mijn eerste rpg tips ontvang ik graag



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 mijn eerste rpg tips ontvang ik graag

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
fangpaw
Member
mijn eerste rpg tips ontvang ik graag DPKsfdL
Daan
29
Actief

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
fangpaw
BerichtOnderwerp: mijn eerste rpg tips ontvang ik graag   mijn eerste rpg tips ontvang ik graag Icon_minitimedi 29 sep 2015 - 10:06

Fangpaw sprintte door het bos `dit kan niet waar zijn` dacht hij. hij was per ongeluk de grens overschreden en betrapt. langzaam verminderde hij zijn snelheid tot dat hij oog in oog stond met een andere kat. oh ik had nooit het bos moeten betreden.


zo dit was mijn eerste topic het is wat kort maar ik ben ook wat minder goed in verhalen verzinnen


mijn eerste rpg tips ontvang ik graag X2qg02
Terug naar boven Ga naar beneden
Howl
Member
mijn eerste rpg tips ontvang ik graag DPKsfdL
Kiki
743
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Howl
BerichtOnderwerp: Re: mijn eerste rpg tips ontvang ik graag   mijn eerste rpg tips ontvang ik graag Icon_minitimedi 29 sep 2015 - 10:49

Hallo Daan! Ik heb wat tips voor je als je een post schrijft!

Denk is goed na, wat voelt je kat als hij zo door het bos rent? Paniek? Angst? Probeer uitgebreid uit te schrijven hoe je kat zich voelt! Dat is belangrijk en kan je helpen je posts langer te maken.
Probeer ook goed in te beelden hoe de omgeving eruit ziet! Zijn de bomen hoog? Hoe zou het gebied ruiken? Misschien zijn er struiken of is de grond modderig? Wat voor weer is het? Zonnig, regenachtig? Als je dit ook goed uitwerkt kom je al een stuk verder!

Verder is alles prima! Je gebruikt leestekens en je zinnen zijn kort, maar duidelijk! Misschien is het handig om het nog een keertje te proberen met de bovenstaande tips! Very Happy


mijn eerste rpg tips ontvang ik graag 2gxnp75mijn eerste rpg tips ontvang ik graag 10pvxmwmijn eerste rpg tips ontvang ik graag 10pvxmwmijn eerste rpg tips ontvang ik graag 2hqc5lxmijn eerste rpg tips ontvang ik graag 34nodx3mijn eerste rpg tips ontvang ik graag Adnfja
Dark necessities are part of my design
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
mijn eerste rpg tips ontvang ik graag 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: mijn eerste rpg tips ontvang ik graag   mijn eerste rpg tips ontvang ik graag Icon_minitimedi 29 sep 2015 - 10:51

Ik heb even een tekstje getypt waarop je in zou kunnen gaan met de tips van Kiki en mij als je er iets mee kan =).

Hij had zijn bek een heel stuk verder open dan normaal terwijl hij oplettend met zijn oren trok, dat kwam omdat hij een vreemde geur opgepikt had. Zijn crèmekleurige vacht stond ietsje overeind terwijl zijn lichtblauwe ogen onderzoekend om hem heen keken. De kat rook naar Thunderclan, wat deed die hier? Hij kneedde de dode bladeren onder zijn poten door steeds zijn nagels in en uit te trekken, voordat de kat in zijn blikveld verscheen. Hij staarde de kater een tijdje aan en begon toen pas met praten. “Wat doe jij hier?” Het klonk niet vijandig maar wel duidelijk. De andere kater hoorde hier niet en dat mocht hij best weten.

Tips:
- Denk er aan dat je niet al kunt typen dat je betrapt bent door iemand, wanneer dit niet afgesproken is. Is dit afgesproken met je medeposter kan dat uiteraard wel.



I'm hunting with StarClan
mijn eerste rpg tips ontvang ik graag R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
fangpaw
Member
mijn eerste rpg tips ontvang ik graag DPKsfdL
Daan
29
Actief

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
fangpaw
BerichtOnderwerp: Re: mijn eerste rpg tips ontvang ik graag   mijn eerste rpg tips ontvang ik graag Icon_minitimedi 29 sep 2015 - 20:32

Bedankt voor de tips


mijn eerste rpg tips ontvang ik graag X2qg02
Terug naar boven Ga naar beneden
 
mijn eerste rpg tips ontvang ik graag
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: