Let's get the party started!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Let's get the party started!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Lightningpaw'
Member
Let's get the party started! DPKsfdL
Cynthia ^^
245
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Lightningpaw'
BerichtOnderwerp: Let's get the party started!   Let's get the party started! Icon_minitimedo 17 sep 2015 - 20:55

Terwijl het nog steeds aan het onweren was liepen twee apprentices toch door het Schadowclan territorium. Lightningpaw had Airpaw weer ingehaald en liep nu naast haar. "Bedankt voor die douche van net." zei hij, daarna schudde hij zijn vacht uit, waardoor Airpaw ook nat werd. "Lekker hé." zei hij lachend en hij rende een stukje voor haar uit. Ze waren nu aangekomen bij Little Creek. "Let's get the party started!" riep Lightningpaw en hij sprong in het kleine riviertje. Het riviertje was niet zo diep dus hij kon er gewoon in staan toen hij weer boven kwam. "Kom je nog? Of ben je bang voor een beetje water?" vroeg Lightningpaw en hij keek Airpaw met een ondeugende blik aan.

First post Airpaw

Let's get the party started xD


Let's get the party started! 2hfmo0o
Terug naar boven Ga naar beneden
Airwisp
Member
Let's get the party started! DPKsfdL
Kip
1232
Actief
✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦

CAT'S PROFILE
Age: ✦ 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Airwisp
BerichtOnderwerp: Re: Let's get the party started!   Let's get the party started! Icon_minitimeza 19 sep 2015 - 20:19

De poes vond de donkerte maar niets, het gaf haar de kriebels. Vandaar ook dat de apprentice dicht bij Lightningpaw bleef. "Bedankt voor die douche van net." Zei hij, totaal niet onder de indruk van zijn omgeving, alsof het hem helemaal niets deed.
Plots voelde Airpaw hoe haar vacht nóg natter werd. Ze maakte een sprongetje van schrik, al lachte ze toen ze merkte dat het enkel Lightning was die zijn vacht naast haar had uitgeschud, ze had het kunnen verwachten. "Lekker hé." Zei hij lachend. Airpaw stak haar tong uit. "Heerlijk"Miauwde ze sarcastisch terwijl ze toekeek hoe hij voor haar uit de Furball zwarte rivier insprong. Net voordat zijn al natte lichaam het water oppervlakte brak, riep hij uit; "Let's get the party started!" Tot haar geluk kwam de kater weer snel boven. Airpaw fronsde diep en keek Lightningpaw aan alsof hij gek in zijn hoofd was, iets wat ze al meerdere keren sinds vanavond had gedacht. "Kom je nog? Of ben je bang voor een beetje water?"Er lag een ondeugende blik in zijn blauwe ogen. Airpaw keek weg en kneedde wat onzeker de grond. "Eh... Ik zit hier eigenlijk wel goed, ga jij maar lekker zwemmen."Mompelde ze. Natuurlijk was ze niet bang voor het zwarte, koude, natte water waar misschien enge beesten in zaten, waarom zou ze?


Let's get the party started! Airos22
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightningpaw'
Member
Let's get the party started! DPKsfdL
Cynthia ^^
245
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Lightningpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Let's get the party started!   Let's get the party started! Icon_minitimeza 19 sep 2015 - 22:39

"Heerlijk" zei Airpaw sarcastisch toen Lightningpaw zijn vacht had uitgeschud waardoor zij ook nat werd. Toen Lightningpaw eenmaal in de rivier was gesprongen keek Airpaw hem aan alsof hij gek in zijn hoofd was, iets wat al vaak gebeurt was die avond en hij moest toegeven, hij was wel een beetje gek. Toen hij aan Airpaw vroeg of ze ook in het water kwam zag hij haar weg kijken en onzeker de grond kneedden. "Eh... Ik zit hier eigenlijk wel goed, ga jij maar lekker zwemmen." mompelde ze. Lightningpaw liep naar de naar de rand van het meertje en klom eruit. Vervolgens schudde hij zijn vacht even uit zodat het meeste water eruit was. Het was gelukkig gestopt met regenen dus nu kon hij een beetje opdrogen. Het onweer was nog niet gestopt en dat vond Lightningpaw niet zo erg, maar hij kon zien dat Airpaw een beetje bang was. Toen hij zich goed had uitgeschud liep hij naar Airpaw toe en plofte naast haar neer. "Weetje, als je bang bent mag je dat best zeggen hoor, niks om je voor te schamen." zei hij om de jonge poes een beetje moed in te spreken. Hij vond namelijk dat ze zich nergens voor hoefde te schamen, iedereen was wel ergens bang voor. "Weet je, ik ben bang voor spinnen." mompelde hij vervolgens een beetje beschaamd. Maar kom op, die beesten waren gewoon eng! "Maar hiermee bedoel ik te zeggen dat je, je niet voor je angsten hoeft te schamen, iedereen is namelijk wel ergens bang voor, ik dus ook." vervolgde Lightningpaw zijn verhaal op een serieuze toon. Hij hoopte echt dat Airpaw hem begreep, serieus zijn was namelijk niet echt zijn sterkte punt.


Let's get the party started! 2hfmo0o
Terug naar boven Ga naar beneden
Airwisp
Member
Let's get the party started! DPKsfdL
Kip
1232
Actief
✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦

CAT'S PROFILE
Age: ✦ 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Airwisp
BerichtOnderwerp: Re: Let's get the party started!   Let's get the party started! Icon_minitimeza 26 sep 2015 - 13:55

Natuurlijk had de kater haar door, ze was ook een verschrikkelijke leugenaar.
De kater klom uit het riviertje en schudde zijn vacht uit, zodat hij niet meer droop van het zwarte water. Door het water dat aan zijn lichaam kleefde, leek de kater nu wel volledig zwart.
De kater liep naar haar toe en plofte naast haar neer, waarschijnlijk hopend dat hij snel zou drogen. De regen was namelijk gestopt, al kon je het onweer nog in de verte zien. "Weetje, als je bang bent mag je dat best zeggen hoor, niks om je voor te schamen."Probeerde hij haar moed in te spreken, Airpaw glimlachte flauwtjes naar hem. "Weet je, ik ben bang voor spinnen." Mompelde de kater een beetje beschaamd. Verrast keek de grijze apprentice hem aan, hij, bang? Al kon ze het ergens wel begrijpen, juk, spinnen. "Maar hiermee bedoel ik te zeggen dat je, je niet voor je angsten hoeft te schamen, iedereen is namelijk wel ergens bang voor, ik dus ook." eindigde hij zijn verhaal serieus. Dankbaar keek ze hem aan, hij was zo vriendelijk en lief voor haar. "Dankje, Lightning."Snorde ze en gaf hem dankbaar een kopje. "En dat van spinnen, snap ik helemaal."Ze huiverde even. "Die dingen hebben gewoon net even teveel poten, wat mij betreft,"

-laat, sorry ;w;


Let's get the party started! Airos22
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightningpaw'
Member
Let's get the party started! DPKsfdL
Cynthia ^^
245
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Lightningpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Let's get the party started!   Let's get the party started! Icon_minitimezo 27 sep 2015 - 22:09

Lightningpaw zag dat Airpaw hem verbaast aankeek toen hij vertelde dat hij bang was voor spinnen. Het was eigenlijk ook best wel verbazingwekkend aangezien hij zonder angst in een meer sprong en nog veel meer gekke dingen deed, maar het was toch echt zo, hij was echt bang voor spinnen. Toen hij klaar was met zijn serieuze verhaal keek Airpaw hem dankbaar aan. "Dankje, Lightning." snorde ze en ze gaf hem een dankbaar kopje. Dat was het moment waarop het voor Lightningpaw een beetje ongemakkelijk werd, al betekende het kopje niet veel meer dan een simpel dank je, toch kreeg hij het er warm van. "En dat van spinnen, snap ik helemaal." ging Airpaw veder en ze huiverde even. "Die dingen hebben gewoon net even teveel poten, wat mij betreft," vervolgde ze. Lightningpaw lachte en hij vergat alweer het ongemakkelijke deel van net. "Helemaal mee eens." zei hij lachend. Toen hij uitgelachen was draaide hij zich om zodat hij op zijn rug lag en keek naar de sterren. "Hé kijk, dat lijkt wel een konijntje." zei hij een beetje verbaast terwijl hij met zijn poot naar de sterren wees.

Geeft niet, ik had het druk van de week dus ik had waarschijnlijk ook niet eerder kunnen reageren Wink En Lightningpaw krijgt het warm xD


Let's get the party started! 2hfmo0o
Terug naar boven Ga naar beneden
Airwisp
Member
Let's get the party started! DPKsfdL
Kip
1232
Actief
✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦

CAT'S PROFILE
Age: ✦ 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Airwisp
BerichtOnderwerp: Re: Let's get the party started!   Let's get the party started! Icon_minitimema 28 sep 2015 - 21:19

Toen ze zag dat Lightningpaw het een beetje warm kreeg door haar kopje, ontstond er toch een blos op haar wangen. Had ze dat eh, niet moeten doen? Ze bedoelde er niets mee, of nuja, niets op die manier, waarschijnlijk. De poes wendde gauw haar blik af en besloot zo snel mogelijk het onderwerp te veranderen, gelukkig ging Lightning daarin mee en was het moment van daarvoor alweer bijna vergeten. "Helemaal mee eens."Lachend stemde hij in met haar stemming over spinnen, die rot beesten waren nergens goed voor. Nuja.. Ze hielden wel die rot muggen weg...
De kater rolde zich op zijn rug toen hij uitgelachen was en richtte zijn blauwe ogen op de sterren hemel, die nu weer helder was geworden. De regen was gestopt, waardoor Airpaw's vacht de kans had gehad droog te worden. Dit was al redelijk snel gebeurd, al had ze het nog wel redelijk koud, een zeer vervelend nadeel van haar korte vacht. Ze hoopte enkel dat ze geen kou had gevat. "Hé kijk, dat lijkt wel een konijntje." klonk zijn stem ietwat verbaasd terwijl hij met zijn grijze poot naar de sterren wees. Airpaw keek naar hetgeen dat hij aanwees, haar ogen fronsend samengetrokken. "Waar dan? Ik zie het niet echt." Miauwde ze, waarna ze ook haar blik over de sterrenhemel liet glijden. "Zou Starclan ons nu zien, denk je?"


Let's get the party started! Airos22
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightningpaw'
Member
Let's get the party started! DPKsfdL
Cynthia ^^
245
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Lightningpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Let's get the party started!   Let's get the party started! Icon_minitimewo 30 sep 2015 - 19:57

"Waar dan? Ik zie het niet echt." zei Airpaw terwijl ze haar blik over de sterrenhemel liet glijden. "Die sterren daar." zei Lightningpaw en hij wees nog een keer met zijn poot naar de hemel. "Maar het kan ook een vogel zijn." zei hij nadenkend terwijl hij zijn kopje een beetje scheef hield. "Zou Starclan ons nu zien, denk je?" vroeg Airpaw vervolgens. "Hmm, ik denk het wel." begon Lightningpaw. "Ik denk eigenlijk dat Starclan ons altijd kan zien, dat sommige katten misschien nog wel op aarde rondlopen, wakend over hun vrienden en familie, alleen dat wij ze niet kunnen zien, dat ze een soort van geesten zijn." vervolgde Lightningpaw zijn verhaal. Hij wist niet of het echt waar was, maar dat was wat hij dacht. "Maar, wat zullen we gaan doen?" vroeg hij vervolgens terwijl hij probeerde op te staan omdat hij wilde gaan zitten. Helaas zette hij zijn poot verkeerd weg en verloor hij zijn evenwicht waardoor hij boven op Airpaw te recht kwam. Snel zette hij zijn voorpoten goed en probeerde hij omhoog te komen, wat helaas niet zo makkelijk ging. "Eehh, sorry." zei hij blozend terwijl zijn neus bijna die van Airpaw raakte.


Let's get the party started! 2hfmo0o
Terug naar boven Ga naar beneden
Airwisp
Member
Let's get the party started! DPKsfdL
Kip
1232
Actief
✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦

CAT'S PROFILE
Age: ✦ 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Airwisp
BerichtOnderwerp: Re: Let's get the party started!   Let's get the party started! Icon_minitimewo 30 sep 2015 - 21:45

Opnieuw wees Lightning naar de sterren en nu volgde Airpaw zijn grijze poot nauwkerurig, en inderdaad, het had wel iets weg van een beest. "Maar het kan ook een vogel zijn."Merkte hij op. Airpaw kneep haar ogen samen. "Ja, al lijkt het ook wel op een soort eend, ofzo."Ze grinnikte zachtjes, haar ogen gericht op de eend/konijn/vogel in de lucht, bestaand uit sterren, or Starclan katten, als je dat wilde geloven. De kleine poes vroeg het aan Lightning. "Hmm, ik denk het wel."begon de grijze kater. "Ik denk eigenlijk dat Starclan ons altijd kan zien, dat sommige katten misschien nog wel op aarde rondlopen, wakend over hun vrienden en familie, alleen dat wij ze niet kunnen zien, dat ze een soort van geesten zijn."Aandachtig luisterde ze naar zijn verhaal, waarna ze zich afvroeg of er iemand over haar waakte. Misschien wel een oma, die ze nooit had ontmoet. Misschien ook wel haar moeder, die had ze zo lang niet meer gezien, dat het leek alsof ze dood was. Die gedachte vond ze echter te pijnlijk en duwde ze van zich af, het was niet iets waar ze zich nu zorgen over zou moeten maken. "Maar, wat zullen we gaan doen?" Vroeg de kater vervolgens. Peinzend keek Airpaw voor zich uit, wat was er te doen op dit tijdstip? Het was immers al best laat.
Tijd om hier over na te denken kreeg ze niet, want de kater probeerde op te staan, echter zette hij zijn poot verkeerd neer en kwam boven op Airpaw terecht. "Oef!" Ontsnapte er uit haar bek toen de kater op haar borst viel. Hij zette zijn poten echter snel weer goed en probeerde overeind te komen, wat niet al te makkelijk ging. "Eehh, sorry." Miauwde de kater met een blos op zijn wangen toen hun neuzen bijna elkaar aanraakten. Even was Airpaw zichzelf verloren in zijn blauwe ogen, die plots wel heel dichtbij waren. Ook haar wangen werden warm en rood. "Oh, eh, geen probleem, wacht eh, als ik nu zo doe,"Ze wurmde zich met succes onder hem vandaan. Ietwat schaapachtig en nog steeds lichtelijk blozend keek ze hem aan. "Nou, dat ging lekker,"ze greens naar hem. "je hebt mooie ogen, trouwens,"meteen kon ze zich wel voor d'r kop slaan, waarom zei ze dat nu weer? Niet dat het niet waar was, maar dit zou de situatie alleen nog maar ongemakkelijker maken.

-dit topic is zo grappig en schattig haha xD


Let's get the party started! Airos22
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightningpaw'
Member
Let's get the party started! DPKsfdL
Cynthia ^^
245
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Lightningpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Let's get the party started!   Let's get the party started! Icon_minitimedo 1 okt 2015 - 20:37

"Oef!" zei Airpaw toen Lightningpaw boven op haar viel. Lightningpaw bloosde ongemakkelijk en hij zag dat Airpaw ook moest blozen. "Oh, eh, geen probleem, wacht eh, als ik nu zo doe," zei Airpaw terwijl ze zich onder Lightningpaw vandaan wurmde. Vervolgens keek Airpaw hem een beetje schaapachtige aan terwijl ze nog steeds lichtelijk bloosde. Ook Lightningpaw bloosde nog steeds en keek een beetje ongemakkelijk naar zijn pootjes, die opeens heel interessant waren geworden. "Nou, dat ging lekker," zei Airpaw vervolgens met een grijns op haar gezicht. Lightningpaw grinnekte. "Fantastisch." zei hij en grijnsde naar de jonge poes. "je hebt mooie ogen, trouwens," zei Airpaw toen. Lightningpaw's mond viel open van verbazing, een poes had dat namelijk nog nooit tegen hem gezegd. Hij keek toen even naar Airpaw en glimlachte naar haar. Hij boog naar haar toe en fluisterde zachtjes in haar oor: "Dankje." Vervolgens deed hij een stapje naar achteren en gaf haar voorzichtig een likje over haar wang. Veel tijd om Airpaw na te laten denken over zijn kus gaf hij haar niet want hij rende snel naar het meertje en spetterde haar nat met water. Vervolgens stak hij zijn tong uit en knipoogde naar haar.

- Ja idd #Young loveee XD


Let's get the party started! 2hfmo0o
Terug naar boven Ga naar beneden
Airwisp
Member
Let's get the party started! DPKsfdL
Kip
1232
Actief
✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦

CAT'S PROFILE
Age: ✦ 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Airwisp
BerichtOnderwerp: Re: Let's get the party started!   Let's get the party started! Icon_minitimevr 2 okt 2015 - 22:06

Ze had absoluut geen idee hoe ze om moest gaan met deze situatie, ze had nooit veel aandacht gekregen van katers, al helemaal niet op een romantische of flirterige manier. Ze verlangde er dan ook helemaal niet naar en had absoluut geen ervaring in dit soort dingen. Een romantische sukkel was ze.
"Fantastisch."Grijnsde hij terug, gelukkig kon de grijze kater er ook om lachen. Airpaw kreeg de schaapachtige grijns niet van haar gezicht af terwijl ze de kater in de ogen keek, die nog net even werden verlicht door een laatste bliksemschicht in de verder. En voordat ze het wist, waren de woorden eruit.
Met grote ogen keek ze toe hoe de bek van Lightningpaw een beetje open ging, haastig keek ze weg en momenteel leek het even alsof haar kop in de fik stond. De kater stapte op haar af en Airpaw hield genegeerd haar adem in. "Dankje."Fluisterde hij in haar oor.
En daarna deed hij toch iets vreemds; hij gaf haar een lik over haar wang.
De gele ogen van Airpaw sprongen wagenwijd open, tijd om te reageren kreeg ze echter niet; de kater was het water ingesprongen en spetterde haar nat, waarna hij zijn tong uitstak en knipoogde. Airpaw voelde een warm maar aangenaam gevoel in zich. "Hey!"Riep ze uit, waarna ze haar angst aan de kant schoof en sprong het water in. Happend naar adem kwam ze boven, het water was kouder dan ze dacht. "Ieh! Koud" Riep ze uit met haar stem een octaaf hoger dan normaal.


Let's get the party started! Airos22
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightningpaw'
Member
Let's get the party started! DPKsfdL
Cynthia ^^
245
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Lightningpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Let's get the party started!   Let's get the party started! Icon_minitimedi 6 okt 2015 - 18:43

Lightningpaw zag hoe Airpaw's gele ogen wagenwijd opensprongen na zijn kusje. Hij hoopte dat ze het niet erg vond dat hij het had gedaan, maar ze zei er niks over dus hij nam aan dat ze het niet erg vond. "Hey!" riep Airpaw toen hij haar nat spetterde en toen deed ze iets waardoor Lightningpaw's mond bijna weer open viel van verbazing. Ze zette haar angst namelijk aan de kant en sprong het water in. "Ieh! Koud" riep Airpaw toen ze boven water kwam met een stem die een octaaf hoger was dan normaal. Lightningpaw moest moeite doen om niet keihard te gaan lachen. "Je stem." zei hij terwijl hij op zijn lip beet om zijn lach in de houden. Terwijl hij diep in gedachte verzonken nadacht over iets wat ze konden doen werd de lucht weer verlicht door een bliksemschicht. Daarna klonk er nog zacht gedonder in de verte, maar daarna verdwenen de wolken en kwam de maan te voorschijn. Het licht van de maan verlichtte Little Creek en dus ook Airpaw en Lightningpaw. “Wauw, de maan is echt groot.” mompelde Lightningpaw droogjes. Hij dacht even na over wat ze nog konden gaan doen, tja wat kon je doen midden in de nacht?  Opeens kreeg hij een idee: een nachtelijk jaagtochtje! “Hé, zullen we een nachtelijk jachttochtje gaan maken?” vroeg hij dus met een grote grijns op zijn gezicht aan Airpaw.

Sorry voor de late reactie, had een druk weekend en heb het druk met school, maar hier is dan (eindelijk) een post ;P


Let's get the party started! 2hfmo0o
Terug naar boven Ga naar beneden
Airwisp
Member
Let's get the party started! DPKsfdL
Kip
1232
Actief
✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦

CAT'S PROFILE
Age: ✦ 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Airwisp
BerichtOnderwerp: Re: Let's get the party started!   Let's get the party started! Icon_minitimedo 8 okt 2015 - 21:33

Haar ogen waren opengeschoten en haar pupillen klein van de schrik die het koude water met zich meebracht. Happend naar adem probeerde ze boven water te blijven, het zag er niet al te charmant uit zoals ze in het water aan het spartelen was. Gelukkig wist ze het na enige tijd onder de controle te krijgen. "Je stem." De kater beet op zijn lip terwijl hij niet probeerde te lachen. Airpaw keek hem glimlachend aan. "Dat is niet grappig."Beet ze hem grappend toe, waarna ze hem nat probeerde te spetteren met haar grijze poten. De kater keek echter diep in gedachtes verzonken voor zich uit en nieuwsgierig vroeg Airpaw zich af waar hij aan dacht.
Opnieuw verlichtte een lichtflits hen en baadde de twee katten in het felle, blauwe licht. Daarna klonk er nog een zacht gerommel, het was echt zo ver weg, dat ze er niet meer bang voor was. “Wauw, de maan is echt groot.”Merkte de kater droogjes op. Airpaw volgde zijn blik, hij had gelijk. Het was überhaupt een mooie avond, zeker nu de storm weg was getrokken. “Hé, zullen we een nachtelijk jachttochtje gaan maken?” Ze keek hem weer aan en die grote grijns op zijn gezicht was aanstekelijk. Het was misschien niet helemaal verstandig om als twee apprentices midden in de nacht te gaan jagen, maar dit aanbod was te leuk om nee tegen te zeggen. "Als iemand ons betrapt, zijn we er geweest,"miauwde ze geamuseerd met een grote grijns op haar smoel "lijkt mij een geweldig plan!"

hehe geen probleem hoop :p Ik ga ook wat later reageren, heb een toetsweek ;w;


Let's get the party started! Airos22
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightningpaw'
Member
Let's get the party started! DPKsfdL
Cynthia ^^
245
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Lightningpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Let's get the party started!   Let's get the party started! Icon_minitimevr 9 okt 2015 - 22:16

"Dat is niet grappig." beet Airpaw, Lightningpaw grappend toe toen hij een opmerking maakte over haar stem die een octaaf hoger was dan normaal. Daarna probeerde ze hem nat te spetteren met water, maar Lightningpaw was diep in gedachte verzonken en had het dus niet door. Toen hij zijn idee over het nachtelijk jaagtochtje, aan Airpaw had vertelt wachtte hij rustig af op haar antwoord. "Als iemand ons betrapt, zijn we er geweest," zei Airpaw geamuseerd met een grote grijns op haar smoel. "Lijkt mij een geweldig plan!" vervolgde de poes. "Jeej!" riep Lightningpaw blij met een brede grijns op zijn gezicht. Hij zwom naar de oever van het meertje en klom uit het water. Hij schudde zich even uit om het meeste water uit zijn vacht te krijgen. Hij wist niet hoe het precies was gebeurt, maar een pluk van de vacht op zijn hoofd stond recht omhoog, een poging om de pluk weer goed te doen mislukte en nu lag de pluk voor een van zijn ogen. "Dus wat vind je van m'n nieuwe look?" vroeg hij aan Airpaw terwijl hij een sexy hair flip deed.


Let's get the party started! 2hfmo0o
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Let's get the party started!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Little Creek-
Ga naar: