I stop... For now



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I stop... For now

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Shadowrose
Member
I stop... For now DPKsfdL
Freedje
838

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Shadowrose
BerichtOnderwerp: I stop... For now   I stop... For now Icon_minitimedo 23 jun 2011 - 19:43

Hi iedereen,

Ik heb het met de andere forums erg druk en wil hierbij ook tijd voor school en vrije tijd besparen. Daarom heb ik besloten dat ik voor even stop met Warrior Cats. Ik weet niet zeker of ik nog hier post voor dat tijdje. Misschien af en toe een post. Maar ik merk dat het te veel om te onderhouden is. Ik ga mijn best natuurlijk doen. Het heeft niks met het aantal accouns te maken, wel met het aantal druk dat ik op mezelf leg om op tijd op al die fora's een post te hebben. Ik ben nu vooral erg actief op SSA en AA. Ik probeer daar mijn posts weer een beetje op te krikken. Ik heb hier pas nog gepost met Bluewave. Je weet wel, die vier grote posten. Daar heb ik ongeveer een uur voor moeten doen. En zoveel tijd heb ik nu ook weer niet op de pc. Daarom ga ik het opsplitsen en per account een topic doen, zodat ik weer naar de andere kan overspringen. Dit wil ik allemaal pas volgende week van start laten gaan, omdat dan de vakantie echt begint. Ik begin deze vakantie misschien ook met vakantiewerk, dus dat komt er ook bij. Ik hoop dat ik jullie begrip hiermee heb en dat ik WC met een gerust hart even kan achterlaten. Ook Dreamwave, de Medicijn Kat van de LuchtClan wordt hiermee een tijdje inactief. Als ik topics voor haar heb om te beantwoorden, dan stuur een van mijn accounts die je online ziet direct een pm. Ik zet Dreamwave op de eerste plaats, of course. Mijn verontschuldiging voor dit ongemak. Ik zal proberen weer zo snel mogelijk actief te worden!

Mvg,

- Shadowrose
- Bluewave
- Dreamwave
- Snakewhisper
- Wavesun
- Divestream
- Spirit
- Icy
- Appletree
- Rainbowpaw
- Tearpaw
- Rainflower

(P.S: Als dit hier niet mag staan, verplaats of verwijder het dan maar. Het is gewoon dat de moderators en de admins het weten)


I stop... For now Shadowrose1sig
With special thanks to Quinty <3
Shadowrose ~ Blastsoul ~ Mazepaw ~ Squirrelpaw ~ Secondpaw ~ Blowsoul ~ Rosepaw* ~ .Razorpaw ~ Roseblade ~ Adams ~ Scepterpaw ~ Lilypaw ~ Wickedpaw ~ Measurekit ~ Outkit


F♥S:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollypaw
Member
I stop... For now DPKsfdL
Miss Psycho Unicorn
1191

CAT'S PROFILE
Age: 8 Moons
Gender:
Rank:
Hollypaw
BerichtOnderwerp: Re: I stop... For now   I stop... For now Icon_minitimedo 23 jun 2011 - 19:49

Shadowrose, dit kan toch ook gewoon bij het afwezigheids topicje?...
Ik lees daar zelf altijd alles door,
Dus... Ik snap eigenlijk niet waarom je denk dat wij, Mods en Admins,
Het niet door zouden lezen als het op het afwezigheids topic zou staan ^^'
Anywho; Ik weet niet wat ik hiervan moet zeggen,
Mijn brein weigert D:..
Stomme pww ook >C
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkfire
Member
I stop... For now Moon_PNG35
Moonmoon
1105
Actief
''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''

CAT'S PROFILE
Age: 95 moons of my dark and cold life.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Darkfire
BerichtOnderwerp: Re: I stop... For now   I stop... For now Icon_minitimedo 23 jun 2011 - 20:29

Sad
Shadowrose, Darkfire en zei hebben mooie tijden gehad Wink
Ik vind het erg voor je, dat je zo weinig tijd hebt. Niet dat we nog zoveel posten. Ik hoop dat je zo snel mogenlijk weer de tijd hebt en weer actief kan posten.
Suces, je leerlingenmaatje Darky Wink


I stop... For now 2UybNaQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
I stop... For now Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: I stop... For now   I stop... For now Icon_minitimedo 23 jun 2011 - 20:33

Je kunt ook wat kleiner posten hoowr, daar zal niemand je op aankijken, doe ik ook namelijk, als ze maar wel wat kwaliteit bevatten.

Maar hoewel we niet altijd helemaal lekker met elkaar omgingen, vind ik het toch wel sad om je weg te zien gaan, voor een tijdje. Maar als je dit al voor een tijdje kan, misschien dan wel eens voorgoed.. Ik hoop niet dat dat gebeurd, want al vond ik je in het begin nogal irritant, ik ben nu toch wel erg aan je aanwezigheid op het forum gewend. En hoe kunnen we zonder de tips van Shadowrose!

(Als mensen stoppen, ik denk dat dit dan wel hier mag staan, of onder het afwezigheidstopic.)


I stop... For now RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowrose
Member
I stop... For now DPKsfdL
Freedje
838

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Shadowrose
BerichtOnderwerp: Re: I stop... For now   I stop... For now Icon_minitimevr 24 jun 2011 - 7:17

*leest* *ogen worden groot*

Oow, maar ik ga niet voor altijd weg hoor Razz
Ik kom waarschijnlijk wel terug, alleen pas over een week of twee, of misschien langer.
In de zomervakantie ga ik twee weken naar mijn opa en oma en daar heb ik alle tijd om alles in te halen. Dat is ongeveer midden juli. Ik probeer nog een postje te schrijven tussendoor. Nee nee, jullie zijn nog niet van me af ^^ Geloof me, die twee weken zijn zo voorbij!

Groetjes,
Shadowrose


I stop... For now Shadowrose1sig
With special thanks to Quinty <3
Shadowrose ~ Blastsoul ~ Mazepaw ~ Squirrelpaw ~ Secondpaw ~ Blowsoul ~ Rosepaw* ~ .Razorpaw ~ Roseblade ~ Adams ~ Scepterpaw ~ Lilypaw ~ Wickedpaw ~ Measurekit ~ Outkit


F♥S:
Terug naar boven Ga naar beneden
Secretsong
Member
I stop... For now DPKsfdL
Wazz
30

CAT'S PROFILE
Age: 20 Moons
Gender:
Rank:
Secretsong
BerichtOnderwerp: Re: I stop... For now   I stop... For now Icon_minitimevr 24 jun 2011 - 10:25

Why zo'n stop topic als je maar een weekje of twee weg bent ?? 0.0


I stop... For now 2md418p
"When prayers turn to promises, not even fate can stand in their way."
Tyki || Kira || Arrowkit || Secretsong || Lightningrush || Fireheart || Charcoalflare || Nightstream
Terug naar boven Ga naar beneden
Madiebo
Member
I stop... For now DPKsfdL
Gail
580

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Madiebo
BerichtOnderwerp: Re: I stop... For now   I stop... For now Icon_minitimevr 24 jun 2011 - 12:34

Suc6 shadowrose, met alles Wink


I stop... For now Maranguwatervallen1
accounts:
Spoiler:

Spoiler:

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverstream
Member
I stop... For now DPKsfdL
Nathalie
219

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons ღ
Gender:
Rank:
Silverstream
BerichtOnderwerp: Re: I stop... For now   I stop... For now Icon_minitimema 27 jun 2011 - 21:31

Van Darkflowe en Speedstorm moet je zo snell mogelijk terug kere!!
Want ander word Darkflower zielig (AA)

MAar veel suc6


I will never let you fall
I'll stand up with you forever
I'll be there for you through it all
Even if saving you sends me to heaven

I stop... For now 2mevc3k
ღSтαмρƨღ:

Terug naar boven Ga naar beneden
Graystripe
Member
I stop... For now DPKsfdL
ϾHł ღ
1403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .: Died at the age of 130 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Graystripe
BerichtOnderwerp: Re: I stop... For now   I stop... For now Icon_minitimedi 28 jun 2011 - 19:10

Ik begrijp het Smile Ik wilde eigenlijk hetzelfde zeggen x) Ik zit namelijk ook op andere forums en ik speel tegenwoordig ook weer WoW, dus ik wil weer een beetje daar inkomen x) Ik zal ook nog weleens posten, though Smile Suc6 ^^


I stop... For now 8NQyAYo
My time~:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I stop... For now
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: