Foreigner



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Foreigner

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ázzuen
Member
Foreigner DPKsfdL
Sanne
45
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Ázzuen
BerichtOnderwerp: Foreigner   Foreigner Icon_minitimewo 30 sep 2015 - 17:57

Voor het eerst sinds hij was aangekomen in het nieuwe land, was hij niet op pad. Ázzuen lag heerlijk te luieren in zijn geïmproviseerde schuilplaats en zuchtte zachtjes en genietend. Het zonnetje brandde op het bladerdek boven hem, maar de nihile schaduw maakte de hitte meer dan dragelijk. De kater spon en rekte zich uit. Het werd tijd dat hij eens wat meer activiteit in zijn dag bracht. Azzu schudde zich uit en sloot nog een kort moment zijn ogen waarna hij opstond. Hij had het gevoel dat er een andere kat in de buurt was, dichtbij. Stiekem hoopte hij op een clankat, zodat hij vandaag niet ver hoefde te gaan om verder te gaan met het onderzoeken van dit bijzondere gebied.

&Acefray


Foreigner WrHDUvL
Bluepaw || Sandspots ||  Mojave || Rush || Jayfeather || Ázzuen || Shadysedge || Skimpykit
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Foreigner 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Foreigner   Foreigner Icon_minitimezo 4 okt 2015 - 17:07

Acefray liep gewoon wat rond te lopen. Echt een doel had hij niet voor ogen. Het werd tijd dat hij een apprentice onder zijn hoede zou nemen en dat idee alleen al maakte hem nerveus. Hij had geen kennis om nu al een of andere kat in zijn den te laten trekken. Zelf wist hij maar een bepaald aantal dingen en liet de rest invullen door Starclan. Daarbij had hij ook nog een verbouwing geplant en tjah. Het kwam hem allemaal niet zo goed uit op het moment. De laatste tijd nam hij kruidenzoeken als excuus om het kamp uit te gaan. Hij wist dat de hoge rangen het verschrikkelijk vonden dat hij.. zichzelf was ondanks zijn rang. Maar goed, hij was nu eenmaal mentaal een apprentice. Hoe dan ook moest hij maar wat plantjes plukken zodat het leek alsof hij wat gedaan had vandaag. Met zijn snuit tussen de bossen had hij dus ook niet door dat hij ondertussen al bijna tegen een vreemde was opgelopen. Pas toen hij ook echt tegen een tabby aanliep keek hij op, een jongensachtige glans in zijn groene ogen. “Yo, sorry” Begon hij met een stem waar duidelijk geen spijt in zat. Neu joh, hij vond het wel leuk wat te buurten met een vreemde Rogue, mocht deze ook vriendelijk zijn that is.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Ázzuen
Member
Foreigner DPKsfdL
Sanne
45
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Ázzuen
BerichtOnderwerp: Re: Foreigner   Foreigner Icon_minitimezo 4 okt 2015 - 18:32

De oortjes van Ázzuen wiebelden heen en weer. De gedaante was hem duidelijk opgevallen, echter was Azzu nog niet echt in het zicht geweest van de kat vermoedde hij. Dat vermoedde werd beaamt toen de asgrijze clankat tegen hem aan liep. Er werd een excuus gemompeld, maar er hing een ondeugende teint in zijn ogen. Ázzuen schatte de kater ongeveer zijn leeftijd en bekeek hem met en lichte glimlach door de binnenkomst. De groene ogen spraken hem aan en zijn eigen groene staarden even terug. "Geen probleem," mauwde Zuzu uiteindelijk. Hij nam een klein stapje afstand van de kater. "Mijn naam is Ázzuen, hoe maakt u het op deze prachtige dag?" Nam zijn stem het over van zijn gedachten. Hij kon de kater voor zijn neus niet helemaal plaatsen. De kat had een soort eigenaardige maar intens veld rond zich heen hangen, dat zijn hersens even niet konden vatten. Hij rook naar ShawdowClan, dat was het enige beetje informatie dat hij van hem kon ontfutselen nu. De geur was gemengd met een sterke kruidige vleug, het liet Zuzu's neus tintelen.


Foreigner WrHDUvL
Bluepaw || Sandspots ||  Mojave || Rush || Jayfeather || Ázzuen || Shadysedge || Skimpykit
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Foreigner 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Foreigner   Foreigner Icon_minitimezo 4 okt 2015 - 19:00

Acefray was een enorme kater, zowel in lengte als breedte. Daarbij was zijn pluizige vacht niet echt iets dat hielp dit te verbergen. Echt onopvallend was hij dus niet geweest toen hij tegen de ander opgelopen was. Maar het werd hem al snel duidelijk dat de kater geen kwaad in zinnen had, wat Ace ook meteen wat gezelliger maakte. De ander stelde zich voor als Ázzuen, was bevestigde dat hij een Rogue was, al zei diens geur al genoeg. Ace grijnsde opgewekt en schuin terug. “Aangenaam, de naam is Acefray, noem me maar Ace” Hij gebruikte de afkorting immers vaker als zijn echte naam, maar dat maakte allemaal niet zo veel uit. “En ondanks dat ik tegen vreemde aan loop, best goed. En jij?” Ace manier van praten was een stuk directer en zonder sier. Hij was gewoon recht door zee. Na zijn woorden plofte de kater ook op de grond, om nu voor de ander te zitten. Het leek er immers op dat ze een gesprek gingen houden.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Ázzuen
Member
Foreigner DPKsfdL
Sanne
45
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Ázzuen
BerichtOnderwerp: Re: Foreigner   Foreigner Icon_minitimezo 4 okt 2015 - 19:06

De kater voor hem toverde een grijns om zijn lippen. Sinds zijn aankomst hier was hij niks anders dan vijandig of behoedzaam behandeld. De kat was charismatisch en dat sprak Ázzuen enorm aan. "Aangenaam.. Ace." Mauwde hij met een charmante glimlach, terwijl hij het zichzelf ook gemakkelijk maakte en maar ging zitten. "Ik ben blij om dat te horen. Met mij gaat het prima, ik woon hier nog niet zo lang. En jij bent de eerste die van vriendelijke aard is," ging de tabby complimenteus verder terwijl hij de grote kat nogmaals bestudeerde. Er was iets aan hem dat hem uniek maakte, en dat fascineerde Zuzu enorm. Echter moest hij nog uitvogelen wat dat bijzondere was. "Acefray, waarom ruik je zo lekker?" Vroeg Ázzuen. Het was niet perse als compliment bedoeld, aangezien het duidelijk was dat hij doelde op de kruiden. Maar Zuzu was enigszins benieuwd hoe de kater het zou opnemen, hij oogde wel als een lolbroek.


Foreigner WrHDUvL
Bluepaw || Sandspots ||  Mojave || Rush || Jayfeather || Ázzuen || Shadysedge || Skimpykit
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Foreigner 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Foreigner   Foreigner Icon_minitimezo 4 okt 2015 - 20:11

Het was leuk om eens iemand tegen te komen die niet een en al agressie was. Daar had je er genoeg van, vaak was het of een balletje woede of een hoopje regenboogpoep. Geen tussenin. De ander praatte heel erg netjes, iets wat hijzelf nu eenmaal niet deed. Hij had geen mooie woorden maar was direct, waardoor het gesprek nogal vreemd klonk. Toen hij hoorde dat de ander nog maar net hier woonde draaide hij nieuwsgierig met zijn oor. "Waar kom je dan vandaan? En op die andere moet je niet letten, zijn maar pretverpesters" Hij was dan ook de enige Medicine cat die nog grenzen overstak en grapjes maakte tegen andere, Ace was gewoon een ander typ kat op dat gebied. Bij de vraag die vreemd gesteld was grinnikte hij "O' Naturel. Maar je ruikt vast de kruiden, ik ben de Medicine cat van Shadowclan" Mauwde hij simpelweg terug. Hij deed niet zo moeilijk of geheim over zijn rang, het was gewoon een feit dat hij zo'n kat was. Al ging hij er wel vanuit dat iedereen wist wat een Medicine cat was.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Ázzuen
Member
Foreigner DPKsfdL
Sanne
45
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Ázzuen
BerichtOnderwerp: Re: Foreigner   Foreigner Icon_minitimezo 4 okt 2015 - 20:54

Zijn eigen nieuwsgierigheid was weerspiegeld in de ogen van de kater voor hem. Dat deed Ázzuen meer deugt dan iemand kon bedenken. Kennis was de vreugde van de ziel van Zuzu en om te zien dat een ander kennis probeerde te vergaren deed hem misschien nog wel meer deugd. "Ik weet niet waar ik ben geboren, alles wat ik me van vroeger kan herinneren zijn zere pootjes en veel honger." Mauwde Ázzuen voorzichtig, nog nooit echt zijn geschiedenis gedeeld met iemand. "Mijn moeder sleepte mij en mijn broertjes en zusjes van hot naar her, tot ze één voor één stierven aan ziekten en zwaktes." Ging hij verder, niet treurig door het verlies wat hij al een tijd geleden verwerkt had. "Slechts ik, mijn moeder en oudere broer bleven over, maar uiteindelijk ga je, je eigen weg. En zo reis ik, opzoek naar kennis." Zuzu had dezelfde glunderende blik in zijn ogen als hij vertelde, denkend aan de verre reizen die hij al had gemaakt op zijn relatief jonge leeftijd.

"Een medicine cat," Zuzu was verwonderd. Wat een prachtige vondst had hij aan Acefray en wat intrigeerde de kater hem. Ázzuen had het gevoel dat hij hem wilde bestoken met vragen, maar hield zich in. "Dat moet erg bijzonder zijn."


Foreigner WrHDUvL
Bluepaw || Sandspots ||  Mojave || Rush || Jayfeather || Ázzuen || Shadysedge || Skimpykit
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Foreigner 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Foreigner   Foreigner Icon_minitimema 12 okt 2015 - 21:20

Ace was vrolijk als altijd en vond het leuk eens iemand tegen te komen die niet zo'n stijve hark was. Want hij hielt wel van vechten, maar al dat moeilijk doen en iemand aanvliegen als ze maar in de buurt kwamen van de grens ging hem een beetje te ver. Maar goed, hij was misschien niet de beste daarover te oordelen. Ace luisterde dus ook aandachtig naar de woorden van de ander. Omdat hij ondanks zijn sociale onvermogen wel het gevoel had dit niet tegen iedereen vertelt zou worden. Toen de kater zijn verhaal deed luisterde hij dus ook in stilte. Hij kende het gevoel van familieproblemen. Zijn vader had zichzelf opgeofferd voor hem en zijn zus. Zijn moeder was verdronken toen hij nog jong was en echt een thuis had hij hierna niet meer gevonden bij een andere Queen. Zijn oudere zus zag hij ook nauwelijks, dat vond hij zeker jammer. Maar goed, hij had familie gevonden in zijn vrienden en partner die technisch gezien niet meer zijn partner was. "Wat ben je dan al allemaal tegen gekomen op je reis?" Ace kon zich niks voorstellen buiten het woud en de clans. Op Twoleg place na dan. Hij was er wel nieuwsgierig naar. Maar hij was niet de enige, de tabby wou ook wat weten en nu was het zijn buurt te praten. Zijn groene ogen zaten vol met pretlichtjes. "Yup, iedere clan heeft er een en als Medicine cat helen wij de zieken en gewonden, wij mogen ook vaker de grenzen negeren als het nodig is en kunnen meer dingen flikken dan andere" Hij vertelde het op zijn typische toon, alsof het voor hem niks meer was dan een waarheid. "We weten dus veel van planten, en we hebben natuurlijk een sterkere connectie met Starclan" Weer die toon alsof er niks logischer op de wereld bestond.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Ázzuen
Member
Foreigner DPKsfdL
Sanne
45
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Ázzuen
BerichtOnderwerp: Re: Foreigner   Foreigner Icon_minitimema 12 okt 2015 - 22:37

Ázzuen trok zijn ogen samen tot spleetjes. Elk woord dat de kater sprak, zoog hem dieper in zijn interesses. Aandachtig luisterde de kater, glimlachte lichtjes bij zijn vraag. "Hmm Ace, dingen die zo onwaarschijnlijk zijn." Mompelde Ázzuen. Bergen, rivieren, bossen.. gevaren. Het was bijna teveel om te benoemen, maar de kater voor hem zorgde ervoor dat hij alles wilde vertellen. Nog nooit was hij zo geïntrigeerd om zijn verhaal te delen. Wederom bleef hij stilletjes. "De diepste dalen, de hoogste bergen.. Er is zoveel in deze wereld, zoveel meer dan dit. Maar deze plek, is de meest dynamische en bewoonde die ik heb gezien." Hij pauzeerde en staarde met zijn groene ogen naar die van de kater voor hem, "weet je. Ik wist niet dat er katten waren die in zulke grote groepen samen leefde, dit is nieuw voor me." Ázzuen hield zijn kopje schuin en keek vragend bij zijn woorden over StarClan. Tegelijkertijd vergrootte het zijn ogen en keek hij nog geïnteresseerder dan voorheen. "Wat is.. StarClan, als ik vragen mag Acefray? Ik wil het graag weten."


Foreigner WrHDUvL
Bluepaw || Sandspots ||  Mojave || Rush || Jayfeather || Ázzuen || Shadysedge || Skimpykit
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Foreigner 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Foreigner   Foreigner Icon_minitimewo 14 okt 2015 - 8:20

Ace was een simpele kater. Hij nam zijn leven maar zoals het kwam, en deed wat er van hem verwacht zou worden. Hij zou gelukkig naar Starclan kunnen gaan zonder ook maar een ding aan de wereld te hebben veranderd, en zo waren er nog maar weinig. Vandaar dat hij ook nooit naar verre oorden had verlangt of er ook maar aan gedacht had. Hij was altijd heel nuchter geweest op dat vlak. Toch was nu deze kater voor hem en beweerde dat het er allemaal was, en hij hoorde het graag aan. Bij het laatste gaf hij pas antwoord. Hier kon hij wel wat op zeggen, dit kende hij, dit kon hij voor ogen zien. “In dit woud zijn er vier clans, deze zijn allemaal afkomstig van de grote katten uit het verleden en kunnen allemaal bepaalde dingen beter als de andere. Zo staat Shadowclan bekent om diens sluipkunsten en stilheid” Iedereen kende dat verhaaltje vanaf hun kitten zijn. “In het clanleven jaag je eerst voor degene die dat niet kunnen, en dan voor jezelf. We zorgen voor elkaar” Met vlagen, zonder het drama meegerekend. Dat stond ook zo lelijk en hij moest even een goede recensie geven. Bij de vraag van de ander dacht hij even na. “Starclan is de clan waar je naar toe gaat als je dood gaat, daar kijken ze op ons neer en bestaan er geen verdere ruzies. Leiders en Medicine cats kunnen soms contact met Starclan krijgen, al blijft de band met Medicine cats de sterkste. Starclan waarschuwt ons ook voor rampen en zorgt dat onze Leiders negen levens krijgen om de clan te dienen.”


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Ázzuen
Member
Foreigner DPKsfdL
Sanne
45
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Ázzuen
BerichtOnderwerp: Re: Foreigner   Foreigner Icon_minitimewo 14 okt 2015 - 14:00

Ázzuen luisterde aandachtig. Acefray was de eerste kat die hem zo vriendelijk vertelde over de Clans en dat voelde erg prettig aan, zonder vijandigheid in zijn stem. "Vier Clans dus," mauwde Ázzuen toen hij uitgesproken was. "Dan moet er onderling wel wat competitie zijn? Er heerst veel vijandigheid, heb ik de afgelopen dagen al gemerkt." Gaf de kater toe terwijl hij zijn bruine borst likte en toen zijn ogen weer op de asgrijze vacht fixeerde. Toen Acefray aangaf dat hij connecties had met StarClan wiebelden zijn oren geïnteresseerd, hoorde hij dat goed? Wat bijzonder. "Begrijp me niet verkeerd maar," Zuzu haalde adem in zijn zin. "StarClan is dus geen bijgeloof of fabel? Ik heb nog niet eerder over zo'n sterk verband met voorouders gehoord." Mauwde Ázzuen, zijn ogen samenknijpend. Het klonk een beetje als een sterk verhaal, maar hij wilde het vertrouwen van de kat niet schaadden en al zeker niet beweren dat wat hij zei fout was. Ázzuen had al wel eens van dit soort verbanden gehoord, bij de bergkatten die een eind hier vandaan woonden.


Foreigner WrHDUvL
Bluepaw || Sandspots ||  Mojave || Rush || Jayfeather || Ázzuen || Shadysedge || Skimpykit
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Foreigner 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Foreigner   Foreigner Icon_minitimema 19 okt 2015 - 9:53

Ace keek naar de Rogue terwijl deze alles in zich op nam, om bij zijn bevestiging te knikken. "Yup, de clans mogen elkaar niet echt, we hebben ook vaak grote gevechten" Hij zei het alsof het enkel meer werk betekende, maar leek het feit van oorlog ook niet slecht ree vinden. Hij bleef immers een clankat. Bij de woorden van de kater kon hij het niet laten in de lach te schieten. "Geloof me, toen ik apprentice was geloofde ik er ook niet in. Maar ik heb ze zelf gezien, en soms duwen ze me in de goede richting. Het is een lange afstands relatie zeg maar" Hij nam het de ander niet kwalijk, hij had het eerst ook maar sterk gevonden.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Ázzuen
Member
Foreigner DPKsfdL
Sanne
45
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Ázzuen
BerichtOnderwerp: Re: Foreigner   Foreigner Icon_minitimema 19 okt 2015 - 20:21

De asgrijze kater vertelde zijn verhaal met een zekere nonchalance die het allemaal heel licht deed lijken. Echter kon Ázzuen zich niet voorstellen hoe het moest zijn om verwikkeld te raken in zo'n gevecht tussen de Clans. Maar het was vrij logisch, gezien de katten er zelfs voor trainden. "En zon strijd gaat tot de dood, niet waar?" Mauwde Ázzuen zijn volgende vraag, gebiologeerd starend naar de mosgroene ogen van Acefray. Er lag een zekere waarheid in zijn woorden bij het antwoord, vooral omdat hij toegaf dat het sterk klonk. "Kunnen buitenstaanders zoals ik ook in contact komen met deze StarClan dan?" Ging de bruine tabby verder, eigenlijk het antwoord op de vraag al wetende. Er zat geen logica in, Ázzuen behoorde niet tot een Clan dus er zou geen reden zijn voor contact van enige vorm.


Foreigner WrHDUvL
Bluepaw || Sandspots ||  Mojave || Rush || Jayfeather || Ázzuen || Shadysedge || Skimpykit
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Foreigner
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: