Show me what to do | Howl



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Show me what to do | Howl

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Brokenfeeling
Member
Show me what to do | Howl DPKsfdL
Marlie <3
522
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ℵ 29 Moons
Gender:
Rank:
Brokenfeeling
BerichtOnderwerp: Show me what to do | Howl   Show me what to do | Howl Icon_minitimezo 6 sep 2015 - 13:25

Een kleine zonnestraal doorbrak door een kleine gat in de young one tower, ze opende rustig haar ogen en tuurde voor zich uit. ze was alleen in de ruimte, ze had een plekje helemaal boven aan de tower gekozen zodat ze geen last had van de jongere katten. ze hees zich zelf omhoog en gaapte even, ze boorde haar nagels in de houten vloer en strekte haar benen zodat haar rug krom werd. snel gaf ze haar borst een paar likken voordat ze naar beneden liep, ze snoof de  ochtend lucht op tijdens dat ze naar beneden trippelde. de bittere geur hing overal en ging al zelf in haar vacht kleven, ook al hing er nog een beetje riverclan aan haar vacht. poot voor poot sloop de door de ingang en bekeek de kamp, de zon was net opgekomen en de katten om haar heen begonnen te ontwaken. haar blik viel op een langharige zwarte poes, dat moest Howl zijn.  haar staart zwiepend in de lucht liep de rustig op de poes af, "Als het goed is bent jij Howl?" mauwde ze kalmpjes en knikte naar haar, ze hoopte dat ze het wel was, anders had ze die probleem weer. maar Claw had haar wat tips gegeven, dus moest het wel goed komen.

-First Howl


{Brokenfeeling}
Show me what to do | Howl 2rh45zb

~Theme & ...::


~Other::


~Broken Art::

Terug naar boven Ga naar beneden
Howl
Member
Show me what to do | Howl DPKsfdL
Kiki
743
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Howl
BerichtOnderwerp: Re: Show me what to do | Howl   Show me what to do | Howl Icon_minitimema 7 sep 2015 - 9:21

Ze was vroeg wakker geschrokken uit een nachtmerrie. Daarna had ze zich snel vermand en was wat gaan jagen voordat de rest wakker was. Claw had haar ingelicht over haar eerste young one. Die niet meer zo jong was. Ze had wel even moeten lachen om de leeftijd van de poes, even oud als haar. Maar ze besefte zich dat iedereen op een bepaald punt in zijn leven moest leren, soms was dat ouder dan anderen. Ze was allang terug in het kamp, ze zat rustig in de eerste vlekken van de zon. "Als het goed is bent jij Howl?" hoorde ze achter zich. Ze draaide zich om. "Geen idee dat ik al zo'n bekendheid had. Met wie heb ik het genoegen." Ze durfde haar vacht erop te vergokken dat het Brokenfeeling was, haar young one. Maar eerst even uithoren.


Show me what to do | Howl 2gxnp75Show me what to do | Howl 10pvxmwShow me what to do | Howl 10pvxmwShow me what to do | Howl 2hqc5lxShow me what to do | Howl 34nodx3Show me what to do | Howl Adnfja
Dark necessities are part of my design
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenfeeling
Member
Show me what to do | Howl DPKsfdL
Marlie <3
522
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ℵ 29 Moons
Gender:
Rank:
Brokenfeeling
BerichtOnderwerp: Re: Show me what to do | Howl   Show me what to do | Howl Icon_minitimema 7 sep 2015 - 16:47

"Geen idee dat ik al zo'n bekendheid. Met wie heb ik het genoegen." beantwoorde de zwarte poes, ze ging rustig zitten en likte even vlug haar borst voor ze antwoord gaf. "Brokenfeeling is de naam" mauwde ze terug en sloeg haar staart om haar poten, hopelijk kon ze goed overweg met haar maar wie weet..

telefoon bericht


{Brokenfeeling}
Show me what to do | Howl 2rh45zb

~Theme & ...::


~Other::


~Broken Art::

Terug naar boven Ga naar beneden
Howl
Member
Show me what to do | Howl DPKsfdL
Kiki
743
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Howl
BerichtOnderwerp: Re: Show me what to do | Howl   Show me what to do | Howl Icon_minitimedi 8 sep 2015 - 16:18

"Brokenfeeling is de naam" kwam er uit de poes. Het was dus toch haar eerste young one. Howl knikte. "Ik ben Howl." Zei ze kalm. Ze draaide zich om zodat ze de kat tegenover haar goed kon zien. "Ik hoorde van Claw dat je de Elite pas gejoind hebt." Ze kneep haar ogen eventjes dicht. Ja, ze herinnerde zich nog toen zij binnen was komen lopen en Claw om toestemming had moeten vragen om te joinen. Het was een zware rit geweest, maar ze had haar plekje gevonden. "Laat ik maar het belangrijkste vragen; wat denk je van me te leren?" vroeg ze toen. Misschien dat ze zo kon inschatten waar de poes haar ambities waren. Hoewel Howl op haar hoede zou zijn, zolang de Riverclan lucht er sterk rond hing vertrouwde ze het niets.


Show me what to do | Howl 2gxnp75Show me what to do | Howl 10pvxmwShow me what to do | Howl 10pvxmwShow me what to do | Howl 2hqc5lxShow me what to do | Howl 34nodx3Show me what to do | Howl Adnfja
Dark necessities are part of my design
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenfeeling
Member
Show me what to do | Howl DPKsfdL
Marlie <3
522
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ℵ 29 Moons
Gender:
Rank:
Brokenfeeling
BerichtOnderwerp: Re: Show me what to do | Howl   Show me what to do | Howl Icon_minitimedi 8 sep 2015 - 18:01

"ik ben Howl sprak ze terug, ze wou wat terug zegen maar de poes sprak veder, "Laat ik maar het belangrijkste vragen; wat denk je van me te leren?" even dacht ze na, ja wat zou ze willen leren? Jagen kon ze al en ze kon aardig vechten vond ze ook al, maar extra gevecht tecnieken konden altijd nog van pas komen. "zo veel mogelijk" sprak ze koeltjes, ze trok met haar oor toen ze dacht dat er iemand aan kwam lopen maar het was verschijnlijk de wind. Ze keek met een normale blik naar Howl maar toch glom er iets van nieuwsgierigheid.

Telefoon bericht


{Brokenfeeling}
Show me what to do | Howl 2rh45zb

~Theme & ...::


~Other::


~Broken Art::

Terug naar boven Ga naar beneden
Howl
Member
Show me what to do | Howl DPKsfdL
Kiki
743
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Howl
BerichtOnderwerp: Re: Show me what to do | Howl   Show me what to do | Howl Icon_minitimema 14 sep 2015 - 14:49

De poes leek geïnteresseerd, maar haar antwoord was niet het goede geweest. Howl zuchtte. "Fout antwoord. Wat denk je van me te leren?" herhaalde ze zichzelf rustig. Het was niet zo dat Brokenfeeling hier binnenkwam lopen en zomaar alles kon. Ze zou vast wel wat geleerd hebben in die clan van d'r, maar niet alles. "Weet je hoe je een kat kan doden? Weet je wat je moet doen als je een hond tegen komt? Wat wil je dat ik je leer zodat je kan overleven. Bedenk wat." droeg ze op. Het zou nog een lange tijd worden voordat ze de kat een andere denkwijze had aangebracht. Hier moest je echt vechten voor je plek, niet alles kwam je toewaaien en je eigen prooi moest je vangen. Dat moest ze leren.


Show me what to do | Howl 2gxnp75Show me what to do | Howl 10pvxmwShow me what to do | Howl 10pvxmwShow me what to do | Howl 2hqc5lxShow me what to do | Howl 34nodx3Show me what to do | Howl Adnfja
Dark necessities are part of my design
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenfeeling
Member
Show me what to do | Howl DPKsfdL
Marlie <3
522
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ℵ 29 Moons
Gender:
Rank:
Brokenfeeling
BerichtOnderwerp: Re: Show me what to do | Howl   Show me what to do | Howl Icon_minitimedi 15 sep 2015 - 12:52

'Fout antwoord, wat denk je van me te leren?" herhaalde ze, de opende haar momd om iets te zegen maar de zwarte poes sprak veder, "weert je hoe je een kat kan doden? Weet je wat je moet doen als je een hond tegen komt? Wat wil je dat ik je leer zodat je kan overleven. Bedenk wat" Ze tikte met haar staart om de grond, "natuurlijk weet ik hoe ik een kat vermoord" mauwde ze rustig, "Waarom denk je anders dat ik de clan moest verlaten?" vervolgde ze, ze was de clan uitgetrapt omdat ze geen controle over zich zelf had. En daarom veel katten had vermoord binnen en buiten de clans, "Maar een paar nieuwe vechttecnieken kunnen altijd van pas komen" ze had veel geleerd in de Riverclan maar ook van andere katten, dus kon ze best wel vechten. Maar ja een paar tecnieken van de Bloodclanner's zou ook zeker van pas komen, ze legde haar staart waar rustig op de grond. "En misschien is het handig om een rondleiding te krijgen" ze wist wel waar haar slaapplek was maar voor de rest..

{telefoon bericht}


{Brokenfeeling}
Show me what to do | Howl 2rh45zb

~Theme & ...::


~Other::


~Broken Art::

Terug naar boven Ga naar beneden
Howl
Member
Show me what to do | Howl DPKsfdL
Kiki
743
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Howl
BerichtOnderwerp: Re: Show me what to do | Howl   Show me what to do | Howl Icon_minitimedi 15 sep 2015 - 13:36

"Natuurlijk weet ik hoe ik een kat vermoord" antwoordde de poes rustig. "Waarom denk je anders dat ik de clan moest verlaten?" Howl keek haar even emotieloos aan. "Zo natuurlijk is dat niet, lieverd. Ik kan je verleden niet aan je ruiken." zei Howl toonloos tegen de poes tegenover haar. Brokenfeeling had dus al eerder iemand vermoord, dat scheelde meteen al een hoop in het trainen. Ook had ze het over Bloodclan vechttechnieken en over een rondleiding. Goed dan, dat laatste kon makkelijk geregeld worden. "Komt u maar dan. Tijd voor een rondje Elite kamp." ze draaide zich om en liep met haar langs elke schuur, om ze te laten zien. Daarna eindigde ze bij het Young One torentje, midden in het kamp. "Hier is waar jij met de andere ukkies slaapt. Ik zou er maar op tijd bij zijn, er is niet altijd plek over." zei ze rustig. "Laten we gaan trainen dan." Het was al een tijdje geleden sinds ze zelf ook getraind had, dus het was wel goed om het weer even op te pakken.


Show me what to do | Howl 2gxnp75Show me what to do | Howl 10pvxmwShow me what to do | Howl 10pvxmwShow me what to do | Howl 2hqc5lxShow me what to do | Howl 34nodx3Show me what to do | Howl Adnfja
Dark necessities are part of my design
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenfeeling
Member
Show me what to do | Howl DPKsfdL
Marlie <3
522
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ℵ 29 Moons
Gender:
Rank:
Brokenfeeling
BerichtOnderwerp: Re: Show me what to do | Howl   Show me what to do | Howl Icon_minitimedi 15 sep 2015 - 14:28

. "Zo natuurlijk is dat niet, lieverd. Ik kan je verleden niet aan je ruiken." een beetje geïrriteerd keek ze in de verte, "Komt u maar dan. Tijd voor een rondje Elite kamp." ze richtte haar blik weer op de van Howl en hees zich zelf omhoog zodat ze naast de zwarte poes stond, ze volgde haar door het kamp toen ze aankwamen bij de Young one Tower. "Hier is waar jij met de andere ukkies slaapt. Ik zou er maar op tijd bij zijn, er is niet altijd plek over." ze knikte, dat wist ze al. ze had al een plekje helemaal boven in de Tower waar ze alleen kon zijn, maar voor ze antwoord kon geven begon Howl weer veder te praten. "Laten we gaan trainen dan." alweer knikte ze en volgde de poes, op weg naar haar eerste training als een bloodclan kat.


{Brokenfeeling}
Show me what to do | Howl 2rh45zb

~Theme & ...::


~Other::


~Broken Art::

Terug naar boven Ga naar beneden
Howl
Member
Show me what to do | Howl DPKsfdL
Kiki
743
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Howl
BerichtOnderwerp: Re: Show me what to do | Howl   Show me what to do | Howl Icon_minitimedi 15 sep 2015 - 19:23

De irritatie in de poes haar gezegd toverde toch een kleine grijns op haar gelaat. Mooi, had ze toch iets weten te raken. Howl liep met haar door, naar het buitengebied. De straat was waar je veel kwam als Bloodclanner. Maar ook clangebieden werden wel eens bezocht. Niet te veel, anders kwam er een groot gevecht. Tenminste, dat veel te verwachten. De clan pikte veel, maar niet heel veel. Toen ze bij een rustig plekje met wat bomen kwamen keek Howl naar haar young one. "Klaar dan?" Maar lang wachtte ze niet op een teken van de poes en haalde uit naar haar kop. Als ze echt een Bloodclanner wou zijn moest ze het onverwachte aan zien komen. Zo ook klappen naar je kop.


Show me what to do | Howl 2gxnp75Show me what to do | Howl 10pvxmwShow me what to do | Howl 10pvxmwShow me what to do | Howl 2hqc5lxShow me what to do | Howl 34nodx3Show me what to do | Howl Adnfja
Dark necessities are part of my design
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenfeeling
Member
Show me what to do | Howl DPKsfdL
Marlie <3
522
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ℵ 29 Moons
Gender:
Rank:
Brokenfeeling
BerichtOnderwerp: Re: Show me what to do | Howl   Show me what to do | Howl Icon_minitimedi 15 sep 2015 - 20:18

Met grote passen liep ze achter de poes aan, haar oren gespits en haar staart zwiepend in de lucht. Ze snoof de bittere lucht van bloodclan op, die eerst wagelijk rook ruikte nu vertrouwelijk en lekker. De grond onder haar poten was hard en vederop stonden een paar boompjes, voor ze kon vragen waar ze heen gingen liep de zwarte poes naar de paar boven vederop. Ze ging tegenover haar staan en wachtte wat ze ging zeggen, "Klaar dan?" mauwde ze en haalde naar haar gezicht, ze ontwijkte de aanval van Howl. Wat was ze van plan? Maar toen schoot het naar boven, met een kleine valse grijns. Sprong ze op de poes af en haalde krachtig uit naar haar buik, ze legde haar oren plat op haar nek. "Kom maar" sprak ze koeltjes en wachtte af wat ze die zwarte poes ging doen.


{Brokenfeeling}
Show me what to do | Howl 2rh45zb

~Theme & ...::


~Other::


~Broken Art::

Terug naar boven Ga naar beneden
Howl
Member
Show me what to do | Howl DPKsfdL
Kiki
743
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Howl
BerichtOnderwerp: Re: Show me what to do | Howl   Show me what to do | Howl Icon_minitimewo 16 sep 2015 - 20:04

Haar aanval werd ontweken door de poes, maar dat was niet erg. Meteen kwam de tegenaanval die ze niet helemaal goed kon ontwijken. De nagels van haar tegenstander kraste iets over haar fel. Dat liet ze niet merken. "Kom maar." sprak de poes tegen haar. Goed dan. Ze wou het vals spelen? Kon ze krijgen ook. Terwijl ze poes rustig haar beurt af stond te wachten keek Howl achterom en klom de eerste de beste boom in. "Als je zo goed kan zwemmen als je kan klimmen en vechten in een boom, dan pas mag je je een waardig member noemen." riep ze naar beneden. Ze wist dat de viskatten van de rivier niet goed waren in klimmen, dat was niet in hun opleiding om warrior te worden. Dus dit kon nog wel is een knap lastig iets worden voor de poes.


Show me what to do | Howl 2gxnp75Show me what to do | Howl 10pvxmwShow me what to do | Howl 10pvxmwShow me what to do | Howl 2hqc5lxShow me what to do | Howl 34nodx3Show me what to do | Howl Adnfja
Dark necessities are part of my design
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenfeeling
Member
Show me what to do | Howl DPKsfdL
Marlie <3
522
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ℵ 29 Moons
Gender:
Rank:
Brokenfeeling
BerichtOnderwerp: Re: Show me what to do | Howl   Show me what to do | Howl Icon_minitimewo 16 sep 2015 - 21:09

Haar aanval was gelukt, haar nagels kraste door haar vel heen maar de zwarte poes gaf geen kik. En daarhad ze recpect voor, de meeste katten begonnen al te janken als een nageltje over hun kop kraste. Ze verwachtte een terug aanval maar de poes sprong de dichtbezijnde boom in en klom omhoog, "Als je zo goed kan zwemmen als je kan klimmen en vechten in een boom, dan pas mag je je een waardig member noemen. ze kneep even haar ogen tot spleetjes toen ze de zwarte vacht bekeek in de boom, haar nagels waren zeker lang genoeg om hou vast in de stam te krijgen. Maar ze had nooit zo vaak in een boom geklommen, ze twijfelde niet en rende naar de boom toe. Krachtig sloeg ze haar nagels in de stam en zette zich af met haar poten, zo kwam omhoog maar niet zo snel als wat Howl deed. Soepel klom ze op de tak waar ze op stond, en boorde haar nagels in de dikke tak.


{Brokenfeeling}
Show me what to do | Howl 2rh45zb

~Theme & ...::


~Other::


~Broken Art::

Terug naar boven Ga naar beneden
Howl
Member
Show me what to do | Howl DPKsfdL
Kiki
743
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Howl
BerichtOnderwerp: Re: Show me what to do | Howl   Show me what to do | Howl Icon_minitimedo 24 sep 2015 - 15:59

Howl keek naar de poes die nog beneden op de grond stond. Ze lachte. Zo makkelijk zou ze het niet redden in een boom. Maar toen kwam het, Broken ging het proberen. Verrassend genoeg lukte het de poes wel. Howl's ogen blonken even met een sensatie voordat ze uithaalde naar de poes, nu op een tak vlak onder haar. "Als je uit de boom valt, is het einde oefening, dus ik zal maar opletten." Howl haalde uit naar de poes haar oor. Ze kon het krijgen. Howl hield goed houvast op de boom met haar nagels. Ze was een keertje in de buurt van Thunderclan geweest en had katten in bomen zien klimmen. Daarna had ze het net zo vaak geoefend in haar eentje tot ze het gemeesterd had.


Show me what to do | Howl 2gxnp75Show me what to do | Howl 10pvxmwShow me what to do | Howl 10pvxmwShow me what to do | Howl 2hqc5lxShow me what to do | Howl 34nodx3Show me what to do | Howl Adnfja
Dark necessities are part of my design
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenfeeling
Member
Show me what to do | Howl DPKsfdL
Marlie <3
522
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ℵ 29 Moons
Gender:
Rank:
Brokenfeeling
BerichtOnderwerp: Re: Show me what to do | Howl   Show me what to do | Howl Icon_minitimedo 24 sep 2015 - 19:58

Ze voelde een klap onder haar poten, zodat geen houvast meer had en van de tak gleed. "Als je uit de boom valt, is het einde oefening, dus ik zal maar opletten." Ze slaagde er in om zich vast te krijpen met haar twee voorpoten, ze trok net met haar kop toen de nagels van Howl naar haar oor kreep, ze trekte zich zelf krachtig omhoog en tijdens dat ze weer naar boven klauterde beet ze de richting poot van de zwarte poes en daarna een goeie ruk aan kon geven dat ze ook uit gleed, ze boorde nu haar nagels dieper in de stam. En liet haar lijf wat zakken zodat ze nu haar aanvallen makelijker kon ontwijken, ze richtte haar blik op de rug van de poes. Maar inplaats wat katten dus dachten om op haar rug te springen, beukte ze met haar gewicht op haar borst om haar om ver te krijgen en haar nagels in haar schouder te boren.


{Brokenfeeling}
Show me what to do | Howl 2rh45zb

~Theme & ...::


~Other::


~Broken Art::

Terug naar boven Ga naar beneden
Howl
Member
Show me what to do | Howl DPKsfdL
Kiki
743
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Howl
BerichtOnderwerp: Re: Show me what to do | Howl   Show me what to do | Howl Icon_minitimevr 25 sep 2015 - 13:55

De tabby poes dacht dat ze heel wat was, dat ze slim was. Maar toen ze naar voren kwam om naar haar poot te bijten was ze haar alweer voor. Howl tilde de poot op en trok hem in. Ze wankelde even wat, maar ze bleef staan. Mooi voor haar. Echter duurde het niet lang voordat Broken een tweede aanval inzette en naar haar schouder klauwde. Howl grauwde en beet zonder echt na te denken in haar poot, die nu langs haar kop heen ging en in haar schouder gedrukt zat. Ze trok zich met wat pijn los en liet zich langs de boom naar beneden glijden, om het laatste stuk te springen. "Kom maar naar beneden en zie dat je je poot niet breekt." Als ze wat brak zou ze zwak zijn, en dan zou ze geen nut meer zijn voor de Elite.


Show me what to do | Howl 2gxnp75Show me what to do | Howl 10pvxmwShow me what to do | Howl 10pvxmwShow me what to do | Howl 2hqc5lxShow me what to do | Howl 34nodx3Show me what to do | Howl Adnfja
Dark necessities are part of my design
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenfeeling
Member
Show me what to do | Howl DPKsfdL
Marlie <3
522
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ℵ 29 Moons
Gender:
Rank:
Brokenfeeling
BerichtOnderwerp: Re: Show me what to do | Howl   Show me what to do | Howl Icon_minitimevr 25 sep 2015 - 17:51

Ze hoorde de boze grauw van Howl, waar door meteen een valse grijns op haar lippe gekruld werd. Haar nagels was diep in haar schouder geboord, maar voor ze opnieuw kon aanvallen trok Howl's zich los en gleed snel van de boom af. Met een vragend gezicht keek ze nar beneden, waarom hield ze op? "Kom maar naar beneden en zie dat je je poot niet breekt." ze knikte mar vaagjes, en gleed via de stam naar benenden en belande soepeltjes op de grond, ze likte snel het bloed van haar poten af en liep naar Howl toe. "En?" vroeg ze, ze wou weten hoe ze het deed. Maar ook waarom dat ze weer zo snel uitnde boom klom toen ze haar terug aanvalde, had ze iets verkeerd gedaan? Was ze misschien bang? Ze schudde haar gedachtes weg en consenteerde weer op de zwarte poes.


{Brokenfeeling}
Show me what to do | Howl 2rh45zb

~Theme & ...::


~Other::


~Broken Art::

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Show me what to do | Howl
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place :: Playground-
Ga naar: