{Echopaw} Gasoline



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 {Echopaw} Gasoline

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Outrage
StarClan
{Echopaw} Gasoline Tumblr_omcueqXSSX1sandloo2_r1_400
Sean
296
Actief
I may be as pretty as an angel, but I sure as hell ain't one.

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Outrage
BerichtOnderwerp: {Echopaw} Gasoline   {Echopaw} Gasoline Icon_minitimewo 23 sep 2015 - 0:17

I don't want your sugar and spice
words: ###. tag: here. notes: whooo!
Sugar and spice and everything nice. I poured down the drain of my life last night. I'm not stressing, obsessing over who I'm not impressing I know perfection's infectious or is it more like infection It gets under your skin because you know I'm ignoring you Wouldn't you rather be broken than boring too?


Zijn poten maakten nauwelijks geluid toen de rode kater tussen de al wat roder getinte struiken heen bewoog. Op dit moment was zijn camouflage al wat beter in plaats tussen dat helgroene wat het in groenblad was. Hij was afgedwaald tot dicht bij de grenzen, maar dat maakte hem niet heel erg veel uit. Hij stak ze niet over niet waar? En hij was ook nog eens zéér dapper aan het controleren of er geen indringers waren. Ahum. Nou ja, misschien zocht hij ook wel een beetje problemen. Maar hij vernauwde zijn ogen al wat smalend toen hij wat hoorde. Zwijgend bleef hij staan, wachtend of er inderdaad iets te grens over zou komen of dat het braaf aan de eigen kant zou blijven.


AND IN THEIR EYES HE WAS THE BAD GUY

THEME I, II, III
Terug naar boven Ga naar beneden
Echopaw
Member
{Echopaw} Gasoline DPKsfdL
997
Actief
Echopaw
BerichtOnderwerp: Re: {Echopaw} Gasoline   {Echopaw} Gasoline Icon_minitimewo 23 sep 2015 - 9:09

Stom snertbeest! Het was haar eerder verteld dat konijnen te snel waren voor hen om te vangen, maar omdat Echo graag geloofde dat ze iets sneller was dan de meeste katten in haar clan, en ervan hield om alles te doen wat haar werd afgeraden, was te het beestje toch maar gewoon na gaan jagen toen het voorbijrende. Ze probeerde nog sneller te lopen. Haar voetjes trommelden op de zachte bosgrond. De poes was er bijna. Ze kon het konijn bij de lurven grijpen. Nu! En op dat moment botste ze tegen een wel erg stevige struik op en rolde ze naar achter. Nu rook ze het pas. Riverclan. "Bah!" spuugde ze. Hadden die visvreters er een Shadowclanprooi bij gekregen.


{Echopaw} Gasoline HxSLHVT
{Echopaw} Gasoline A12SBeM{Echopaw} Gasoline VoQ7r8e
Terug naar boven Ga naar beneden
Outrage
StarClan
{Echopaw} Gasoline Tumblr_omcueqXSSX1sandloo2_r1_400
Sean
296
Actief
I may be as pretty as an angel, but I sure as hell ain't one.

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Outrage
BerichtOnderwerp: Re: {Echopaw} Gasoline   {Echopaw} Gasoline Icon_minitimevr 25 sep 2015 - 2:06

I don't want your sugar and spice
words: ###. tag: here. notes: whooo!
Sugar and spice and everything nice. I poured down the drain of my life last night. I'm not stressing, obsessing over who I'm not impressing I know perfection's infectious or is it more like infection It gets under your skin because you know I'm ignoring you Wouldn't you rather be broken than boring too?

En ineens schoot er een konijn tussen de struiken heen. Een grijns verscheen op de lippen van Outpaw waarbij zijn witte tanden eventjes blonken in het zonlicht. Zijn spieren spanden zich even aan en bijna als een reflex schoot hij opzij en haakte hij zijn klauwen in de vacht van het konijn, het tegen de grond drukkend. "Waar dacht jij heen te gaan," gromde de kater, waarna hij zijn tanden in de nek van het dier begroef. Het konijn stopte al snel met spartelen en schoppen, waarna Outpaw opkeek. Terwijl hij met z'n tanden in de konijnenvacht zat had hij wel een stem gehoord. Zijn grijns werd breder terwijl hij zijn eigen stem liet luiden. "Dank u zeer voor de prooi, kikkervreter!" riep hij een beetje jennend over de struiken heen.


AND IN THEIR EYES HE WAS THE BAD GUY

THEME I, II, III
Terug naar boven Ga naar beneden
Echopaw
Member
{Echopaw} Gasoline DPKsfdL
997
Actief
Echopaw
BerichtOnderwerp: Re: {Echopaw} Gasoline   {Echopaw} Gasoline Icon_minitimevr 25 sep 2015 - 15:51

Een zacht gekraak van een nekbot klonk door het struikgewas. Een grom ontsnapte uit haar bekje. Die was van Shadowclan! "Dank u zeer voor de prooi, kikkervreter!" riep een al lagere stem van een kater. Wat een sukkel was ze toch ook! Ze wist dat de grens daar was, en dat bosje had ze kunnen mijden. "Smerige Riverclanner!" riep ze naar de zichtbaar wordende rode snuit in de struiken. Echo was teleurgesteld; ze had hem mogelijk kunnen pakken, maar ze had hem gemist. Bijna had ze weer eens een lekker muisje in d'r snavel kunnen steken. Maar nee hoor. Bedankt, Riverclankat. En bedankt Lurkingshade.


{Echopaw} Gasoline HxSLHVT
{Echopaw} Gasoline A12SBeM{Echopaw} Gasoline VoQ7r8e
Terug naar boven Ga naar beneden
Outrage
StarClan
{Echopaw} Gasoline Tumblr_omcueqXSSX1sandloo2_r1_400
Sean
296
Actief
I may be as pretty as an angel, but I sure as hell ain't one.

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Outrage
BerichtOnderwerp: Re: {Echopaw} Gasoline   {Echopaw} Gasoline Icon_minitimezo 25 okt 2015 - 0:32

De jongere apprentice kwam zijn kant op. Dat was nog mooi, dit kon interessant worden. Een arrogante grijns liet zijn mondhoeken omhoog krullen toen een jonger, zwart wit poesje verscheen. Alleen haar hele bouw al, ze was nog jong. Outpaw had haar op dat moment eigenlijk in zijn hoofd al afgeschreven. Dit scharminkel kon hem niks maken. Hij hield zijn kop dan ook wat onschuldig scheef, al bleef de pesterige grijns op zijn gelaat. Hij zette zijn poot op het muisje neer, deze tegen de grond drukkend voor de zekerheid. "Kan ik er wat aan doen dat Shadowclanners niet fatsoenlijk kunnen jagen?" vroeg de kater zoetjes.


AND IN THEIR EYES HE WAS THE BAD GUY

THEME I, II, III
Terug naar boven Ga naar beneden
Echopaw
Member
{Echopaw} Gasoline DPKsfdL
997
Actief
Echopaw
BerichtOnderwerp: Re: {Echopaw} Gasoline   {Echopaw} Gasoline Icon_minitimedi 27 okt 2015 - 10:29

Hij vond haar duidelijk maar niks. 'Een niks' om het zo maar te zeggen. Ze was dan ook jonger, en zeer waarschijnlijk minder goed in jagen. Naar hij pestte haar gewoon een beetje. "Kan ik er wat aan doen dat Shadowclanners niet fatsoenlijk kunnen jagen?" Zijn toon was uitermate vervelend. Plakkerig, te zoet. Ze vernauwde haar ogen. "Ik vraag me dan toch af hoe ik nog leef als je denkt dat m'n clan niet kan jagen. Dat jullie nou op vis jagen omdat jullie bang zijn voor muizen..." Ze hief haar kop op. Ze ging zich niet uit de tent laten lokken. Daar deed ze niet aan.


{Echopaw} Gasoline HxSLHVT
{Echopaw} Gasoline A12SBeM{Echopaw} Gasoline VoQ7r8e
Terug naar boven Ga naar beneden
Outrage
StarClan
{Echopaw} Gasoline Tumblr_omcueqXSSX1sandloo2_r1_400
Sean
296
Actief
I may be as pretty as an angel, but I sure as hell ain't one.

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Outrage
BerichtOnderwerp: Re: {Echopaw} Gasoline   {Echopaw} Gasoline Icon_minitimewo 28 okt 2015 - 19:32

"Ik vraag me dan toch af hoe ik nog leef als je denkt dat m'n clan niet kan jagen. Dat jullie nou op vis jagen omdat jullie bang zijn voor muizen..." Had de poes gezegd. Outpaw trok zijn wenkbrauwen lichtjes op, waarna zijn pesterige glimlach weer verscheen op zijn lippen. Er zaten zoveel gaten in haar argumentatie dat hij niet eens wist waar hij moest beginnen. "Toevallig heb ik hier een muis.. En jij hebt gevangen?" vroeg de kater zoetjes. Hij zat haar nu gewoon te treiteren, maar hij was, zoals nagenoeg altijd, in een slecht humeur en zich even afreageren was prima wat hem betrof.


AND IN THEIR EYES HE WAS THE BAD GUY

THEME I, II, III
Terug naar boven Ga naar beneden
Echopaw
Member
{Echopaw} Gasoline DPKsfdL
997
Actief
Echopaw
BerichtOnderwerp: Re: {Echopaw} Gasoline   {Echopaw} Gasoline Icon_minitimeza 31 okt 2015 - 18:18

Oh, daar ging haar argument. Een beetje beduusd staarde ze naar de muis. "Hm hm, dood vallen ze mee, nietwaar?" Ze vernauwde haar ogen maar weer, en hoopte dat ze nog iets van sense maakte. Nee, eigenlijk echt totaal niet. Damn it. "Pff, dat hoef jij toch zeker niet te weten? Dat ga ik jou echt niet aan je lelijke snuit hangen hoor," Weer gooide ze haar kop in haar nek, zich opnieuw in de arrogantste positie opstellend die ze maar kon aannemen. Hij had een muis en een konijn, zij had niets. "Dat konijn was van mij, als jij er af was gebleven met die smerige oestertengels van je,"


{Echopaw} Gasoline HxSLHVT
{Echopaw} Gasoline A12SBeM{Echopaw} Gasoline VoQ7r8e
Terug naar boven Ga naar beneden
Outrage
StarClan
{Echopaw} Gasoline Tumblr_omcueqXSSX1sandloo2_r1_400
Sean
296
Actief
I may be as pretty as an angel, but I sure as hell ain't one.

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Outrage
BerichtOnderwerp: Re: {Echopaw} Gasoline   {Echopaw} Gasoline Icon_minitimeza 31 okt 2015 - 23:30

Outpaw knikte rustig naar de apprentice tegenover hem. "Dood zijn ze inderdaad makkelijker te vangen dan levend," merkte de kater op, waarna hij haar rustig grijnzend aankeek. Haar reactie was genoeg om haar verder mee te treiteren. "Ik gok dat je helemaal niks hebt gevangen dan," sprak de kater op dezelfde pesterige toon. "Maar ik had ook niks anders verwacht van een Shadowclanner." Smerige kikkervreters, die lagen alleen maar tussen de modder te rollen. Hij trok dan ook zijn wenkbrauw op bij de volgende opmerking. "Het konijn was op ons territorium, als jij het nog had gevangen, had je gestolen," vertelde de kater rustig, "en nu ik eraan denk.. Jij bent ook op het Riverclan territorium." Zijn nagels klapten uit, lichtjes over de grond schrapend, "betekent dat niet dat ik je nu mag verjagen..?" zijn grijns werd breder.


AND IN THEIR EYES HE WAS THE BAD GUY

THEME I, II, III
Terug naar boven Ga naar beneden
Echopaw
Member
{Echopaw} Gasoline DPKsfdL
997
Actief
Echopaw
BerichtOnderwerp: Re: {Echopaw} Gasoline   {Echopaw} Gasoline Icon_minitimezo 1 nov 2015 - 0:11

Ze liet het even achter zich, dat hele argument over niks vangen en wel wat vangen. Toen hij begon over haar verjagen van zijn gebied werd het pas interessant, vond ze. Hij had zijn nagels al buiten, en ze lichtte een poot op, om het vel wat in te trekken en de klauwen te zien verschijnen. Ze zette nog eens een stap voorwaarts. Ze wist dat ze niet kon winnen van de kat, maar ze ging zich geen lafaard tonen, en nu angstvallig terugspringen. "Try me," gromde ze maar, zich voorbereidend op in ieder geval een soort aanval van de kater. Nu viel haar pas op hoe hij eigenlijk boven haar uit torende, en de spieren onder de gladde, dikke haren. Hij was zo out of her league.


{Echopaw} Gasoline HxSLHVT
{Echopaw} Gasoline A12SBeM{Echopaw} Gasoline VoQ7r8e
Terug naar boven Ga naar beneden
 
{Echopaw} Gasoline
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: