My first walk around here



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 My first walk around here

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Dreamheart
StarClan
My first walk around here 19806e91932e6054965fc83b85241270
Michelle
2469
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Ageless~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dreamheart
BerichtOnderwerp: My first walk around here   My first walk around here Icon_minitimevr 24 jun 2011 - 20:04

Dreamheart keek schichtig rond en sloeg haar nagels uit. Ze bleef laag bij de grond en legde haar oren in haar nek. Ze had het gevoel dat ze overal bekeken werd. Ze voelde zich ongemakkelijk buiten haar Territorium. Ze keek rond. Ze rook een muis. Voor zolang ze hier was kon ze maar beter wat prooi meenemen voor haar clan. Ze zou kleine dingen jagen, om de grote over te laten voor de Rogue's die hier woonde. Ze wou niet dat ze gingen jagen op Riverclan Territorium. Tot een paar manen terug werd er constant op haar gelet maar sinds ze een Warrior was, was ze vrij. Ze kroop dichter bij de kleine veldmuis en sprong bovenop het diertje. in een beet beet ze het dier dood en zuchtte. Ze voelde zich licht opgelaten toen ze dacht dat ze kattenogen in het bos zag. Ze stond op en keek om zich heen. Onbedoeld was ze diep in het bos gegaan. Deze plek was ver weg van haar geliefde Riverclan Territorium. De zon scheen licht door de bomen, een felle straal zonlicht viel op haar rood gestreepte rug. Ze rekte zich uit en keek tevreden naar haar prooi. Ze kon het niet laten om een blij gesnor te laten klinken. Ze keek nog heel even rond om te kijken of er echt geen kat naar haar keek, pakte haar prooi op en liep rustig terug naar haar Territorium. Ze had het gevoel dat ze achtervolgd werd en ze begon te rennen. Ze sloot haar ogen en rende verder. Dit was waar ze bang voor was geweest. Een Rogue had haar gevonden. Ze stopte meteen en draaide zich snel op. Ze liet haar prooi uit haar mond vallen en liet een angstaanjagend gegrom horen. Wie het ook was die haar aan het bedreigen was. Als het aan haar lag zou de kat of katten er niet ongestraft van af komen.



I'm comming home I'm comming home
tell the world I'm comming home
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfie
Member
My first walk around here DPKsfdL
Mighty Miss M >:]
331

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Wolfie
BerichtOnderwerp: Re: My first walk around here   My first walk around here Icon_minitimevr 24 jun 2011 - 20:32

Wolfie lag in de schaduw van een boom te slapen, ze droomde niet echt maar het weer maakte haar gewoon lui. Ze werd wakker van wat krakende takken. Wolfie stond op en keek rond, ze snoof even alle geuren op, waaronder die van een RivierClankat en een muis. De geuren waren dichtbij, dus volgde ze de geuren en snel zag ze van achter een struik een jonge RivierClanpoes de muis vangen die Wolfie net rook. Wolfie keek naar de poes, die inmiddels de muis mee terug nam naar haar eigen Clan. Wolfie besloot haar te volgen omdat ze nogal nieuwsgierig is aangelegd. Ze bleef op afstand van de Rivierpoes, zodat zij Wolfie niet in de gaten zou krijgen. De poes leek Wolfie niet op te merken, dus Wolfie sprong tussen de struiken uit en volgde de poes nu sneller dan in het begin. De poes leek haar gehoord te hebben want ze liet haar prooi uit haar bek vallen, draaide zich snel om en liet een eng gegrom horen. Wolfie zag haar kans en sprintte op de poes af, met uitgeslagen nagels.


My first walk around here Qya9og
Terug naar boven Ga naar beneden
Redflower
Member
My first walk around here DPKsfdL
Mentos
37
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12maanden
Gender:
Rank:
Redflower
BerichtOnderwerp: Re: My first walk around here   My first walk around here Icon_minitimevr 24 jun 2011 - 21:11

Redflower liep door de bossen. Het was mooi weer de zon scheen fal in de lucht. In de vertroude bossen, lette ze meestal niet op geleuden of geuren. De eenigste die hier kwamen waren rogeu's. De clan katten waren te veel gesteld op hunder krijgscodes. Maar toch rook ze iets, een clan kat. Wat zou een clan kat hier nou komen doen. Ze ging naar de geur toe, en zach een kat lopen door het bos. Rivierclan, dat kon je ruiken. De onbekende kat sloop naar een veld muisje toe."Kun je niets beters vangen?" Vroeg redflower zich af. Het veldmuisje waas zo klein. Redflower verstopte zich in een kluit verdorde varens. Door haar rood zwarte vacht kon ze zich daar goed verstopen. De clan kat keek zoekend rond zich. Alsof ze wist dat er iemand keek. Toen liep de kat verder met het veldmuisje. Ze volgde de kat. Maar die had kennenlijk door dat iemand of iets haar volgde. In dit geval was zij het. De clan kat begon te rennen en zij rende makkelijk mee. Opeens stopte de kat, draaide zich om. Liet het muisje vallen en liet een angstaanjagend gegrom horen. "Zo die durft, eerst op een verboden terein komen. Jagen en dan nog eens zo gromen." Dacht ze in zich zelf. Maar er was nu geen tijd om te denken. Ze spande haar spieren en kwam uit de struiken gestapt. Ze keek de clan kat aan met, Bruin; orangje ogen die niets vertelden.Ze bleef een paar vosse lenktes van de ket staan. "Zo,Zo een clan kat hier op rogeu gebied." Zei ze met een lichte grom. "Wat doe jij hier?" Deze vraag klonk een beetje als een bevel. Een bevel om te zeggen wat hij/zij hier deed. Maar ondertussen was een andere rogeu de kat al aan het aan vallen. Redflower zou er niet tussen komen alleen als het echt moest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dreamheart
StarClan
My first walk around here 19806e91932e6054965fc83b85241270
Michelle
2469
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Ageless~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dreamheart
BerichtOnderwerp: Re: My first walk around here   My first walk around here Icon_minitimeza 25 jun 2011 - 9:39

"Wat doe jij hier?" Werd naar haar gegromd, en gelijk kwam er een kat met uitgeslagen nagels op haar af rennen. Dreamheart richtte zich gelijk op de witte kat die op haar af kwam. Ze ging vliegensvlug diep door haar poten en gromde nog een keer. Ze sprong naar de poes toe die er aan kwam en beet vol in de kats buik. Dreamheart gooide haar ver naar achter en gromde. Toen de kat nog op de grond lag richtte ze haar aandacht snel op de andere. "Wat maakt jou dat uit. En als je het echt wil weten, ik ben verdwaalt." Loog ze gladjes en zonder een spier te vertrekken. Ze loog altijd, ze loog voor haar zusje dat alles goed ging, en ze loog voor haar clan dat ze gelukkig was. Het was voor haar de normaalste zaak van de wereld geworden. Ze sloeg haar nagels uit en keek naar de kat die haar de vraag op een bevel toon had gegeven. Haar vel gele ogen stonden emotieloos terwijl ze naar de kat keek. Ze ging in aanvalshouding zitten en gromde diep. "Geef me een reden waarom ik jou niet meteen naar Sterrenclan zou sturen." Gromde Dreamheart. Ze keek naar de andere kat. Die had ze nog niet eens hard geraakt. Dreamheart was licht verwonderd van haarzelf. Dit was de eerste keer dat ze het echt tegen andere katten moest opnemen. Het enigste waar ze zich niet helemaal goed mee voelde, was dat deze katten haar Territorium niet bedregen. Zij bedreeg die van hun. Haar ogen bleven koud staan en ze staarde naar de lapjeskat. Die waarschijnlijk niet veel ouder was als zij. Maar Dreamheart was opgeleid door een van de beste Warriors uit Riverclan. En zij wou later in zijn spoor volgen.


I'm comming home I'm comming home
tell the world I'm comming home
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfie
Member
My first walk around here DPKsfdL
Mighty Miss M >:]
331

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Wolfie
BerichtOnderwerp: Re: My first walk around here   My first walk around here Icon_minitimeza 25 jun 2011 - 17:33

"Wat doe jij hier?" Vroeg een bazige stem achter Wolfie, ze wist dat deze vraag niet voor haar was bedoelt, maar voor de RiverClanpoes die ze ging aanvallen. "Wat maakt jou dat uit. En als je het echt wil weten, ik ben verdwaalt." Zei de Riverpoes tegen de andere rogue achter haar. Nog voordat Wolfie de Clanpoes kon raken met haar vlijmscherpe klauwen, beet ze keihard in Wolfie's buik. Wolfie kreunde een beetje en bleef licht verlamd op de grond liggen. Ze keek even naar haar buik, die bloedde, maar niet erg. Nu kon ze de andere Rogue poes bekijken, het was een lapjespoes en ze was jonger dan haar. "Geef me een reden waarom ik jou niet meteen naar Sterrenclan zou sturen." Gromde de RiverClankat tegen de lapjespoes. Wolfie stond op, de Clanpoes ging nu de andere Rogue aanvallen, misschien kon Wolfie haar nog tegenhouden voordat ze er op af kon gaan. Door haar lange vacht leek Wolfie misschien dik, maar dat was ze niet. Snel sprintte Wolfie op de Clankat, die met haar rug Wolfie's kant op stond, af en sloeg haar klauwen in de zij van de poes.


My first walk around here Qya9og
Terug naar boven Ga naar beneden
Redflower
Member
My first walk around here DPKsfdL
Mentos
37
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12maanden
Gender:
Rank:
Redflower
BerichtOnderwerp: Re: My first walk around here   My first walk around here Icon_minitimeza 25 jun 2011 - 22:13

De clan kat had de andere rogeu even suf gelegt. De poes draaide zich naar haar om en zei gromend. "Geef mij een reden waarom ik jou niet meteen naar de sterrenclan zou sturen." Daar had ze meer redens voor. Maar voor ze iets kon zeggen, was de andere rogue alweer in de aanval gegaan. Redflower had er genoeg van. Ze rende op de twee katten af en duwde de rogue van de clan kat. "Sorry maar dit is te dom om voor te vechten." Zei ze vriendelijk. Zij wou geen ruzie met andere rogue's. Ze draaide zich om naar de clan cat en spande haar spieren. "Jij wil één reden ik kan je er drie geven." Siste ze. "één jij bent hier op ons teritorium. Twee ik ben volgens mij niet verbonden aan de sterrenclan en drie ik heb jou nog niets gedaan. Volgens de roddels die ik heb gehoort. Als ik die mag geloven, mogen clan katten geen andere katten doden zonder reden." Die laaste zin was harde dan de rest. Ze liep achterwaars naar de andere rogue toe. Om er zeker te van zijn dat de clan kat haar niet aan viel. Ze hielp de andere rogue recht. "Nogmaals sorry maar het is echt te dom om voor dat muisje te vechten. Ook is het dom om voor ons teritorium te vechten. We kunnen gaan en staan waar we willen." Ze keek naar de clan kat en ging weer zitten. Zij vont het dom om voor die muis en hun teritorium te vechten. Ze konden weldegelijk over al gaan op hun teritorium dus. Ze keek even naar de rogue, haar buik bloede een klein beetje. "Gelukig maar" dacht ze. Nu keek ze de clan kat aan en wachte geduldig tot een van de twee iets zou zeggen.


My first walk around here Redflower
that's what I mean:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dreamheart
StarClan
My first walk around here 19806e91932e6054965fc83b85241270
Michelle
2469
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Ageless~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dreamheart
BerichtOnderwerp: Re: My first walk around here   My first walk around here Icon_minitimezo 26 jun 2011 - 15:31

Dreamheart kwam overeind. De Rogue had gelijk. Ze zwiepte met haar staart en keek even verschuldigd naar de Rogue die ze net had gebeten. "Je hebt gelijk Rogue, en sorry voor die wond." Ze gromde licht ze bood niet graag haar verontschuldigingen aan. Vooral niet aan Rogue's. Ze gromde half naar de lapjeskat. Ze gooide het muisje naar De Rogue en draaide zich om. Ze zwiepte sacherijnig met haar staart. Ze begon in de richting van haar Territorium te lopen. Ze gromde in zichzelf en liep verder. Ze liet zich op zich zitten door een stel Rogue's. Ze draaide zich om en keek de katte aan. Er ging een felle windvlaag door haar vacht en ze zette hem op waardoor ze nog groter leek. Met haar vel gele ogen keek ze de katten aan. En gromde opnieuw. Ze liep weer naar voren. Waarom zou ze haar prooi achter laten. Er liepen genoeg grote dieren rond in het bos. Ze had ze zelf geroken en gehoord. Ze ging in aanvals houding zitten en gromde naar de twee katten. "Dachten jullie nou echt dat ik me zou laten wegjagen door jullie twee vriendeloze en familieloze katten. " Spuugde ze hun toe.


I'm comming home I'm comming home
tell the world I'm comming home
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfie
Member
My first walk around here DPKsfdL
Mighty Miss M >:]
331

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Wolfie
BerichtOnderwerp: Re: My first walk around here   My first walk around here Icon_minitimema 27 jun 2011 - 8:59

Wolfie werd geduwd door de andere Rogue, ze keek de Rogue verbaasd aan. "Sorry maar dit is te dom om voor te vechten." Zei de lapjeskat tegen de Clanpoes. "Jij wil één reden ik kan je er drie geven." Vervolgde de Rogue. "één jij bent hier op ons teritorium. Twee ik ben volgens mij niet verbonden aan de sterrenclan en drie ik heb jou nog niets gedaan. Volgens de roddels die ik heb gehoort. Als ik die mag geloven, mogen clan katten geen andere katten doden zonder reden." De Rogue liep naar Wolfie toe en hielp haar overeind. "Nogmaals sorry maar het is echt te dom om voor dat muisje te vechten. Ook is het dom om voor ons teritorium te vechten. We kunnen gaan en staan waar we willen." De Rogue had gelijk, al de hele tijd. "Je hebt gelijk Rogue, en sorry voor die wond." zei de Clanpoes tegen Wolfie en gromde een klein beetje. De Clankat liep weg, grommend in zichzelf en draaide toen weer om om de muis te pakken. "Dachten jullie nou echt dat ik me zou laten wegjagen door jullie twee vriendeloze en familieloze katten. " Gromde ze tegen de Rogues. Dit was Wolfies zwakte, haar familie. Haar ouders waren poesiepoezen en ze kende haar broers en zussen niet eens bij naam. Als kitten van ongeveer twee manen was ze uit huis gezet, het bos in gebracht door haar tweebenen. Ze was opgevoed door een Rogue, die nu waarschijnlijk al dood was. Ze had ook geen vrienden. Wolfie ging zitten en staarde naar de grond, niemand vond haar aardig. Zou dat komen doordat ze een Rogue was? Of gewoon om wie ze was...


My first walk around here Qya9og
Terug naar boven Ga naar beneden
Redflower
Member
My first walk around here DPKsfdL
Mentos
37
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12maanden
Gender:
Rank:
Redflower
BerichtOnderwerp: Re: My first walk around here   My first walk around here Icon_minitimema 27 jun 2011 - 11:33

"Dachten jullie nou echt dat ik me zou laten wegjagen door jullie twee vriendeloze en familieloze katten." Ze de clan kat op een onvriendelijke toon. "Dat hangt er van af wat jij denkt hé. Wij jagen jou niet weg, je bent zelf weg gelopen. Dat is een heel verschil." Zei ze op rustige toon. Redflower keek de clan kat met oragje gele ogen die niets zeiden. "Falilie loos... Wie zegt dat? Wij hebben ook familie gehad, anders zouden we hier nu niet zijn. Trouwens hoeveel familie leden heb jij nog? Volgens mij ook niet meer zo veel. JIJ hebt je clan misschien maar echte familie! Ik heb een paar vrienden, dat heeft idereen toch wel eens vrienden." Ze keek naar de andere rogeu het was duidelijk dat de zin dat de clan kat had gezecht haar kweste. "Bv: De rogue die naast me zit, Zij is nu een van mij vrienden." Dat meende ze echt. Er waren altijd vrienden welkom. Maar meestal vonden katten haar raar. OMdat ze vals heel vals kon zijn. Maar soms dan ook weer poes lief. Ze trok zich er niet echt veel van aan. " Van mij mag je die muis hebben, jij hebt hem trouwens gevangen. IK zal je ook niet vragen te vertrekken. Ik zal je alleen weg jagen waneer nodig. Maar ik zou op letten poes, Want er kunnen altijd ongelukken gebeuren. Die laaste zin klonk vals en ietsje angstanjagend. Bij de laaste zin was er een vonkje in haar ogen gekomen. Maar ook meteen weer verdwenen. "Wat wil je nu eigenlijk, eerst vechtje, dan ga je weer weg, kom je weer neidig terug. Je moet wel een keuze maken. Hoop alleen voor jou de goede keuze" Mompelde ze er dan bij. Ze keek naar de twee katten, wie zou wat nu doen?


My first walk around here Redflower
that's what I mean:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dreamheart
StarClan
My first walk around here 19806e91932e6054965fc83b85241270
Michelle
2469
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Ageless~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dreamheart
BerichtOnderwerp: Re: My first walk around here   My first walk around here Icon_minitimema 27 jun 2011 - 13:15

Dreamhearts ogen sprongen open, de poes had gelijk. "Familie loos... Wie zegt dat? Wij hebben ook familie gehad, anders zouden we hier nu niet zijn. Trouwens hoeveel familie leden heb jij nog? Volgens mij ook niet meer zo veel. JIJ hebt je clan misschien maar echte familie! Ik heb een paar vrienden, dat heeft idereen toch wel eens vrienden." Dreamheart deinste achteruit bij die vraag. Ze keek keek schichtig omhoog naar de zilverpels. Haar ouders waren bij de StarClan. Dreamheart zuchtte. Die poes had in en in gelijk. Ze wou zich niet op zich laten zitten door deze katten. Ze keek naar de witte poes, met haar opmerking had ze haar duidelijk pijn gedaan. Dreamheart schudde haar hoofd "Wat wil je nu eigenlijk, eerst vechtje, dan ga je weer weg, kom je weer neidig terug. Je moet wel een keuze maken. Hoop alleen voor jou de goede keuze" Ze wist het niet meer. Ze wist niets meer. "Mijn familie gaat jou niets aan. Ik heb mijn clan en dat is al wat jij hoeft te weten." Dreamheart gromde. Ze had het nu gehad. Deze katten hadden haar tot het uiterste gedreven. Ze hadden haar op de verkeerde punten pijn gedaan. Ze sloeg haar nagels in en uit en keek woest naar de katten. Ze stond op het punt van uitbarsten.


I'm comming home I'm comming home
tell the world I'm comming home
Terug naar boven Ga naar beneden
Redflower
Member
My first walk around here DPKsfdL
Mentos
37
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12maanden
Gender:
Rank:
Redflower
BerichtOnderwerp: Re: My first walk around here   My first walk around here Icon_minitimewo 17 aug 2011 - 11:42

"Falilie loos... Wie zegt dat? Wij hebben ook familie gehad, anders zouden we hier nu niet zijn. Trouwens hoeveel familie leden heb jij nog? Volgens mij ook niet meer zo veel. JIJ hebt je clan misschien maar echte familie! Ik heb een paar vrienden, dat heeft idereen toch wel eens vrienden. "Bv: De rogue die naast me zit, Zij is nu een van mij vrienden. " Van mij mag je die muis hebben, jij hebt hem trouwens gevangen. IK zal je ook niet vragen te vertrekken. Ik zal je alleen weg jagen waneer nodig. Maar ik zou op letten poes, Want er kunnen altijd ongelukken gebeuren. Wat wil je nu eigenlijk, eerst vechtje, dan ga je weer weg, kom je weer neidig terug. Je moet wel een keuze maken. Hoop alleen voor jou de goede keuze" De andere katten waren een hele tijd stil geweest alsof ze niets te zeggen hadden. Maar uiteindelijk kwam er dan toch weer geluid uit. "Mijn familie gaat jou niets aan. Ik heb mijn clan en dat is al wat jij hoeft te weten." Gromde de kat. De kat leek boos zelfs woest en stond op het punt van aan te vallen. "Wel dan hoef jij ook niets te weten van de onze." Zei ze. "En als jij mij of wie dan ook aanvalt dan zweer ik dat ik ooit een einde maak aan je leven. Hier nu waneer je maar wilt." Als vechten de eenigste oplossing was wel dan zou ze vechten. Alleen zou die kat wel vechten. [i]"Natuurlijk kunnen we ook eens gaan zeggen aan je clan dat je hier bent geweest en ons onodig bedreigde." Ze lachte eens vals.


My first walk around here Redflower
that's what I mean:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
My first walk around here
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: