Just let me show you {Brokenfeeling} - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Just let me show you {Brokenfeeling}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Deathbite
Member
Just let me show you {Brokenfeeling} - Pagina 2 DPKsfdL
Pommeline
266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Deathbite
BerichtOnderwerp: Re: Just let me show you {Brokenfeeling}   Just let me show you {Brokenfeeling} - Pagina 2 Icon_minitimeza 5 sep 2015 - 13:36

"Welk gevoel?" vroeg Brokenfeeling. "Dat... dat kriebelende gevoel, ik ken het niet, ik... ik snap echt niet wat er met mij gebeurt.", zuchtte Death. "Het is zo vreemd." Nu keek hij haar wel aan, smekend, vragend om antwoord. Het was bijna zielig.


Just let me show you {Brokenfeeling} - Pagina 2 UEln3Iu
Briarpaw - .Swanpaw - Deathbite - *Moonkit* - Featherkit~
::other:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenfeeling
Member
Just let me show you {Brokenfeeling} - Pagina 2 DPKsfdL
Marlie <3
522
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ℵ 29 Moons
Gender:
Rank:
Brokenfeeling
BerichtOnderwerp: Re: Just let me show you {Brokenfeeling}   Just let me show you {Brokenfeeling} - Pagina 2 Icon_minitimeza 5 sep 2015 - 13:39

"Dat... dat kriebelende gevoel, ik ken het niet, ik... ik snap echt niet wat er met mij gebeurt." zuchtte hij, medelijden glom in haar ogen. zachtjes stond ze op en ging naast hem zitten ze krulde haar staart om die van hem legde haar kop op zijn schouder toen hij zei dat het vreemd was. ''Het is niet vreemd, elke kat krijgt het op een dag'' mauwde ze zachtjes, en keek hem diep in zijn ogen aan.


{Brokenfeeling}
Just let me show you {Brokenfeeling} - Pagina 2 2rh45zb

~Theme & ...::


~Other::


~Broken Art::

Terug naar boven Ga naar beneden
Deathbite
Member
Just let me show you {Brokenfeeling} - Pagina 2 DPKsfdL
Pommeline
266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Deathbite
BerichtOnderwerp: Re: Just let me show you {Brokenfeeling}   Just let me show you {Brokenfeeling} - Pagina 2 Icon_minitimeza 5 sep 2015 - 13:43

"Het is niet vreemd, elke kat krijgt het op een dag." "Wat is het dan? Heb jij het dan ook al eens gehad?", vroeg hij haar. Plots merkte Deathbite dat ze hem diep in zijn ogen aankeek. "Euh... Wat doe je?", vroeg hij haar. Hij keek haar ook aan, maar dan niet diep in de ogen, Death keek fronsend.


Just let me show you {Brokenfeeling} - Pagina 2 UEln3Iu
Briarpaw - .Swanpaw - Deathbite - *Moonkit* - Featherkit~
::other:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenfeeling
Member
Just let me show you {Brokenfeeling} - Pagina 2 DPKsfdL
Marlie <3
522
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ℵ 29 Moons
Gender:
Rank:
Brokenfeeling
BerichtOnderwerp: Re: Just let me show you {Brokenfeeling}   Just let me show you {Brokenfeeling} - Pagina 2 Icon_minitimeza 5 sep 2015 - 13:46

ze haalde haar schouders op, ''Ik kijk'' mauwde ze, ''Je kan het ongeveer zegen dat ik het nu wel heb'' vervolgde ze met een zucht, het was een rare en vreemde gevoel. maar ook voelde het fijn en vertrouwd..

Ik heb totaal geen inspiratie x3 geef er een leuke twist aan


{Brokenfeeling}
Just let me show you {Brokenfeeling} - Pagina 2 2rh45zb

~Theme & ...::


~Other::


~Broken Art::

Terug naar boven Ga naar beneden
Deathbite
Member
Just let me show you {Brokenfeeling} - Pagina 2 DPKsfdL
Pommeline
266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Deathbite
BerichtOnderwerp: Re: Just let me show you {Brokenfeeling}   Just let me show you {Brokenfeeling} - Pagina 2 Icon_minitimeza 5 sep 2015 - 13:52

"Oké, maar nogmaals, wat is dat gevoel?" Death ging er niet al te gedetailleerd over praten, dat was een beetje... tja, vreemd. "Is het... Nee laat maar... Deathbite wist niet meer wat te doen. Hij voelde zich echt niet normaal.

Heb zelf ook geen inspiratie meer xD En een leuke twist... dat is wel moeilijk op 1 2 3... Zal het proberen


Just let me show you {Brokenfeeling} - Pagina 2 UEln3Iu
Briarpaw - .Swanpaw - Deathbite - *Moonkit* - Featherkit~
::other:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenfeeling
Member
Just let me show you {Brokenfeeling} - Pagina 2 DPKsfdL
Marlie <3
522
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ℵ 29 Moons
Gender:
Rank:
Brokenfeeling
BerichtOnderwerp: Re: Just let me show you {Brokenfeeling}   Just let me show you {Brokenfeeling} - Pagina 2 Icon_minitimeza 5 sep 2015 - 13:56

''Is het.. wat?'' mauwde vragend, ''Aan mij kun je het wel vertellen'' vervolgde ze er achteraan zodat hij niet ging twijfelen, ze zuchtte even en ging liggen haar poot uitgestrekt op de grond. haar blik op haar poten geplakt, en har oren bewogen af en toe bij teken van geluid. de wind blies zachtjes door haar vacht, haar ogen glommen in de zonlicht en maakte haar pels warm.

verzin er eentje x3 ik kan zelf niks bedenken!


{Brokenfeeling}
Just let me show you {Brokenfeeling} - Pagina 2 2rh45zb

~Theme & ...::


~Other::


~Broken Art::

Terug naar boven Ga naar beneden
Deathbite
Member
Just let me show you {Brokenfeeling} - Pagina 2 DPKsfdL
Pommeline
266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Deathbite
BerichtOnderwerp: Re: Just let me show you {Brokenfeeling}   Just let me show you {Brokenfeeling} - Pagina 2 Icon_minitimeza 5 sep 2015 - 14:02

"Jij voelt het toch ook hè?", vroeg hij aarzelend. "Wel, is het verliefdheid?", floepte uit zijn mond. Death zuchtte, hij was zo'n idioot. "Want, toen ik nog een kleine kitten was vertelde mijn mama er af en toe over, verhaaltjes over katten die verliefd werden op stoere, sterke katers."

Misschen verliest broken de controle over haarzelf? Hoeft niet, misschien komt er vanzelf een wending, of is dit de wending xD


Just let me show you {Brokenfeeling} - Pagina 2 UEln3Iu
Briarpaw - .Swanpaw - Deathbite - *Moonkit* - Featherkit~
::other:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenfeeling
Member
Just let me show you {Brokenfeeling} - Pagina 2 DPKsfdL
Marlie <3
522
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ℵ 29 Moons
Gender:
Rank:
Brokenfeeling
BerichtOnderwerp: Re: Just let me show you {Brokenfeeling}   Just let me show you {Brokenfeeling} - Pagina 2 Icon_minitimeza 5 sep 2015 - 14:07

ze grinnikte toen hij vertelde dat zijn moeder heb verhaaltjes vertelde over die onderwerp, ''Dan komt het goed dat jij een stoere sterke kater ben'' ze stond op en beukte hem omver, boos gromde ze en hield haar poten op die van hem. ze kwam dichterbij zijn gezicht, tot haar mond bij zijn oor was fluisterde ze. ''ik voel precies het zelfde'' mauwde ze en likte zijn neus, even lachte ze hij moest wel schikken van haar daad. maar dat vond ze alleen maar leuker, ze stapte van hem af en ging tegen hem aanliggen.


{Brokenfeeling}
Just let me show you {Brokenfeeling} - Pagina 2 2rh45zb

~Theme & ...::


~Other::


~Broken Art::

Terug naar boven Ga naar beneden
Deathbite
Member
Just let me show you {Brokenfeeling} - Pagina 2 DPKsfdL
Pommeline
266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Deathbite
BerichtOnderwerp: Re: Just let me show you {Brokenfeeling}   Just let me show you {Brokenfeeling} - Pagina 2 Icon_minitimeza 5 sep 2015 - 14:10

Plotseling beukte Broken hem hard en onverwacht omver en ging half op Death staan. "Ik voel precies hetzelfde", zei ze. "Auw! Wat is er met jou!", riep Deathbite hard uit. Broken kwam naast hem liggen, ze gedroeg zich vreemd. "Waarom doe je zo raar?", vroeg hij bezorgd.


Just let me show you {Brokenfeeling} - Pagina 2 UEln3Iu
Briarpaw - .Swanpaw - Deathbite - *Moonkit* - Featherkit~
::other:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenfeeling
Member
Just let me show you {Brokenfeeling} - Pagina 2 DPKsfdL
Marlie <3
522
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ℵ 29 Moons
Gender:
Rank:
Brokenfeeling
BerichtOnderwerp: Re: Just let me show you {Brokenfeeling}   Just let me show you {Brokenfeeling} - Pagina 2 Icon_minitimeza 5 sep 2015 - 14:14

''Ik doe niks'' mauwde ze, en keek hem aan. even wou haar andere karakter het overnemen maar ze kon het nog tegenhouden, ''En ja.. ik voel het ook'' vervolgde ze toen ze haar blik weer op de van hem richtte, ze was nu bang dat hij iets ging doen omdat ze hem onverwacht nog gooide. maar ze had hem toch verteld wat ze voelde..


{Brokenfeeling}
Just let me show you {Brokenfeeling} - Pagina 2 2rh45zb

~Theme & ...::


~Other::


~Broken Art::

Terug naar boven Ga naar beneden
Deathbite
Member
Just let me show you {Brokenfeeling} - Pagina 2 DPKsfdL
Pommeline
266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Deathbite
BerichtOnderwerp: Re: Just let me show you {Brokenfeeling}   Just let me show you {Brokenfeeling} - Pagina 2 Icon_minitimeza 5 sep 2015 - 16:08

"Je duwde mij. Maar goed, laat maar", miauwde Death. "Maar, is het nu verliefdheid? Want... dan ben ik... verliefd? O...op jou? wow, dit voelde echt gênant. Tijd om van onderwerp te veranderen. "Kom mee", zei hij, en hij liep terug naar zijn boom.


Just let me show you {Brokenfeeling} - Pagina 2 UEln3Iu
Briarpaw - .Swanpaw - Deathbite - *Moonkit* - Featherkit~
::other:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenfeeling
Member
Just let me show you {Brokenfeeling} - Pagina 2 DPKsfdL
Marlie <3
522
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ℵ 29 Moons
Gender:
Rank:
Brokenfeeling
BerichtOnderwerp: Re: Just let me show you {Brokenfeeling}   Just let me show you {Brokenfeeling} - Pagina 2 Icon_minitimeza 5 sep 2015 - 16:11

voor ze antwoord kon geven, zei die dat ze mee moest komen en liep dus ook meteen weg. ze stond op en volgde de kater, ze verhoogde haar tempo om naast hem te kunnen lopen. hij had blijkbaar haast want hij liep best snel, ''Wat gaan we doen?'' mauwde ze en keek naar de boom die weer in zich kwam.


{Brokenfeeling}
Just let me show you {Brokenfeeling} - Pagina 2 2rh45zb

~Theme & ...::


~Other::


~Broken Art::

Terug naar boven Ga naar beneden
Deathbite
Member
Just let me show you {Brokenfeeling} - Pagina 2 DPKsfdL
Pommeline
266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Deathbite
BerichtOnderwerp: Re: Just let me show you {Brokenfeeling}   Just let me show you {Brokenfeeling} - Pagina 2 Icon_minitimeza 5 sep 2015 - 20:01

Op zijn gemakje wandelde Death terug naar de boom. Toen ze aankwamen vroeg Brokenfeeling: "Wat gaan we doen?" Hij glimlachte, ze moest altijd weten waar ze heen gingen. "Wij gaan genieten van zonhoog, zolang het dan nog warm is, want het is bijna leaffall", glimlachte hij naar Broken. Geniet er maar gewoon eventjes van, het doet echt goed. Snel en behendig klom Deathbite in zijn boom, helemaal tot aan de top, niet meer in de schaduw, en tot waar de takken onder zijn gewicht komen. Op het eerste gezicht leek het wel eng, maar er braken nooit echt takken. "Kom je nog?", vroeg hij. "Er gebeurt echt niks hoor, je valt niet." moedigde Death Broken aan.


Just let me show you {Brokenfeeling} - Pagina 2 UEln3Iu
Briarpaw - .Swanpaw - Deathbite - *Moonkit* - Featherkit~
::other:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenfeeling
Member
Just let me show you {Brokenfeeling} - Pagina 2 DPKsfdL
Marlie <3
522
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ℵ 29 Moons
Gender:
Rank:
Brokenfeeling
BerichtOnderwerp: Re: Just let me show you {Brokenfeeling}   Just let me show you {Brokenfeeling} - Pagina 2 Icon_minitimeza 5 sep 2015 - 20:10

ze zette haar klauwen in de stam en klom naar boven, steeds hoger en hoger tot ze bij de bladerdak was. ze sprong nog een paar takken omhoog tot haar kop het top had bereikt, ze kon bijna het hele landschap zien. de wind blies zachtjes door haar vacht heen, ze genoot van het mooie uitzicht. "Het is prachtig" mauwde ze zachtjes en sloot haar ogen, ze snoof diep en genoot van de frisse lucht. ze opende haar ogen en keek Death weer aan, "Death?" mauwde ze, ze wou hem iets vertellen. ze wist zeker dat hij blij zo worden maar je wist nooit..


{Brokenfeeling}
Just let me show you {Brokenfeeling} - Pagina 2 2rh45zb

~Theme & ...::


~Other::


~Broken Art::

Terug naar boven Ga naar beneden
Deathbite
Member
Just let me show you {Brokenfeeling} - Pagina 2 DPKsfdL
Pommeline
266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Deathbite
BerichtOnderwerp: Re: Just let me show you {Brokenfeeling}   Just let me show you {Brokenfeeling} - Pagina 2 Icon_minitimeza 5 sep 2015 - 20:20

"Het is pachtig." hoorde Death Broken zeggen. "Ja hè? Lekker warm", genoot Death. "Death?" "Wat is er?" Brokens stem was bijna smakend, alsof ze hem iets moest vertellen dat hij haar nooit zou vergeven? "Is er iets?", mauwde hij bezorgd.

weeral flut xD


Just let me show you {Brokenfeeling} - Pagina 2 UEln3Iu
Briarpaw - .Swanpaw - Deathbite - *Moonkit* - Featherkit~
::other:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenfeeling
Member
Just let me show you {Brokenfeeling} - Pagina 2 DPKsfdL
Marlie <3
522
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ℵ 29 Moons
Gender:
Rank:
Brokenfeeling
BerichtOnderwerp: Re: Just let me show you {Brokenfeeling}   Just let me show you {Brokenfeeling} - Pagina 2 Icon_minitimeza 5 sep 2015 - 20:26

'Ik heb Claw ontmoet..en.. en ik ben geaccepteerd in de elite! mauwde ze blij en keek hem aan, nu konden veel bij elkaar zijn en daar was ze blij om. ze had zichzelf bewezen aan claw toen ze hem tegen kwam, "Alleen.. ik heb gekozen om als eerste.. een young one te zijn" mauwde ze iets minder blij, het was handig om regels te leren en wat meer vechttechnieken maar ze voelde zich totaal niet sterk als ze zei dat ze young one was en dat ze geen halsband droeg net als de rest..


{Brokenfeeling}
Just let me show you {Brokenfeeling} - Pagina 2 2rh45zb

~Theme & ...::


~Other::


~Broken Art::

Terug naar boven Ga naar beneden
Deathbite
Member
Just let me show you {Brokenfeeling} - Pagina 2 DPKsfdL
Pommeline
266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Deathbite
BerichtOnderwerp: Re: Just let me show you {Brokenfeeling}   Just let me show you {Brokenfeeling} - Pagina 2 Icon_minitimeza 5 sep 2015 - 20:35

Oh Deathbite stond met zijn mond vol tanden. Dat is toch helemaal niet erg? Alleen... krijg je een mentor. Maar hey, je hebt met Claw gesproken? Hoe ging het?" Hij was best nieuwsgierig naar hoe het was gegaan. Traag liep Deathbite naar Brokenfeeling toe en begon haar te likken.


Just let me show you {Brokenfeeling} - Pagina 2 UEln3Iu
Briarpaw - .Swanpaw - Deathbite - *Moonkit* - Featherkit~
::other:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenfeeling
Member
Just let me show you {Brokenfeeling} - Pagina 2 DPKsfdL
Marlie <3
522
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ℵ 29 Moons
Gender:
Rank:
Brokenfeeling
BerichtOnderwerp: Re: Just let me show you {Brokenfeeling}   Just let me show you {Brokenfeeling} - Pagina 2 Icon_minitimeza 5 sep 2015 - 20:40

"Hmm.. eerst ging het slecht, maar toen er een hond was ontsnapt en die ik voor Claw had vermoord. ging het beter en werd ik geaccepteerd. en ik heb al een halsband een hele mooie! mauwde ze wat enthousiaster toen ze sprak over haar halsband, en dat ze de hond had vermoord. snorrend begon ze Death ook te likken en zo bleef het even tot de zon zachtjes naar de horizon bego te kruipen.


{Brokenfeeling}
Just let me show you {Brokenfeeling} - Pagina 2 2rh45zb

~Theme & ...::


~Other::


~Broken Art::

Terug naar boven Ga naar beneden
Deathbite
Member
Just let me show you {Brokenfeeling} - Pagina 2 DPKsfdL
Pommeline
266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Deathbite
BerichtOnderwerp: Re: Just let me show you {Brokenfeeling}   Just let me show you {Brokenfeeling} - Pagina 2 Icon_minitimeza 5 sep 2015 - 23:03

"Wow, dat is wel cool, je eerste hond! Dat was je eerste hond, toch? Deathbite was zo blij voor haar, en natuurlijk ook voor hemzelf, omdat ze nu in dezelfde clan zaten, dan moesten ze niet in het geheim afspreken. Vrolijk volgde Death Brokens blik richting zonsondergang, wat was hij moe geworden. Even mompelde Death iets over gaan slapen tegen Broken en klom toen naar de twee tegen-elkaarliggende takken.


Just let me show you {Brokenfeeling} - Pagina 2 UEln3Iu
Briarpaw - .Swanpaw - Deathbite - *Moonkit* - Featherkit~
::other:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenfeeling
Member
Just let me show you {Brokenfeeling} - Pagina 2 DPKsfdL
Marlie <3
522
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ℵ 29 Moons
Gender:
Rank:
Brokenfeeling
BerichtOnderwerp: Re: Just let me show you {Brokenfeeling}   Just let me show you {Brokenfeeling} - Pagina 2 Icon_minitimeza 5 sep 2015 - 23:12

Wow, dat is wel cool, je eerste hond! Dat was je eerste hond, toch? ze knikte, ze was best trots op haar zelf. "ja dat was me eerste hond" mauwde ze, ze keken even naar de zonsondergang. Toen Death iets mompelde over slapen, en klom samen met hem naar de naar beneden. Ze gimg dicht tegen hem aan liggen en viel rustig in slaap.

{topic uit Broken}
vervolg topicje doen? ^^


{Brokenfeeling}
Just let me show you {Brokenfeeling} - Pagina 2 2rh45zb

~Theme & ...::


~Other::


~Broken Art::

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Just let me show you {Brokenfeeling}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: