Bevecht me [Pyre] - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Bevecht me [Pyre]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Claw
Deceased
Bevecht me [Pyre] - Pagina 2 Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Bevecht me [Pyre]   Bevecht me [Pyre] - Pagina 2 Icon_minitimedo 8 okt 2015 - 14:38

Hij moest maar weer eens bij het kleine grut gaan kijken. Eigenlijk werd hij altijd een beetje zenuwachtig van de jongste kittens, omdat die nog wat onhandig waren. Daardoor wilden ze nog wel eens voor zijn poten lopen en als hij daar dan niet op lette dan viel hij er over heen. Toch was het zijn plicht om soms even te gaan kijken of er geen problemen waren. Dus liep hij barn two binnen en bleef verbaasd, licht geschokt stilstaan. Howl lag met haar tong uit haar bek in de barn en voor een moment was er door zijn kop geschoten dat ze het lootje had gelegd, maar toen zag hij dat ze nog ademde en ze er wel heel erg voor dood bij lag. “Ehm Howl?” Je kon horen dat hij er niets van begreep, wat was die nou weer aan het doen. Toen gleed zijn blik naar de kittens en met name die boven op haar stond, was dat Pyre? “Wat gebeurd hier allemaal?” Hij wist zich geen houding te geven terwijl hij wat zenuwachtig met zijn staart begon te zwiepen. Ging het nog wel goed met ze of moest hij zich zorgen gaan maken.



Bevecht me [Pyre] - Pagina 2 Eki8z
Bevecht me [Pyre] - Pagina 2 ZrDY9U2Bevecht me [Pyre] - Pagina 2 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Pyre
Member
Bevecht me [Pyre] - Pagina 2 NbctUmK
LOIS
171
Actief
"There's a darkness in me, too"

CAT'S PROFILE
Age: ☄ 34 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pyre
BerichtOnderwerp: Re: Bevecht me [Pyre]   Bevecht me [Pyre] - Pagina 2 Icon_minitimedo 8 okt 2015 - 14:48

Nog een grote zwarte kat kwam aangelopen, maar het was niet papa. De kat leek verbaast. Pyre kreeg opnieuw een grijnsje op zijn gezicht. “Ehm Howl?”, zei de kater en Pyre besloot op Howl -blijkbaar heette ze zo- te gaan liggen. Hij drukte zijn hoofd tegen haar vacht en draaide op zijn rug op een speelse manier. Hij draaide door en kwam weer op zijn poten te liggen. "Ol dood", zei hij. Hij lag nu over Howl heen met zijn hoofd op zijn poten terwijl zijn staartje vrolijk heen en weer sloeg.  De kleine kater had een grote buit gevangen en daar was hij meer dan trots op. Pyre had wel door dat het een spelletje was, maar hij had het spelletje gewonnen toch? "Ik ge-aarlijk!", riep hij toen lachend.


I'm gonna set this world on fire.
Bevecht me [Pyre] - Pagina 2 Pyreos10
And I'll dance around the pretty flames.
Terug naar boven Ga naar beneden
Muta
Member
Bevecht me [Pyre] - Pagina 2 Default_sarabi_gif
635
Actief
The scariest monsters are the one that lurk within our souls

CAT'S PROFILE
Age: 34+ moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Muta
BerichtOnderwerp: Re: Bevecht me [Pyre]   Bevecht me [Pyre] - Pagina 2 Icon_minitimedo 8 okt 2015 - 14:56

Pyre schreeuwde dat hij muur gedood had, en Muta piepte blij. Ze kon nog niet veel, met name zien, maar ze voelde dat de grote muur op de grond gestort was. Ze wankelde onhandig naar het dode wezen, toen er iemand anders bij hun schouwspel kwam. Nieuwsgierig wende Muta naar de nieuwe kat. Ze rook dat deze niet zo in zijn gemak was, maar dat boeide haar niet veel. "Py heewft mwuwr op-e-eten!" miauwde ze blij. Ze hoopte dat diegene ook blij was, want muur was best eng, vond ze. "Wie..?" miauwde ze vragend. Het was inmiddels haar vaste vraag tegenover nieuwe komers. Ze doelde altijd naar de naam van diegene, en zij zei dan ook altijd haar naam, die ze heel goed kon, vond ze. "Ik M.. Mu... Mut..a!" sprak ze dus trots.



all I believe, is it a dream, that's come crashing down on me?
Bevecht me [Pyre] - Pagina 2 Muta10
all that I hope, is it just smoke & mirrors?

Terug naar boven Ga naar beneden
Howl
Member
Bevecht me [Pyre] - Pagina 2 DPKsfdL
Kiki
743
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Howl
BerichtOnderwerp: Re: Bevecht me [Pyre]   Bevecht me [Pyre] - Pagina 2 Icon_minitimedo 8 okt 2015 - 15:39

Howl bleef nog steeds 'dood' op de grond liggen. Ze voelde de ene kleine kitten over haar heen trippelen om zijn grote buit te showen aan iedereen in de schuur. Ja ja, een heel prestatie hoor. "Ol dood", Howl moest haar best doen om niet in lachen uit te barstten met hoe de kitten haar naam uitsprak. Dat klonk werkelijk hilarisch. "Ik ge-aarlijk!", Ja, echt wel. Een duivelsgebroed was het. Howl hield haar ogen nog maar dicht en wachtte even. Ze had Claw al wel geroken, en ze voelde dat hij niet zeker wist wat hij hiermee moest. Hij kende het concept van spelen met kittens natuurlijk niet, omdat hij nooit broertjes of zusjes had gehad. Howl had wel kunnen spelen in de tijd dat ze nog Angel heette. In haar nest met haar moeder en haar siblings. Muta begon ook tegen Claw aan te praten en stelde zich voor. Howl deed even een oog open en knipoogde naar Claw. Het was oké. Ze was niet echt dood.


Bevecht me [Pyre] - Pagina 2 2gxnp75Bevecht me [Pyre] - Pagina 2 10pvxmwBevecht me [Pyre] - Pagina 2 10pvxmwBevecht me [Pyre] - Pagina 2 2hqc5lxBevecht me [Pyre] - Pagina 2 34nodx3Bevecht me [Pyre] - Pagina 2 Adnfja
Dark necessities are part of my design
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Bevecht me [Pyre] - Pagina 2 Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Bevecht me [Pyre]   Bevecht me [Pyre] - Pagina 2 Icon_minitimevr 9 okt 2015 - 6:08

Hij fronste toen Pyre begon te roepen dat Howl dood was, ooh nee Ol dood. Zijn snorharen trilden zenuwachtig terwijl zijn blik weer even naar de zwarte kattin gleed, maar toen keek hij Muta aan die zichzelf voor begon te stellen. “Ik weet dat jij Muta bent. Ik ben Claw.” Zei hij terwijl hij probeerde zichzelf een houding te geven, maar hij had geen idee hoe. Deze situatie maakte hem nerveus. “Pyre wil je misschien van Howl afkomen?” Hij keek opnieuw naar de Elite kattin die hem een knipoog gaf. Hij trok met zijn oren en deed zijn bek open en dicht. Hè? “Waarom is ze dan nog helemaal heel als Pyre haar opgegeten heeft?” Mompelde hij nog steeds verward. Een bizarre situatie dit. Hij begreep er helemaal niets van.



Bevecht me [Pyre] - Pagina 2 Eki8z
Bevecht me [Pyre] - Pagina 2 ZrDY9U2Bevecht me [Pyre] - Pagina 2 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Muta
Member
Bevecht me [Pyre] - Pagina 2 Default_sarabi_gif
635
Actief
The scariest monsters are the one that lurk within our souls

CAT'S PROFILE
Age: 34+ moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Muta
BerichtOnderwerp: Re: Bevecht me [Pyre]   Bevecht me [Pyre] - Pagina 2 Icon_minitimevr 9 okt 2015 - 20:06

Blij dat de kater op haar vraag correct beantwoord had, begon ze die naam uit te proberen. Ze had zich tot het uiterste geconcentreerd, en had haar wenkbrauwen gefronst."C...C...Cw..Cwa!" piepte ze blij. Nu wist ze de naam van de kater, en als altijd was ze daar enthousiast over. "Cwa! Jij Cwa!" miauwde ze, en luisterde daarna aandachtig wat die kater te zeggen had tegen Pyre. Hij zei dat Pyre van Muur af moest gaan, en meteen schudde Muta haar kopje. "Nej. Py Mwuwr op-e-eten." piepte ze koppig. Zo hoorde dat spel niet, dus, besloot de tabby kitten, was die kater heel erg dom.



all I believe, is it a dream, that's come crashing down on me?
Bevecht me [Pyre] - Pagina 2 Muta10
all that I hope, is it just smoke & mirrors?

Terug naar boven Ga naar beneden
Pyre
Member
Bevecht me [Pyre] - Pagina 2 NbctUmK
LOIS
171
Actief
"There's a darkness in me, too"

CAT'S PROFILE
Age: ☄ 34 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pyre
BerichtOnderwerp: Re: Bevecht me [Pyre]   Bevecht me [Pyre] - Pagina 2 Icon_minitimeza 17 okt 2015 - 12:23

De grote kater leek het niet zo leuk te vinden, want hij ging niet lachen. Hij draaide zijn hoofdje scheef. Zijn naam was Claw en hij was ook zwart. Net zoals pap. “Waarom is ze dan nog helemaal heel als Pyre haar opgegeten heeft?”, zei hij. Hij negeerde zijn zusje die ook wat zei, maar hij vond dat hij belangrijker was. Met zijn voorpootjes duwde hij het bovenste deel van zijn lijf omhoog. "Ol dood ikkuh nog ete" De kleine kater besloot van Howl haar rug te rollen en ging voor Claw staan. "Cal ook?" Een grijnsje kwam op zijn gezicht en zijn staart sloeg blij heen en weer. Misschien wou 'Cal' ook meespelen!


I'm gonna set this world on fire.
Bevecht me [Pyre] - Pagina 2 Pyreos10
And I'll dance around the pretty flames.
Terug naar boven Ga naar beneden
Howl
Member
Bevecht me [Pyre] - Pagina 2 DPKsfdL
Kiki
743
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Howl
BerichtOnderwerp: Re: Bevecht me [Pyre]   Bevecht me [Pyre] - Pagina 2 Icon_minitimeza 17 okt 2015 - 13:53

Howl merkte dat Claw er echt geen reet van snapte. En ergens vond ze het grappig en ergens vond ze het zielig voor hem. Muta keek naar Claw terwijl die Pyre vertelde dat hij van haar af moest gaan. De kitten rolde toen wel van haar rug af en ging naar Claw toe. Pyre hoefde niet te proberen of Claw wou spelen, want ze betwijfelde of hij daar uberhaupt wat van snapte. Howl kwam overeind zitten toen de kittens van haar af waren. "Je snapt volgens mij niet zo goed wat hier gebeurd, of wel?" vroeg ze toen, haar blik op Claw gericht. "Je speelt met kittens, zo kan je ze dingen leren, op jonge leeftijd al! Het is best belangrijk voor ze." legde ze uit. Zo had zij geleerd hoe ze verschillende bewegingen kon maken, doordat ze vroeger veel met haar broertjes en zusjes vocht. Het was wel alleen om te spelen, maar het idee was nog steeds hetzelfde.


Bevecht me [Pyre] - Pagina 2 2gxnp75Bevecht me [Pyre] - Pagina 2 10pvxmwBevecht me [Pyre] - Pagina 2 10pvxmwBevecht me [Pyre] - Pagina 2 2hqc5lxBevecht me [Pyre] - Pagina 2 34nodx3Bevecht me [Pyre] - Pagina 2 Adnfja
Dark necessities are part of my design
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Bevecht me [Pyre] - Pagina 2 Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Bevecht me [Pyre]   Bevecht me [Pyre] - Pagina 2 Icon_minitimeza 17 okt 2015 - 14:24

En zo had hij er opeens twee bijnamen bij, Cwa en Cal. Ehm… oké. “Juist ja.” Mompelde hij wat binnensmonds. Toen Pyre naar hem toe kwam richtte hij zijn blik op de kleine kater. Hij had werkelijk geen idee wat hij hier mee aan moest. “Nou nee ik hoef nog niet zo nodig dood.” Bromde hij iets verrast. Hij was ergens wel opgelucht toen Howl overeind kwam en het woord naar hem richtte. Hij had nooit geleerd te spelen. Hij had geen broertjes en zusjes en er waren verder geen kittens in het kamp geweest toen hij jong was. Zijn vader had hem meteen een zware training in gegooid toen hij amper twee weken was geweest en zijn lijf dat dus helemaal nog niet aan had gekund. Wist hij veel wat spelen was. Hij probeerde het altijd wel te begrijpen, maar het lukte hem gewoon niet. Hij zag de logica en de lol er niet van in. “Ooh ja.” Hij bromde nog steeds. Terwijl hij opnieuw ongemakkelijk met zijn oren trok. “Hoe doe je dat dan precies?” Hij zag er nogal hulpeloos uit zo en dat was hij eigenlijk ook. Hij had geen idee hoe hij dit aan moest pakken en hij was bang boven op één van die kleintjes te stappen met zijn grote klauwen.



Bevecht me [Pyre] - Pagina 2 Eki8z
Bevecht me [Pyre] - Pagina 2 ZrDY9U2Bevecht me [Pyre] - Pagina 2 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Bevecht me [Pyre]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place :: Playground-
Ga naar: