Bevecht me [Pyre]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Bevecht me [Pyre]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Howl
Member
Bevecht me [Pyre] DPKsfdL
Kiki
743
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Howl
BerichtOnderwerp: Bevecht me [Pyre]   Bevecht me [Pyre] Icon_minitimewo 30 sep 2015 - 11:50


De zwarte poes had een rustige dag vandaag. Toch voelde ze zich niet helemaal lekker in haar vel. De zon verlichtte haar vacht en maakte het dat het lekker warm voelde. Even stopte Howl en sloot haar ogen. Ze zou wel even in de barn gaan zitten en niksen. Met rustige passen liep ze naar binnen toe. Maar eenmaal binnen rook ze de geuren van kittens, melk en andere katten. Ohjee. Dit was de schuur waar de moeders met hun kroost lagen. Howl wou zich omdraaien om naar buiten te lopen, maar toen hoorde ze iets. Ze keek om. Wat was het?

[Eerst Pyre!]


Bevecht me [Pyre] 2gxnp75Bevecht me [Pyre] 10pvxmwBevecht me [Pyre] 10pvxmwBevecht me [Pyre] 2hqc5lxBevecht me [Pyre] 34nodx3Bevecht me [Pyre] Adnfja
Dark necessities are part of my design
Terug naar boven Ga naar beneden
Pyre
Member
Bevecht me [Pyre] NbctUmK
LOIS
171
Actief
"There's a darkness in me, too"

CAT'S PROFILE
Age: ☄ 34 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pyre
BerichtOnderwerp: Re: Bevecht me [Pyre]   Bevecht me [Pyre] Icon_minitimewo 30 sep 2015 - 12:27

De grijze kater was op pad gegaan. Op pad naar het grote licht. Het was wel stiekem allemaal, want of dat van mama mocht wist hij niet. Maar of het haar zou uitmaken was een heel ander verhaal. Mama gaf ze niet altijd goed genoeg aandacht, maar als ze dat niet deed zorgde Pyre er wel voor dat hij die aandacht kreeg. Of dat nou op een vervelende manier was of niet. Zo werd hij nu al een pro in op mama klimmen puur voor aandacht. Soms kon hij namelijk niet drinken, omdat ze vervelend lag of zoiets. Nu was hij echter uit zijn nestje geklommen en op weg naar de uitgang. Lopen ging al een beetje, maar hij was al veel gevallen. Het uithoudingsvermogen van de kater had er echter voor gezorgd dat hij verder was gegaan. Zo ver was het nou ook weer niet van het nest, maar voor Pyre voelde het alsof hij de Sahara moest oversteken. Het licht kwam steeds dichterbij en toen hij de zon zag werd hij helemaal warm van binnen. Kijk hij was er bijna! Toen hij zijn hoofd weer op de grond richtte werd het ineens donker en geschrokken keek hij op om een grote poes te zien staan. Maar er was iets anders aan haar wat zijn aandacht trok. Een staart. Hij had er ook eentje, mama ook, papa ook, maar ook zijn zusjes. Deze kat ook! Met twee sprongetjes stond hij voor de staart en met zijn twee voorpoten pakte hij het vast om er zijn tanden in te zetten. Die staart zou niet kunnen ontsnappen!


I'm gonna set this world on fire.
Bevecht me [Pyre] Pyreos10
And I'll dance around the pretty flames.
Terug naar boven Ga naar beneden
Howl
Member
Bevecht me [Pyre] DPKsfdL
Kiki
743
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Howl
BerichtOnderwerp: Re: Bevecht me [Pyre]   Bevecht me [Pyre] Icon_minitimewo 30 sep 2015 - 13:02

De kleine kitten trippelde vrolijk door. Howl dacht dat hij niet in de gaten had waar hij zo tegenaan zou lopen. Maar toch stopte hij vlak voor haar en keek omhoog. Oh jeetje. Cuteness overload. Howl keek zonder enige emotie naar de kitten. Die zijn blik naar haar staart liet gaan. Oh jee. De kitten sprong naar haar staart en zette zijn tanden er in. Dat voelde ze eigenlijk best wel! Howl trok haar staart op en ging toen maar liggen, in de zon. Ze trok haar staart weg van de kitten. "Wat doe je allemaal?" vroeg ze toen hardop. Rare kleine wezens waren het ook. Ze wist nooit goed wat er in hun hoofd gebeurde.


Bevecht me [Pyre] 2gxnp75Bevecht me [Pyre] 10pvxmwBevecht me [Pyre] 10pvxmwBevecht me [Pyre] 2hqc5lxBevecht me [Pyre] 34nodx3Bevecht me [Pyre] Adnfja
Dark necessities are part of my design
Terug naar boven Ga naar beneden
Pyre
Member
Bevecht me [Pyre] NbctUmK
LOIS
171
Actief
"There's a darkness in me, too"

CAT'S PROFILE
Age: ☄ 34 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pyre
BerichtOnderwerp: Re: Bevecht me [Pyre]   Bevecht me [Pyre] Icon_minitimewo 30 sep 2015 - 13:24

De staart wist toch te ontsnappen en eerst probeerde Pyre ernaar te springen, maar dat ging niet en hij viel op een rare manier achterover. Alsof hij erg geschrokken was draaide hij zich weer op zijn buik en stond daar toen door zijn knietjes gebogen. De staart was weg! De grote kat was echter gaan liggen en dat bracht hem op nog een idee. Met zijn achterwerk in de lucht keek hij naar de rug van de grote poes kort zette hij zijn achterpootjes goed neer en wiebelde met zijn achterste en toen zette hij af. Om op een niet al te harde manier op haar rug te landen. Zo snel als hij kon klom hij verder tot hij een comfortabel plekje vond op de rug van de poes, dichtbij het hoofd en daar ging hij liggen en legde hij zijn kop op haar grote kop. "Wat doe je allemaal?", zei de poes en Pyre tilde zijn kopje voorzichtig op. "S-aat", begon hij toen voorzichtig en een beetje zielig. Was ze verdrietig dat haar staart weg was? "Auw?", vroeg hij toen. Pyre kon makkelijk van de rug van de poes gegooid worden, maar hij lag er wel lekker dus niet dat hij weg wou. Deze kat had namelijk een lange warme vacht. Mama had ook een vacht, maar die was kort. Net zoals de zijne.


I'm gonna set this world on fire.
Bevecht me [Pyre] Pyreos10
And I'll dance around the pretty flames.
Terug naar boven Ga naar beneden
Howl
Member
Bevecht me [Pyre] DPKsfdL
Kiki
743
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Howl
BerichtOnderwerp: Re: Bevecht me [Pyre]   Bevecht me [Pyre] Icon_minitimewo 30 sep 2015 - 13:55

Het kleine ding klom op haar rug. Oh man waar was ze aan begonnen. Als Zira haar zag rolde haar kop waarschijnlijk. Maar goed, dat zou ze dan wel weer uitzoeken. Dit kleintje leek veel te veel plezier te hebben op haar rug. Toen begon hij over een saat. Saat? Staart! "Oh! Je vind mijn staart leuk?" Howl zwiepte het lange ding weer langs ze kitten op haar rug. Als hij het leuk vond om mee te spelen dan mocht hij. Toen vroeg de kleine kat of ze pijn had. "Nee! Ik heb geen pijn." zei ze kalm. Howl wiebelde voorzichtig met haar rug, niet om hem eraf te krijgen, maar om met hem te spelen. "Hoe heet je, ukkie?" vroeg ze aan hem. Hij was wel grappig, dat moest ze toegeven.


Bevecht me [Pyre] 2gxnp75Bevecht me [Pyre] 10pvxmwBevecht me [Pyre] 10pvxmwBevecht me [Pyre] 2hqc5lxBevecht me [Pyre] 34nodx3Bevecht me [Pyre] Adnfja
Dark necessities are part of my design
Terug naar boven Ga naar beneden
Muta
Member
Bevecht me [Pyre] Default_sarabi_gif
635
Actief
The scariest monsters are the one that lurk within our souls

CAT'S PROFILE
Age: 34+ moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Muta
BerichtOnderwerp: Re: Bevecht me [Pyre]   Bevecht me [Pyre] Icon_minitimewo 30 sep 2015 - 14:18

Slaperig was Muta uit het nest gedrenteld. Ze was te moe om echt wakker te zijn, maar ze was te wakker om te gaan slapen. En haar broer was weg. Nu kroop ze langzaam vooruit, todat ze tegen een groot lijf botste. Met een klagelijke piep, gefrustreerd dat ze niet kon zien wie het was, liep ze recht de vachtbol in. Ze zou, en moest, langs dit ding heen komen. Of het nou meewerkte of niet. Dus knalde ze er weer op. "Ikke lans!" piepte ze en ze kroop achteruit, waarna ze er weer opbotste. Ze besefte niet dat Pyre daar ergens bovenop was.
{Joinn c:



all I believe, is it a dream, that's come crashing down on me?
Bevecht me [Pyre] Muta10
all that I hope, is it just smoke & mirrors?

Terug naar boven Ga naar beneden
Pyre
Member
Bevecht me [Pyre] NbctUmK
LOIS
171
Actief
"There's a darkness in me, too"

CAT'S PROFILE
Age: ☄ 34 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pyre
BerichtOnderwerp: Re: Bevecht me [Pyre]   Bevecht me [Pyre] Icon_minitimewo 30 sep 2015 - 17:13

Ineens ging de staart die hij eerder had gezien langs hem en hij haalde er blij naar uit. Het was terug! "Oh! Je vind mijn staart leuk?", zei de grote poes. "Aaaa", zei hij toen om antwoord te geven. Toen de poes zei dat ze geen pijn had was hij wel blij, maar hij was te druk bezig met de staart om echt woorden te verzinnen. De rug begon te wiebelen en hij grinnikte toen hij op vier poten probeerde te blijven staan. "Hoe heet je, ukkie?" Opnieuw liep hij naar haar kop toe en ging daar zo dicht mogelijk bij haar oren liggen. "Geen u-ie", zei hij toen op een streng toontje, maar zijn stem veranderde al snel weer. "Ppp," begon hij toen vrolijk. "yree!", kwam er toen in één keer uit. Zijn strenge toontje was helemaal verdwenen en hij was weer de lieve kleine kater. Met zijn hoofdje wreef hij speels tegen haar oor. Verlegen was deze kater duidelijk niet. "Ikke lans!", hoorde hij en hij stak zijn hoofd omhoog om Muta, zijn zusje, te zien staan. "Nej", zei hij toen droogjes. Nee Muta mocht er niet langs.


I'm gonna set this world on fire.
Bevecht me [Pyre] Pyreos10
And I'll dance around the pretty flames.
Terug naar boven Ga naar beneden
Howl
Member
Bevecht me [Pyre] DPKsfdL
Kiki
743
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Howl
BerichtOnderwerp: Re: Bevecht me [Pyre]   Bevecht me [Pyre] Icon_minitimewo 30 sep 2015 - 20:58

"Geen u-ie", zei de kitten tegen haar. Jeetje. "Zolang jou lichaam even groot is als mijn hoofd ben jij een ukkie, deal?" zei ze tegen de kitten. Toen kwam het hoor, hij ging zijn naam uitspreken. Met veel moeite. Maar het was Pyre. De kleine kitten was met haar oor aan het knuffelen. Als hij het maar leuk had, dan vond Howl alles best. Ze was een grote, boze heks tegen alle andere katten. Maar tegen kittens kon ze het toch niet over haar hart verkrijgen. Ze waren zo jong, zo onschuldig. "Ikke lans!" Howls kop ging naar voren en ze zag nog een kleine kitten. Eentje van Zira. "Nej" kwam er meteen van Pyre af. "En wie ben jij dan, grote boze trespasser?" vroeg ze met een grijnsje aan ze nieuwe kitten. "Als je wilt kan je om me heen lopen. Zo dik ben ik niet."


Bevecht me [Pyre] 2gxnp75Bevecht me [Pyre] 10pvxmwBevecht me [Pyre] 10pvxmwBevecht me [Pyre] 2hqc5lxBevecht me [Pyre] 34nodx3Bevecht me [Pyre] Adnfja
Dark necessities are part of my design
Terug naar boven Ga naar beneden
Pyre
Member
Bevecht me [Pyre] NbctUmK
LOIS
171
Actief
"There's a darkness in me, too"

CAT'S PROFILE
Age: ☄ 34 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pyre
BerichtOnderwerp: Re: Bevecht me [Pyre]   Bevecht me [Pyre] Icon_minitimevr 2 okt 2015 - 20:48

"Zolang jouw lichaam even groot is als mijn hoofd ben jij een ukkie, deal?" De oogjes van de kater gingen gelijk naar haar hoofd en toen naar zijn lijf. Oké hij kon toegeven dat hij even groot was als haar hoofd. "Deal", zei hij dan ook gelijk. Ooit zou hij ook zo groot als pap of mam worden. Toch? Dan was hij geen ukkie meer.
Later begon de poes ook te praten tegen Muta. "Als je wilt kan je om me heen lopen. Zo dik ben ik niet." De kleine kater begon te lachen en begon weer met zijn hoofd tegen haar oor te duwen. "Ja-el", zei hij toen lachend.


I'm gonna set this world on fire.
Bevecht me [Pyre] Pyreos10
And I'll dance around the pretty flames.
Terug naar boven Ga naar beneden
Howl
Member
Bevecht me [Pyre] DPKsfdL
Kiki
743
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Howl
BerichtOnderwerp: Re: Bevecht me [Pyre]   Bevecht me [Pyre] Icon_minitimema 5 okt 2015 - 9:34


Ze had een deal gesloten met de kitten. Dat was mooi. Dan hoefde hij in elk geval niet meer te zeuren over dat ze zei dat hij een ukkie was. Maar toen kwam het volgende probleem. De kitten had haar net dik genoemd. "Dik? Ik? Hoe durf jij, jij kleine rat." grijnsde ze terwijl ze weer met haar rug schudde. "Ik zal je krijgen. En als ik je heb, dan eet ik je op hoor!" zei ze tegen Pyre, met een blik op de kleine voor haar. "En jou ook. Rawr." Ze moest wel lachen om deze kittens. Ze waren best grappig om te zien.


Bevecht me [Pyre] 2gxnp75Bevecht me [Pyre] 10pvxmwBevecht me [Pyre] 10pvxmwBevecht me [Pyre] 2hqc5lxBevecht me [Pyre] 34nodx3Bevecht me [Pyre] Adnfja
Dark necessities are part of my design
Terug naar boven Ga naar beneden
Muta
Member
Bevecht me [Pyre] Default_sarabi_gif
635
Actief
The scariest monsters are the one that lurk within our souls

CAT'S PROFILE
Age: 34+ moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Muta
BerichtOnderwerp: Re: Bevecht me [Pyre]   Bevecht me [Pyre] Icon_minitimema 5 okt 2015 - 16:49

De kitten verstond niks van wat die grote dikke muur voor haar zei, alleen wie. Dus dacht het kleine bolletje vacht dat die muur haar waarschijnlijk vroeg wie zij was. Dus stak ze haar borst vooruit, en begon trots met het uitspreken van haar naam. "M-m-mut.. Mut...a!" Zo, dat had ze nou eens knap gedaan. "Als je wilt  kan je om me heen lopen. Zo dik ben ik niet." sprak de muur voor haar. De kleine kitten probeerde boos te kijken. "Ja-el!" hoorde ze haar broer boven op de grote dikke muur piepen. Ze knikte, en grijnsde. "Wel." sprak ze dus tenslotte. "Ik zal je krijgen. En als ik je heb, dan eet ik je op hoor!" hoorde ze de dikzak voor haar. Ze kroop angstig achteruit, terwijl ze probeerde haar kopje te schudden. "En jou ook. Rawr!" "Nej! Niet... Doewn!" piepte ze angstig. Straks zou die muur haar opeten! Wat een vreselijk idee.



all I believe, is it a dream, that's come crashing down on me?
Bevecht me [Pyre] Muta10
all that I hope, is it just smoke & mirrors?

Terug naar boven Ga naar beneden
Pyre
Member
Bevecht me [Pyre] NbctUmK
LOIS
171
Actief
"There's a darkness in me, too"

CAT'S PROFILE
Age: ☄ 34 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pyre
BerichtOnderwerp: Re: Bevecht me [Pyre]   Bevecht me [Pyre] Icon_minitimewo 7 okt 2015 - 0:08

De grote kat zei wat en de kleine kater kreeg een grijns op zijn gezicht. De rug begon te schudden en hij grinnikte blij. "Ik zal je krijgen. En als ik je heb, dan eet ik je op hoor!" Pyre schrok. Hij ging gelijk in de aanval. Op een grappige speelse manier. "Ikke eerst jou eten", piepte hij terwijl hij lachte en toen duwde hij zijn neus in haar vacht alsof hij haar nek ging opeten. Zijn tandjes zette hij voorzichtig in haar nek. Het zou geen pijn doen, maar Pyre ging haar eerst opeten. Hij hoorde Muta piepen en hij haalde kort zijn neus uit de grote vacht. "Helpuh Muuuta" Als Muta ging helpen konden ze deze grote kitten-etende kat misschien wel verslaan!


I'm gonna set this world on fire.
Bevecht me [Pyre] Pyreos10
And I'll dance around the pretty flames.
Terug naar boven Ga naar beneden
Muta
Member
Bevecht me [Pyre] Default_sarabi_gif
635
Actief
The scariest monsters are the one that lurk within our souls

CAT'S PROFILE
Age: 34+ moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Muta
BerichtOnderwerp: Re: Bevecht me [Pyre]   Bevecht me [Pyre] Icon_minitimedo 8 okt 2015 - 10:02

Bang voor de grote muur kroop Muta nog steeds naar achteren. Ze had nog een heel leven voor de boeg, en als die muur haar ging opeten, was dat zo pats boem afgelopen. Dat wou zij niet. De kleine kitten piepte zachtjes, en haar kleine staart tussen de poten. "Helpuh Muuuta" hoorde ze haar broer zeggen. Muta wou wel, maar ze durfde niet. Ze had domweg geen zin in vechten, en dat zou zij later nog steeds niet hebben. Ze bleef daar gewoon zitten, trillend en ineengedoken, half wachtend totdat de muur haar ging opeten.
{Kort, sorry :c



all I believe, is it a dream, that's come crashing down on me?
Bevecht me [Pyre] Muta10
all that I hope, is it just smoke & mirrors?

Terug naar boven Ga naar beneden
Howl
Member
Bevecht me [Pyre] DPKsfdL
Kiki
743
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Howl
BerichtOnderwerp: Re: Bevecht me [Pyre]   Bevecht me [Pyre] Icon_minitimedo 8 okt 2015 - 10:36

"Ikke eerst jou eten", riep de kleine kitten die in haar nek beet. De kleine tandjes deden haar amper pijn, maar ze voelde het wel. "Oh nee! Ik word opgegeten! Niemand kan me nu nog helpen." zei ze dramatisch. Howl grijnsde. Ze vond het leuke beestjes. "Helpuh Muuuta" verklaarde Pyre toen nog, maar de kleine kitten die voor haar zat kroop bang weg. Oh jee, dat wou ze niet bereiken. "Oh nee. Muta, kom maar hoor. Het was maar een grapje dat ik je ging opeten," zei ze rustig. "Daarbij heeft Pyre al zo'n hap uit mijn nek genomen dat ik nu aan het doodbloeden ben.... oh... ik word zwakker... ik... ga dood.." ze dramatisch viel ze op de grond, languit. Ze moest wel uitkijken dat ze Pyre niet plette in het proces van sterven. Voor het effect deed ze ook nog haar tong uit haar bek. Leek net echt.


Bevecht me [Pyre] 2gxnp75Bevecht me [Pyre] 10pvxmwBevecht me [Pyre] 10pvxmwBevecht me [Pyre] 2hqc5lxBevecht me [Pyre] 34nodx3Bevecht me [Pyre] Adnfja
Dark necessities are part of my design
Terug naar boven Ga naar beneden
Pyre
Member
Bevecht me [Pyre] NbctUmK
LOIS
171
Actief
"There's a darkness in me, too"

CAT'S PROFILE
Age: ☄ 34 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pyre
BerichtOnderwerp: Re: Bevecht me [Pyre]   Bevecht me [Pyre] Icon_minitimedo 8 okt 2015 - 13:23

"Oh nee! Ik word opgegeten! Niemand kan me nu nog helpen", zei ze op een dramatische toon. Pyre vond het wel een leuk spelletje. Muta kwam echter niet helpen, wat hij wel wat raar vond. Was Muta soms een watje? Hij kon het tegen haar zeggen, want ze deed saai. Maar zijn kleine kittenbrein werd alweer afgeleid toen Howl deed alsof ze aan het doodgaan was. De kleine kater had een grijns op zijn gezicht en viel met haar mee op de grond. Hij viel niet hard. Hij kwam een beetje onhandig op zijn pootjes terecht, wat hem zelf ook verraste. Toen hij zag hoe de grote kat languit op de grond lag sprong hij op haar flank en ging daar met zijn borst vooruit op staan. "Ge-onnen!", riep hij toen. Misschien wouden papa en mama wel eens zien wat hij had gedaan? Zijn ogen gingen door de barn op zoek naar de zwarte kater en de grijze poes.


I'm gonna set this world on fire.
Bevecht me [Pyre] Pyreos10
And I'll dance around the pretty flames.
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Bevecht me [Pyre] Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Bevecht me [Pyre]   Bevecht me [Pyre] Icon_minitimedo 8 okt 2015 - 14:38

Hij moest maar weer eens bij het kleine grut gaan kijken. Eigenlijk werd hij altijd een beetje zenuwachtig van de jongste kittens, omdat die nog wat onhandig waren. Daardoor wilden ze nog wel eens voor zijn poten lopen en als hij daar dan niet op lette dan viel hij er over heen. Toch was het zijn plicht om soms even te gaan kijken of er geen problemen waren. Dus liep hij barn two binnen en bleef verbaasd, licht geschokt stilstaan. Howl lag met haar tong uit haar bek in de barn en voor een moment was er door zijn kop geschoten dat ze het lootje had gelegd, maar toen zag hij dat ze nog ademde en ze er wel heel erg voor dood bij lag. “Ehm Howl?” Je kon horen dat hij er niets van begreep, wat was die nou weer aan het doen. Toen gleed zijn blik naar de kittens en met name die boven op haar stond, was dat Pyre? “Wat gebeurd hier allemaal?” Hij wist zich geen houding te geven terwijl hij wat zenuwachtig met zijn staart begon te zwiepen. Ging het nog wel goed met ze of moest hij zich zorgen gaan maken.



Bevecht me [Pyre] Eki8z
Bevecht me [Pyre] ZrDY9U2Bevecht me [Pyre] 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Pyre
Member
Bevecht me [Pyre] NbctUmK
LOIS
171
Actief
"There's a darkness in me, too"

CAT'S PROFILE
Age: ☄ 34 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pyre
BerichtOnderwerp: Re: Bevecht me [Pyre]   Bevecht me [Pyre] Icon_minitimedo 8 okt 2015 - 14:48

Nog een grote zwarte kat kwam aangelopen, maar het was niet papa. De kat leek verbaast. Pyre kreeg opnieuw een grijnsje op zijn gezicht. “Ehm Howl?”, zei de kater en Pyre besloot op Howl -blijkbaar heette ze zo- te gaan liggen. Hij drukte zijn hoofd tegen haar vacht en draaide op zijn rug op een speelse manier. Hij draaide door en kwam weer op zijn poten te liggen. "Ol dood", zei hij. Hij lag nu over Howl heen met zijn hoofd op zijn poten terwijl zijn staartje vrolijk heen en weer sloeg.  De kleine kater had een grote buit gevangen en daar was hij meer dan trots op. Pyre had wel door dat het een spelletje was, maar hij had het spelletje gewonnen toch? "Ik ge-aarlijk!", riep hij toen lachend.


I'm gonna set this world on fire.
Bevecht me [Pyre] Pyreos10
And I'll dance around the pretty flames.
Terug naar boven Ga naar beneden
Muta
Member
Bevecht me [Pyre] Default_sarabi_gif
635
Actief
The scariest monsters are the one that lurk within our souls

CAT'S PROFILE
Age: 34+ moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Muta
BerichtOnderwerp: Re: Bevecht me [Pyre]   Bevecht me [Pyre] Icon_minitimedo 8 okt 2015 - 14:56

Pyre schreeuwde dat hij muur gedood had, en Muta piepte blij. Ze kon nog niet veel, met name zien, maar ze voelde dat de grote muur op de grond gestort was. Ze wankelde onhandig naar het dode wezen, toen er iemand anders bij hun schouwspel kwam. Nieuwsgierig wende Muta naar de nieuwe kat. Ze rook dat deze niet zo in zijn gemak was, maar dat boeide haar niet veel. "Py heewft mwuwr op-e-eten!" miauwde ze blij. Ze hoopte dat diegene ook blij was, want muur was best eng, vond ze. "Wie..?" miauwde ze vragend. Het was inmiddels haar vaste vraag tegenover nieuwe komers. Ze doelde altijd naar de naam van diegene, en zij zei dan ook altijd haar naam, die ze heel goed kon, vond ze. "Ik M.. Mu... Mut..a!" sprak ze dus trots.



all I believe, is it a dream, that's come crashing down on me?
Bevecht me [Pyre] Muta10
all that I hope, is it just smoke & mirrors?

Terug naar boven Ga naar beneden
Howl
Member
Bevecht me [Pyre] DPKsfdL
Kiki
743
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Howl
BerichtOnderwerp: Re: Bevecht me [Pyre]   Bevecht me [Pyre] Icon_minitimedo 8 okt 2015 - 15:39

Howl bleef nog steeds 'dood' op de grond liggen. Ze voelde de ene kleine kitten over haar heen trippelen om zijn grote buit te showen aan iedereen in de schuur. Ja ja, een heel prestatie hoor. "Ol dood", Howl moest haar best doen om niet in lachen uit te barstten met hoe de kitten haar naam uitsprak. Dat klonk werkelijk hilarisch. "Ik ge-aarlijk!", Ja, echt wel. Een duivelsgebroed was het. Howl hield haar ogen nog maar dicht en wachtte even. Ze had Claw al wel geroken, en ze voelde dat hij niet zeker wist wat hij hiermee moest. Hij kende het concept van spelen met kittens natuurlijk niet, omdat hij nooit broertjes of zusjes had gehad. Howl had wel kunnen spelen in de tijd dat ze nog Angel heette. In haar nest met haar moeder en haar siblings. Muta begon ook tegen Claw aan te praten en stelde zich voor. Howl deed even een oog open en knipoogde naar Claw. Het was oké. Ze was niet echt dood.


Bevecht me [Pyre] 2gxnp75Bevecht me [Pyre] 10pvxmwBevecht me [Pyre] 10pvxmwBevecht me [Pyre] 2hqc5lxBevecht me [Pyre] 34nodx3Bevecht me [Pyre] Adnfja
Dark necessities are part of my design
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Bevecht me [Pyre] Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Bevecht me [Pyre]   Bevecht me [Pyre] Icon_minitimevr 9 okt 2015 - 6:08

Hij fronste toen Pyre begon te roepen dat Howl dood was, ooh nee Ol dood. Zijn snorharen trilden zenuwachtig terwijl zijn blik weer even naar de zwarte kattin gleed, maar toen keek hij Muta aan die zichzelf voor begon te stellen. “Ik weet dat jij Muta bent. Ik ben Claw.” Zei hij terwijl hij probeerde zichzelf een houding te geven, maar hij had geen idee hoe. Deze situatie maakte hem nerveus. “Pyre wil je misschien van Howl afkomen?” Hij keek opnieuw naar de Elite kattin die hem een knipoog gaf. Hij trok met zijn oren en deed zijn bek open en dicht. Hè? “Waarom is ze dan nog helemaal heel als Pyre haar opgegeten heeft?” Mompelde hij nog steeds verward. Een bizarre situatie dit. Hij begreep er helemaal niets van.



Bevecht me [Pyre] Eki8z
Bevecht me [Pyre] ZrDY9U2Bevecht me [Pyre] 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Bevecht me [Pyre]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place :: Playground-
Ga naar: