What doesn't kill you.. || Shiverthought



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 What doesn't kill you.. || Shiverthought

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Rowanflight
StarClan
What doesn't kill you.. || Shiverthought JVQsDtv
Michelle
1172
Actief
And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rowanflight
BerichtOnderwerp: What doesn't kill you.. || Shiverthought   What doesn't kill you.. || Shiverthought Icon_minitimedi 8 sep 2015 - 10:54

Met een zucht rekte de grijze kater zich uit en likte even over zijn poot voor hij verder stapte. De tijd was snel gegaan maar nog altijd had hij geen woord meer met Blue willen delen. Hoe zeer hij ook van haar hielt. Hoeveel pijn dit hem ook deed. Hij kon niet langer door gaan met deze kinderachtige tentoonstelling ophouden. Het was duidelijk dat zij niets om hem gaf dus waarom zou hij om haar blijven geven? Met een zucht rekte hij zich opnieuw uit. Waarom zuchtte hij de laatste tijd zo veel.. Wellicht omdat alles opnieuw tien keer zo zwaar was geworden. Omdat hij opnieuw moest vechten om alleen maar zijn nest uit te komen.. Het was simpel. Het was het allemaal niet meer waard..

-Shiverthought first



Because we always have a choice
even when it feels like we don't.


Terug naar boven Ga naar beneden
Shiverthought
StarClan
What doesn't kill you.. || Shiverthought DPKsfdL
TessaLyra
447
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 29 moons
Gender:
Rank:
Shiverthought
BerichtOnderwerp: Re: What doesn't kill you.. || Shiverthought   What doesn't kill you.. || Shiverthought Icon_minitimedi 8 sep 2015 - 11:06

Uitleg:

Shiverthought
Justicethought & Hopperthought
Why isn't my mind giving me a piece of silence

Nee waarom, waarom had ze weer geluisterd naar Justice, ze wilde gewoon in het kamp zitten in haar hoekje en niets uitvoeren. 'Omdat je een nietsnut bent stom ding' weerklonken de harde woorden in haar kopje. Ooh ja daarom was ze het kamp uit gegaan, Justice had de hele middag haar belaagd en Hopper ging er natuurlijk weer in mee. 'Hou nou op, ik doe toch wat je zegt!' Klonk haar paniekerige stem door het territorium. Terwijl Hopper en Justice lekker bezig waren liep ze zo op tegen HEM. Wauw waarom moest ze hem nou tegenkomen hier, 'Shiver hij vind je nu niet leuk, morgen niet leuk, nooit niet leuk dus geef het op. Je bent te lelijk om uberhaupt met hem om te gaan. Stop er nou maar gewoon mee.' zei de valse kat terwijl ze de valse grijns op haar denkbeeldige lipjes gewoon bijna kon horen. Ze kneep haar ogen dicht en wendde haar kopje af van Rowan. 'H.h.et s.s.sp.ppij.t me.me' Justice had gelijk hij zou haar nooit zien staan.


What doesn't kill you.. || Shiverthought 29pww28
art:

::

Terug naar boven Ga naar beneden
Rowanflight
StarClan
What doesn't kill you.. || Shiverthought JVQsDtv
Michelle
1172
Actief
And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rowanflight
BerichtOnderwerp: Re: What doesn't kill you.. || Shiverthought   What doesn't kill you.. || Shiverthought Icon_minitimedi 8 sep 2015 - 22:16


rowanflight


This is what I thought,
I thought you need me,


Een stem die hij niet geheel verwacht had was de stem van de kat die hem zojuist half over had gelopen en even knipte hij niet helemaal zeker. "Shiverthought?" Mompelde hij zijn vriendin ziend. Beschaamd moest hij toegeven dat hij haar al lang niet meer gesproken had maar met het hele drama van Blue en Arrow was het hem totaal ontgaan dat hij nog andere vrienden had. Well that would make great points. Hij knipperde nogmaals en glimlachte even naar haar. "Hey geen spijt jij, wat doe je hier?'


This is what I thought
so think me naïve,
I promise you a heart
you'd promise to keep,
Kiss my eyes and lay me to sleep.





Because we always have a choice
even when it feels like we don't.


Terug naar boven Ga naar beneden
Shiverthought
StarClan
What doesn't kill you.. || Shiverthought DPKsfdL
TessaLyra
447
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 29 moons
Gender:
Rank:
Shiverthought
BerichtOnderwerp: Re: What doesn't kill you.. || Shiverthought   What doesn't kill you.. || Shiverthought Icon_minitimedo 10 sep 2015 - 11:41

Uitleg:

Shiverthought
Justicethought & Hopperthought
Why isn't my mind giving me a piece of silence

Justice was toch wel de aanstichter van alles, haar problemen, haar onzekerheid en dat ze amper tegen Rowan durfde te praten. Niet dat het bij andere katten veel beter was. Volgens Justice vonden ze haar allemaal raar en haatte ze haar en Rowan het meeste hij deed gewoon maar vriendelijk omdat hij de zoon was van Bluestar en zich dus zo moest gedragen. Ze hield haar kopje starend naar de grond weg van hem 'Waarom ren je niet gewoon weg van hem, hij haat je, krijg dan nou eens door' Ze schudde zacht haar kopje op de voor Rowan onhoorbare woorden. Nee Justice had geen gelijk, dat wist ze zeker tenminste op het haar gedeelte. Hij praatte met haar vrijwillig. 'Rowan, uhm haat je mij' klonk het bijna onhoorbaar. 'Natuurlijk haat hij je, nu ren weg nu het nog kan!' klonk de schelle stem van Justicethought


What doesn't kill you.. || Shiverthought 29pww28
art:

::

Terug naar boven Ga naar beneden
Rowanflight
StarClan
What doesn't kill you.. || Shiverthought JVQsDtv
Michelle
1172
Actief
And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rowanflight
BerichtOnderwerp: Re: What doesn't kill you.. || Shiverthought   What doesn't kill you.. || Shiverthought Icon_minitimeza 12 sep 2015 - 22:53


rowanflight


This is what I thought,
I thought you need me,

Zijn gouden ogen werden groter terwijl hij haar aanstaarde. Haat.. Had hij ooit gesproken of haat voor de kleinere kattin? Nee toch.. Even slikte hij overvallen door de plotse vraag. Zijn cool guy houding compleet vervaagd voor een seconde. Hij wou haar niet haten.. Nee waarom zou hij haar haten. Opnieuw slikte hij voor een seconde zijn houding terug vindend en schudde zijn brede grijze kop heen en weer. "Nee waarom zou ik je haten?" Mompelde hij zachtjes haar aankijkend met een warme blik. "We zijn vrienden toch?"


This is what I thought
so think me naïve,
I promise you a heart
you'd promise to keep,
Kiss my eyes and lay me to sleep.





Because we always have a choice
even when it feels like we don't.


Terug naar boven Ga naar beneden
Shiverthought
StarClan
What doesn't kill you.. || Shiverthought DPKsfdL
TessaLyra
447
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 29 moons
Gender:
Rank:
Shiverthought
BerichtOnderwerp: Re: What doesn't kill you.. || Shiverthought   What doesn't kill you.. || Shiverthought Icon_minitimezo 13 sep 2015 - 0:07

Shiverthought schreef:
Uitleg:

Shiverthought
Justicethought & Hopperthought
Why isn't my mind giving me a piece of silence

Ze keek hem niets begrijpend aan, vriendin? Wacht hij zag haar als een vriendin, waarom. Er was niets possitiefs of leuks aan haar, ze besteedde veel tijd aan haar blauwcreme vacht maar steeds bleef de stem zeggen dat ze lelijk was. Justice was zo uit de hand gelopen dat ze enkel als Justice rustiger was begon hopper weer. Maar eigenlijk werd het erger en erger. 'Shiver begrijp nou gewoon ej kan jezelf beter van de klif gooien dan je tijd verdoen met hem. Hij doet maar alsof Vastberaden om die stomme tuthola eens ongelijk te bewijzen. 'Rowan, zou je mij ook leuk kunnen vinden. dus als in leuk leuk, heel leuk.' Zei ze stotterend terwijl ze hem strak aankeek en het denkbeeldige katje dat haar uitlachte probeerde te negeren


What doesn't kill you.. || Shiverthought 29pww28
art:

::

Terug naar boven Ga naar beneden
Rowanflight
StarClan
What doesn't kill you.. || Shiverthought JVQsDtv
Michelle
1172
Actief
And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rowanflight
BerichtOnderwerp: Re: What doesn't kill you.. || Shiverthought   What doesn't kill you.. || Shiverthought Icon_minitimezo 13 sep 2015 - 0:16


rowanflight


This is what I thought,
I thought you need me,

Alsof hij zich al niet misselijk genoeg kon voelen. Starclan ze vond hem leuk? Wat was er leuk te vinden aan hem? Daarnaast was het niet obvious dat hij en Bluewisp samen waren? Of nou ja.. Waren was inderdaad het goede woord want hij wist bij Starclan niet meer wat er nou tussen hun was. Wellicht zou dit juist een mooie manier zijn.. Blue had die Riverclan apprentice genomen omdat ze scheinbaar zo nodig iets wou wat hij gentleman dat hij was haar nog niet gegeven had. Wellicht was dit een mooie. Een kleine grijns gleed over zijn lippen en hij stapte op haar af. Ziek, wellicht maar dat verdween uit zijn geachtegang terwijl hij zichzelf tegen haar aandrukte en haar met zijn diep gouden ogen haar aankeek. "Ja." Fluisterde hij zachtjes.


This is what I thought
so think me naïve,
I promise you a heart
you'd promise to keep,
Kiss my eyes and lay me to sleep.





Because we always have a choice
even when it feels like we don't.


Terug naar boven Ga naar beneden
Shiverthought
StarClan
What doesn't kill you.. || Shiverthought DPKsfdL
TessaLyra
447
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 29 moons
Gender:
Rank:
Shiverthought
BerichtOnderwerp: Re: What doesn't kill you.. || Shiverthought   What doesn't kill you.. || Shiverthought Icon_minitimezo 13 sep 2015 - 0:48

Uitleg:

Shiverthought
Justicethought & Hopperthought
Why isn't my mind giving me a piece of silence

Wacht wat zei hij nou, ze keek hem niet begrijpend aan, had ze dit niet gewoon eerder kunnen vragen dat had haar een hoop beledigingen gescheeld. Maar nu was het voor een moment verrassend stil. Dus zo voelde stilte in je kop dacht de poes voor Justice weer tussen door kwam. 'Hij liegt schatje.' Meldde ze alsof het de normaalste zaak va de wereld was. Ze voelde zijn lichaam tegen haar zij en keek op naar hem om in die ambere ogen die ze zo leuk vond te kijken. 'Dit is geen grap?' Vroeg ze onzeker.


What doesn't kill you.. || Shiverthought 29pww28
art:

::

Terug naar boven Ga naar beneden
Rowanflight
StarClan
What doesn't kill you.. || Shiverthought JVQsDtv
Michelle
1172
Actief
And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rowanflight
BerichtOnderwerp: Re: What doesn't kill you.. || Shiverthought   What doesn't kill you.. || Shiverthought Icon_minitimezo 13 sep 2015 - 0:54

Tnx voor de sexy tips Arrowthrill. Ze helpen echt. Ja, zijn ogen gaven geen spoor van leugen weg en zijn glimlach was al net zo serieus. Het was maar mooi dat hij tijdens zijn 'crush' op de kater zo goed opgelet had want dat kwam nu allemaal maar wat goed van pas. Oh ja Blue zou het voelen. Blue zou merken wat zij hem had aangedaan en hey. Wellicht zou hij na Shiver overstappen op iemand closer bij Blue. Langzaam maar zeker haar leven verpesten, dat zou nog eens leuk zijn. Zijn gedachten lieten hem afdwalen waardoor hij dromerig in haar ogen keek en moest even knipperen om weer op te kunnen letten. "Ja natuurlijk meen ik het Shiver."



Because we always have a choice
even when it feels like we don't.


Terug naar boven Ga naar beneden
Shiverthought
StarClan
What doesn't kill you.. || Shiverthought DPKsfdL
TessaLyra
447
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 29 moons
Gender:
Rank:
Shiverthought
BerichtOnderwerp: Re: What doesn't kill you.. || Shiverthought   What doesn't kill you.. || Shiverthought Icon_minitimezo 13 sep 2015 - 1:11

Shiverthought schreef:
Uitleg:

Shiverthought
Justicethought & Hopperthought
Why isn't my mind giving me a piece of silence

Haar glimlach verscheen breed, wauw ze vond hem al zo lang leuk sinds dat ze hem tegenkwam in de apprentice den eigenlijk. Ze drukte haar kopje tegen zijn schouder. Hoe kwam het dat Justice zo weinig commentaar had. Misschien omdat ze haar ongelijk had bewezen en dus zelf gelijk had gekregen. Ze wist zeker dat dit van korte duur zou zijn en hoe ging ze hem nu bij zich houden? Ze schudde weer haar kopje, nee zo mocht ze niet denken hij zei dat hij haar ook leuk vond. Dat moest ze gewoon geloven en er niet aan twijfelen. Hij was niet zo achterbaks als Justice.


What doesn't kill you.. || Shiverthought 29pww28
art:

::

Terug naar boven Ga naar beneden
Rowanflight
StarClan
What doesn't kill you.. || Shiverthought JVQsDtv
Michelle
1172
Actief
And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rowanflight
BerichtOnderwerp: Re: What doesn't kill you.. || Shiverthought   What doesn't kill you.. || Shiverthought Icon_minitimezo 13 sep 2015 - 1:21

Hij kon niet wachten tot hij de blik van Bluewisp zou zien. Oh ja dat zou mooi zijn, ze zou janken, of naar Zephyr racen maar goed, die zou dan ook niet lang meer leven. Oh nee hij had ALLES binnen een mum van tijd uitgedacht. Met zijn gouden ogen keek hij onderzoekend naar zijn lichaam en opende zijn mond haar geur tot zich nemend terwijl hij langzaam omhoog kwam en haar een likje over haar oor gaf. "Dus je vind mij echt leuk hmm." Fluisterde hij zachtjes terwijl hij iets omlaag snuffelde. Ze rook lekker, maar dat kon een mix van omstandigheden zijn natuurlijk. "Lets be really close hmm." Fluisterde hij zijn tanden zachtjes in haar nekvel zettend en zichzelf achter haar plaatsend. Adrenaline stroomde door zijn aderen. Look at me now Bluewisp, do you like what you see skank?



Because we always have a choice
even when it feels like we don't.


Terug naar boven Ga naar beneden
 
What doesn't kill you.. || Shiverthought
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory-
Ga naar: