The beginning of the cold weather.. | Deathbite - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 The beginning of the cold weather.. | Deathbite

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Brokenfeeling
Member
The beginning of the cold weather.. | Deathbite - Pagina 2 DPKsfdL
Marlie <3
522
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ℵ 29 Moons
Gender:
Rank:
Brokenfeeling
BerichtOnderwerp: Re: The beginning of the cold weather.. | Deathbite   The beginning of the cold weather.. | Deathbite - Pagina 2 Icon_minitimema 7 sep 2015 - 21:41

Ze legde geschrokken haar oren plat op haar kop en keek hem met grote ogen aan, ze kroop een stukje van hem weg. Bang dat er iets gebeurden,b"het was maar een droom!" gooide ze er uit, "niks bijzonders" sprak ze er snel achteraan, wie wilt er nou graag weten wat ze gedroomd had? Een beetje boos keek ze van hem weg, het was hun eerste ruzie. En het kwam hard tegen haar aan, dit wou ze niet..


{Brokenfeeling}
The beginning of the cold weather.. | Deathbite - Pagina 2 2rh45zb

~Theme & ...::


~Other::


~Broken Art::

Terug naar boven Ga naar beneden
Deathbite
Member
The beginning of the cold weather.. | Deathbite - Pagina 2 DPKsfdL
Pommeline
266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Deathbite
BerichtOnderwerp: Re: The beginning of the cold weather.. | Deathbite   The beginning of the cold weather.. | Deathbite - Pagina 2 Icon_minitimedi 8 sep 2015 - 7:23

Wanhopig riep Broken dat het maar een droom was, maar dat maakte Death niet echt minder ongerust. "Wat voor droom?", vroeg hij vriendelijker, hij wou geen ruzie, hij wou het alleen maar weten. Hij likte haar flank om haar te troosten.


The beginning of the cold weather.. | Deathbite - Pagina 2 UEln3Iu
Briarpaw - .Swanpaw - Deathbite - *Moonkit* - Featherkit~
::other:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenfeeling
Member
The beginning of the cold weather.. | Deathbite - Pagina 2 DPKsfdL
Marlie <3
522
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ℵ 29 Moons
Gender:
Rank:
Brokenfeeling
BerichtOnderwerp: Re: The beginning of the cold weather.. | Deathbite   The beginning of the cold weather.. | Deathbite - Pagina 2 Icon_minitimedi 8 sep 2015 - 17:56

ze zuchtte ze kwam er niet onder uit, "ik droomde dat ik.. Ik zwa..zwanger was" sprak ze zachtjes, kittens? Dat zou ze niet kunnen! Ze kon al moeilijk zich zeg zelf onder controle houden, en dan nog kittens verzorgen? No way dat kon ze echt niet.. Ze likte haar flank, en richtte haar blik op haar buik. Ze zou toch niet zwanger zijn? Na wat er vanacht was gebeurd.. Paniek glom even in haar ogen maar als snel was het weg, het was onmogelijk! Toch?..


{Brokenfeeling}
The beginning of the cold weather.. | Deathbite - Pagina 2 2rh45zb

~Theme & ...::


~Other::


~Broken Art::

Terug naar boven Ga naar beneden
Deathbite
Member
The beginning of the cold weather.. | Deathbite - Pagina 2 DPKsfdL
Pommeline
266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Deathbite
BerichtOnderwerp: Re: The beginning of the cold weather.. | Deathbite   The beginning of the cold weather.. | Deathbite - Pagina 2 Icon_minitimedi 8 sep 2015 - 18:02

"Ik droomde dat ik... ik zwa.. zwanger was.", hoorde Death. "Ooh, is het dat ma...", miauwde Death. "ZWANGER!", riep hij meteen erna uit. "Euhm... ben je zwanger, ik b.. bedoel, écht zeker weten zwanger? N..niet dat dat een probleem is. Verbaasd als hij was keek hij Broken aan, maar herpakte zich snel en likte troostend haar oor. Eigenlijk is dat best oké.", besloot hij uiteindelijk. Zo erg was het ook niet. Toch?


The beginning of the cold weather.. | Deathbite - Pagina 2 UEln3Iu
Briarpaw - .Swanpaw - Deathbite - *Moonkit* - Featherkit~
::other:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenfeeling
Member
The beginning of the cold weather.. | Deathbite - Pagina 2 DPKsfdL
Marlie <3
522
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ℵ 29 Moons
Gender:
Rank:
Brokenfeeling
BerichtOnderwerp: Re: The beginning of the cold weather.. | Deathbite   The beginning of the cold weather.. | Deathbite - Pagina 2 Icon_minitimedi 8 sep 2015 - 18:11

Ze knikte wild met haar kop van nee, "nee ik ben niet zwanger!" snauwde ze, het was gewoon ene drolm geweest. En dromen waren nep! "Death het was een droom" voegde ze er aan, het was niet meteen als je.. Je weet wel dat je dan gelijk zwanger was? Ze knikte nog een keer haar kop van 'nee' het kon niet dat ze zwanger was! Het was gewoon ONMOGELIJK!


{Brokenfeeling}
The beginning of the cold weather.. | Deathbite - Pagina 2 2rh45zb

~Theme & ...::


~Other::


~Broken Art::

Terug naar boven Ga naar beneden
Deathbite
Member
The beginning of the cold weather.. | Deathbite - Pagina 2 DPKsfdL
Pommeline
266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Deathbite
BerichtOnderwerp: Re: The beginning of the cold weather.. | Deathbite   The beginning of the cold weather.. | Deathbite - Pagina 2 Icon_minitimedi 8 sep 2015 - 18:17

"nee ik ben niet zwanger! Death het was een droom", miauwde ze een beetje hevig."Zo zie je er niet uit, alsof het maar een droom was.", snorde hij verdedigend. Ergens vond hij het wel jammer, dat ze geen kittens zou krijgen, maar je kon nooit zeker zijn. Zo erg zou het toch niet zijn? Of wel?" Death stelde zich voor, hij en zijn kitties samen dollen in het kamp, het zag er vreemd uit, die gevoelige familie-Deathbite, maar tegelijk ook prettig, een eigen gezin, iets wat hij nooit had gehad.


The beginning of the cold weather.. | Deathbite - Pagina 2 UEln3Iu
Briarpaw - .Swanpaw - Deathbite - *Moonkit* - Featherkit~
::other:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenfeeling
Member
The beginning of the cold weather.. | Deathbite - Pagina 2 DPKsfdL
Marlie <3
522
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ℵ 29 Moons
Gender:
Rank:
Brokenfeeling
BerichtOnderwerp: Re: The beginning of the cold weather.. | Deathbite   The beginning of the cold weather.. | Deathbite - Pagina 2 Icon_minitimedi 8 sep 2015 - 19:11

Ze haalde haar schouders op, "ik weet niet death.." mauwde ze en keek van hem weg, "ik denk niet dat ik ze kan verzorgen.. En ik een young one ik mort nig veel trainen" mauwde ze er achter aan, eerst zou ze een member worden. En veel tanden krijgen en dan zou ze er over na denken om ooit kittems te nemen.


{Brokenfeeling}
The beginning of the cold weather.. | Deathbite - Pagina 2 2rh45zb

~Theme & ...::


~Other::


~Broken Art::

Terug naar boven Ga naar beneden
Deathbite
Member
The beginning of the cold weather.. | Deathbite - Pagina 2 DPKsfdL
Pommeline
266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Deathbite
BerichtOnderwerp: Re: The beginning of the cold weather.. | Deathbite   The beginning of the cold weather.. | Deathbite - Pagina 2 Icon_minitimedi 8 sep 2015 - 19:19

"Ik weet het niet Death. Ik denk niet dat ik ze kan verzorgen.. En ik een young one ik mort nog veel trainen", miauwde de poes. "Ja", snorde Deathbite, "Ik denk niet echt dat ze young ones als Queens wel accepteren, maar je bent wel al 26 manen, dan is dat toch begrijpelijk? Ach, misschien was het zonder wel beter...


The beginning of the cold weather.. | Deathbite - Pagina 2 UEln3Iu
Briarpaw - .Swanpaw - Deathbite - *Moonkit* - Featherkit~
::other:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenfeeling
Member
The beginning of the cold weather.. | Deathbite - Pagina 2 DPKsfdL
Marlie <3
522
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ℵ 29 Moons
Gender:
Rank:
Brokenfeeling
BerichtOnderwerp: Re: The beginning of the cold weather.. | Deathbite   The beginning of the cold weather.. | Deathbite - Pagina 2 Icon_minitimedi 8 sep 2015 - 19:29

Ze knikte langzaam, "op een dag" mauwde ze en gaf hem een lik over zijn wang, haar maag begin om eten te schreeuwen,. Wat ze best gek vond, ze had altijd pas bij zonhoog omdat ze in de ochtend nooit honger had. Maar haar maag vertelde dat de vers prooi nodig had dus moest ze maar luisteren..


{Brokenfeeling}
The beginning of the cold weather.. | Deathbite - Pagina 2 2rh45zb

~Theme & ...::


~Other::


~Broken Art::

Terug naar boven Ga naar beneden
Deathbite
Member
The beginning of the cold weather.. | Deathbite - Pagina 2 DPKsfdL
Pommeline
266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Deathbite
BerichtOnderwerp: Re: The beginning of the cold weather.. | Deathbite   The beginning of the cold weather.. | Deathbite - Pagina 2 Icon_minitimedi 8 sep 2015 - 20:28

Broken knikte, "Op een dag", miauwde ze. Death spinde en rolde op zijn rug en hij keek naar de takken en de bladeren aan de bomen, zo groen zou het niet meer lang blijven... "Ooit.", mauwde hij, "Maar nu nog niet."


The beginning of the cold weather.. | Deathbite - Pagina 2 UEln3Iu
Briarpaw - .Swanpaw - Deathbite - *Moonkit* - Featherkit~
::other:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenfeeling
Member
The beginning of the cold weather.. | Deathbite - Pagina 2 DPKsfdL
Marlie <3
522
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ℵ 29 Moons
Gender:
Rank:
Brokenfeeling
BerichtOnderwerp: Re: The beginning of the cold weather.. | Deathbite   The beginning of the cold weather.. | Deathbite - Pagina 2 Icon_minitimedi 8 sep 2015 - 20:49

Ze knikte weer en ging op haar rug liggen net als Death, haar vacht raakte die van haar. Zachtjes begonnen ze te spinnen, wat had ze een geweldig leven nu zeg. Ze kon bijna alles doen wat ze wou, en op een dag dan zal alles wat ze dan ook wou gebeuren.. Ze wikkelde haar staart om die van Deathbite heen en keek met een glimlach naar de hem, misschien was starclan nog bij haar en gunde haar is een goeie leven. "Ik denk dat ik zo moet gaan" mauwde ze na een tijdje en keek de kater met een zielig gezicht aan.


{Brokenfeeling}
The beginning of the cold weather.. | Deathbite - Pagina 2 2rh45zb

~Theme & ...::


~Other::


~Broken Art::

Terug naar boven Ga naar beneden
Deathbite
Member
The beginning of the cold weather.. | Deathbite - Pagina 2 DPKsfdL
Pommeline
266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Deathbite
BerichtOnderwerp: Re: The beginning of the cold weather.. | Deathbite   The beginning of the cold weather.. | Deathbite - Pagina 2 Icon_minitimedi 8 sep 2015 - 20:52

Broken ging liggen, krulde haar staart rondom die van hem en miauwde: "Ik denk dat ik zo moet gaan.", met een somber gezicht. "Je training? Die mag je niet in verstoring zetten! Heb je afgesproken met je mentor?", vroeg Death, en hij stond op, om met Broken mee terug te gaan naar het kamp.

^^Death topic uit


The beginning of the cold weather.. | Deathbite - Pagina 2 UEln3Iu
Briarpaw - .Swanpaw - Deathbite - *Moonkit* - Featherkit~
::other:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenfeeling
Member
The beginning of the cold weather.. | Deathbite - Pagina 2 DPKsfdL
Marlie <3
522
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ℵ 29 Moons
Gender:
Rank:
Brokenfeeling
BerichtOnderwerp: Re: The beginning of the cold weather.. | Deathbite   The beginning of the cold weather.. | Deathbite - Pagina 2 Icon_minitimedi 8 sep 2015 - 20:54

"ja!" en knikte heftig met haar kop, ze rolde op haar buik en stond soepel op. Met grote passen wurgde ze zich door de struik gewassen op weg naar het kamp, ze hoopte dat ze op tijd was anders.. Met haar oren gespits en met ene hoge tempo rende ze samen met Deathbite naar het kamp toe.

{Broken topic uit}


{Brokenfeeling}
The beginning of the cold weather.. | Deathbite - Pagina 2 2rh45zb

~Theme & ...::


~Other::


~Broken Art::

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The beginning of the cold weather.. | Deathbite
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place :: Playground-
Ga naar: