like THAT stupid.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 like THAT stupid.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
FluffyPaw
Member
like THAT stupid. DPKsfdL
83

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
FluffyPaw
BerichtOnderwerp: like THAT stupid.   like THAT stupid. Icon_minitimevr 24 jun 2011 - 16:34

4 kleine pootjes trippelde vlug heen en weer. Een klein hoofdje hoog in de wind, en een staartje recht omhoog. FluffyPaw was nou niet echt een poes om bang van te worden. Kleine steentjes waren groot voor haar, over takjes struikelde ze snel en bomen leken voor haar een weg naar de hemel. Een plaats waar haar moeder nu in alle rust leeft. FluffyPaw was de enigste uit het nestje dat het overleefde. Een grote kwade zwarte kater had haar moeder om het leven gebracht, had aar pijn gedaan en vervolgens haar broertjes en zusje. Het kleine poesje kneep haar ogen samen en struikelde over een, voor haar, grote steen. Met haar voorhoofd kwam ze op de grond te recht met haar poten uitgestrekt. Een angstig gemiauw ontsnapte uit haar keel. Maar snel stond ze weer op, ze wou zich niet kleinzerig of onhandig voordoen, nee zo was ze niet. Ze was een doorzetter en ze was inmiddels al aardig ver gekomen met haar kleine pootjes. Haar blauwe ogen speurde de boel af, opzoek naar was voedsel water of melk. Want zo zou ze het niet veel langer volhouden. Ze had namelijk nu al geen energie meer over om vrolijk rond te huppelen en te rennen. Voor haar zou dat haar dood betekenen. Dus bleef het bij lopen en hopen. Wanneer ze een kwartier gelopen had besloot ze op tegen een grote boom aan te gaan liggen. Het was al aan het einde van de middag de perfecte tijd om energie op te doen voor de volgende dag. Met een rammelende maag en een droge tong sloot ze haar oogjes. Een zachte gaap ontsnapte haar mond en rustig viel ze in slaap.


like THAT stupid. 2q9e3cn
Terug naar boven Ga naar beneden
Diesel
Member
like THAT stupid. DPKsfdL
SF-A2 Miki, the insane one.
117

CAT'S PROFILE
Age: 24 manen
Gender:
Rank:
Diesel
BerichtOnderwerp: Re: like THAT stupid.   like THAT stupid. Icon_minitimevr 24 jun 2011 - 20:23

Zijn leven werd geruineerd door een stomme en agressieve kater. Zijn ouders en broertjes werden vermoord, zonder genade. Ze hadden zich overgegeven en zelfs gesmeekt dat de kater hen niet zou doden. De kater had daar niet eens over nagedacht en beet hen dood. Zijn familie was nooit zo sterk geweest, maar hij wel. Hij leek voor geen meter op zijn ouders en op zijn broertjes of zusjes. Hij was een sterke kater zonder genade. De bruin gestreepte kater stapte langs de hoogstenen. Dit was voor hem een normaal terrein. Hier kwam hij vaak als hij even tot rust wou komen. Hij snoof de heerlijke frisse lucht in en grinnikte kort. Hij leefde nu al een jaar en vond zijn leven als Rogue perfect. Hij keek af en toe terug naar zijn moeilijke verleden. Maar veel boeide het hem niet meer. Hij wist dat hij het had overleefd en wou alles het liefst vergeten. Behalve één ding, Hij zou ooit wraak nemen op de kater die zijn familie had vermoord. Op een dag - als hij die kat vond - zou hij zonder genade vechten en van hem winnen. Hij keek opzij toen hij een luidde gaap hoorde en zag een klein poesje tegen een boom aanliggen. Kort grijnsde hij. Schattig. Hij keek even om zich heen of er geen ouders waren. Kort snoof hij. Nee, geen ouders. Hadden ze dit jonge poesje verlaten? Of nog erger..was hetzelfde gebeurd als bij hem? Waren haar ouders ook vermoord geworden. Hij gromde zachtjes dat geheel onhoorbaar was. Hij draaide zich richting het kleintje en liep naar haar toe. Zijn schaduw hing over het kleine lichaampje terwijl hij zijn mond opende. "Hoi kleintje, wat doe jij hier zo alleen?" Met zachte en vriendelijke ogen keek hij de jonge poes aan. Hij zou zo'n jonge katjes geen pijn doen, dat was vreselijk erg. Hij koos liever voor een grotere kat, het liefst eentje van zijn leeftijd of zelfs ouder. Hij ging zitten en ontspande zijn spieren. Hij keek het poesje een moment lang aan, daarna keek hij weg naar het gebied dat voor hem lag.


like THAT stupid. 2vbtqv7
Terug naar boven Ga naar beneden
FluffyPaw
Member
like THAT stupid. DPKsfdL
83

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
FluffyPaw
BerichtOnderwerp: Re: like THAT stupid.   like THAT stupid. Icon_minitimema 27 jun 2011 - 15:37

Wanneer een koude donkere schaduw haar kleine lichaampje bedekte open ze voorzichtig haar ogen. Wanneer ze haar oogjes opende zag ze een grijs bruine kater voor haar neus. Ze schrok van het idee dat er plots iemand voor haar stond, een kort gemiauw uit haar mond en ze deinsde snel achteruit tot haar staart de boom aanraakte. Maar wanneer ze de grote vriendelijke ogen van de kater zag verscheen er een lieve glimlach rond de lippen van het kleine poesje. Haar grijze huid glinsterde in de zon en haar grote blauwe ogen gleden over de iets grotere kater. Ze schatte hem ietsje ouder dat dat zij zelf was, maar het scheelde niet veel. Dapper stond ze op en ging voor de kater staan, haar staart ging rustig heen en weer en haar oortjes stonden ver naar voren. De kater keek haar aandachtig aan, "Hoi kleintje, wat doe jij hier zo alleen?" sprak zijn vriendelijke stem. Kleintje? Kleintje? Hoe durft hij haar kleintje te noemen, ze is niet eens klein. Ze is zo ondertussen al een half jaar oud en heeft voor haar gevoel al bijna de hele wereld rond gelopen met haar pootjes. Nee ze was niet klein, zekers te weten niet. ''Klein? Hoe bedoel je klein? Ik ben niet klein, maar om antwoord te geven op je vraag; ik ben op zoek naar folk waar ik tegen kan praten, of op zijn minst een groep of een clan waar ik in kan.'' zei ze vol vertrouwen. Ze had grote dromen ze wou wanneer ze later groot was een clan oprichten speciaal voor regenboog katjes en eenhoorn katjes, alleen had ze hen nog niet gevonden. Maar dat is nogal logisch want ze zijn zeldzaam er zijn er maar een paar van op de hele wereld. Diep in haar fantasieën keek ze naar boven in de lucht. Daar zat haar moeder nu waarschijnlijk toe te kijken hoe dapper het kleine poesje wel niet was om zo alleen de wereld af te reizen zonder ook maar enige vriendschappen om zich heen.


like THAT stupid. 2q9e3cn
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverlight
Member
like THAT stupid. DPKsfdL
102

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Silverlight
BerichtOnderwerp: Re: like THAT stupid.   like THAT stupid. Icon_minitimema 27 jun 2011 - 18:11

Zachte pootstappen waren duidelijk te horen in het gebied. Haar oren pikte een gesprek op en de trippelde in de richting van de sprekende katten. Haar schouderwond schrijnde vreselijk, maar ze liep door. En zag een grote kater en een klein poesje. Ze liep erder en ze ging een eindje van de kater af zitten en keek in de richting van het jonge poesje. 'Hallo, is het gezellig?' vroeg Silverlight op een normale toon en ze keek beide katten even recht aan. Daarna legde ze haar staart rond haar poten en keek nieuwschierig in de vierpaar katten ogen.


What should I do to a good place to find without too much mess?

Moonstream - Whitekit* - Scarkit - Silverlight
Terug naar boven Ga naar beneden
Diesel
Member
like THAT stupid. DPKsfdL
SF-A2 Miki, the insane one.
117

CAT'S PROFILE
Age: 24 manen
Gender:
Rank:
Diesel
BerichtOnderwerp: Re: like THAT stupid.   like THAT stupid. Icon_minitimevr 1 jul 2011 - 13:18

{{Woops, sorry maar Diesel is 2jaar ;3. vergeten zijn leeftijd te veranderen Razz}}

Hij keek de jonge poes vriendelijk aan. Toen deze over zijn vorige zin begon te spreken grinnikte hij. "het was maar een geintje hoor" Hij keek opzij toen hij een andere poes hoorde praten, ze was jonger dan hem. Maar dat boeide niks. Hij keek terug naar de jonge poes voor hem. "Ik ben Diesel, En jij?" Hij ging zitten en keek het poesje aan. Dit poesje heette Fluffypaw maar dat wist hij natuurlijk niet. Hij keek opzij naar de poes, Silverlight, en knikte. "maar natuurlijk is het hier gezellig" Hij keek terug naar fluffypaw en knikte. "Waar zijn je ouders eigenlijk?" Hij keek even om zich heen en snoof. Hij keek terug naar het poesje. "Er is toch niks met ze gebeurd?" Zei hij vol medelijden. Als haar ouders ook gestorven waren zou hij het vreselijk vinden. Zijn ouders waren namelijk op dezelfde leeftijd gestorven, ook toen hij ongeveer zes maanden oud was. Hij wachtte af op een antwoord van deze jonge poes. De zon bleef fel doorschijnen op zijn lichaam, heel erg fel. Hij voelde het gewoon branden. Hij keek om naar het gefluit van een vogeltje, Hij deed niet eens de moeite om deze te vangen. Dat was niet nodig als hij geen honger had. Hij had namelijk enkel zichzelf om eten te geven. "Zou jij in een clan willen?" Hij trok een wenkbrauw op. Dit poesje wist natuurlijk niet dat dit niet ging, maar daar ging hij niet verder overin. Hij was een rogue, en vond dat perfect. Hij hoefde geen andere katten die telkens maar weer om hem heen zaten. Hij hoefde geen leider die hem commandeerde en zei wat hij moest doen. Nee, Dat was natuurlijk niks voor hem. Het leiderschap, dat was iets voor hem. Maar hij zou natuurlijk nooit leider worden, dat was gewoon zo. Dat was simpel. Hij was natuurlijk niet in een clan geboren en had geen clan om in te gaan. Nee, Dat hij leider werd zou waarschijnlijk nooit gebeuren.


like THAT stupid. 2vbtqv7
Terug naar boven Ga naar beneden
FluffyPaw
Member
like THAT stupid. DPKsfdL
83

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
FluffyPaw
BerichtOnderwerp: Re: like THAT stupid.   like THAT stupid. Icon_minitimevr 1 jul 2011 - 16:30

Wanneer een andere poes aankwam wandelen gingen haar oortjes iets overeind staan. Haar grote pluizige staart zag er zo verleidelijk uit om mee te spelen. Haar ogen volgde de beweging van de staart die steeds heen en weer bewoog. Ze trok haar kleine nageltjes in en uit en kneedde zachtjes in de grond. Ze voelde het zand onder haar nagels bewegen. En wanneer de poes begon te spreken schudde ze eventjes met haar hoofdje heen en weer. 'Hallo, is het gezellig?' was het enigste was de poes te vertellen had. Even knikte fluffypaw met haar hoofdje heen en weer. Ja hij liet haar eventjes schrikken maar nu was het wel weer gezellig. ''Ik ben trouwens Fluffypaw.'', ze keek de kater aan en schudde eventjes met haar hoofdje heen en weer. Haar donzige vachtje speelde mee met de wind die heen en weer ging. ''Mijn ouders..'' Begon ze. een brok begon te vormen in haar keel. ''Mijn vader is weggelopen wanneer ik net geboren was, mijn moeder is vermoord door een bloeddorstig wezen dat ook mijn broertjes en zusjes heeft vermoord, het, het was afschuwelijk.'' Haar oortje hingen naar beneden en haar trotse houding was pardoes verdwenen. Snel verzamelde ze de moet om weer rechtop te staan en haar kopje in de lucht te steken. ''Maar natuurlijk zou ik in een clan willen, maar dan zou ik eerst een geweldige pleegmoeder moeten vinden die voor ze zou willen zorgen, een clanleidster die denk, hé das een lief klein poesje die zou ik wel willen adopteren!.'' Haar oogjes twinkelde bij de gedachten dat ze misschien een moeder zou kunnen krijgen. Niet een vervangende moeder nee, haar moeder was onvervangbaar. Maar een moeder die er voor haar klaar zou staan, en die niet vermoord zou worden door bloeddorstige katten. ''Ja, of ik moet mijn vader ooit tegen komen, MAAR DAN MOET HIJ WEL EEN GOED EXCUUS HEBBEN!.'' schreeuwde ze er haast achteraan.

-flutje-


like THAT stupid. 2q9e3cn
Terug naar boven Ga naar beneden
Diesel
Member
like THAT stupid. DPKsfdL
SF-A2 Miki, the insane one.
117

CAT'S PROFILE
Age: 24 manen
Gender:
Rank:
Diesel
BerichtOnderwerp: Re: like THAT stupid.   like THAT stupid. Icon_minitimevr 1 jul 2011 - 16:45

Hij luisterde naar wat het jonge poesje te zeggen had. Dit poesje heette Fluffypaw, een mooie naam dus. Hij luisterde naar wat haar ouders waren overkomen. Kort knikte hij. "Ik leef met je mee, Met mij is namelijk precies hetzelfde gebeurd, mijn ouders werden ook vermoord door een bloeddorstige kater" Hij ging liggen en grinnikte terwijl het poesje weer verder sprak. "Daar geef ik je gelijk in, zo'n vader moet eerst zijn excuses aan jouw geven" Hij snoof even in de lucht en keek even om zich heen. Er waren geen vijandelijke katten in de buurt. Dus Fluffypaw was hier veilig. Maar wie wist voor hoe lang. Hij keek terug naar Fluffypaw en knikte. "Heb je misschien honger?" Hij keek richting een konijntje die lag te knabbelen aan het gras en sprong op. Razendsnel sprong hij naar het konijntje. Zijn poten gingen geluidloos over de grond heen, het diertje had hem niet eens opgemerkt. Hij beet het diertje meteen dood en pakte het op. Snel sprong hij weer naar de jonge poes en legde het voor haar neer. "Eet maar wat" Hij ging weer liggen en keek even naar de andere poes, die was de hele tijd stil geweest. Waar dacht ze over na? Hij keek terug naar Fluffypaw. "Ik denk niet dat clanleiders of clankatten snel iemand adopteren, ze hebben het vaker over clanbloed, en daarom moeten alle katten in de clan geboren moeten worden, anders mag je er niet komen." Hij legde zijn hoofd op zijn poten en keek met zijn groen/gele ogen naar Fluffypaw. "En zou je het echt willen om gecommandeerd te worden door één kat die je telkens maar weer zegt wat je doen moet?"


like THAT stupid. 2vbtqv7
Terug naar boven Ga naar beneden
 
like THAT stupid.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Highstones-
Ga naar: