Rest in pieces



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Rest in pieces

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Howl
Member
Rest in pieces DPKsfdL
Kiki
743
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Howl
BerichtOnderwerp: Rest in pieces   Rest in pieces Icon_minitimedo 1 okt 2015 - 9:26


"Ga van mijn plek af." klonk het opeens. Howl schrok wakker en keek naar de kater die boven haar hing. Ze knipperde de slaap uit haar ogen en bleef stug liggen. "Jouw plek? Geintje zeker. Had je die vette reet van je maar eerder hier moeten parkeren." En ze legde haar kop weer neer, in de veronderstelling dat de kater weg zou gaan, dat gebeurde wel vaker. Maar dat gebeurde niet. Het onverwachtse gebeurde. Ze voelde nagels over haar kop trekken, en de pijn sudderde haar rug in. Met een kwade grauw sloeg ze haar nagels in zijn nek en beet hem in zijn oor. Ze liet los. Keek naar haar schade. Bloed sijpelde uit de wond op haar kop langs haar oor en toen haar oog. Howl haalde nog een keer uit, recht over de neus van de stakker. "Veel plezier met je plekje. Ik zou er maar niet  teveel van genieten of te diep slapen.." Ze wou de kater vermoorden, maar ze hield zich in. Zij was er uiteindelijk met minder kleerscheuren vanaf gekomen dan hij. Niemand besteedde ook aandacht aan haar terwijl ze, bloedend, de schuur uit liep.

Stiekem sneakte ze de achteringang van Claw's schuur weer in. Ze was er eerder geweest, maar toen zonder uitnodiging. Zo ook nu, ze was er klaar mee. Dat eeuwige gekloot in de die schuur en elke keer de gevechten om plekken. En dan nu had ze ook nog een kras over haar kop! Howl mopperde terwijl ze omhoog klom om Claw te zoeken. Misschien dat hij iets wist voor de kater. Ze was stil. Haar ego was gekrenkt.

[Kater is NPC c: Dus beslis maar wat Claw ermee wilt als Howl 't verteld! B)]


Rest in pieces 2gxnp75Rest in pieces 10pvxmwRest in pieces 10pvxmwRest in pieces 2hqc5lxRest in pieces 34nodx3Rest in pieces Adnfja
Dark necessities are part of my design
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Rest in pieces Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Rest in pieces   Rest in pieces Icon_minitimedo 1 okt 2015 - 9:44

Het was de geur van bloed die hem wekte. Zijn groengele ogen flitsten alert open terwijl hij zijn kop optilde. De geur rook ook naar Howl, was ze nou alweer zijn barn binnen gekomen? Hij hoorde haar zachte pootstappen vanuit de achteringang. Ze was nou wel zo verstandig om de juiste ingang te nemen, degene die niet zoveel opviel. De meeste katten wisten niet eens dat die er was. “Ik hoop niet dat je hier een gewoonte van gaat maken.” Bromde hij toch wel ietsje van zijn stuk gebracht. Hij ging zitten in zijn nest en toen viel zijn blik op de kattin die zijn kant op kwam. “Wat heb jij nou gedaan, met iemand liggen rollebollen?” Er kwam een plagerige grijns om zijn lippen terwijl zijn ogen geamuseerd begonnen te fonkelen. “Howl je kijkt alsof je iets vies hebt gegeten.” Hij klopte met zijn staart naast hem dat ze naast hem mocht komen zitten. Hij was niet kwaad op haar, op de één of andere manier kon hij dat niet. Diep van binnen gaf hij om haar al probeerde hij dat stug te negeren. Het was nog te vroeg en het was angst die hem tegenhield, al had hij ook dat achter een muur geparkeerd.



Rest in pieces Eki8z
Rest in pieces ZrDY9U2Rest in pieces 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Howl
Member
Rest in pieces DPKsfdL
Kiki
743
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Howl
BerichtOnderwerp: Re: Rest in pieces   Rest in pieces Icon_minitimedo 1 okt 2015 - 9:57

Claw bromde dat ze hier geen gewoonte van moest gaan maken. Maar als het zo doorging dan trok ze bij hem in. Dat had ze wel besloten. Dat of ze zou eigenhandig die schuur afbreken zodat niemand er nog in kon slapen en ze allemaal naar buiten moesten. Rotkatten. "Oh ja. Terwijl jij niet keek heb ik ondertussen wel 20 verschillende katers gehad. Daarom kijk ik nu ook zo vrolijk. Omdat ik een goeie beurt heb gehad van de halve clan." Er kwam een sarcastische grijns op haar gezicht. "Ik ben half in mijn slaap aangevallen door een van die leuke leden die zo graag mijn plek moest hebben. Vanavond krab ik z'n strot eruit." zei ze. Maar eerst zou ze hier even bijkomen van de schrik. "Ik ben niet vrolijk.." pufte ze vervolgens terwijl ze neerstreek. Haar kop deed pijn.


Rest in pieces 2gxnp75Rest in pieces 10pvxmwRest in pieces 10pvxmwRest in pieces 2hqc5lxRest in pieces 34nodx3Rest in pieces Adnfja
Dark necessities are part of my design
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Rest in pieces Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Rest in pieces   Rest in pieces Icon_minitimedo 1 okt 2015 - 10:06

Hij staarde haar droogjes aan toen ze een heel relaas tegen hem begon te houden. Even gleed zijn blik naar het bloed op haar kop, maar daarna boorde zijn blik zich weer in die van haar. “Goh je meent het.” Sprak hij koeltjes toen ze zei dat ze niet vrolijk was. “Ben je klaar?” Bromde hij wat binnensmonds. Ze maakte hem ruw wakker en begon dan een hele klaagzang tegen hem. Ze waardeerde niet eens zijn grapje en dat pikeerde hem toch wel een beetje. Was dat nou echt nodig? Hij zuchtte even, ach ja als het haar opluchtte. “Als je zijn strot door wilt bijten ik houdt je niet tegen.” Hijzelf bemoeide zich niet met de gevechten in de barns. De katten moesten het zelf maar uitzoeken en als er daardoor eentje stierf dan interesseerde hem dat niet. Toch voelde hij wel een lichte tinteling in zijn onderbuik als hij bedacht dat iemand Howl gegrepen had. “Graag zelfs.” Vervolgde hij kalm. Hij kneedde het mos onder zijn poten en liet even zijn blik door zijn barn gaan, voordat hij zijn aandacht weer op Howl richtte.



Rest in pieces Eki8z
Rest in pieces ZrDY9U2Rest in pieces 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Howl
Member
Rest in pieces DPKsfdL
Kiki
743
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Howl
BerichtOnderwerp: Re: Rest in pieces   Rest in pieces Icon_minitimedo 1 okt 2015 - 10:59

Howl keek naar Claw toen ze uitgesproken was. Ze schaamde zich nu wel een beetje. Ze kwam zijn barn in, kwaad, en ging vervolgens tegen hem staan zeuren. "Sorry dat ik zo zeur.. Ik had gewoon niet verwacht dat iemand me zo zou aanvliegen." ze was wel een beetje van haar stuk gebracht. Ze had verwacht dat ze toch wel beter in de Elite stond. Dat ze een beetje rang voor zichzelf had gemaakt. Howl likte aan haar poot en wreef die over haar kop om het bloed eraf te halen. "Het was ook niet mijn bedoeling om zo je welverdiende nachtrust te komen verstoren." verontschuldigde ze zich toen. Langzaam begon ze ook wel weer te kalmeren, dat gebeurde altijd rond Claw. Howl haalde diep adem en waste het laatste beetje bloed van haar kop en wang. Het was bijna gestopt met bloeden. "Alles goed?" vroeg ze toen maar, om een normaal gesprek te startten.


Rest in pieces 2gxnp75Rest in pieces 10pvxmwRest in pieces 10pvxmwRest in pieces 2hqc5lxRest in pieces 34nodx3Rest in pieces Adnfja
Dark necessities are part of my design
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Rest in pieces Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Rest in pieces   Rest in pieces Icon_minitimedo 1 okt 2015 - 11:09

Zijn blik bleef nog een tijdje kil, maar toen ontspande hij wat en werd ook zijn blik zachter. “Maak je niet druk Howl.” Vervolgde hij een stuk rustiger. Hij keek toe hoe ze het bloed van haarzelf af begon te wassen. “Met mij gaat het prima. Hoe gaat het met jou ondanks die wond?” Ze had een stukje gemist. Hij zag nog wat bloed op haar kop zitten en zonder er bij na te denken haalde hij het weg met zijn tong. De ijzeren smaak van haar bloed vulde zijn bek en snel tilde hij zijn kop weer op. Wat ontdaan staarde hij voor zich uit. Hij deed soms dingen bij haar die veel te impulsief waren naar zijn zin. Hij moest echt beter op gaan letten bij haar in de buurt. “Wat vind je van Yu?” In zijn stem kon je horen dat hij van zijn stuk was gebracht. Hij keek haar niet meer aan en klopte wat zenuwachtig met zijn staart op de grond achter zijn nest.



Rest in pieces Eki8z
Rest in pieces ZrDY9U2Rest in pieces 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Howl
Member
Rest in pieces DPKsfdL
Kiki
743
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Howl
BerichtOnderwerp: Re: Rest in pieces   Rest in pieces Icon_minitimedo 1 okt 2015 - 11:17

Hij vertelde haar om zich niet druk te maken. Dat zou ze dan verder ook niet meer doen, het zou wel goed komen. "Met mij gaat het ook goed. Ondanks dat dan natuurlijk. Maar alles is goed." de trainingen met Brokenfeeling gingen ook goed. Hoewel ze soms nog wel het idee kreeg dat de poes niet van haar wou leren omdat ze alles al dacht te kunnen. Claw kwam naar haar toe en Howl liet haar kop iets zakken naar hem toen hij het bloed van haar kop likte. Toen vroeg hij naar haar mening over Yu, zijn dochter. Een kleine grijnsje kwam op haar gezicht. "Een slim meisje, dat zeker. Lijkt ook echt als twee druppels water op jou. Ik vind haar leuk." Niet leuk als in liefde-leuk, maar leuk als in dat ze een leuke persoonlijkheid had. "Wanneer ga je haar member maken?" Howl had de indruk gehad dat ze al een tijdje bezig was met haar trainingen en er wel bijna klaar voor zou zijn. "Ontspan je is man. Ik ga je niet vermoorden of zo."


Rest in pieces 2gxnp75Rest in pieces 10pvxmwRest in pieces 10pvxmwRest in pieces 2hqc5lxRest in pieces 34nodx3Rest in pieces Adnfja
Dark necessities are part of my design
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Rest in pieces Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Rest in pieces   Rest in pieces Icon_minitimedo 1 okt 2015 - 11:42

Een trotse fonkeling vulde zijn groengele ogen toen Howl vertelde wat ze van zijn dochter vond. Een klein nihil glimlachje vormde zich om zijn lippen en hij keek de gitzwarte kattin weer aan. “Het is een pienter kind inderdaad. Ze doet het ook super en ze begrijpt precies hoe ze zichzelf buiten beeld kan houden voor anderen zonder dat het opvalt. Het is jammer dat ze al zo veel heeft moeten meemaken, maar ja dat heeft haar wel gemaakt hoe ze nu is. Ik wil haar zeer binnenkort member maken, maar ik wil wel dat ze daar zelf helemaal achter staat. Dus op een rustig moment zal ik het met haar gaan bespreken en tot die tijd vermaakt ze zich volgens mij prima.” Hij wilde dat Yu er echt honderd procent achter stond, soms kreeg hij het idee dat ze het eerst nog wel goed vond zo. Natuurlijk kon hij dat verkeerd hebben, dus hij moest het maar eens ter sprake brengen. Na haar volgende opmerking keek hij snel weg. Toen besloot hij er maar een grapje van te maken, omdat hij niet zo goed wist wat hij er mee aan moest. “Nee? Je keek eerst nogal boosaardig ik zou er bijna bang van worden.” Langzaam vormde er zich een geamuseerd grijnsje om zijn lippen.



Rest in pieces Eki8z
Rest in pieces ZrDY9U2Rest in pieces 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Howl
Member
Rest in pieces DPKsfdL
Kiki
743
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Howl
BerichtOnderwerp: Re: Rest in pieces   Rest in pieces Icon_minitimedo 1 okt 2015 - 11:50

Claw was heel trots op zijn dochter, dat hoorde ze ook wel als hij over haar sprak. Howl liet een klein glimlachje over haar snuit gaan. "Ik twijfel ook geen moment over dat Yu zich niet zou vermaken op haar huidige plekje. Maar zo moet wel een keertje doorgroeien." zei ze kalm. Howl moest lachen toen hij zijn grapje maakte. Lachen hoor Claw, wat een grap. "Ik had bijna onderweg nog iemand vermoord. Maar ik zou niet durven om jou je leven te ontnemen. Al weet iedereen wel dat ik zou winnen hoor." Ze deed er nog een ijdele 'hairflip' achteraan. Ja vast. Howl zou het waarschijnlijk helemaal niet winnen van Claw. Maar het zou wel een spannend gevecht zijn. "Ik ben een beetje klaar met vechten voor vandaag, dus je zult helaas je beurt moeten afwachten."


Rest in pieces 2gxnp75Rest in pieces 10pvxmwRest in pieces 10pvxmwRest in pieces 2hqc5lxRest in pieces 34nodx3Rest in pieces Adnfja
Dark necessities are part of my design
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Rest in pieces Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Rest in pieces   Rest in pieces Icon_minitimedo 1 okt 2015 - 12:09

Hij was even stil na Howl haar opmerking over Yu. Hij wist dat eigenlijk ook wel, maar hij was bang dat het zo anders zou voelen als zijn dochter echt als volwassen gezien zou worden. Hij ging er maar niet meer op in, straks zou het nog op een discussie uitlopen en daar had hij niet zoveel behoefte aan. Gelukkig veranderde de sfeer langzaamaan weer naar jolig en ontspannen, daar voelde hij zich veel prettiger onder. Hij grinnikte zachtjes en stootte zijn kop zachtjes tegen de schouder van Howl. “Hè wat jammer. Ik had net zin in een potje vechten midden in de nacht.” Hij lachte wat harder en ging daarna naast haar liggen. Hij legde zijn kop op zijn poten en keek haar aan. Hij bleef even stil terwijl hij haar in zich opnam.



Rest in pieces Eki8z
Rest in pieces ZrDY9U2Rest in pieces 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Howl
Member
Rest in pieces DPKsfdL
Kiki
743
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Howl
BerichtOnderwerp: Re: Rest in pieces   Rest in pieces Icon_minitimedo 1 okt 2015 - 12:14

Hij ging verder niet meer op haar opmerking over zijn dochter in en dat vond ze prima. Ze wist dat hij geen zin had in dit soort gesprekken zo laat op de avond, en eerlijk gezegd had ze dat zelf ook niet echt heel erg. De sfeer veranderde in iets meer ontspannen, iets goeds. Ze zuchtte kalm toen Claw bij haar ging liggen. "Ja sorry, geen nachtelijk vechten voor jou. Dan moet je een andere poes aan de haak gaan slaan om dat mee te doen." zei ze tegen hem met een glimlachje. Howl legde haar kop ook neer, tegen zijn vacht aan. Dit keer ging het gelukkig beter dan de vorige keer dat ze de schuur in was gekomen. Toen was er een soort van onenigheidje uitgebroken na wat handelingen tussen de twee. Howl was blij dat het nu beter ging. Ze voelde hoe haar hart klopte in haar keel. Ze vond de kater nog steeds ontzettend leuk en ze wenste met heel haar hart dat hij hetzelfde over haar zou kunnen zeggen binnenkort.


Rest in pieces 2gxnp75Rest in pieces 10pvxmwRest in pieces 10pvxmwRest in pieces 2hqc5lxRest in pieces 34nodx3Rest in pieces Adnfja
Dark necessities are part of my design
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Rest in pieces Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Rest in pieces   Rest in pieces Icon_minitimedo 1 okt 2015 - 12:24

Ze was knap dat kon hij niet ontkennen. Hij kon met haar lachen en ze zorgde er voor dat hij zich het meest van de tijd op zijn gemak voelde. Hij probeerde daarom ook tegen de muur aan te duwen die hij zelf gemaakt had, maar dat trok de knoop in zijn maag alleen maar strakker. Hij wilde het niet weer ongemakkelijk maken, dus lachte hij het vaak maar weg. Toch klopte zijn hart veel te snel in haar buurt. Zeker als hij zo naar haar keek, zonder iets te zeggen. Een ontspannen sfeer om hen heen alsof ze helemaal alleen op de wereld waren. “Geldt je aanbod nog steeds?” Verbrak hij toen de stilte. Hij was het niet vergeten dat ze had gezegd dat ze best op hem wilde letten als hij een keer goed wilde slapen. Hij vroeg zich af of ze begreep wat hij bedoelde. De vorige keer was het een beetje mis gelopen en hij wilde dat dit keer voorkomen.



Rest in pieces Eki8z
Rest in pieces ZrDY9U2Rest in pieces 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Howl
Member
Rest in pieces DPKsfdL
Kiki
743
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Howl
BerichtOnderwerp: Re: Rest in pieces   Rest in pieces Icon_minitimedo 1 okt 2015 - 12:35

Ze lag rustig met de kater in zijn barn. Nog nooit eerder had ze zich zo kalm gevoeld in de aanwezigheid van een andere kat. En dat deed haar goed. Howl keek even rond. Het was een simpele schuur. Wel mooi, als je in je eentje hier zat had je alle ruimte. Maar werd dat niet eenzaam op een gegeven moment? Howls staart krulde zich om zichzelf en een stukje om Claw heen. Toen vroeg hij of haar aanbod nog steeds stond. "Mijn... aanbod?" ze was even aan het puzzelen wat hij hiermee kon bedoelen. Toen ging haar gedachte terug naar die ene avond dat ze hier ook samen hadden gezeten. Toen ze hem aan had geboden op hem te letten. Zodat hij rustig kon slapen. "Oh dat aanbod! Ja, die staat nog steeds." zei ze met een glimlachje. Tuurlijk zou ze op hem willen letten als hij rustig lag te slapen. Het was niet echt alsof ze verwachtte dat hij aangevallen zou worden midden in de nacht, maar wie weet.


Rest in pieces 2gxnp75Rest in pieces 10pvxmwRest in pieces 10pvxmwRest in pieces 2hqc5lxRest in pieces 34nodx3Rest in pieces Adnfja
Dark necessities are part of my design
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Rest in pieces Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Rest in pieces   Rest in pieces Icon_minitimedo 1 okt 2015 - 13:02

Hij keek haar veel betekent aan en toen leek het weer tot haar door te dringen. Een kalm grijnsje ontstond om zijn lippen toen ze zei dat het aanbod nog steeds stond. Hij duwde zijn neus in haar vacht bij haar schouder en sloot zijn ogen. Toen ontspande zijn hele lijf en werd zijn ademhaling regelmatig. Claw had altijd iets strengs of oplettends over zich heen, maar nou was dat allemaal weg. Voor het eerst in een hele lange tijd leek hij weer op die kleine onzekere kitten, een kat die nog niet wist wat hij met zijn leven aan moest. Voor het eerst droomde hij ook echt weer. “Papa?” Duidelijk gestoord in zijn bezigheden keek zijn vader op met een geïrriteerde blik in zijn ogen. “Waarom komt mama nooit meer terug?” Het bleef een hele tijd stil, maar toen kwam zijn vader omhoog. Hij liep naar zijn zoon toe en boorde zijn nagels in diens schouder. Claw schreeuwde het uit van de pijn, maar zijn vader duwde alleen maar harder. “Omdat ze het niet waard was om te leven net als jij eigenlijk.” Tranen vulden de oogjes van de jonge kitten terwijl hij angstig achteruit kroop. Toen ging zijn droom over in het eerste moment dat hij zijn eigen kittens zag, net zulke afhankelijke wezentjes als hij was geweest en toen werd hij bang. Bang dat hij ze net zoveel pijn zou doen. Er trok een siddering door zijn lijf voordat zijn ogen open gingen en hij wat verward stil bleef liggen.

[Bepaal jij maar hoeveel tijd er is verstreken Kiek :3 ]



Rest in pieces Eki8z
Rest in pieces ZrDY9U2Rest in pieces 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Howl
Member
Rest in pieces DPKsfdL
Kiki
743
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Howl
BerichtOnderwerp: Re: Rest in pieces   Rest in pieces Icon_minitimedo 1 okt 2015 - 13:32

Howl voelde dat de kater zich comfortabel maakte op haar. Ze vond het best, als hij maar rustig kon liggen. Haar kop dreunde nog steeds. De wond klopte, maar dat was een goed teken. Dan ging het genezen. Claw dreef langzaam weg in zijn slaap en Howl hoopte dat hij eindelijk een keertje rustig kon slapen. Na een uur of twee trok er een siddering door de kater die ze voelde. Zijn ogen gingen open Howl wachtte even met vragen of er iets gebeurd was. Toen ze naar hem keek leek hij verward en Howl wist niet zeker wat er gebeurd was. Ze drukte haar neus tegen die van hem aan. "Wat was er? Eng gedroomd?" vroeg ze toen aan hem. Zelfs de grote, boze katten konden eng dromen. Het was toch wat.


Rest in pieces 2gxnp75Rest in pieces 10pvxmwRest in pieces 10pvxmwRest in pieces 2hqc5lxRest in pieces 34nodx3Rest in pieces Adnfja
Dark necessities are part of my design
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Rest in pieces Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Rest in pieces   Rest in pieces Icon_minitimedo 1 okt 2015 - 13:43

Hij moest zich even herstellen, voordat hij zijn kop optilde en daarmee de verbinding tussen hen in verbrak omdat Howl haar neus tegen die van hem aangeduwd had. Toen legde hij zijn kop weer op zijn voorpoten neer en slikte een keer. “Mijn vader.” Zei hij toen kort. “Maar het doet er niet toe. Het was best wel weer een keer prettig zo.” In zijn ooghoek keek hij naar haar terwijl hij even aarzelde. “Bedankt.” Zei hij toen toch maar. Het was nog steeds donker en aan zijn barn te zien bleef dat ook nog wel even zo. “Nu is het jou beurt.” Hij verschoof zijn kop zodat hij haar helemaal aan kon kijken. Zijn groengele ogen stonden zowaar warm en hij glimlachte wat voorzichtig naar haar.



Rest in pieces Eki8z
Rest in pieces ZrDY9U2Rest in pieces 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Howl
Member
Rest in pieces DPKsfdL
Kiki
743
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Howl
BerichtOnderwerp: Re: Rest in pieces   Rest in pieces Icon_minitimedo 1 okt 2015 - 13:56

Ze keek hem aan, hij was zich nog even weer aan het herpakken. Wakker worden uit een enge droom was niet heel prettig. Claw vertelde dat het over zijn vader ging. Als ze zo de verhalen van hem kon aannemen moest dat ook geen fijne kater geweest zijn. Maar hij brak het snel weer af dat het er niet toe deed, hij had geslapen. Toen bedankte hij haar. Een glimlach kwam op Howl haar gezicht te staan. "Geen probleem." zei ze tegen hem. Toen zei Claw dat het haar beurt was. Howl's ogen werden wat groter. Haar beurt? "Ik blijf liever nog even tegen je aanliggen denk ik.." zei ze toen zachtjes. Ze voelde zich helemaal niet moe. Howl drukte haar kop tegen hem aan. Ze voelde zich zo prettig nu. Het was ontspannen, rustig, kalm.. ze had totaal geen tijdsbesef en ze voelde zich alsof ze zweefde. Maar ook voelde ze alsof iemand op haar borstkas stond en alsof haar hart en maag samenknepen bleven. Maar het voelde goed. "Ik hou van je."


Rest in pieces 2gxnp75Rest in pieces 10pvxmwRest in pieces 10pvxmwRest in pieces 2hqc5lxRest in pieces 34nodx3Rest in pieces Adnfja
Dark necessities are part of my design
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Rest in pieces Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Rest in pieces   Rest in pieces Icon_minitimedo 1 okt 2015 - 14:11

Hij haalde zijn schouders op. Ach ja, als ze het niet wilde dan was dat ook goed. Het maakte hem niet zoveel uit. Zo was het ook goed. Hij was ontdooit bij haar en ook zijn muur brokkelde langzaam af. “Oké.” Zei hij zacht en liet haar tegen hem aankruipen. Iets wat hij eerder nooit had geaccepteerd. Dan was hij verstijfd en weggelopen, maar nou liet hij het toe. Hij voelde hoe zijn hart nog sneller begon te kloppen en zijn maag samen kneep. Echter verstijfde hij wel na haar volgende woorden en zijn kop schoot met een ruk omhoog. Hij staarde haar even verbijsterd aan, maar hij rende er niet weer voor weg zoals de eerste keer in zijn barn. Zijn bek werd droog en hij deed zijn bek open, maar klapte zijn kaken ook weer op elkaar. Hij wist niet meer wat hij moest zeggen, hij wist niet eens of hij het wel zou kunnen beantwoorden. Een diepe zucht verliet zijn keel en toen bracht hij zijn kop weer naar haar toe. Hij wreef zijn wang langs die van haar terwijl er een ernstige frons in zijn voorhoofd verscheen.



Rest in pieces Eki8z
Rest in pieces ZrDY9U2Rest in pieces 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Howl
Member
Rest in pieces DPKsfdL
Kiki
743
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Howl
BerichtOnderwerp: Re: Rest in pieces   Rest in pieces Icon_minitimedo 1 okt 2015 - 14:16

Howl bleef stil nadat ze het gezegd had. De kater reageerde niet compleet zoals ze verwacht had. Want de eerste keer dat het iets in die richting was gekome was hij weggelopen van haar. Nu was dat niet zo en bleef hij liggen. Alleen wist hij zich geen houding te geven, en Howl zichzelf eigenlijk ook niet helemaal. Ze haalde diep adem. "Je hoeft er niks mee te doen, dat is aan jou. Maar ik wou gewoon dat je het wist." zei ze toen rustig. Howl keek even weg en toen ging haar blik weer terug naar Claw. Hij keek heel ernstig. "Je kijkt alsof ik je ernstig beledigd heb." stelde ze toen rustig. Ze moest heel kalm blijven, maar vanbinnen was ze aan het flippen. Zou hij wel hetzelfde van haar zeggen? Als dat niet zo was dan was het over, en zou ze ook niet verder meer proberen om zo dicht bij Claw te komen. Hoewel ze toch altijd zou blijven dromen van een leven met de zwarte kater met de groene ogen.


Rest in pieces 2gxnp75Rest in pieces 10pvxmwRest in pieces 10pvxmwRest in pieces 2hqc5lxRest in pieces 34nodx3Rest in pieces Adnfja
Dark necessities are part of my design
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Rest in pieces Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Rest in pieces   Rest in pieces Icon_minitimedo 1 okt 2015 - 14:27

Hij vond het heel moeilijk om zijn emoties te uitten, want hem was altijd geleerd die heel goed verborgen te houden. Emoties konden je zwak maken en zijn vader had die altijd met geweld onderdrukt. Hij wist dat hij zich daar niet aan vast kon blijven klampen, dat het eigenlijk gewoon zwak was dat hij het niet toe durfde te geven dat hij om haar gaf. Hij was bang dat het hen alleen maar ellende en pijn zou veroorzaken, maar gebeurde dat ook niet als hij het tegen probeerde te houden. Het was overduidelijk dat hij van haar hield, anders deed zijn lijf niet zo raar. “Nee, nee dat is het niet.” Stammelde hij wat onbeholpen. Opnieuw verliet een diepe zucht zijn keel, die van heel ver kwam. Dat was een manier om zijn kalmte te bewaren, want in zijn hart was het opeens een rommeltje. “Ik…” Misschien moest hij zichzelf maar even een schop onder zijn kont geven. “Ik ook van jou.” Het was zo zacht dat het bijna onverstaanbaar werd. Hij trok wat ongemakkelijk met zijn oren en keek weg.



Rest in pieces Eki8z
Rest in pieces ZrDY9U2Rest in pieces 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Rest in pieces
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place :: Playground-
Ga naar: