Oh god, please go away.. | Deathbite - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Oh god, please go away.. | Deathbite

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Brokenfeeling
Member
Oh god, please go away.. | Deathbite - Pagina 2 DPKsfdL
Marlie <3
522
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ℵ 29 Moons
Gender:
Rank:
Brokenfeeling
BerichtOnderwerp: Re: Oh god, please go away.. | Deathbite   Oh god, please go away.. | Deathbite - Pagina 2 Icon_minitimedo 1 okt 2015 - 21:23

"Bedoel je dat ik Clae moet vertellen over hen?" mauwde hij, ze volgde zijn blik naar haar buik toe, en knikte kort. "Alleen Claw" mauwde ze zachtjes, haar leider moest het gewoon weten. Alleen zij, Death Draco en Claw mochten het weten voorbde rest zou het geheim blijven. Ze zuchtte, "Wou moet het vertellen?" mauwde ze na een tijdje, en liet haar blik weer op die ban de kater rusten.


{Brokenfeeling}
Oh god, please go away.. | Deathbite - Pagina 2 2rh45zb

~Theme & ...::


~Other::


~Broken Art::

Terug naar boven Ga naar beneden
Deathbite
Member
Oh god, please go away.. | Deathbite - Pagina 2 DPKsfdL
Pommeline
266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Deathbite
BerichtOnderwerp: Re: Oh god, please go away.. | Deathbite   Oh god, please go away.. | Deathbite - Pagina 2 Icon_minitimedo 1 okt 2015 - 21:31

"Goed, ik zal het hem zeggen, zodat jij kan rusten en niet van hier naar daar gaat lopen," snorde de kater liefdevol. "Beloofd?" Hij keek naar Broken, hij vond het vreselijk voor haar dat ze zo bang was dat iemand het zou ontdekken. "Je wil niet dat er iets met één van de kittens gebeurt," bracht hij haar vervolgens ter herinnering. Of misschien wou ze dat juist wel, dode kittens, haar een probleem minder. "Toch?"


Oh god, please go away.. | Deathbite - Pagina 2 UEln3Iu
Briarpaw - .Swanpaw - Deathbite - *Moonkit* - Featherkit~
::other:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenfeeling
Member
Oh god, please go away.. | Deathbite - Pagina 2 DPKsfdL
Marlie <3
522
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ℵ 29 Moons
Gender:
Rank:
Brokenfeeling
BerichtOnderwerp: Re: Oh god, please go away.. | Deathbite   Oh god, please go away.. | Deathbite - Pagina 2 Icon_minitimevr 2 okt 2015 - 17:21

"Toch?" een beetje geschokken keek ze op, ze was diep in gedachtes gezonken. Hoe zou Claw het vinden als hij hoorde dat ze zeanger was? Even zuchtte ze diep en richhte haar blik op haar poten. "Nee natuurlijk niet" probeerde ze zo gelovig over te komen, agh.. Als jiemand wist dat het haar kittens was dan was er toch niks aan de hand?


{Brokenfeeling}
Oh god, please go away.. | Deathbite - Pagina 2 2rh45zb

~Theme & ...::


~Other::


~Broken Art::

Terug naar boven Ga naar beneden
Deathbite
Member
Oh god, please go away.. | Deathbite - Pagina 2 DPKsfdL
Pommeline
266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Deathbite
BerichtOnderwerp: Re: Oh god, please go away.. | Deathbite   Oh god, please go away.. | Deathbite - Pagina 2 Icon_minitimevr 2 okt 2015 - 17:27

"Nee natuurlijk niet" Death zuchtte opgelucht. Het zou nog wel iets zijn voor Broken om die kittens te verwonden. Het was vreemd om erover na te denken dat hij kittens haatte, maar deze niet, waarschijnlijk omdat ze van hem afstamden, hij zou er eentje alles willen leren als mentor, alles wat hij wist. Het zou zijn opvolger worden, en dat zou moeilijk gaan als ze allemaal dood geboren waren. Vermoord door hun eigen moeder. "Ik heb dorst, ik ga even wat drinken. Moet ik wat mos voor je meenemen?"


Oh god, please go away.. | Deathbite - Pagina 2 UEln3Iu
Briarpaw - .Swanpaw - Deathbite - *Moonkit* - Featherkit~
::other:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenfeeling
Member
Oh god, please go away.. | Deathbite - Pagina 2 DPKsfdL
Marlie <3
522
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ℵ 29 Moons
Gender:
Rank:
Brokenfeeling
BerichtOnderwerp: Re: Oh god, please go away.. | Deathbite   Oh god, please go away.. | Deathbite - Pagina 2 Icon_minitimevr 2 okt 2015 - 17:31

Ik heb dorst, ik ga even wat drinken. Moet ik wat mos voor je meenemen?" ze keek de kater recht in de ogen, net als of ze er net achter was gekomen dat hij er was. ze gaf de kater een vaag knikje, "Ja doe maar" was haat antwoord en draaide haar kop weer om, haar blik weer in de verte gericht.

-Soo flut x3 ik heb geen inspiratie meer


{Brokenfeeling}
Oh god, please go away.. | Deathbite - Pagina 2 2rh45zb

~Theme & ...::


~Other::


~Broken Art::

Terug naar boven Ga naar beneden
Deathbite
Member
Oh god, please go away.. | Deathbite - Pagina 2 DPKsfdL
Pommeline
266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Deathbite
BerichtOnderwerp: Re: Oh god, please go away.. | Deathbite   Oh god, please go away.. | Deathbite - Pagina 2 Icon_minitimevr 2 okt 2015 - 17:47

"Ja doe maar" Hij knikte en stond op. Death liep verder tot hij een plas had gevonden en sopte daar wat mos in voor Broken. Daarna legde hij het even opzij om zelf een paar slokken te nemen. Nadat zijn dorst was gelest liep de kater terug met een hoopje mos tussen zijn tanden. "Hierzo," snorden hij. Hij keek even naar de lucht, hij moest maar eens gaan. "Ik moet ervandoor," miauwde hij tenslotte. "Ik zie je nog wel." Death gaf haar snel enkele likken over haar gezicht en wandelde toen snorrend weg. Hij was zo blij dat hun ruzie eindelijk voorbij was. Plots herinnerde hij zich Brokens gezwoeg. "Moet ik je naar het kamp helpen?", vroeg hij toen, nadat hij zich had omgedraaid naar haar.


Oh god, please go away.. | Deathbite - Pagina 2 UEln3Iu
Briarpaw - .Swanpaw - Deathbite - *Moonkit* - Featherkit~
::other:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenfeeling
Member
Oh god, please go away.. | Deathbite - Pagina 2 DPKsfdL
Marlie <3
522
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ℵ 29 Moons
Gender:
Rank:
Brokenfeeling
BerichtOnderwerp: Re: Oh god, please go away.. | Deathbite   Oh god, please go away.. | Deathbite - Pagina 2 Icon_minitimevr 2 okt 2015 - 17:51

Geduldig wachtte ze op Death, na een tijdje kwam hij aantrippelen met wat mos uit zijn bek bungelend.
"Hierzo" ze knikte dankbaar en likte de vochtige druppels van het groene hoopje af, "Ik moet ervandoor" haar consetratie was erg op het stukje mos gerikt dat ze zijn woorden daarna niet meer verstond. "Moet ik je naar het kamp helpen?" ze stopte met het likken, en keek zijn kant op. "Nee bedankt, ik lig prima hier" en draaide haar kop weer weg, ze moest gewoon eventjes rusten en denken. Denken..


{Brokenfeeling}
Oh god, please go away.. | Deathbite - Pagina 2 2rh45zb

~Theme & ...::


~Other::


~Broken Art::

Terug naar boven Ga naar beneden
Deathbite
Member
Oh god, please go away.. | Deathbite - Pagina 2 DPKsfdL
Pommeline
266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Deathbite
BerichtOnderwerp: Re: Oh god, please go away.. | Deathbite   Oh god, please go away.. | Deathbite - Pagina 2 Icon_minitimevr 2 okt 2015 - 17:53

"Nee bedankt, ik lig prima hier" Death knikte en draaide zich om. Hij was moe, de dag was zo lang geweest. Moe maar gelukkig liep hij weg om een dutje te gaan doen en eerst te jagen, wat had hij een honger!

heel heel kort, maar heb echt geen inspiratie meer, Death topicje uit.


Oh god, please go away.. | Deathbite - Pagina 2 UEln3Iu
Briarpaw - .Swanpaw - Deathbite - *Moonkit* - Featherkit~
::other:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenfeeling
Member
Oh god, please go away.. | Deathbite - Pagina 2 DPKsfdL
Marlie <3
522
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ℵ 29 Moons
Gender:
Rank:
Brokenfeeling
BerichtOnderwerp: Re: Oh god, please go away.. | Deathbite   Oh god, please go away.. | Deathbite - Pagina 2 Icon_minitimevr 2 okt 2015 - 17:56

Ze tikte het stuk mos van haar weg en liet haar kop op de geond vallen, een sucht verliet haar mond toen de kater uit haar zich verdween. Ze legde slorsig haar staart naast haar flank en tuurde met haar groen gele ogen weer de diepte in, ze keek toe hoe de zon onder de horizon verdween en de sterren de lucht overnamen.

-Broken topic uit


{Brokenfeeling}
Oh god, please go away.. | Deathbite - Pagina 2 2rh45zb

~Theme & ...::


~Other::


~Broken Art::

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Oh god, please go away.. | Deathbite
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: