∆ BloodClan ceremonie 09/2015



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 ∆ BloodClan ceremonie 09/2015

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Claw
Deceased
∆ BloodClan ceremonie 09/2015 Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: ∆ BloodClan ceremonie 09/2015   ∆ BloodClan ceremonie 09/2015 Icon_minitimevr 4 sep 2015 - 13:35

∆ BloodClan ceremonie 09/2015 BloodClan_icon_by_starsightsw2007
BloodClan ceremonie


Hij ijsbeerde nog een tijdje in zijn barn, zowel het gesprek met Zira als met Howl spookte door zijn kop. Hij had de ceremonie wel op een rijtje kunnen zetten, maar hij wilde nog even de woorden doorlopen die hij ging zeggen. Pas toen hij daar zeker van was liep hij zijn barn uit. Hij sprong boven op het muurtje en ging zitten. Zijn staart hing langs het muurtje naar beneden en hij had zijn nagels ietsje uit zijn hulzen laten glijden, zodat hij wat meer grip had op het steen onder zijn poten. Toen miauwde hij hard over het kamp met een kille en emotieloze blik in zijn groengele ogen. Zijn geduld was ver te zoeken, maar hij dwong zichzelf dat niet te laten merken terwijl katten zich voor hem verzamelde. “Laten we meteen maar beginnen.” Begon hij koeltjes. “Ripa heeft bevelen van Zira in de wind geslagen, daardoor heeft hij haar behoorlijk tegen de haren in gestreken. Blijkbaar heeft hij meer training nodig om te leren hoe hij zich gepast hoort te gedragen, daarom zal hij weer young one worden. Totdat je er klaar voor bent neem ik jou halsband in beslag Ripa.” Vervolgde hij kalm. Hij keek de kater aan terwijl hij hem wenkte naar voren te komen. “Jouw mentor zal Draco worden.”  Daarna richtte zijn blik zich op Risk. “Daarnaast wil ik jullie voorstellen aan Risk. Jinx heeft Risk naar de Elite gebracht en zal daarom zijn mentor worden.” Even keek hij naar Risk en Jinx, voordat hij van het muurtje afsprong om de halsband van Ripa in beslag te kunnen nemen.

In het kort:



∆ BloodClan ceremonie 09/2015 Eki8z
∆ BloodClan ceremonie 09/2015 ZrDY9U2∆ BloodClan ceremonie 09/2015 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Draco
Member
∆ BloodClan ceremonie 09/2015 6C8eXtE
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: ∆ BloodClan ceremonie 09/2015   ∆ BloodClan ceremonie 09/2015 Icon_minitimevr 4 sep 2015 - 14:50

Kalm slenterde hij naar voren toen de clankatten werden aangeroepen. Ondanks het feit dat hij niet veel had gedaan voor de clan had hij toch van katten gehoord dat hij misschien mentor werd. Zijn blik gleed over de enige kat in de clan die vandaag leerling zou worden omdat hij zich net bij de clan had gevoegd. Zou hij Risk voortaan moeten trainen? Als hij tenminste mentor werd, je wist het niet zeker met Claw. Hij ging naast Bonepaw -hij moest nogsteeds leren om de kater Ripa te noemen- zitten. Claw wou geen tijd verspillen en begon meteen te praten. "Daarom zal hij weer young one worden. Totdat je er klaar voor bent neem ik jou halsband in beslag Ripa." Draco's blik schoot neer rechts, zijn oren nieuwsgierig omhoog gestoken. Een kleine grijns lag op zijn gezicht. “Jouw mentor zal Draco worden.”

Zonder er iets aan te kunnen doen grinnikte hij. Natuurlijk besloot het lot dat hij de mentor moest zijn van zijn ex-vriend die hem niet herinnerde. Hij gaf Claw de ruimte om Bon- Ripa's halsband in beslag te nemen om vervolgens weer zelf naar voren te stappen. 'Ik weet dat het een ongelofelijke eer voor je is om mij als mentor te hebben, maar maak je geen zorgen, ik ben heel aardig.' Plagerig knipoogde hij naar de kater. Waarschijnlijk zouden zijn 'lessen' uit niet veel meer dan samen kittypets plagen bestaan (en waarschijnlijk was het hele kamp zich hiervan bewust) maar de schijn ophouden kon geen kwaad.


∆ BloodClan ceremonie 09/2015 BJJYtdO
•Draco Malfoy•
Terug naar boven Ga naar beneden
Ripa
Member
∆ BloodClan ceremonie 09/2015 DPKsfdL
862
Actief
Ripa
BerichtOnderwerp: Re: ∆ BloodClan ceremonie 09/2015   ∆ BloodClan ceremonie 09/2015 Icon_minitimeza 5 sep 2015 - 15:05

Ripa keek naar het muurtje, hij zat hier al een dag te wachten. Zijn straf zou gebeuren in de ceremonie, dat was hem dan verteld. De dood of geen dood, hij staarde naar de groenige ogen van zijn leider toen die naar voren stapten. De zwarte vacht was zichtbaar, hij staarde om zich heen hoe meerdere katten zich verzamelden. Hij merkte dat de witte kater naast hem ging zitten, dat was die kater die begon te flirten met hem. Urg, hij ergen zich aan die kater steeds meer. “Laten we meteen maar beginnen.” Begon de leider. Hij richtte zijn blik op de zwarte kater, hij staarde met zijn rode ogen naar de leider. Deze waren strak gericht, “Ripa heeft bevelen van Zira in de wind geslagen, daardoor heeft hij haar behoorlijk tegen de haren in gestreken. Blijkbaar heeft hij meer training nodig om te leren hoe hij zich gepast hoort te gedragen, daarom zal hij weer young one worden. Totdat je er klaar voor bent neem ik jou halsband in beslag Ripa.” Vervolgde Claw kalm. Ripa boog even dat hij het aanvaarden, het klonk iets beter dan de dood of eruit getrapt te worden. Ripa zag dat Claw wilde dat hij naar voren stapten en dat deed hij ook. “Jouw mentor zal Draco worden.” Miauwde Claw. Hij knikte en stapte weer terug in de rij. “Daarnaast wil ik jullie voorstellen aan Risk. Jinx heeft Risk naar de Elite gebracht en zal daarom zijn mentor worden.” Vervolgde Claw de ceremonie. Ripa zag dat Claw van het muurtje afsprong en naar hem toe liep. Ripa had zijn halsband los gemaakt en gaf deze aan zijn leider, "het spijt me Claw maar ik zal mijn daden bewijzen." Miauwde hij waarna hij naar de leider knikten en zijn blik richten op Draco zijn nieuwe mentor. 'Ik weet dat het een ongelofelijke eer voor je is om mij als mentor te hebben, maar maak je geen zorgen, ik ben heel aardig.' Sprak Draco zijn nieuwe mentor toen Claw weggelopen was. Hij knikten en kreeg een grimas, hij keek geamuseerd naar de kater. "Ten eerste Draco, ik heb meerdere tanden dan je. Ten tweede ik ben niet zo een schat." Sprak hij streng waarna hij zich omkeerde en terug liep naar zijn nieuwe slaap plek.


∆ BloodClan ceremonie 09/2015 Qy648y
GZ: https://www.warriorcatsnl.com/t25154-i-am-not-a-beast-i-am-your-nightmare
ACC: Blurkit (Wind), Greykit. (Eyes), Nightshroud
∆ BloodClan ceremonie 09/2015 2gxnp75∆ BloodClan ceremonie 09/2015 10pvxmw∆ BloodClan ceremonie 09/2015 10pvxmw∆ BloodClan ceremonie 09/2015 2hqc5lx∆ BloodClan ceremonie 09/2015 34nodx3
Draws and stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Noach
Member
∆ BloodClan ceremonie 09/2015 DPKsfdL
Dorian
36
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Noach
BerichtOnderwerp: Re: ∆ BloodClan ceremonie 09/2015   ∆ BloodClan ceremonie 09/2015 Icon_minitimezo 6 sep 2015 - 20:59

Voor hem was het vandaag een belangrijke dag. Ondanks dat hij geen idee had wat hij kon verwachten, dan nog wel wat hij kon verwachten. Moest hij er maar het beste van proberen te maken. Een harde miauw schalde over het kamp. Tijd om bij elkaar te komen. Risk liep naar het muurtje toe en ging onopvallend tussen de andere katten zitten.  “Laten we meteen maar beginnen.”Hij luisterde aandachtig. Ondertussen merkte Risk dat er een andere kater naar hem keek. Hij was wit met grijze ogen. De jonge kater richten zijn aandacht weer op Claw. Er zal vast wel een reden zijn waarom de witte kater naar hem keek. Maar nu was het zaak om op te blijven letten. En dus kon hij er niet al te veel aandacht aan schenken. “Ripa heeft bevelen van Zira in de wind geslagen, daardoor heeft hij haar behoorlijk tegen de haren in gestreken. Blijkbaar heeft hij meer training nodig om te leren hoe hij zich gepast hoort te gedragen, daarom zal hij weer young one worden. Totdat je er klaar voor bent neem ik jou halsband in beslag Ripa.”Vertelde Claw. Risk hoopte maar dat als Jinx zijn mentor zou worden hij hem ook de waarde en normen zou leren. Hij was namelijk niet van plan zich zelf openbaar voor schut te zullen zetten. Hij wist nou niet zo goed of hij nu wel of niet moest kijken naar hoe Ripa zijn halsband af gaf. Hij focuste zich er voor de zekerheid maar niet op. De bruine kater bood zijn excuses aan en richten zich vervolgens op Draco. Claw ging verder met wat hij vertellen wilde. “Daarnaast wil ik jullie voorstellen aan Risk. Jinx heeft Risk naar de Elite gebracht en zal daarom zijn mentor worden.” Hij was opgelucht dat Jinx zijn mentor zou worden. Niet dat dat betekende dat hij minder hard zou moeten werken. Ze hadden elkaar dan al wel eerder ontmoet. En Jinx leek hem wel aardig. Alleen training bleef training. Risk keek naar de zwarte kater. Wat zou zijn reactie zijn?


∆ BloodClan ceremonie 09/2015 1zz3tro
∆ BloodClan ceremonie 09/2015 Risk∆ BloodClan ceremonie 09/2015 Bleak∆ BloodClan ceremonie 09/2015 Solar∆ BloodClan ceremonie 09/2015 Properfur
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco
Member
∆ BloodClan ceremonie 09/2015 6C8eXtE
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: ∆ BloodClan ceremonie 09/2015   ∆ BloodClan ceremonie 09/2015 Icon_minitimema 7 sep 2015 - 19:38

Hij grijnsde breed, het was allemaal waar. Ripa was twee maanden ouder, had meer tanden en meer ervaring en toch mocht Draco de baas over hem spelen. Dat bewees wel dat Claw heel veel vertrouwen in zijn skills had. Voordat Ripa de kans had om weg te gaan stond Draco al voor hem. 'Don't worry sweetie, je bent het schattigste kitten ooit.' Misschien maakte hij iets te veel gebruik van de situatie maar dat was niet zijn schuld. 'Besides we trainen ergens morgen in de middag.' Draco ging niet de moeite doen om vroeg op te staan voor Ripa. Ook al hield hij zielsveel van de kater.


∆ BloodClan ceremonie 09/2015 BJJYtdO
•Draco Malfoy•
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
∆ BloodClan ceremonie 09/2015 Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: ∆ BloodClan ceremonie 09/2015   ∆ BloodClan ceremonie 09/2015 Icon_minitimeza 12 sep 2015 - 23:11

Een kille kreet galmde door het kamp, duidelijk afkomstig van Claw. Normaal trok hij zich niet zoveel aan van ceremonies, omdat ze hem simpelweg bijzonder weinig boeiden. Dit keer was hij echter wél geïnteresseerd in wat de zwarte kater te zeggen had. Vandaar dan ook dat hij zich op de open plek met enig andere katten verzamelde. Hij zou vandaag te horen krijgen of Risk zijn leerling zou worden, hij had dit namelijk gevraagd, maar Claw had het toen nog niet zeker geweten. Hopelijk zou hij Jinx een kans geven, bovendien had hij Risk de Elite ingesleurd, gaf dit hem dan niet voorrecht?
Het was nu niet dat Jinx zat te trappelen om een leerling te krijgen, allesbehalve, maar Risk vond hij oké, hij zag wel wat in de jonge kater. Hij trainde liever hem dan een stom ander mormel.
De tweede reden, was omdat hij wilde weten wat er met Ripa zou gebeuren. Hopelijk zou die stomme kater een goede straf krijgen. “Ripa heeft bevelen van Zira in de wind geslagen, daardoor heeft hij haar behoorlijk tegen de haren in gestreken. Blijkbaar heeft hij meer training nodig om te leren hoe hij zich gepast hoort te gedragen, daarom zal hij weer young one worden. Totdat je er klaar voor bent neem ik jou halsband in beslag Ripa.” Een klein grijnsje sierde zijn snuit terwijl hij toekeek hoe Ripa zijn halsband inleverde. Dat zou hem leren. Lang om hier bij stil te staan had hij echter niet. “Daarnaast wil ik jullie voorstellen aan Risk. Jinx heeft Risk naar de Elite gebracht en zal daarom zijn mentor worden.” Ah, dat was mooi. De zwarte kater grijnsde naar zijn kersverse leerling terwijl die op hem af trippelde. Hij had toch zijn zin gekregen, dat deed hem goed.
"We beginnen vanmiddag, maak je klaar."Miauwde hij met een knipoog naar de jonge kater, de training zou niet makkelijk zijn, maar Risk had een ergere mentor kunnen krijgen.


∆ BloodClan ceremonie 09/2015 Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
 
∆ BloodClan ceremonie 09/2015
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place :: Playground-
Ga naar: