Anxiety



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Anxiety

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ghostpaw'
Member
Anxiety DPKsfdL
Do
751
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Ghostpaw'
BerichtOnderwerp: Anxiety   Anxiety Icon_minitimezo 13 sep 2015 - 20:55

Ghostpaw wist dat het een dom plan was geweest om naar de rivier te gaan, maar had het toch gedaan. In de verte hoorde ze de rivier al tegen de oever klotsen. Ghostpaw deinsde een flink stuk achteruit toen ze alleen het water al zag. De voelde hoe haar hart een stuk harder begon te kloppen. Het normaal zo rustgevende geluid van de rivier klonk ineens als een avond waarop het heel hard donderde en waarbij de regen hard op de apprentice den kletterde, maar ook de drang om te gaan zwemmen was er totaal niet. Nee, er was alleen een heftig gevoel van angst toen ze alleen het water al zag. Ze slikte kort en liep nog enkele stappen naar achteren, maar het hard stromende water klonk nog steeds bijzonder luid in haar oren. Haar lichaam trilde zachtjes en ze draaide zich om, ze wilde zo snel als mogelijk weg van hier!

- Creamyfrost


Anxiety Bxyd2
:Fancy af:
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Anxiety 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Anxiety   Anxiety Icon_minitimema 14 sep 2015 - 18:07

Rustig liep hij door Riverclan territorium. Zijn lichtblauwe ogen stonden kalm, maar alert. Het viel hem op dat het hem steeds minder uitmaakte om alleen op pad te gaan. Soms kwam de paniek opeens weer opzetten, maar het gebeurde niet meer zo vaak als vlak na de aanval van de das op Lynxfang en hem. De nachtmerries waren er ook nog wel, maar minder heftig. Al met al voelde hij zich dus een stuk beter, meer op zijn gemak. Echter werd hij uit zijn gedachten gerukt toen de geur van angst zijn zintuigen prikkelde. Meteen schoten zijn oren naar voren en trok hij met zijn snorharen. Hij bracht zijn gewicht op zijn achterpoten en schoot vooruit richting Ghostpaw. Het was haar geur en hij was bang dat ze in gevaar was, al rook hij geen andere geuren in de buurt. Hij remde af toen ze in zijn blikveld verscheen en hij zag hoe ze angstig bij de rivier wegstapte. “Ghostpaw.” Zei hij zachtjes met een lichte vraag in zijn stem. Waarom was ze zo in paniek, maar toen herinnerde hij het zich weer. Was zij niet in de rivier gevallen net als Honeypaw? “Rustig maar.” Zijn stem klonk warm en vriendelijk en hij glimlachte naar haar.



I'm hunting with StarClan
Anxiety R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Ghostpaw'
Member
Anxiety DPKsfdL
Do
751
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Ghostpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Anxiety   Anxiety Icon_minitimedi 15 sep 2015 - 20:42

Nog altijd keek Ghostpaw met grote ogen naar de rivier. Beschermend legde ze haar staart rondom haar poten en probeerde ze rustig adem te halen, al werd het getril alleen maar erger. Ze stikte kort en probeerde uit de angstaanval te komen, al werd het bij elke keer dat ze erover na dacht alleen maar erger. Toen ze haar naam hoorde, op een vrij rustgevende toon, draaide ze haar oortjes langzaam in de richting van het geluid. Haar ijsblauwe ogen bleven echter strak op de rivier gericht. “Rustig maar.” sprak diezelfde stem daarna nog eens, waardoor Ghostpaw nu wel opkeek. Je kon duidelijk de angst en spanning in haar houding zien. Haar lichaam was klaar om te vluchten, al hadden haar hersenen anders besloten. Ze mocht gewoon lekker verstenen. Ze had geprobeerd te rennen, maar al haar spieren hadden de vluchtdrang geblokkeerd. Ze keek met een angstige blik omhoog. Ze herkende de kater vrijwel meteen. Creamyfrost. "C-Creamyfrost?" klonk haar stem vrij trillend, al was ze wel blij iemand te zien. Ze opende haar mond op nog iets te zeggen, maar kreeg er niets uit. Ze slikte opnieuw. "W-Water..? I-Ik weet niet wat er is?" sprak ze met diezelfde angstige, trillende stem. Was ze nou bang geworden van water?


Anxiety Bxyd2
:Fancy af:
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Anxiety 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Anxiety   Anxiety Icon_minitimewo 16 sep 2015 - 10:25

Hij liep nog dichter naar haar toe en ging naast haar zitten. Hij legde zijn staart beschermend achter haar en zijn crèmekleurige haren raakten die van haar. “Ik denk dat ik wel weet wat het is.” Even werden zijn ogen droevig, maar hij herstelde zich snel weer. “Je hebt het vast wel meegekregen toen Honeypaw in de rivier was gevallen? Daar was ik bij en na het ongeluk zag ik dezelfde paniek in haar ogen als ik nu bij jou zie.” Hij voelde zich nog steeds schuldig dat hij niet op tijd bij haar was geweest, ook al zei iedereen dat het niet zijn schuld was. Hij had achter zijn vriendin aan moeten springen en haar eruit moeten trekken, maar ze was al zo ver meegevoerd dat als hij dat gedaan had hij nou dood was geweest. Toch probeerde hij dat feit voor het gemak te vergeten, hij had het moeten doen daar bleef hij bij. “Trauma’s zijn vreselijk. Ze steken de kop op op de meest onmogelijke momenten en geloof me daar weet ik alles van. Je bent bang geworden voor de rivier Ghostpaw en dat is niet gek.” Net als hij bang was voor rogue’s en dassen. Iedereen had wel iets meegemaakt wat hij of zij weer moest zien te overwinnen, maar dat was makkelijker gezegd dan gedaan. Hij wreef even troostend zijn kop langs haar schouder en keek haar vervolgens weer aan.



I'm hunting with StarClan
Anxiety R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Ghostpaw'
Member
Anxiety DPKsfdL
Do
751
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Ghostpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Anxiety   Anxiety Icon_minitimewo 16 sep 2015 - 22:30

Toen de kater iets dichterbij kwam, voelde ze haar hart ietsjes minder hard kloppen. Er was iemand in de buurt, iemand die haar kon helpen en dat stelde haar wel flink gerust. Ze probeerde nog altijd haar ademhaling onder controle te krijgen, al lukte dit dus voor geen meter. Haar borstkas bewoog vrij hevig op en neer, terwijl ze nog altijd probeerde de rivier in de gaten te houden. “Ik denk dat ik wel weet wat het is.” ze keek hem hoopvol aan. Was er een soort magische plant die haar kon helpen met dit? Of werd dit langdurig trainen tot het over was? “Je hebt het vast wel meegekregen toen Honeypaw in de rivier was gevallen? Daar was ik bij en na het ongeluk zag ik dezelfde paniek in haar ogen als ik nu bij jou zie.” Ze slikte even. "I-Ik kan toch niet.. Niet bang zijn voor water?" mompelde ze met een trillende stem. Naast angst klonk er nu ook onbegrip en verwarring in haar stem. Nee, dat kon niet. Ze hield altijd van water, het was hetgeen wat haar afleidde van iets, als ze ergens mee zat bijvoorbeeld. Dat kon toch niet zomaar verdwijnen?  Hij vertelde haar dat trauma's niet raar waren, waarna hij vaststelde dat ze bang was geworden van de rivier. Ze schudde langzaam haar hoofd, terwijl hetzelfde zich steeds weer opnieuw in haar kop afspeelde, de val in de rivier. Het gevoel van verdrinking, hoe je keel dicht begon te zitten en hoe je lichaam worstelde om zich weer omhoog te krijgen, kreeg ze opnieuw. Nee, dit mocht niet. "Hoe kan dat? I-Ik ben RiverClan?" mompelde ze verward. Het was een vrij onlogische vraag, maar de poes kon dan ook niet meer erg logisch nadenken. "I-Ik snap het niet..?" De grijsbruine poes keek hem vol verwarring aan, waarna ze voorzichtig haar hoofd tegen hem aan steunde, proberend overal antwoord op te geven. Nee, ze kon niet bang zijn. Ze wilde niet bang zijn. Het water was altijd haar afleiding, haar troost geweest. Het was maar water toch? Ze kon het heus wel aan! "Ik wil niet bang zijn."


Anxiety Bxyd2
:Fancy af:
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Anxiety 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Anxiety   Anxiety Icon_minitimedo 17 sep 2015 - 9:01

Er ontstond een ernstige blik in zijn ogen en hij keek even naar de lucht. “Angst is iets vreemds. Je kunt bang worden voor  iets waar je eerder juist heel gelukkig van werd. Dat gebeurd er als je de dood onder ogen hebt moeten zien.” Zijn blik gleed weer naar Ghostpaw. “Ja, jij bent Riverclan  Ghostpaw. Toch kan het gebeuren. Net als een Thunderclan kat bang kan worden voor bomen als hij eruit gevallen is, een Shadowclanner bang kan worden voor het moeras als hij erin vast gezeten heeft en een Windclanner bang kan worden om te rennen als hij gestruikeld is.” Hij legde zijn kop troostend op die van haar toen ze haar hoofd tegen hem aan steunde. “Trauma’s vallen ook niet te snappen. Het zijn blokken aan je poten die je alleen maar belemmeren en waar je stapje voor stapje weer vanaf moet zien te komen, maar dat is niet makkelijk en vraagt heel veel wilskracht.” Hij haalde zijn kop weer van die van haar en keek haar aan. “Maar jij hebt wilskracht toch Ghostpaw. Jij komt er wel.” Die wilskracht had hij niet, omdat zo snel hij het probeerde hij in blinde paniek raakte. Hij kon er niets aan doen en het leek niet beter te worden, daardoor kon hij opeens heel ellendig worden. Het leek een oneindige weg om te bewandelen, maar hij zou doorgaan en als de ene weg niet uitkwam waar hij wilde komen dan sloeg hij gewoon een zijpad in. Ooit kwam er een manier om zijn angsten te overwinnen, daar geloofde hij in.



I'm hunting with StarClan
Anxiety R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Ghostpaw'
Member
Anxiety DPKsfdL
Do
751
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Ghostpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Anxiety   Anxiety Icon_minitimezo 20 sep 2015 - 21:44

Creamyfrost legde uit dat angst zelfs voor kon komen als je ergens heel erg veel van hield, dat het logisch was als er zoiets gebeurde. “Ja, jij bent Riverclan  Ghostpaw. Toch kan het gebeuren. Net als een Thunderclan kat bang kan worden voor bomen als hij eruit gevallen is, een Shadowclanner bang kan worden voor het moeras als hij erin vast gezeten heeft en een Windclanner bang kan worden om te rennen als hij gestruikeld is.” vertelde de kater, waardoor Ghostpaw voorzichtig knikte. Ze voelde hoe hij troostend zijn op op haar kop legde. Ze ademde diep in en uit, om weer wat rustiger te worden en voelde dat het ook werkte. Haar ademhaling werd rustiger en ook alle gedachtes en vragen in haar kop begonnen te verdwijnen. Ze zuchtte nadat hij vertelde dat het langzaam ging voor je er echt vanaf kwam. "Hoe kom je van zoiets af dan?" vroeg ze zachtjes, want ze zag het niet echt zitten om opnieuw in die rivier te springen. Nee, ze wilde niet eens in de buurt komen. Hoe kwam je ooit over een angst als je niet in de buurt van je angst wilde komen? Ze slikte en keek met een schuine blik op de rivier. “Maar jij hebt wilskracht toch Ghostpaw. Jij komt er wel.” sprak hij toen. Ze knikte langzaam, hopend dat hij gelijk had. "Ik hoop het.." mompelde ze zachtjes, waarna ze besloot dat ze hier eigenlijk niet veel langer wilde blijven. "Kunnen we hier weg?" vroeg ze voorzichtig, nog steeds overstuur van de ontdekking dat ze blijkbaar angst had voor water. Haar blik gleed nog eens naar de rivier en opnieuw gleed er een rilling over haar lichaam. Dus zo voelde angst.. Ghostpaw haatte het nu al.


Anxiety Bxyd2
:Fancy af:
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Anxiety 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Anxiety   Anxiety Icon_minitimema 21 sep 2015 - 11:52

“Over je angst heen zien te komen. Blijven oefenen en op je tanden bijten, makkelijk zal het niet zijn Ghostpaw, maar ik wil je er wel mee helpen als je daar voor open staat?” Er ontstond een geruststellende en vriendelijke blik in zijn lichtblauwe ogen. Hij stond op toen ze vroeg of ze weg konden gaan. “Natuurlijk, zoals ik al zei stapje voor stapje. We zijn nou al een tijdje bij het water in de buurt.” Hij keek de poes aan en draaide zich vervolgens om, om bij de rivier weg te kunnen lopen. “Maar wat voel je precies, welke emoties en wat gaat er door je heen als je bij het water bent?” Hij wachtte totdat Ghostpaw naast hem liep, voordat hij verder trippelde. Het hielp altijd om je angsten te omschrijven en te bedenken waar ze vandaan kwamen. Op die manier kon je er wat aan doen en ergens naar toewerken. Hij bewoog alert zijn oren terwijl hij de Riverclan apprentice in het oog hield, maar ondertussen ook zijn omgeving scherp in de gaten hield. Dan kon hij het wel minder erg vinden om alleen op pad te gaan, dat betekende niet dat hij minder alert was. Hij vertrouwde het nog steeds niet door alle dingen die er gebeurden en hem bezig hielden.



I'm hunting with StarClan
Anxiety R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Ghostpaw'
Member
Anxiety DPKsfdL
Do
751
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Ghostpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Anxiety   Anxiety Icon_minitimema 21 sep 2015 - 20:53

“Over je angst heen zien te komen. Blijven oefenen en op je tanden bijten, makkelijk zal het niet zijn Ghostpaw, maar ik wil je er wel mee helpen als je daar voor open staat?” vroeg Creamyfrost met een geruststellende blik in zijn blauwe ogen. Ghostpaw knikte fanatiek 'ja' toen hij dat voorstelde en keek hem nu alweer iets meer hoop aan. "Dat zou ik heel fijn vinden!" sprak ze, terwijl ze nog steeds knikte, al was het nu iets minder fanatiek. Hierna stond de kater op. Ze gingen eindelijk weg van het water. Ze haalde even opgelucht adem, om vervolgens op te staan en met een vrij snelle pas van het water weg te lopen. Nog een laatste keer keek ze over haar schouder achter zich, voor de zekerheid. “Maar wat voel je precies, welke emoties en wat gaat er door je heen als je bij het water bent?” vroeg de kater toen. Ze dacht even na. Een rilling schoot weer door haar lichaam. "Het gevoel dat ik moet vluchten, al laten mijn poten het niet toe, het vluchten niet maar naar de rivier gaan ook niet.." ze slikte even en keek hem twijfelachtig aan. "Ik weet het niet precies.. het is een heel blij gevoel wat uiteindelijk zo blij is dat het pijn gaat doen.. Dat gevoel wat je hebt in je buik als je blij bent, maar dan doet het ineens verdomd veel pijn en krijg je het warm, wil je weg en.." ze stopte met praten en slikte, maar geen enkel woord kwam meer uit haar keel. Ze wist zelf amper wat ze voelde..


Anxiety Bxyd2
:Fancy af:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Anxiety 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Anxiety   Anxiety Icon_minitimema 21 sep 2015 - 22:58




Donkere wolken rollen over de hemel en langzaamaan beginnen er druppels uit de lucht te vallen. Het begin van een hevige regenbui of slechts miezerregen?


Anxiety Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Anxiety 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Anxiety   Anxiety Icon_minitimedi 22 sep 2015 - 12:53

Hij luisterde aandachtig naar haar woorden zonder haar te onderbreken. “Voelt het alsof je niet meer kunt bewegen Ghostpaw, dat je verstijft als het ware?” In zijn ooghoek keek hij de kattin aan, dat gevoel kende hij zelf ook maar al te goed. “Wanneer je ademhaling dan versneld betekent dat, dat je in paniek gaat raken. Dat moet je proberen voor te zijn door je echt bewust op je ademhaling te gaan concentreren, want alleen dan kun je je ademhaling rustig houden en dat is erg belangrijk in zo’n situatie. Je moet zorgen dat je niet in paniek raakt, want bij sommigen is het zo heftig dat ze er flauw van kunnen vallen.” En helaas ook daar had hij ervaring mee. Soms gebeurde het opeens en dan werd hij even later of met barstende koppijn wakker of met het gevoel of er wolken in zijn kop waren gestopt, dan was hij gewoon een stukje van zijn leven kwijt. En dat, dat was zo verschrikkelijk. Zijn blik gleed wat bedenkelijk naar de lucht toen het steeds donkerder werd boven hun kop. Er trok een frons in zijn voorhoofd terwijl hij stopte met lopen. Er begonnen enkele druppels op zijn kop te vallen. “We moeten maar wat sneller richting het kamp gaan lopen denk ik.” Zijn blik stond nog steeds bedenkelijk terwijl hij zijn kop weer naar Ghostpaw draaide. Hoezo was het weer opeens zo omgeslagen? Was Starclan boos omdat hij dit met de apprentice besprak.  Was zijn moeder kwaad, omdat ze wist dat het ook over hem ging en hij te zwak was om de trauma’s weg te houden. Hij slikte en begon flink door te stappen.  



I'm hunting with StarClan
Anxiety R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Anxiety
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory :: River-
Ga naar: