Gotcha! {Open}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Gotcha! {Open}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Kumeza
Member
Gotcha! {Open} Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3254
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons ✕
Gender: She-cat ♀
Rank: Awardwinner of best mother in the world
Kumeza
BerichtOnderwerp: Gotcha! {Open}   Gotcha! {Open} Icon_minitimezo 13 sep 2015 - 11:42

Oké, de situatie van nu. Een dode muis lag een staartlengte van Swallowkit af, en met haar kont wiegend zat de oude kitten in de jachthouding. Ze was vastbesloten dat als ze liet zien dat ze prima kon jagen, dat ze meteen Apprentice zou worden, en dan zou ze eindelijk het kamp uit mogen! Haar blauwe kijkers waren half-dicht, en haar staartje zwiepte van links naar rechts. Het was een mooie zomer dag, en een zwoele bries waaide door het zwarte vachtje. Een grijns speelde over de poes haar lippen heen, en ze zette zich af. Ze landde onhandig op het prooidiertje, gleed uit en viel plat op haar snufferd. "Oef.." pufte ze, en probeerde op te staan. Zodra ze weer zat, keek ze schuchter om zich heen, of iemand haar blunder had gezien. Zodra Swallowkit zeker was dat niemand het gezien had, sprong ze gauw weer op het diertje, en keek trots om haar heen. "Gotcha!"
{Open c:



Gotcha! {Open} Swallo12
Gotcha! {Open} G3K5gZvO_oGotcha! {Open} XehOIgmF_oGotcha! {Open} POQBm5qP_o

::

Terug naar boven Ga naar beneden
Redpetal
StarClan
Gotcha! {Open} BBTakD
Bunny
2462
Actief
I don't wanna be me anymore

CAT'S PROFILE
Age: Ageless // 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Redpetal
BerichtOnderwerp: Re: Gotcha! {Open}   Gotcha! {Open} Icon_minitimeza 19 sep 2015 - 14:13

Soms wenste de jonge kitten dat haar vacht zwart was, zoals dat van de kitten die ze nu bekeek. Dan zou ze veel beter zichzelf kunnen verstoppen in de schaduwen, en niet zo opvallen in de menigte -hoewel ze al geluk had dat haar vacht niet zo felgekleurd was als dat van haar vader, of zo spierwit als haar zusje en moeder hadden. Swallowkit, de kit die ze bekeek, sprong op een dode muis maar miste. ze leek haar niet op te merken, want na even om zich heen gekeken te hebben sprong de zwarte poes gewoon op het muisje, een triomfantelijk roep slakend. Verlegen kwam Redkit uit de schaduwen, een ietwat vrolijk - maar amper zichtbaar - glimlachje om haar lippen. "G-goeie v-vv-vangst.."


Gotcha! {Open} BEqxnb
Terug naar boven Ga naar beneden
Kumeza
Member
Gotcha! {Open} Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3254
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons ✕
Gender: She-cat ♀
Rank: Awardwinner of best mother in the world
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: Gotcha! {Open}   Gotcha! {Open} Icon_minitimezo 20 sep 2015 - 20:49

Opeens hoorde ze achter haar een beverig stemmetje zeggen over haar goede vangst. Breed glimlachend draaide de redelijk grote kitten zich om, om te kijken naar een wat kleinere kitten, genaamd Redkit. "Dankje! Trouwens, wil je me helpen met deze muis op te eten? Ik denk niet dat ik het zelf alleen op kan." miauwde ze opgetogen. De kitten voor haar was een kitten uit het nestje van Glowstick en Snowblossom, wat haar zusje maakte van Sand- en Hazelkit, die bastards. Ze sprong van haar prooi af -niet weer vallend- en ging naast de oranje kitten staan. Swallowkit was zowat een kop groter, maar dat was logisch. Zij zou immers binnenkort apprentice worden, terwijl de kittens van dat nestje pas over een maand of 3 na haar hetzelfde zouden meemaken.



Gotcha! {Open} Swallo12
Gotcha! {Open} G3K5gZvO_oGotcha! {Open} XehOIgmF_oGotcha! {Open} POQBm5qP_o

::

Terug naar boven Ga naar beneden
Redpetal
StarClan
Gotcha! {Open} BBTakD
Bunny
2462
Actief
I don't wanna be me anymore

CAT'S PROFILE
Age: Ageless // 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Redpetal
BerichtOnderwerp: Re: Gotcha! {Open}   Gotcha! {Open} Icon_minitimema 21 sep 2015 - 16:15


De zwarte kitten kwam dichterbij en bijna uit instinct kromp de jonge kitten ineen. Ze was zo groot.. Dat was logisch, natuurlijk, ze werd bijna apprentice - maar nu begon ze zich af te vragen wat haar in starclansnaam bezield had toen ze doodleuk besloot om haar verborgen plekje in de schaduw op te geven. Beverig knikte ze, haar amberen ogen naar een punt ergens achter de andere kitten gericht. Nie tin de ogen kijken, misschien vond ze dat wel een uitdaging.. Redkit aarzelde even, maar zei toen zachtjes: "A-als je d-dat ni-niet erg v-vind.."


Gotcha! {Open} BEqxnb
Terug naar boven Ga naar beneden
Kumeza
Member
Gotcha! {Open} Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3254
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons ✕
Gender: She-cat ♀
Rank: Awardwinner of best mother in the world
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: Gotcha! {Open}   Gotcha! {Open} Icon_minitimedi 29 sep 2015 - 20:51

De rosse kitten vroeg of ze het niet erg vond. Swallowkit schudde overtuigend haar hoofd. "Natuurlijk niet! Hier, jij mag als eerste een hap nemen." miauwde ze vriendelijk, terwijl ze met haar hoofdje de muis naar Redkit toeschoof. Ze was overtuigd dat ze de andere kitten had opgevrolijkt, en dan zouden ze zeker weten vriendinnen kunnen worden, toch? Nu ze zo zeker van haar zaak was, ging ze zitten, terwijl ze met grote ogen de jongere kitten aankeek, alsof het een heel schouwspel was.
{Kort, sorry :c



Gotcha! {Open} Swallo12
Gotcha! {Open} G3K5gZvO_oGotcha! {Open} XehOIgmF_oGotcha! {Open} POQBm5qP_o

::

Terug naar boven Ga naar beneden
Redpetal
StarClan
Gotcha! {Open} BBTakD
Bunny
2462
Actief
I don't wanna be me anymore

CAT'S PROFILE
Age: Ageless // 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Redpetal
BerichtOnderwerp: Re: Gotcha! {Open}   Gotcha! {Open} Icon_minitimedi 29 sep 2015 - 20:57

De kitten keek toe hoe het muisje opschoof naar haar, maar ze wist niet echt zeker of de andere wel helemaal zeker was. Misschien was het een grapje en zou ze haar uitlachen van zodra ze er een hapje van probeerde te nemen? Misschien zou ze haar dan belachelijk maken voor de hele clan! Swallowkit leek heel vriendelijk, maar je wist het nooit heel zeker, toch.. De zwarte kitten keek haar met grote blauwe oogjes aan, wat Redkit alleen maar ongemakkelijker maakte. ze schraapte wat met haar voorpootje in de grond en keek weg van haar, naar de grond. Zodat ze haar niet in de ogen hoefde te kijken.


Gotcha! {Open} BEqxnb
Terug naar boven Ga naar beneden
Kumeza
Member
Gotcha! {Open} Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3254
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons ✕
Gender: She-cat ♀
Rank: Awardwinner of best mother in the world
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: Gotcha! {Open}   Gotcha! {Open} Icon_minitimevr 9 okt 2015 - 16:52

Swallowkit merkte dat de kitten erg twijfelde. Het diertje schraapte onzeker met haar pootjes, haar niet aankijkende. Meteen had ze medelijden met het rosse kittentje. Ze duwde de muis wat meer naar Redkit toe, als teken dat ze écht een hapje mocht nemen. "Wil je niet?" vroeg ze iet wat teleurgesteld. Ze had gehoopt dat ze vriendinnen kon worden met de kitten. "Wat is je naam eigenlijk? Ik heet Swallowkit." brabbelde ze vriendelijk verder.



Gotcha! {Open} Swallo12
Gotcha! {Open} G3K5gZvO_oGotcha! {Open} XehOIgmF_oGotcha! {Open} POQBm5qP_o

::

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Gotcha! {Open}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp-
Ga naar: