende zich en keken naar de kater voor haar. "Hallo. Wie ben je en waarom kom je m'n rustige middag verstoren?" vroeg ze toen meteen, straight to the point. Als hij kwam om te stoken en ruzie te zoeken dan had hij de verkeerde tegenover zich, want ze zou zonder pardon zijn nek omknakken. Tenzij ze ergens voor nodig was, dan wou ze misschien wel nadenken over opstaan. Misschien.


Greetings, losers 2gxnp75Greetings, losers 10pvxmwGreetings, losers 10pvxmwGreetings, losers 2hqc5lxGreetings, losers 34nodx3Greetings, losers Adnfja
Dark necessities are part of my design
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
Greetings, losers Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: Greetings, losers   Greetings, losers Icon_minitimedi 8 sep 2015 - 21:27

Het was wel weer duidelijk dat hij iemand stoorde, zeg. De poes opende haar fel oranje ogen en keek hem strak aan. "Hallo. Wie ben je en waarom kom je m'n rustige middag verstoren?" Was haar, nogal duidelijke, antwoord. Jinx keek haar met opgetrokken wenkbrauwen aan. "Nou, nou, dat is ook niet bepaald hartelijk."Er klok iets van spot door in zijn stem. De kater grijnsde iets. "De naam is Jinx, aangenaam, ik kwam alleen even kijken wat een Elite kat hier deed, in the middle of nowhere."Hij haalde achteloos zijn schouders op. "Maar als madam liever alleen is, zal ik er wel weer vandoor gaan." Hij had geen zin in een discussie of gevecht, daar was het te warm voor.


Greetings, losers Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
Howl
Member
Greetings, losers DPKsfdL
Kiki
743
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Howl
BerichtOnderwerp: Re: Greetings, losers   Greetings, losers Icon_minitimedo 10 sep 2015 - 15:00

Natuurlijk was ze niet hartelijk. Kom je een middagje lekker ver van je territorium af om te niksen, komen de katten uit je clan je nog wakker maken en storen. "Ik word vanzelf wel een keertje hartelijk, je zal het wel merken." zei ze tegen hem. Hij stelde zich voor als Jinx. Een grijnsje trok rond haar bek. Dus hij was het. Ze dacht terug aan het gesprek met Claw. "Oh dus jij bent het speeltje van Zira. Ik zie het.." zei ze met diezelfde valse grijns op haar bek. "Wat ik hier deed was lekker mijn rust nemen, die ik verdien. De vraag is, wat jij hier doet." haar ogen wendde zich even af en keken langs de kater heen, de verte in. Er waren geen andere katten en die rook ze zo snel ook niet. Mooi, want daar had ze eigenlijk maar weinig zin in.


Greetings, losers 2gxnp75Greetings, losers 10pvxmwGreetings, losers 10pvxmwGreetings, losers 2hqc5lxGreetings, losers 34nodx3Greetings, losers Adnfja
Dark necessities are part of my design
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
Greetings, losers Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: Greetings, losers   Greetings, losers Icon_minitimeza 12 sep 2015 - 23:55

Het grijnsje dat haar lippen sierde toen hij zijn naam vertelde stond hem zeker niet aan. "Oh dus jij bent het speeltje van Zira. Ik zie het.." Hoewel hij zich mateloos irriteerde aan die woorden, liet hij het niet merken. Hij grinnikte zachtjes. "Ja, die Jinx, ja." Miauwde hij droogjes, zich zo min mogelijk aantrekkend van haar woorden. Het had hem als kittypet nooit wat geboeid wat anderen over hem dachten, gezien het gewoon niets uitmaakte toen. Nu, echter, had hij een clan waarin hij een plaatsje moest zien te krijgen, dat ging echter nog niet volledig volgens plan. de roddels die over hem de ronden deden hielpen hier al helemaal niet bij. "Wat ik hier deed was lekker mijn rust nemen, die ik verdien. De vraag is, wat jij hier doet." De poes wendde haar ogen van hem af, alsof hij niet interessant genoeg was. Jinx keek geamuseerd naar haar. "Volgensmij kan jou dat behoorlijk weinig schelen." Was zijn droge antwoord, volgenshem kon het die poes een worst wezens wat hij hier deed. Ach. "Maar als je echt wilt weten, ik was een beetje klaar met die stad. Ik vind het maar niets met die verstikkende hitte."


Greetings, losers Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
Howl
Member
Greetings, losers DPKsfdL
Kiki
743
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Howl
BerichtOnderwerp: Re: Greetings, losers   Greetings, losers Icon_minitimezo 13 sep 2015 - 18:48

"Ja, die Jinx, ja." Hij grinnikte er om. Ze kon niet merken dat hij het echt erg vond wat ze had gezegd. Dat irriteerde haar een beetje. Ze had op z'n minst een andere reactie verwacht. Howl keek naar de kater tegenover haar. Hij had blijkbaar veel plezier, aan de geamuseerde blik in zijn ogen te zien. "Volgensmij kan jou dat behoorlijk weinig schelen." Ze rolde met haar ogen. Was dit een poging om haar 'terug te pakken' voor haar opmerking? Want het werkte vrij slecht. "Maar als je echt wilt weten, ik was een beetje klaar met die stad. Ik vind het maar niets met die verstikkende hitte." Ze knikte, daar kon ze zichzelf ook wel in vinden. "Ja, en dan nog die verschrikkelijke weg die gloeiend heet is. Kan je beter met je poten op het gras lopen." zei ze tegen hem. "Maar, vertel is... hoelang is Zira nu al zwanger van je? Ik ben wel benieuwd wanneer ik op kraamvisite kan komen."


Greetings, losers 2gxnp75Greetings, losers 10pvxmwGreetings, losers 10pvxmwGreetings, losers 2hqc5lxGreetings, losers 34nodx3Greetings, losers Adnfja
Dark necessities are part of my design
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
Greetings, losers Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: Greetings, losers   Greetings, losers Icon_minitimedo 17 sep 2015 - 20:28

De poes leek het wel eens te zijn met zijn stelling. "Ja, en dan nog die verschrikkelijke weg die gloeiend heet is. Kan je beter met je poten op het gras lopen." Blegh, ja, daar was hij het volledig mee eens. "Ja, zeg dat wel. In de Zomer is het echt vreselijk in de stad."Op zulke dagen verdween hij dan ook, rust zoekend zoals vandaag. "Maar, vertel is... hoelang is Zira nu al zwanger van je? Ik ben wel benieuwd wanneer ik op kraamvisite kan komen." Nu kon Jinx zijn irritatie niet meer verbergen; geërgerd zuchtte hij en zijn oren gleden ietwat in zijn nek. Brat had gelijk, er werd blijkbaar behoorlijk geroddeld over hem en Zira, aan de ene kant vond hij dat wel grappig, aan de andere kant vond hij het vreselijk. Op dit soort momenten, was het toch dat laatste. "Luister, dat gaat je dus geen enkele Mousdung aan." Er lag een gespeeld grijnsje op zijn snuit en hij knipoogde naar haar. "Twee Elite katten hebben met elkaar, nobody gives a shit. Maar zodra iemand iets met de commander of leider heeft, is het opeens super belangrijk."Miauwde hij met spot en irritatie in zijn stem. Het ging niemand wat aan hoe het tussen hem en Zira zat, het mooie aan de Elite was dat iedereen kon doen en laten wat hij of zij wilde.


Greetings, losers Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
Howl
Member
Greetings, losers DPKsfdL
Kiki
743
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Howl
BerichtOnderwerp: Re: Greetings, losers   Greetings, losers Icon_minitimedi 22 sep 2015 - 11:03


"Ja, zeg dat wel. In de Zomer is het echt vreselijk in de stad." Daar kon ze het mee eens zijn. Ze knikte dan ook. "Ja, de hitte en de mensen die buiten komen lijken wel te verdubbelen met de zomer." zei ze rustig. "Luister, dat gaat je dus geen enkele Mousdung aan." Ze had een gevoelig plekje aangeboord, dat wist ze. Haar wenkbrauwen gingen wat omhoog. Hij had geknipoogd en een grijnsje opgezet naar haar, maar ze wist zelf ook wel dat het geroddel over hem en Zira iets moet betekenen voor hem. "Twee Elite katten hebben met elkaar, nobody gives a shit. Maar zodra iemand iets met de commander of leider heeft, is het opeens super belangrijk." Ze knikte. "Ja meneer, je kan nu wel constateren dat je helemaal de shit ben. Je hebt het gemaakt hoor. Roddeltje van het seizoen. Gefeliciteerd." Haar ogen hadden kleine pretlichtjes in zich. "Eerlijk gezegd geef ik geen reet om hoe of wat met jou en Zira. Ik probeer alleen voor mezelf uit te vogelen wat leugens en wat waarheid zijn," deelde ze kalm mee. "Van sommige hoor ik dat het van jou is, van sommige hoor ik weer dat het niet van jou kan zijn omdat jouw... zaakje niet meer werkt." Nu was het haar beurt om terug te knipogen naar haar. Ze wist dat Jinx een kittypet was geweest net als haar en ze wist ook dat kittypets vaak gecastreerd werden. Oepsie.


Greetings, losers 2gxnp75Greetings, losers 10pvxmwGreetings, losers 10pvxmwGreetings, losers 2hqc5lxGreetings, losers 34nodx3Greetings, losers Adnfja
Dark necessities are part of my design
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
Greetings, losers Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: Greetings, losers   Greetings, losers Icon_minitimedi 22 sep 2015 - 20:45

"Ja meneer, je kan nu wel constateren dat je helemaal de shit ben. Je hebt het gemaakt hoor. Roddeltje van het seizoen. Gefeliciteerd." Er waren pretlichtjes in haar ogen en hoewel de woorden van de poes een beetje confronterend waren, kon hij een klein grijnsje op zijn gezicht niet laten. "Eerlijk gezegd geef ik geen reet om hoe of wat met jou en Zira. Ik probeer alleen voor mezelf uit te vogelen wat leugens en wat waarheid zijn,"Was de koele uitleg van mevrouw. "Van sommige hoor ik dat het van jou is, van sommige hoor ik weer dat het niet van jou kan zijn omdat jouw... zaakje niet meer werkt." Toen de poes hem ook nog eens een knipoog gunde barstte hij in bulderend gelach uit. Dit was toch wel te grappig voor woorden, wat men wel niet allemaal over hem de ronde liet gaan. Het liet maar weer zien hoeveel sukkels er in die clan zaten, als ze hun verstand gebruikten en achter de feiten aan gingen, zouden ze weten dat Jinx nooit echt volledig een kittypet is geweest. Hij leefde bij een mens, ja, maar dat was een zwerver met amper genoeg geld om zichzelf in leven te houden.
"Nee schat, ik kan je duidelijk maken dat het echt mijn kittens zijn, dat is zeker," miauwde hij geamuseerd. Hij vond het irritant dat men roddels over hem verspreidde, maar dit was eigenlijk gewoon te grappig. "Wie heeft jou dat verteld, als ik vragen mag?"


Greetings, losers Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Greetings, losers
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: