oh hello there handsome I know you from somewhere? | Cloverblossom



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 oh hello there handsome I know you from somewhere? | Cloverblossom

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Rustscar
StarClan
oh hello there handsome I know you from somewhere? | Cloverblossom DPKsfdL
M
152
Afwezig
Now I never, never get to clean up the mess I made, oh
And it haunts me every time I close my eyes

CAT'S PROFILE
Age: Endless †
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rustscar
BerichtOnderwerp: oh hello there handsome I know you from somewhere? | Cloverblossom   oh hello there handsome I know you from somewhere? | Cloverblossom Icon_minitimezo 20 sep 2015 - 20:24

Met grote passen liep hij door het terratorium heen vandaag zou hij een wat vertellen aan die witte poes, zijn oren hingen slap op zijn kop en zijn staart vol blijheid zwiepte in de lucht. Hij had zonet een klein plantje ofzo opgegeten en plots voelde hij zich een stuk beter. "Clover!!?" riep hij, "Cloverblossom!!" riep hij half lachend en keek omzich heen, haar witte vacht kwam steeds dichterbij. Hij liet zich zakken in de jachthouding, en wachtte geduldig op de poes.

-Omg so derpie x3



oh hello there handsome I know you from somewhere? | Cloverblossom ICaCdl8
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloverblossom
StarClan
oh hello there handsome I know you from somewhere? | Cloverblossom Large
Hannah
319
Actief
If you’re drop dead gorgeous
You should just
Drop
Dead.

CAT'S PROFILE
Age: † Ageless †
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cloverblossom
BerichtOnderwerp: Re: oh hello there handsome I know you from somewhere? | Cloverblossom   oh hello there handsome I know you from somewhere? | Cloverblossom Icon_minitimezo 20 sep 2015 - 21:03

De poes snuffelde aan een zonnebloem. Haar kop schoot snel naar achteren toen haar neus een druppel van de bladeren op haar neus voelde. Ze grinnikte maar plots hoorde ze iemand haar naam miauwen. Een beetje voorzichtig liep de kattin voort op zoek naar de kat die haar aan het roepen was. Ze snoof in de lucht. Het waaide de andere kant op zodat degene die haar riep haar wel kon ruiken maar zij hem of haar niet. Stiekem hoopte ze dat het Spottedfeather was. Haar blauwe ogen keken nogsteeds paniekerig. 'Hallo?' vroeg ze zachtjes.


C      L      O      V      E      R      B      L      O      S      S      O      M
oh hello there handsome I know you from somewhere? | Cloverblossom GG12OO0
✞   S  t  a  r  C  l  a  n          w  a  r  r  i  o  r   ✞
Terug naar boven Ga naar beneden
Rustscar
StarClan
oh hello there handsome I know you from somewhere? | Cloverblossom DPKsfdL
M
152
Afwezig
Now I never, never get to clean up the mess I made, oh
And it haunts me every time I close my eyes

CAT'S PROFILE
Age: Endless †
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rustscar
BerichtOnderwerp: Re: oh hello there handsome I know you from somewhere? | Cloverblossom   oh hello there handsome I know you from somewhere? | Cloverblossom Icon_minitimezo 20 sep 2015 - 21:21

"Hallo?" dit was het, dit was het moment. Hij moest haar nu verassen! Soepel sprong hij uit de bosjes waar hij zich had verstopt en belandde met een best harde klap op haar rug, "Ik heb je!!" mauwde hij lachend en probeerde haar tegen de grond aan te drukken. Lachend rilde hij van haar af, met zijn poten sloeg hij opzich heen. "HELP!" riep hij, en probeerde weer op zijn poten terecht te komen. Maar hij leek wel te zwaar om zich om te draaien.


oh hello there handsome I know you from somewhere? | Cloverblossom ICaCdl8
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloverblossom
StarClan
oh hello there handsome I know you from somewhere? | Cloverblossom Large
Hannah
319
Actief
If you’re drop dead gorgeous
You should just
Drop
Dead.

CAT'S PROFILE
Age: † Ageless †
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cloverblossom
BerichtOnderwerp: Re: oh hello there handsome I know you from somewhere? | Cloverblossom   oh hello there handsome I know you from somewhere? | Cloverblossom Icon_minitimezo 20 sep 2015 - 21:25

De kattin schrok toen ze iets zwaars op haara rug voelde en haar door haar poten liet zakken wat best een harde plof op haar buik was. Geschrokken stond de kattin op waardoor de kat van haar af rolde. 'Rustscar!' mauwde ze boos door de schrik. 'Wat in SterrenClansnaam ben je aan het doen?' haar blik veranderde in een poker-face toen de kater niet op kon staan. Hij leek wel een schildpad op zijn rug.


C      L      O      V      E      R      B      L      O      S      S      O      M
oh hello there handsome I know you from somewhere? | Cloverblossom GG12OO0
✞   S  t  a  r  C  l  a  n          w  a  r  r  i  o  r   ✞
Terug naar boven Ga naar beneden
Rustscar
StarClan
oh hello there handsome I know you from somewhere? | Cloverblossom DPKsfdL
M
152
Afwezig
Now I never, never get to clean up the mess I made, oh
And it haunts me every time I close my eyes

CAT'S PROFILE
Age: Endless †
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rustscar
BerichtOnderwerp: Re: oh hello there handsome I know you from somewhere? | Cloverblossom   oh hello there handsome I know you from somewhere? | Cloverblossom Icon_minitimezo 20 sep 2015 - 21:34

"rustscar! Wat in starclan naam ben je aan het dien?"" nog steeds lachend om zich heen te slaan probeerde hij op haar vraag te reageren, "Ho.. Hoe weet j-je me naam?" lachde hij, zijn witte plekken op zijn vacht waren bruin gekleurd door het modder waar hij door heen rolde. Plots verandere zijn blik van lachend naar series. "Zeg meisje, jij ziet er niet slecht uit!"


oh hello there handsome I know you from somewhere? | Cloverblossom ICaCdl8
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloverblossom
StarClan
oh hello there handsome I know you from somewhere? | Cloverblossom Large
Hannah
319
Actief
If you’re drop dead gorgeous
You should just
Drop
Dead.

CAT'S PROFILE
Age: † Ageless †
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cloverblossom
BerichtOnderwerp: Re: oh hello there handsome I know you from somewhere? | Cloverblossom   oh hello there handsome I know you from somewhere? | Cloverblossom Icon_minitimezo 20 sep 2015 - 21:38

De poes rolde met haar ogen toen de kater vroeg waarom ze zijn naam wist. 'StarClanverdomme' maiwde ze in stilte. Waardoor ze haar poot voor haar gezicht deed dat een facepaw creeërde. Ze trok een wenkbrauw op toen de kater zei dat ze er niet slechts uitzag. 'Met een dikke buik? Dacht het niet.' miauwde ze als antwoord terug. Haar staart deed ze beschermend om haar buik. De kater spoort gewoon niet met catnip. Hoeveel had hij op?


C      L      O      V      E      R      B      L      O      S      S      O      M
oh hello there handsome I know you from somewhere? | Cloverblossom GG12OO0
✞   S  t  a  r  C  l  a  n          w  a  r  r  i  o  r   ✞
Terug naar boven Ga naar beneden
Rustscar
StarClan
oh hello there handsome I know you from somewhere? | Cloverblossom DPKsfdL
M
152
Afwezig
Now I never, never get to clean up the mess I made, oh
And it haunts me every time I close my eyes

CAT'S PROFILE
Age: Endless †
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rustscar
BerichtOnderwerp: Re: oh hello there handsome I know you from somewhere? | Cloverblossom   oh hello there handsome I know you from somewhere? | Cloverblossom Icon_minitimezo 20 sep 2015 - 21:42

"met een dikke buik? Dacht het niet" hij draaide zijn kop weg, en probeerde op te staan. Na een tijdje te worstelen met zich zelf kreeg hij voor elkaar om voor de poes te staan. "Zeg kan het poesje niet tegen een compliment? mauwde hij en zette een soort van charmante lach op, "Baby, why are you so alone here ?" mauwde hij vervolgens


oh hello there handsome I know you from somewhere? | Cloverblossom ICaCdl8
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloverblossom
StarClan
oh hello there handsome I know you from somewhere? | Cloverblossom Large
Hannah
319
Actief
If you’re drop dead gorgeous
You should just
Drop
Dead.

CAT'S PROFILE
Age: † Ageless †
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cloverblossom
BerichtOnderwerp: Re: oh hello there handsome I know you from somewhere? | Cloverblossom   oh hello there handsome I know you from somewhere? | Cloverblossom Icon_minitimezo 20 sep 2015 - 21:48

Clover verborg haar ongeduld en keek hem sirieus aan. 'Rust, sirieus. Hoeveel had je op?' Haar staart zwiepte geïrriteerd heen en weer. De kater mocht heus wel zelf bepalen wat hij deed maar soms maakte ze zich zorgen om hem. 'Ten eerste, ik was op zoek naar jou. Ten tweede, ik ben niet alleen.' zwijgend keek ze naar haar opgezwollen buik als gebaar dat ze kittens droeg. Misschien helderde dag zijn gedachten op.


C      L      O      V      E      R      B      L      O      S      S      O      M
oh hello there handsome I know you from somewhere? | Cloverblossom GG12OO0
✞   S  t  a  r  C  l  a  n          w  a  r  r  i  o  r   ✞
Terug naar boven Ga naar beneden
Rustscar
StarClan
oh hello there handsome I know you from somewhere? | Cloverblossom DPKsfdL
M
152
Afwezig
Now I never, never get to clean up the mess I made, oh
And it haunts me every time I close my eyes

CAT'S PROFILE
Age: Endless †
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rustscar
BerichtOnderwerp: Re: oh hello there handsome I know you from somewhere? | Cloverblossom   oh hello there handsome I know you from somewhere? | Cloverblossom Icon_minitimezo 20 sep 2015 - 21:56

"Rust, sireus. Hoeveel had je op?" met een vragend gezicht keek hij haar aan, "Wie is die Rust? Mijn naam is Handsome" lachde hij, 'Ten eerste, ik was op zoek naar jou. Ten tweede, ik ben niet alleen.' hij knikte, "dat snap ik wel, iedereen is wel op zoek naar zo'n kanpperd als ik" mauwde hij serieus, "en schatje, kittens tellen niet. Maar wees miet getreurd want ik ben er nu voor je" vervolgde hij en gaf haar een knipoog.


oh hello there handsome I know you from somewhere? | Cloverblossom ICaCdl8
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloverblossom
StarClan
oh hello there handsome I know you from somewhere? | Cloverblossom Large
Hannah
319
Actief
If you’re drop dead gorgeous
You should just
Drop
Dead.

CAT'S PROFILE
Age: † Ageless †
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cloverblossom
BerichtOnderwerp: Re: oh hello there handsome I know you from somewhere? | Cloverblossom   oh hello there handsome I know you from somewhere? | Cloverblossom Icon_minitimezo 20 sep 2015 - 22:06

De kattin keek hem verdomd aan. Maar algaya schudde ze haar kop Om weer helder te worden. Het liefst wou ze de kater een klap geven zodat hij weer normaal werd.'Whatsoever,' mompelde ze. 'Je wou me spreken? Of kon je verdomd niet tot Zonhoog wachten?' Ze snoof en keek streng in zijn blauwe ogen.


C      L      O      V      E      R      B      L      O      S      S      O      M
oh hello there handsome I know you from somewhere? | Cloverblossom GG12OO0
✞   S  t  a  r  C  l  a  n          w  a  r  r  i  o  r   ✞
Terug naar boven Ga naar beneden
Rustscar
StarClan
oh hello there handsome I know you from somewhere? | Cloverblossom DPKsfdL
M
152
Afwezig
Now I never, never get to clean up the mess I made, oh
And it haunts me every time I close my eyes

CAT'S PROFILE
Age: Endless †
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rustscar
BerichtOnderwerp: Re: oh hello there handsome I know you from somewhere? | Cloverblossom   oh hello there handsome I know you from somewhere? | Cloverblossom Icon_minitimezo 20 sep 2015 - 22:11

Hij knikte, "Ja!, Baby why do you dont stay with me?" mauwde hij, en zwiepte met zijn staart. "Do you dont see it? Oh my dear, i love you" vervolgde hij half lachend, zijn oren slap op zijn kop keek hij haar aan, hij schudde zijn kop. "Baby stay the night whith me, than can we play together"

-srry voor slechte engels x3


oh hello there handsome I know you from somewhere? | Cloverblossom ICaCdl8
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloverblossom
StarClan
oh hello there handsome I know you from somewhere? | Cloverblossom Large
Hannah
319
Actief
If you’re drop dead gorgeous
You should just
Drop
Dead.

CAT'S PROFILE
Age: † Ageless †
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cloverblossom
BerichtOnderwerp: Re: oh hello there handsome I know you from somewhere? | Cloverblossom   oh hello there handsome I know you from somewhere? | Cloverblossom Icon_minitimezo 20 sep 2015 - 22:25

De kattin keek naar de grond en weer naar de kater. 'Weet je niet meer? Ik heb al een partner.' mauwde ze. Haara blik nogateeds sirieus en strak. Wat was de kater van plan?


C      L      O      V      E      R      B      L      O      S      S      O      M
oh hello there handsome I know you from somewhere? | Cloverblossom GG12OO0
✞   S  t  a  r  C  l  a  n          w  a  r  r  i  o  r   ✞
Terug naar boven Ga naar beneden
Rustscar
StarClan
oh hello there handsome I know you from somewhere? | Cloverblossom DPKsfdL
M
152
Afwezig
Now I never, never get to clean up the mess I made, oh
And it haunts me every time I close my eyes

CAT'S PROFILE
Age: Endless †
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rustscar
BerichtOnderwerp: Re: oh hello there handsome I know you from somewhere? | Cloverblossom   oh hello there handsome I know you from somewhere? | Cloverblossom Icon_minitimezo 20 sep 2015 - 22:32

"weet je niet meed? Ik heb al een partner" hij lachde even en liep naar haar toe, zijn vacht streek langs die van haar en zijn staart liet hij langs haar heen glijden. "ik denk niet dat jou 'partner' het erg zou vinden, als je er van door gaat met iemand zoals ik" fluisterde hij in haar oor, "en die kittens kunnen we wel ergens dumpen"


oh hello there handsome I know you from somewhere? | Cloverblossom ICaCdl8
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloverblossom
StarClan
oh hello there handsome I know you from somewhere? | Cloverblossom Large
Hannah
319
Actief
If you’re drop dead gorgeous
You should just
Drop
Dead.

CAT'S PROFILE
Age: † Ageless †
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cloverblossom
BerichtOnderwerp: Re: oh hello there handsome I know you from somewhere? | Cloverblossom   oh hello there handsome I know you from somewhere? | Cloverblossom Icon_minitimezo 20 sep 2015 - 22:44

De poes schoot naar achteren en gaf hem een snelle klap op zijn kop toen hij vertelde de kittens te dumpen. 'Wat ben jij gemeen!' siste ze. 'Je ma g het lekker met je eigen kittens doen maaar die van mij en Grizz blijf je af!' Ze hield zielsveel van Moonkit en Flamekit. Ze hadden hier niets mee te maken. Maar soms deed de kattin of zei ze sneller dan bestemd was. Hoe kon Rust dat zelfs high zeggen?

Dit is eigenlijk Rust als mens als hij dronken is omdat Clover hem verlaten heeft xD


C      L      O      V      E      R      B      L      O      S      S      O      M
oh hello there handsome I know you from somewhere? | Cloverblossom GG12OO0
✞   S  t  a  r  C  l  a  n          w  a  r  r  i  o  r   ✞
Terug naar boven Ga naar beneden
Rustscar
StarClan
oh hello there handsome I know you from somewhere? | Cloverblossom DPKsfdL
M
152
Afwezig
Now I never, never get to clean up the mess I made, oh
And it haunts me every time I close my eyes

CAT'S PROFILE
Age: Endless †
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rustscar
BerichtOnderwerp: Re: oh hello there handsome I know you from somewhere? | Cloverblossom   oh hello there handsome I know you from somewhere? | Cloverblossom Icon_minitimezo 20 sep 2015 - 22:55

Een klap op zijn kop kwam harder aan dan hij verwachte, hij schudde zijn kop. Waar was hij mee bezig? Hij knipperde met zijn ogen, "w..waar ben ik?" mauwde hij na een erge lange stilte, het rare spul begon eindelijk weg te vagen. Zodat hij weer wat helder kon denken, hij kneep zijn igen tot spleetjes en keek de witte poes aan, "Clover?" mauwde hij, zijn hoofd tolde van de hoofd pijn. Urg.. Wat gebeurde met hem?

-Eheh.. Hij komt weer bij x3


oh hello there handsome I know you from somewhere? | Cloverblossom ICaCdl8
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloverblossom
StarClan
oh hello there handsome I know you from somewhere? | Cloverblossom Large
Hannah
319
Actief
If you’re drop dead gorgeous
You should just
Drop
Dead.

CAT'S PROFILE
Age: † Ageless †
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cloverblossom
BerichtOnderwerp: Re: oh hello there handsome I know you from somewhere? | Cloverblossom   oh hello there handsome I know you from somewhere? | Cloverblossom Icon_minitimezo 20 sep 2015 - 23:01

De poes keek hem boos aan met een verdrietige glans in haar ogen toen de bijgekomen kater haar aankeek. Ze zweeg en keek dan pas weg. Was dat echt wat hij zeggen wou? Ze wist wel dat hij verliefd op haar was. Maar meende de kater echt dat hij de kittens zou dumpen? Zo gemeen was hij toch niet, of wel?


C      L      O      V      E      R      B      L      O      S      S      O      M
oh hello there handsome I know you from somewhere? | Cloverblossom GG12OO0
✞   S  t  a  r  C  l  a  n          w  a  r  r  i  o  r   ✞
Terug naar boven Ga naar beneden
Rustscar
StarClan
oh hello there handsome I know you from somewhere? | Cloverblossom DPKsfdL
M
152
Afwezig
Now I never, never get to clean up the mess I made, oh
And it haunts me every time I close my eyes

CAT'S PROFILE
Age: Endless †
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rustscar
BerichtOnderwerp: Re: oh hello there handsome I know you from somewhere? | Cloverblossom   oh hello there handsome I know you from somewhere? | Cloverblossom Icon_minitimezo 20 sep 2015 - 23:06

Hij ging rustig zitten, hij bevond zich op een andere plaats dan dat die zonet was geweest, en Cloverblossom was bij hem, verdriet glom in haar ogen. "wat is.. Er?" vroeg hij dan maar, en sloeg zijn staart om zijn poten heen, het was zo raar wat er gebeurde.. Hij wist niks gewoonletterlijk helemaal niks. Met een vragend gezich keek hij haar aan, iets verkeerds gezegd?


oh hello there handsome I know you from somewhere? | Cloverblossom ICaCdl8
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloverblossom
StarClan
oh hello there handsome I know you from somewhere? | Cloverblossom Large
Hannah
319
Actief
If you’re drop dead gorgeous
You should just
Drop
Dead.

CAT'S PROFILE
Age: † Ageless †
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cloverblossom
BerichtOnderwerp: Re: oh hello there handsome I know you from somewhere? | Cloverblossom   oh hello there handsome I know you from somewhere? | Cloverblossom Icon_minitimezo 20 sep 2015 - 23:21

Ze zuchtte toen de kater duidelijk niet wist wat er zonet gebeurt was. 'Ik zeg je alleen dat je weg moet van de catnip.' Ze draaide zich beledigd om op zoek naar een muis. Ondanks dat ze veel te dik was om te jagen was ze nogsteeds koppig genoeg om wel te geloven dat ze wat kon vangen.


C      L      O      V      E      R      B      L      O      S      S      O      M
oh hello there handsome I know you from somewhere? | Cloverblossom GG12OO0
✞   S  t  a  r  C  l  a  n          w  a  r  r  i  o  r   ✞
Terug naar boven Ga naar beneden
Rustscar
StarClan
oh hello there handsome I know you from somewhere? | Cloverblossom DPKsfdL
M
152
Afwezig
Now I never, never get to clean up the mess I made, oh
And it haunts me every time I close my eyes

CAT'S PROFILE
Age: Endless †
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rustscar
BerichtOnderwerp: Re: oh hello there handsome I know you from somewhere? | Cloverblossom   oh hello there handsome I know you from somewhere? | Cloverblossom Icon_minitimezo 20 sep 2015 - 23:25

'Ik zeg je alleen dat je weg moet van de catnip.' hij knikte, "ik toch niet iets fouts gedaan?" mauwde hj, en keek toe hoe de poes probeerde te jagen. Zijn blik gleed over het landschap, en als snel werd zijn aandacht getrokken toen een kikker veder op bij een plas water zat. Hij dook in de jachthouding en sloop poot voor poot op het groene beest af, met een soepele en snelle beweging had hij het diertje tussen zijn poter gedrukt en beet snel kikker dood, even dankde hij starclan voor het prooi en liep weer op de poes af, "hiewr" mauwde hij en liet hij kikkertje vlak naast haar vallen.


oh hello there handsome I know you from somewhere? | Cloverblossom ICaCdl8
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloverblossom
StarClan
oh hello there handsome I know you from somewhere? | Cloverblossom Large
Hannah
319
Actief
If you’re drop dead gorgeous
You should just
Drop
Dead.

CAT'S PROFILE
Age: † Ageless †
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cloverblossom
BerichtOnderwerp: Re: oh hello there handsome I know you from somewhere? | Cloverblossom   oh hello there handsome I know you from somewhere? | Cloverblossom Icon_minitimezo 20 sep 2015 - 23:33

De poes vermeed zijn vraag en richtte haar blik op een muis. Algauw probeerde ze op het diertje te springen maar tevergeefs merkte het haar al Op en rende weg. Met een schaapachtige blik keek ze naar de kater die een kikker ving en voor haar neerlegde. 'Volgens mij moeten we dit met iets speciaals eten.' miauwde ze toen ze het groene, glibberige, dode ding aantikte


C      L      O      V      E      R      B      L      O      S      S      O      M
oh hello there handsome I know you from somewhere? | Cloverblossom GG12OO0
✞   S  t  a  r  C  l  a  n          w  a  r  r  i  o  r   ✞
Terug naar boven Ga naar beneden
 
oh hello there handsome I know you from somewhere? | Cloverblossom
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Little Creek-
Ga naar: