Goodnight



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Goodnight

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Howl
Member
Goodnight DPKsfdL
Kiki
743
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Howl
BerichtOnderwerp: Goodnight   Goodnight Icon_minitimedi 15 sep 2015 - 19:13


Twee oranje-rode ogen opende zich en keken voor zich uit. Met een schok herinnerde ze zich weer waarom ze wakker was geworden. Het was nat. Howl stond op en keek verafschuwend naar beneden. Haar poten en buik waren nat, net als een stuk van haar nek. De schuur waar ze in moest liggen lekte aan alle kanten en met de zomerse regenbuien die vielen was het niet droog gebleven op haar plekje. Ze gromde boos en maakte haar weg naar buiten toe. Daar probeerde ze haar haren een beetje glad en droog te strijken met haar tong. Het lukte niet. Nog geïrriteerder dan net keek ze rond. De schuur van Claw. Zou ze er bij mogen liggen? Hij had wel genoeg plek daar... en het was vast en zeker droog..
Howl dacht terug aan de middag die ze samen gespendeerd hadden. Na die middag hadden ze elkaar niet meer zo veel gezien. Dat vond ze jammer. Howl had zich vermaakt die middag en ze wou zeker weten nog een keertje met hem rondhangen. Ze had zich zo op haar gemak gevoeld. Rustig. Terwijl ze het niet eens bewust gemerkt had was ze beginnen met lopen richting de leider zijn schuur. Voorzichtig drukte ze zich door de opening. Het was er ruim en droog, zo rook het ook. En warm. Howl keek rond, waar was Claw? Sliep hij ergens hogerop?

&Claw


Goodnight 2gxnp75Goodnight 10pvxmwGoodnight 10pvxmwGoodnight 2hqc5lxGoodnight 34nodx3Goodnight Adnfja
Dark necessities are part of my design
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Goodnight Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Goodnight   Goodnight Icon_minitimewo 16 sep 2015 - 9:08

De nachten begonnen kouder te worden, dus verkoos hij zijn nest weer boven de koude grond in het midden van zijn barn. Als het warm was dan sliep hij niet in zijn nest, omdat hij dat veel te warm vond. Het mos, gras, hooi en takken hielden zijn warmte vast en als het kouder werd was dat juist lekker. Zijn nest lag op een kleine verhoging in de hoek van zijn barn. Het verst van de opening vandaan, waardoor hij iemand al doorhad voordat diegene überhaupt bij hem was. Hij was een lichte slaper en dat moest ook wel door de vijanden die hij had. Als hij te diep zou slapen had hij de kans dat zijn strot doorgebeten zou worden terwijl hij sliep. Hij had zichzelf toen hij kitten was al aangeleerd niet te diep te slapen, omdat zijn vader altijd de neiging had gehad hem midden in de nacht opeens te laten schrikken door zijn nagels in zijn huid te zetten of hem aan de kant te slingeren waarbij hij als hij geluk had niet ergens tegen aan belande en als hij pech had op een scherp voorwerp terecht kwam. Zijn groengele ogen gingen daarom ook meteen open toen hij gestommel bij de opening in zijn barn hoorde. Zijn gitzwarte vacht was niet te zien in het donker, dus enkel zijn groengele ogen fonkelden opvallend. Hij opende zijn bek en proefde de geur van Howl, waardoor hij zijn gespannen spieren weer ontspande en overeind kwam. “Is dit jou gebruikelijke manier om ergens binnen te wandelen zonder iemand eerst te waarschuwen?” Zijn haren gingen weer liggen en hij liep naar haar toe. Hij ging voor haar zitten, met een nieuwsgierige blik in zijn ogen. “Ik kan mij niet herinneren dat ik je heb uitgenodigd.” Hij mocht Howl graag, maar hij bleef haar leider en ook zij moest zijn regels respecteren.



Goodnight Eki8z
Goodnight ZrDY9U2Goodnight 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Howl
Member
Goodnight DPKsfdL
Kiki
743
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Howl
BerichtOnderwerp: Re: Goodnight   Goodnight Icon_minitimewo 16 sep 2015 - 12:16

Claw kwam snel genoeg te voorschijn en liet zich zien. Hij was moeilijk te zien in het donker, maar ze kon hem uitmaken in de duisternis. Howl grijnsde toen hij zijn woorden sprak. "Niet mijn gebruikelijke manier nee, ik wou eens testen hoe alert je was als je sliep." Als hij sliep om mee te beginnen, want Howl had het idee dat hij de hele tijd wakker was geweest. Of hij sliep gewoon super licht. Toen begon hij over dat hij haar niet had uitgenodigd. Nee, dat klopte wel. Ze knikte. "Klopt, ik heb mezelf.. soort van uitgenodigd denk ik? Toen ik buiten stond was ik binnen no-time hier binnen." Sommige delen van haar vacht plakte nog steeds tegen haar aan van het nat zijn. Het was smerig. "Onze schuur is zo lek als een mandje en ik was helemaal doorweekt van het water... dus ik ging buiten een luchtje scheppen. Toen mijn oog op jouw schuur viel, bedacht ik me dat ik er nog nooit binnen ben geweest. Dus ik besloot maar even een kijkje te nemen." Het excuseerde haar gedrag niet, maar was wel de waarheid. Ook had ze het koud gehad, maar no way in hell dat ze tegen iemand aan ging liggen.


Goodnight 2gxnp75Goodnight 10pvxmwGoodnight 10pvxmwGoodnight 2hqc5lxGoodnight 34nodx3Goodnight Adnfja
Dark necessities are part of my design
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Goodnight Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Goodnight   Goodnight Icon_minitimedo 17 sep 2015 - 9:25

“En ben je blij met het resultaat?” Er kwam een kalm grijnsje om zijn lippen. “Ben jij net zo’n schone slaapster als mij?” Toen kwam er een frons in zijn voorhoofd en hij begon langzaam te knikken. “Ja zo’n vermoeden kreeg ik al een beetje. Ik hoop niet dat iemand het gezien heeft anders valt het op dat ik je niet meteen weer naar buiten heb gebonjourd.” Hij stopte weer met knikken terwijl zijn blik zich op die van haar focuste. Hij hield een tijdje zijn bek na haar volgende woorden en staarde haar aan. Hij begon irritant met zijn staart op de grond te tikken terwijl hij nog steeds stil bleef. Toen pas trok hij zijn bek open. “Eigenlijk dacht je van bij Claw in zijn barn zal het wel droog zijn, of zie ik dat verkeerd. Ben je niet blij dat je in een barn mag slapen Howl?” Heel veel katten hadden het nog slechter dan haar. Die moesten langs de rand van het kamp slapen in een nat nest zonder ook maar enige beschutting. Ergens vond hij dat ze enkel aan het klagen was, maar eigenlijk begreep hij het ook wel weer. Waarschijnlijk zou hij hetzelfde als haar gedaan hebben. Hij zuchtte even en je kon horen dat hij daarmee toegaf. “Als je wanneer je weer naar buiten gaat de achteruitgang maar neemt. Ik heb geen zin in roddels.” Mompelde hij terwijl hij zich weer omdraaide. Hij sprong op de verhoging en ging in zijn nest zitten. Zijn blik bleef op haar gericht en zachtjes kneedde hij het mos onder zijn poten.



Goodnight Eki8z
Goodnight ZrDY9U2Goodnight 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Howl
Member
Goodnight DPKsfdL
Kiki
743
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Howl
BerichtOnderwerp: Re: Goodnight   Goodnight Icon_minitimedo 17 sep 2015 - 10:01


"Het resultaat is verbluffend." grijnsde ze naar hem. Hij was snel wakker geworden van haar, dat was zeker. "Nou, normaal gesproken slaap ik wel dieper. Maar dit keer lukte het me niet." Ze kon vaak zat slapen door het eindeloze gesnurk van andere katten. Claw tikte met zijn staart op de grond en het duurde even voordat ze weer wat uit hem kreeg. "Dat was niet meteen de eerste gedachte. Misschien de tweede, of derde," zei ze kalm. "Geloof me, ik zal zeker niet ondankbaar zijn dat ik een dak boven m'n kop had vannacht. Maar nat wakker worden is ook niet alles." Ze wist dondersgoed dat ze het veel slechter kon hebben nu. Er waren genoeg Bloodclanners die buiten overal verspreid lagen. Dat was dan erg jammer voor ze, het zei ook genoeg over hoe zij zich opstelde tegenover de rest. "De katten die nu buiten slapen zijn gewoon te laf om hun bek open te trekken." constateerde ze. Claw waarschuwde haar dat ze de achteruitgang moest nemen als ze weg ging. Score. Ze mocht bij hem slapen. Warmte kroop in haar buik en zorgde ervoor dat ze meteen alle kou op haar lichaam vergat. Ze sprong achter hem aan, omhoog. "Dankje.." zei ze zachtjes toen ze boven was en zich neer streek. Niemand was ooit zo aardig voor haar geweest. En dat had ze zeker niet gedacht te kunnen vinden in de leider van haar clan. Haar ogen sloten zich even en ze zuchtte gelukkig. Het maakte haar nu niet meer zoveel uit wat er gebeurde. Al zou er een enorme steen op de schuur vallen en haar verpletteren. Het was te lang geleden geweest dat iemand echt oprecht aardig voor haar was geweest, dat kon ze waarderen. ".. voor alles."


Goodnight 2gxnp75Goodnight 10pvxmwGoodnight 10pvxmwGoodnight 2hqc5lxGoodnight 34nodx3Goodnight Adnfja
Dark necessities are part of my design
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Goodnight Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Goodnight   Goodnight Icon_minitimedo 17 sep 2015 - 11:24

Hij grinnikte even na haar antwoord. “Mijn vader was een zak, maar sommige ideeën wat zijn definitie van een goede opvoeding was hebben al vaker mijn leven gered.” Zijn vader had hem het leven heel zuur gemaakt, maar hij had hem ook gehard. Hij was niet snel meer ergens van onder de indruk en hij was een ster geworden in het verbergen van zijn emoties achter een masker van kilte, maar bij Howl leek dat soms ietsje af te brokkelen. “Het lijkt mij heerlijk om een keer weer echt diep te kunnen slapen, maar helaas is dat privilege mij niet gegund maar zo red ik mij ook prima.” Vervolgde hij kalm op haar tweede opmerking. Hij schoot in de lach toen ze verder sprak. “Echt Howl soms ben je verschrikkelijk.” Een plagerig grijnsje vormde zich om zijn lippen. “Ach ik kan het je ook niet kwalijk nemen. Of eigenlijk wel, maar ergens heb ik er geen zin in om je het kwalijk te nemen. Heb jij dat wel eens? Dat je eigenlijk iets hoort te doen, maar je de zin niet kunt vinden.” Toen ze achter hem aanliep ging hij weer liggen. Hij was zich er maar al te sterk van bewust hoe vlak de kattin bij hem lag. Het was gek, er waren veel kattinnen die hem probeerde te verleiden en die op zijn gevoel probeerde in te spelen. Howl was zo niet en juist dat maakte het dat hij haar mocht. Ze begon hem te bedanken en hij deed zijn bek open om iets terug te zeggen, maar opeens wist hij niet meer wat hij moest zeggen. Met een hoorbare klap deed hij zijn kaken weer op elkaar en zei daarom maar niets. Waarom wist ze hem toch steeds weer in verlegenheid te brengen, waardoor hij met zijn bek vol tanden stond.



Goodnight Eki8z
Goodnight ZrDY9U2Goodnight 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Howl
Member
Goodnight DPKsfdL
Kiki
743
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Howl
BerichtOnderwerp: Re: Goodnight   Goodnight Icon_minitimedo 17 sep 2015 - 11:38

Claw zijn vader had hem het leven zuur gemaakt. Ja, dat kon maar vast. Maar het had hem wel gemaakt tot wie hij nu was. "Jij had tenminste een vader om je het leven zuur te maken." zei ze tegen hem. Het was misschien niet wat hij wilde horen. "Maar ik denk dat ik blij ben dat ik altijd mijn eigen regeltjes mocht trekken." in haar huis was zij koningin geweest. Geen hond of mens die haar vertelde wat ze moest doen. Het privilege van diep slapen was niet weggelegd voor de zwarte kater, en dat wist ze zelf ook wel. Katten beslopen hem als hij te diep zou slapen. Dan was hij misschien al wel drie keer dood geweest. "Ik weet het goed gemaakt," begon ze toen. "Jij gaat slapen. Echt goed slapen deze keer. En ik houd de wacht voor je, als er iets is maak ik je wakker." Dan kon hij een keer diep slapen en echt uitgerust zijn. Howl was toch nog lang niet van plan te slapen, moe was ze niet meer. "En ja, ik heb vaak zat geen zin om dingen uit te voeren. Maar soms moet het. Soms moet het niet. Dat is dan het voordeel van jou zijn, jij maakt de keuzes." De kattin legde haar staart om haarzelf heen terwijl ze ging liggen, haar poten vouwde ze naar binnen toe en ze keek naar beneden. "Mooi uitzicht heb je wel hier."


Goodnight 2gxnp75Goodnight 10pvxmwGoodnight 10pvxmwGoodnight 2hqc5lxGoodnight 34nodx3Goodnight Adnfja
Dark necessities are part of my design
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Goodnight Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Goodnight   Goodnight Icon_minitimedo 17 sep 2015 - 11:55

Hij snoof even. “Het was een egoïstische gek die het heel leuk vond om zijn enige zoon te pijnigen. Naar mijn mening kan je dan beter geen vader hebben. Helaas was mijn moeder zo koppig en werd dat haar dood. Zij was de enige kat die mijn vader een beetje in bedwang kon houden.” Eigenlijk had hij dat nog nooit aan iemand verteld en hij wist niet zo goed waarom hij het nou wel vertelde. Misschien wel om aan te geven dat het niet altijd fijn was om een vader te hebben. Alhoewel ze had wel gelijk, hij had wel een vader gehad. Hij liet het maar even achterwegen dat het zijn schuld was dat hij nou dood was. “Je eigen regeltjes bedenken is inderdaad het aller prettigst, zeker als je merkt dat ze ook echt werken.” Als andere katten er naar wilden gaan luisteren en ze ook respecteerden. Hij wist dat Howl dat eigenlijk niet had bedoeld, maar zo voelde dat voor hem. Dus sprak hij het gewoon uit. Hij keek haar verrast aan toen ze zei dat zij de wacht zou houden. Hij had nooit zijn leven in andermans poten gelegd, dat was ook nog nooit in zijn kop opgekomen. Hij vertrouwde niemand, zelfs zijn kittens niet altijd. Op sommige vlakken wel, maar meestal hield hij liever zelf de controle. Stiekem was hij een vreselijke controlfreak. “Misschien doe ik dat straks wel.” Er lag toch een aarzeling in zijn stem. Hij kneedde opnieuw het mos. “En je hebt gelijk wat betreft het voordeel om mij te zijn, maar soms kunnen mijn beslissingen alles verprutsen. Keuzes zijn gevaarlijk, maar ik doe mijn best het goed te doen en het helpt altijd om het met Zira te bespreken.” Meestal liep dat namelijk weer op ruzie uit en juist dat hielp hem om de juiste keuzes te maken. Zijn blik gleed door zijn barn toen ze zei dat hij een mooi uitzicht had. Toen knikte hij. “Zo kan ik alles goed overzien en ik moet zeggen dat bevalt mij prima.” Vervolgde hij rustig.  



Goodnight Eki8z
Goodnight ZrDY9U2Goodnight 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Howl
Member
Goodnight DPKsfdL
Kiki
743
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Howl
BerichtOnderwerp: Re: Goodnight   Goodnight Icon_minitimedo 17 sep 2015 - 12:13

"Als ik het zo hoor ben ik blij dat ik geen vader had.." besloot ze toen maar. Dan maar liever geen vader. Of moeder. "Wel sneu voor je moeder... maar ik zie ook wel wat koppigheid terug in jou hoor." grijnsde ze toen. Ze wist wel waar het vandaan kwam nu. Ze had het als grapje bedoeld, hopelijk vatte hij het niet verkeerd op. Howl dacht al wel dat hij zou twijfelen aan haar plan om de wacht te houden. Het was ook niet zomaar even iets. Hij legde dan wel zijn vertrouwen bij haar neer en Howl wist niet zeker of ze dat al wel had. "Fouten zijn er om gemaakt te worden en om van te leren. Als alles alleen maar goed zou gaan zou het leven geen uitdaging meer hebben." Ze was even stil. "Hoor mij nou. Ik lijk wel een oud wijf." grinnikte ze. "Controle en overzicht is fijn. Maar controle kwijtraken is soms ook wel fijn." Gewoon even niet meer weten wat je moet, rustig jezelf weer bij elkaar puzzelen. Ze vond het fijn soms. Howl haar ogen gingen naar Claw. Ze dacht even aan Zira en haar korte ontmoeting met Jinx. "Zira is wel een goeie commander, twee koppen zijn sterker dan een." Iedereen maakte fouten. Zira had ze ook gemaakt, zwanger worden op zo'n cruciaal tijdstip. Maar daar was nu niks meer aan te doen.


Goodnight 2gxnp75Goodnight 10pvxmwGoodnight 10pvxmwGoodnight 2hqc5lxGoodnight 34nodx3Goodnight Adnfja
Dark necessities are part of my design
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Goodnight Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Goodnight   Goodnight Icon_minitimedo 17 sep 2015 - 12:30

Hij lachte weer toen ze zei dat hij ook koppig was. “Hmm, ja misschien wel. Het enige verschil is dat ik altijd nog een keer extra denk. Mijn moeder was meer van het eerst doen en dan denken. Een Thunderclan patrouille inlopen was dus niet haar beste idee ooit al vond ze zelf van wel.” Het was gewoon dom geweest. Ze was nog niet op haar volle kracht geweest na de zware bevalling van hem en zijn dode broertjes en zusjes. Ze was alleen gegaan en dat was haar dood geworden en had zijn vader nog bitterder gemaakt. Hij had zijn beeld werkelijkheid moeten maken, het beeld van een stel sterke zoons. Hij was de enige die het had overleefd, dus had hij het maar recht moeten zetten. “Ik hou er niet zo van om fouten te maken, zeker niet als dat betekend dat het je kwalijk genomen wordt. Ik hou van uitdagingen en spelletjes, maar wel op mijn eigen manier.” Dat was ook weer zoiets, soms was hij misschien wat te voorzichtig om fouten te maken. Nee, ook hij was niet perfect. Al probeerde hij het zo veel mogelijk te laten lijken dat hij dat wel was. Hij grinnikte zachtjes en stompte haar. “Het is maar net hoe jij vind dat een oud wijf klinkt, maar hoe doe je dat de controle kwijtraken?” Het was een gemeende vraag. Hij had echt werkelijk geen idee. Toen het gesprek naar Zira ging knikte hij langzaam. “Dat klopt, dat is ze. Al kan ik haar soms wel door elkaar rammelen.” Hij grijnsde.



Goodnight Eki8z
Goodnight ZrDY9U2Goodnight 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Howl
Member
Goodnight DPKsfdL
Kiki
743
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Howl
BerichtOnderwerp: Re: Goodnight   Goodnight Icon_minitimedo 17 sep 2015 - 12:47

Dus zijn moeder was dood gegaan door een Thunderclan patrol. Howl knikte, ze kon er niet echt nog iets op zeggen. Claw zei dat hij er niet van hield om fouten te maken. "Ja, maar niet alles in het leven hoeft ook leuk te zijn." grijnsde ze. Tja, er waren leuke dingen en er waren minder leuke dingen. Zo stak het nou eenmaal in elkaar. "Een oud wijf klinkt zoals ik net," Ze moest lachen. "Maar even serieus.. controle kwijt raken doe je door fouten maken, leven, gewoon jezelf zijn." Legde ze uit. Haar oranje ogen glommen een beetje in het donker. "Als mensen wat te zeggen hebben over jouw keuzes trek je hun strot eruit, simpel als dat. Ze hebben je keuzes maar te accepteren, goed of slecht. Het zijn jouw keuzes, jij bent de leider." Ze legde extra nadruk op de woorden, want Howl had het idee dat Claw soms een beetje vergat dat hij schijt kon hebben aan alles en iedereen. Het maakte niet uit wat anderen vonden, het waren zijn keuzes en die hadden ze maar te slikken. En anders kunnen ze dood gaan of oprotten.


Goodnight 2gxnp75Goodnight 10pvxmwGoodnight 10pvxmwGoodnight 2hqc5lxGoodnight 34nodx3Goodnight Adnfja
Dark necessities are part of my design
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Goodnight Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Goodnight   Goodnight Icon_minitimedo 17 sep 2015 - 13:22

Hij bleef weer een hele tijd stil. Hij had zijn kop op zijn voorpoten gelegd en de blik in zijn groengele ogen staarde zijn barn in. Toen verplaatste hij zijn kop naar zijn linker voorpoot zodat hij Howl aan kon kijken. “Er gaan al zo veel dingen fout buiten mijn schuld om, waarom zou ik mee gaan doen aan die poppenkast?” Op zijn netvlies verschenen zijn kittens. Yu die heb ernstig aankeek, Cloud die angstig tegen hem aankroop en Cobra die hem kil opnam. Zijn kittens waren het toonbeeld van de grootste fout in zijn leven. Hij hield van ze en daarmee had hij zijn eigen zwakte gecreëerd. Ooit had hij een fout gemaakt en die had het leven van drie jonge katten verprutst, zo zag hij het. Nee, fouten werden er al genoeg gemaakt en daar wilde hij niet meer aan mee doen. Hij wilde zijn leven beheersen en dat had hem stijf en bars gemaakt. “Ik heb al een veel te grote fout gemaakt in mijn leven en dat wil ik nooit weer.” Bromde hij daarna voordat hij zijn kop weer verplaatste om haar niet meer aan te hoeven kijken. Diep van binnen was hij ook maar een gekwetste kater met zijn eigen gedachten over de wereld, al probeerde hij dat te verbergen. Katten moesten hem zien als een sterke en kille leider, iemand die ze konden respecteren. Als hij fouten ging maken zouden zijn zwaktes naar boven komen en dan had hij het idee dat hij zijn eigen afgrond zou gaan bouwen. “Ik weet dat ik de leider ben Howl, maar als ik er een potje van maak dan wordt het een compleet zooitje.” Hij schudde even zijn kop en bleef voor hem uitstaren.



Goodnight Eki8z
Goodnight ZrDY9U2Goodnight 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Howl
Member
Goodnight DPKsfdL
Kiki
743
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Howl
BerichtOnderwerp: Re: Goodnight   Goodnight Icon_minitimedo 17 sep 2015 - 13:54

Het was een goede redenering, daar kon ze niks van zeggen. De kater had zo zijn eigen visie op de wereld. En in Howl's ogen was die nogal stijf en gecontroleerd. Ze had wel gemerkt dat Claw heel erg zijn best deed om altijd de touwtjes in handen te krijgen en te houden, maar dat was lastig. Dat wist ze zelf ook wel. "Je zou mee kunnen doen omdat je leeft?" stelde ze toen. Iedereen maakte fouten. Nu werden die van hem wel onder een vergrootglas gedrukt, maar het gebeurde wel. "Veel te grote fout?" echode ze toen zijn zin na. "Zoals?" ze was wel een beetje nieuwsgierig. Misschien dat als hij erover zou praten er wat meer loskwam bij hem. Niet dat plannen had hem in een softie of iets te veranderen. Maar iedereen moest wel eens z'n verhaal kwijt. "Ik snap wel dat je denkt dat het dan een compleet zooitje ongeregeld wordt, echt waar. Maar ik denk ook dat het allemaal wel mee zou vallen. Tot nu toe gaat alles goed, toch?"


Goodnight 2gxnp75Goodnight 10pvxmwGoodnight 10pvxmwGoodnight 2hqc5lxGoodnight 34nodx3Goodnight Adnfja
Dark necessities are part of my design
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Goodnight Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Goodnight   Goodnight Icon_minitimedo 17 sep 2015 - 14:14

Een heel klein glimlachje sierde zijn lippen toen hij weer opkeek recht in haar ogen. “Ik leef ja, maar ik ben anderen graag altijd minimaal twee stappen voor.” Het glimlachje bevroor op zijn lippen en zijn ogen werden donker. “Mijn kittens.” Hij mompelde zo binnensmonds dat je echt heel goed moest luisteren om de woorden te kunnen onderscheiden. “Dat had ik niet moeten doen. Jonge katten in een wereld gooien waar de logica ver te zoeken is, een wereld die hen alleen maar pijn kan doen.” Ja, hij was een Bloodclanner maar ook hij was niet blij met hoe sommige dingen liepen. Hij had er geen moeite mee een grote bek op te zetten of om iemand te kleineren, helemaal niet. Alleen zijn eigen vlees en bloed was een ander verhaal. Het was ook maar net hoe hij zelf in zijn vel zat. “Ja tot nu toe gaat het inderdaad prima.” Beaamde hij, maar dat wilde niet zeggen dat dat ook zo bleef. Wie zei hem dat dat nog steeds zo zou zijn als hij minder op ging letten? Er ontging hem niets, maar dat was vermoeiend. Al was de uitputting nooit aan hem te zien, omdat hij altijd maar door ging. Zijn standvastigheid was sterker dan vermoeidheid.



Goodnight Eki8z
Goodnight ZrDY9U2Goodnight 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Howl
Member
Goodnight DPKsfdL
Kiki
743
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Howl
BerichtOnderwerp: Re: Goodnight   Goodnight Icon_minitimedo 17 sep 2015 - 14:23

"Ooit zal de misstap komen." grijnsde ze een beetje. Maar ze trok haar eigen woorden in twijfel. Ze wist niet zo zeker of Claw wel mis zou stappen. Vast niet. Daar deed hij wel zijn best voor. Heel zachtjes hoorde ze hem wat zeggen. Zijn kittens. Waren die zijn fout? Hij vertelde verder over hoe hij het fout vond dat hij kittens op de wereld had gezet. Howl schudde zachtjes haar kop. "Nieuw leven op de wereld zetten is nooit fout. Uitzonderingen daar gelaten natuurlijk." zei ze. Er waren natuurlijk wel is ouders die echt valse kinderen op de wereld hadden gezet, maar ze betwijfelde of Claw dat was. Howl schoof wat meer naar Claw toe. "Je kan er vanuit gaan dat dat zo blijft. Ik zie dingen niet snel veranderen." Ook zij legde haar kop op haar poten neer. "En ik ben helderziend, ik weet alles." Natuurlijk. Zij kon alles voorspellen. In d'r dromen.


Goodnight 2gxnp75Goodnight 10pvxmwGoodnight 10pvxmwGoodnight 2hqc5lxGoodnight 34nodx3Goodnight Adnfja
Dark necessities are part of my design
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Goodnight Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Goodnight   Goodnight Icon_minitimedo 17 sep 2015 - 14:35

Hij schudde al zijn kop voordat ze uitgesproken was. “Een misstap maak je alleen als je niet goed genoeg oplet.” Zei hij simpel en in zijn ogen was het ook zo simpel. Als hij iedereen voor bleef, waarom zou hij dan een misstap maken? Dan was het iemand anders schuld en nee die kon hij niet voorkomen. Hij had niet kunnen voorkomen dat zijn ex hun kittens was gaan verwaarlozen en hij had niet kunnen voorkomen dat zijn moeder was vermoord, want dat lag buiten zijn macht. Maar zo snel het binnen zijn macht kwam trok hij het naar zich toe en bond het in, zo deed hij dat. Hij liet niets aan het toeval over. “Nieuw leven is inderdaad niet perse fout, maar het is wel fout als je dat in een opwelling doet. Wanneer het eigenbelang is.” Want dat was het geweest, puur eigenbelang. Omdat hij er van genoten had, omdat ze te wispelturig waren geweest. Hij had kittens op de wereld gezet die hun vader bijna nooit hadden kunnen zien en dat was verkeerd geweest. Toch schoot hij na haar volgende opmerkingen in de lach. “Ja natuurlijk Howl.” Er klonk sarcasme door zijn stem. Hij had echt wel door dat ze dichter naar hem toe was gekomen. “Weet je wat pas verkeerd zou zijn.” Hij tilde zijn kop op en schoof nog dichter naar haar toe. Zijn neus was vlak bij die van haar en hij merkte hoe zijn ademhaling begon te versnellen. Ja, dat was verkeerd en helemaal tegen zijn principes in. Een opwelling, precies wat Howl bedoeld had.



Goodnight Eki8z
Goodnight ZrDY9U2Goodnight 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Howl
Member
Goodnight DPKsfdL
Kiki
743
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Howl
BerichtOnderwerp: Re: Goodnight   Goodnight Icon_minitimedo 17 sep 2015 - 14:44

"Kittens nemen puur en alleen voor het kittens nemen is ook niet goed. Daar moet eigenlijk wel wat denkwerk van te voren aan te pas komen." zei ze. Ze zou ook nooit zomaar willen dat ze opeens, zonder erover na te denken en te praten, zwanger zo raken. Zo in een opwelling wou ze niet zulke belangrijke keuzes maken. Want eenmaal zwanger kon je niet meer terug. Ze had vaak gehoord dat twolegs kun poezen lieten castreren en steriliseren, maar dat was bij haar gelukkig niet gedaan. Howl keek even rond. “Weet je wat pas verkeerd zou zijn.” klonk er toen. Ze draaide haar kop om te vragen wat, maar toen zat haar neus tegen die van Claw aan. Oh. Dat zag ze niet aankomen. Nu ze toch tegen elkaar aan lagen maakte ze zich helemaal gemakkelijk. "Ik ben wel super helderziend, maar die zag ik niet aankomen." zei ze zachtjes. Ze voelde dat hij sneller ademde, zij zelf ook. Haar hartslag was omhoog geschoten toen ze haar neus tegen die van hem had aangedrukt. Oepsie.


Goodnight 2gxnp75Goodnight 10pvxmwGoodnight 10pvxmwGoodnight 2hqc5lxGoodnight 34nodx3Goodnight Adnfja
Dark necessities are part of my design
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Goodnight Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Goodnight   Goodnight Icon_minitimedo 17 sep 2015 - 15:00

“Nee precies ik was te jong en naïef. Het was helemaal niet de bedoeling dat ze zwanger raakte, maar dat schijnt vaker te gebeuren.” Zijn gedachten gingen naar Brat en Zira, omdat hij zo oplettend was en anderen hem maar al te graag wilden vertellen wat er allemaal gebeurd was wist hij overal iets van als het al niet alles was. “Ik kon ze niet geven wat ze verdienden en daardoor heb ik ze in het diepe gegooid. Hoe mijn dochter ook blijft beweren van niet, alweer zo’n koppige kattin.” Het grijnsje verscheen om zijn lippen, maar toen verplaatste zijn aandacht zich naar haar. Zo snel hij naar voren schoof en zij zich naar hem omdraaide raakte haar neus die van hem. Dat zorgde voor de siddering in zijn lijf en was de reden dat hij naar achteren schoot. Het beviel hem totaal niet wat er met hem gebeurde, wat ze bij hem aan kon richten. Zijn hart in zijn keel en zijn haren recht overeind. Moonwhite had precies hetzelfde met hem gedaan toen het nog goed tussen hun was gegaan. “Misschien was dit toch niet zo’n goed idee.” Sprak hij weifelend. Hij bleef in het uiterste hoekje van zijn nest zitten en staarde Howl aan. Oké, waarom deed hij dat eigenlijk? Misschien was dit het punt waarop hij echt gek begon te worden. Wat bezielde hem…



Goodnight Eki8z
Goodnight ZrDY9U2Goodnight 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Howl
Member
Goodnight DPKsfdL
Kiki
743
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Howl
BerichtOnderwerp: Re: Goodnight   Goodnight Icon_minitimedo 17 sep 2015 - 15:45

"Gelukkig kan je dochter er door heen zien, ik zou waarschijnlijk hetzelfde gedaan hebben in dat geval. Iedereen heeft zo zijn redenen voor zijn manier van handelen." zei ze rustig. Hoewel Howl zich super op haar gemak voelde, was Claw dat zeker niet. Claw gaf toe dat het misschien niet zo'n goed idee was. Howl schoof maar weer wat terug, hij had ruimte nodig. Dat had ze meteen aangemerkt. "Dat is jouw kijk er op dan.." zei ze toen rustig. Ze vond Claw een leuke kater, dat mocht hij weten. Maar Howl voelde dat hij niet klaar was om zichzelf op die manier bloot te stellen aan haar. Dat kon, dat respecteerde ze. De poes keek naar beneden, de schuur in. De ruimte vulde zich met onzekerheid. Van beide. Howl voelde alsof hij haar niet wou, maar ze wist dat ze het tijd moest geven. Een rilling trok door haar. Ze wist even niet meer wat ze moest denken, haar hele hoofd was op hol geslagen door gedachtes. "Ik vond het niet zo'n slecht idee.. eigenlijk." zei ze zachtjes tegen hem, proberend oogcontact te maken.


Goodnight 2gxnp75Goodnight 10pvxmwGoodnight 10pvxmwGoodnight 2hqc5lxGoodnight 34nodx3Goodnight Adnfja
Dark necessities are part of my design
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Goodnight Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Goodnight   Goodnight Icon_minitimedo 17 sep 2015 - 17:40

Hij had zichzelf beloofd nooit, maar dan ook nooit meer te dicht bij een kattin in de buurt te komen. Moonwhite bleek een complete bitch te zijn. Hij had begrepen dat ze kwaad was geworden toen hij had uitgelegd wat de Elite precies inhield, maar ze had hem meteen verboden de kittens nog te zien. Ze had hem daarmee op de enige manier geraakt waarop je hem echt kon raken. Toen was hij tot de conclusie gekomen dat poezen gehaaid waren en gevaarlijk als je ze te dicht bij liet komen. Het was een beeld die hij zichzelf aangepraat had en die was niet zomaar meer weg te halen. Hij bleef doodstil in het hoekje zitten en harde en ergens gepijnigde blik in zijn groengele ogen. “Sorry, maar dat was een domme actie. Dat bedoel ik dus met als ik te impulsief doe.” Dan kwam er een hele andere kater naar boven, eentje die hij niet meer wilde zijn. Het had hem op punten in zijn leven gebracht die meer slecht dan goed met hem gedaan hadden. “Het kan niet Howl. Het is gewoon niet mogelijk.” Prevelde hij terwijl hij zijn blik afwende.



Goodnight Eki8z
Goodnight ZrDY9U2Goodnight 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Goodnight
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place :: Playground-
Ga naar: