Got some problems |Claw



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Got some problems |Claw

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Deathbite
Member
Got some problems |Claw DPKsfdL
Pommeline
266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Deathbite
BerichtOnderwerp: Got some problems |Claw   Got some problems |Claw Icon_minitimedo 1 okt 2015 - 21:39

Deathbite liep zelfverzekerd naar de barn van de leader, Claw. Hij had liever gebleven waar hij was, maar Broken vroeg dit van hem, dus moest hij het maar doen. Bij de ingang van barn one bleef hij even staan, de kater had echt geen zin om een gesprek te voeren met Claw. Uiteindelijk liep hij dus toch naar binnen. "Claw?", bromde hij vastberaden. Hij keek even rond, misschien was de kater te bespeuren in een donkere hoek, dan kon je hem met zijn zwarte pels niet zo goed onderscheiden van de schaduw. Dat had hij wel eens eerder meegemaakt. "Ik moet je spreken." Hij keek nors recht voor zich uit en ging zitten, zonder enig blijk van respect tegenover zijn leader.

just Claw


Got some problems |Claw UEln3Iu
Briarpaw - .Swanpaw - Deathbite - *Moonkit* - Featherkit~
::other:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Got some problems |Claw Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Got some problems |Claw   Got some problems |Claw Icon_minitimevr 2 okt 2015 - 10:25

Respectloos, hij werd er echt een beetje ziek van. Zijn members dienden al helemaal respect voor hem te hebben, maar bij sommige was dat ver te zoeken. Daardoor had hij van twee van hen hun halsband weer in moeten nemen. Blijkbaar hadden de anderen daar nog niet echt van geleerd of ze negeerde het, het gaf voor hem in ieder geval aan dat hij het er dan maar in moest gaan stampen. Als het niet op de normale manier kon, dan maar op de brute manier. Deze keer vond Deathbite het nodig zijn barn binnen te denderen zonder eerst toestemming te vragen en zelf aan te geven zijn kostbare  tijd op te komen eisen, zonder ook daar een vraagteken achter te zetten. Hij deelde het gewoon mee en daarmee ging hij veel te ver. Hij zat midden in zijn barn en had na zitten denken over Yu, maar daarin werd hij ruw gestoord. “Ooh ja?” zijn stem klonk vreemd doodskalm, te kalm. “En sinds wanneer bepaal jij de gang van zaken?” Hij verhief geen enkel moment zijn stem en op die momenten was hij het gevaarlijkst. De blik in zijn groengele ogen was strak in die van de kater geboord zonder dat hij met zijn ogen knipperde en dat kon hij verbazingwekkend lang volhouden altijd. Langzaam kwam hij overeind en liep naar Deathbite toe, totdat hij echt vlakbij hem stond. Zijn nagels had hij in het zand gezet en zijn nekharen waren iets overeind gekomen, maar voor de rest zag hij er nog steeds heel rustig uit alsof er niets aan de hand was. Dat hij van binnen kookte en eigenlijk gewoon woest was, was niet aan hem te merken. “Jij komt hier zonder toestemming binnen denderen en verwacht dan van mij dat ik mijn tijd aan jou ga besteden.” Een sarcastische lach verliet zijn keel terwijl hij zijn kop schudde. “Nee.” Vervolgde hij ijzig kalm. “Nee, zo werkt dat niet.” Zijn stem werd steeds zachter terwijl hij nog een stap naar voren deed waardoor zijn neus bijna die van Deathbite raakte. Zijn blik nog steeds in die van zijn member geboord.  



Got some problems |Claw Eki8z
Got some problems |Claw ZrDY9U2Got some problems |Claw 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Deathbite
Member
Got some problems |Claw DPKsfdL
Pommeline
266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Deathbite
BerichtOnderwerp: Re: Got some problems |Claw   Got some problems |Claw Icon_minitimevr 2 okt 2015 - 17:23

Claw liep naar hem toe. Het zou elke normale kat moeten afschrikken, maar het werkte nu eenmaal niet bij Death. “Ooh ja? En sinds wanneer bepaal jij de gang van zaken?” Death kuchte van frustratie. De leader boorde zijn ogen in de zijne en uitdagend keek hij terug. “Jij komt hier zonder toestemming binnen denderen en verwacht dan van mij dat ik mijn tijd aan jou ga besteden.” De zwarte kater lachte, Death miauwde enkel koeltjes terug: "Als je het zo noemt, wel ja." “Nee,” was toen het kalme antwoord. “Nee, zo werkt dat niet.” Death staarde nog steeds in de leaders ogen, niet meer uitdagend, maar emotieloos. Alsof hij met plezier even de 'kostbare' tijd van Claw wou besteden. "Nou," miauwde hij verveeld, "het was niet mij keuze om naar u toe te komen, het was die van Broken." De kater pauzeerde even om even harder in Claws ogen te staren. "Zij vond dat ik je moest vertellen dat zij zwanger was, maar goed, je herinnert je haar vast niet meer." Death keek naar de zwarte kater. "Oh zo machtige leader." Nu was het zijn beurt om sarcastisch te lachen.


Got some problems |Claw UEln3Iu
Briarpaw - .Swanpaw - Deathbite - *Moonkit* - Featherkit~
::other:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Got some problems |Claw Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Got some problems |Claw   Got some problems |Claw Icon_minitimema 5 okt 2015 - 7:58

Het irriteerde hem mateloos dat de kater het blijkbaar nodig vond om gewoon door te praten. Als Deathbite zo respectloos tegen hem ging doen dan kon hij ook heel vervelend worden. “Natuurlijk herinneren ik mij haar wel. Jammer dat ze dat zelf niet is komen vertellen, dat had jou een hoop narigheid bespaart.” De kater was een stuk jonger dan hem en bezat niet de ervaring die hij wel had. Misschien was dat ook de reden waarom de laatste tijd meerdere jonge katten een grote bek tegen hem opzetten. Ze werden te brutaal te onvoorzichtig, daar moest hij op gaan letten. Zonder waarschuwing draaide hij zich bij zodat hij strak naast Deathbite terecht kwam en ramde hij hard zijn schouder tegen die van de jonge kater aan. Toen boorde hij zijn nagels in zijn schouder om hem tegen de grond te werken. “Waag het nooit meer zo’n toon tegen mij aan te slaan jonkie, begrepen.” Siste hij gevaarlijk zacht in zijn oor. “Dan ruk ik eerst jouw ogen uit je kop, voordat ik heel langzaam je luchtpijp doorbijt. Weet je hoe dat voelt Deathbite?” Zijn groengele ogen fonkelden dreigend. Hij was hier niet van gediend en hij had er ook totaal geen moeite mee members te vermoorden als ze geen respect op konden brengen.  



Got some problems |Claw Eki8z
Got some problems |Claw ZrDY9U2Got some problems |Claw 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Deathbite
Member
Got some problems |Claw DPKsfdL
Pommeline
266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Deathbite
BerichtOnderwerp: Re: Got some problems |Claw   Got some problems |Claw Icon_minitimema 5 okt 2015 - 16:09

“Waag het nooit meer zo’n toon tegen mij aan te slaan jonkie, begrepen.” Claw had zijn nagels in Deaths flank geboord, Death gromde. “Dan ruk ik eerst jouw ogen uit je kop, voordat ik heel langzaam je luchtpijp doorbijt. Weet je hoe dat voelt Deathbite?” Death keek de kater woedend aan en maakte zich van hem los. "Begrepen." mompelde hij grommend tegen de leader. Hij had wel respect voor zijn leider, het was gewoon moeilijk voor hem om het te tonen, zeker tegen zo ene die zich vele beter voelde dan de rest. En dan nog, alsof Death niet had terug aan kunnen vallen, hij maakte zich respectvol los van de zwarte kater, hij had evengoed eens hard in diens poot kunnen bijten. Hij gromde weer, hij had dit gedaan voor Broken, maar het enige gevoel dat er bij hem opkwam was spijt. "Hij is een goeie kater," had ze hem verteld. Yeah, sure. Als je hier voor hem stond zou je dat niet denken, een goede kater, een Bloodclanleader kon geen goede kater zijn.


Got some problems |Claw UEln3Iu
Briarpaw - .Swanpaw - Deathbite - *Moonkit* - Featherkit~
::other:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Got some problems |Claw Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Got some problems |Claw   Got some problems |Claw Icon_minitimedi 6 okt 2015 - 9:34

Hij ging zitten toen Deathbite aangaf dat hij het begrepen had. “Laten we het dan nog een keer proberen.” Zijn stem klonk weer normaal, kil en emotieloos. “Jij kwam mij vertellen dat Brokenfeeling zwanger is. Feliciteer haar maar van mij, ben jij de vader?” Het leek hem logisch aangezien ze deze kater naar hem toegestuurd had. Hij ging er daarom ook vanuit dat Deathbite de vader was van de ongeboren kittens. Nog meer kittens in de clan, nog meer mormels waar hij over kon struikelen. Toch was het goed voor de Elite, er waren nog nooit zoveel kittens in de Bloodclan geweest. Het gaf aan dat ze sterker werden, dat ze de kracht hadden om kittens op de wereld te zetten en dat deed hem goed. Er lag een kalme blik in zijn groengele ogen terwijl hij de jonge kater in zich opnam er was niets meer te zien van zijn uitbarsting even daarvoor. Die had Deathbite verdiend, maar als hij respect naar hem toonde dan was hij de kwaadste nog niet. Respect vond hij belangrijk omdat dat de enige manier was waarop de katten hem zouden volgen, respect of angst. Hij had grootste plannen, dus moest hij er van uit kunnen gaan dat ze hem zouden volgen. Al ging hij nergens zomaar vanuit, hij kon het in ieder geval proberen wat te sturen.  



Got some problems |Claw Eki8z
Got some problems |Claw ZrDY9U2Got some problems |Claw 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Deathbite
Member
Got some problems |Claw DPKsfdL
Pommeline
266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Deathbite
BerichtOnderwerp: Re: Got some problems |Claw   Got some problems |Claw Icon_minitimedi 6 okt 2015 - 18:49

Deathbite deed moeite om zijn poten niet naar de uitgang te laten lopen. “Laten we het dan nog een keer proberen.” Na die woorden keek hij even verbaasd voor zich uit, maar herstelde zich snel. "Oké" “Jij kwam mij vertellen dat Brokenfeeling zwanger is. Feliciteer haar maar van mij, ben jij de vader?” 'Wat zou je zelf denken?', zou hij hem willen vragen, maar dat hield hij in. "Ja," mompelde hij. Zijn kittens zouden bijna geboren worden, zou hij dat ook moeten zeggen. Hij wist het niet, en daarbij, was het hem nog niet opgevallen hoe dik Broken er de laatste tijd uitzag? De kater schudde even met zijn hoofd, hij begon een beetje nerveus te worden. Het was niet dat hij ooit een gezellig babbeltje zou doen met zijn leader. "Het gaat nog geen maan meer duren," miauwde hij tenslotte. Het zou misschien zelfs nog maar een week duren, of meer, of minder. Hij was ook benieuwd naar hoeveel kittens het zouden worden. Voor Broken was dit natuurlijk een marteling, zij was een Young one, en ze stond erop dat haar training werd volbracht, niemand mocht weten over haar kittens. Dat was hij nog vergeten te vertellen. "Ze zou het ook graag hebben dat je dat voor jezelf houdt, dat ze zwanger is," mauwde hij, "Zelfs voor Zira."


Got some problems |Claw UEln3Iu
Briarpaw - .Swanpaw - Deathbite - *Moonkit* - Featherkit~
::other:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Got some problems |Claw Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Got some problems |Claw   Got some problems |Claw Icon_minitimewo 7 okt 2015 - 10:16

Hij zag de verbazing bij Deathbite wel, maar daar reageerde hij niet op. Hij was er goed in om opeens om te slaan als daar een reden voor was en hij vond dat die er nou was geweest. De andere kater had laten zien dat hij wel respect kon hebben en dat was voor hem voldoende, dan kwam zijn kalme trotse houding terug. Hij knikte toen Deathbite beaamde dat hij de vader was, dat had hij al verwacht. “Ik houdt mijn bek, maar ik denk dat het wel al is opgevallen als ze al zo ver is.” Hij had haar al een tijdje niet meer gesproken, dus het was hem nog niet opgevallen. Toch dacht hij dat Howl het wel al had gezien, aangezien zij de mentor van Brokenfeeling was. Hij had geen reden om het rond te gaan vertellen, hij had zelf ook een hekel aan roddels. Dus nee, hij hield zijn bek. Hij kon alleen niet voorkomen dat anderen het rond gingen bazuinen. “Van mij horen ze niets, maar zeg haar dat ze wel haar training af moet maken. Er zijn meerdere kattinnen in barn two die wel even op de kittens kunnen passen.” Vervolgde hij kalm. Het was niet handig dat ze nou zwanger was, maar hij was inmiddels wel gewend dat kattinnen dat niet altijd handig planden. Hij was er daarom ook een stuk rustiger onder. Er kon toch niets meer aan gedaan worden, die kittens kwamen hoe dan ook. Even gingen zijn gedachten naar Zira en er ontstond een klein grijnsje om zijn lippen.



Got some problems |Claw Eki8z
Got some problems |Claw ZrDY9U2Got some problems |Claw 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Deathbite
Member
Got some problems |Claw DPKsfdL
Pommeline
266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Deathbite
BerichtOnderwerp: Re: Got some problems |Claw   Got some problems |Claw Icon_minitimewo 7 okt 2015 - 17:28

“Ik houdt mijn bek, maar ik denk dat het wel al is opgevallen als ze al zo ver is.” Death keek voor zich uit. "Misschien." Hij hoopte voor Broken van niet, zij wou het geheim houden zodat ze rustig met haar training verder kon gaan. “Van mij horen ze niets, maar zeg haar dat ze wel haar training af moet maken. Er zijn meerdere kattinnen in barn two die wel even op de kittens kunnen passen.” Death rolde met zijn ogen, maar wel met zijn hoofd weggedraaid zodat Claw het niet zou zien. Alsof hij niet wist dat ze haar training eerst zou moeten volmaken. Dat was ook waar de kattin zelf op stond. "Dat was ze al van plan, Draco en ik zullen op de kittens letten." mauwde hij tegen de zwarte kater, hij had heus geen poezen nodig om voor de kleine mormels te zorgen, hij kon het zelf wel. En hij stond er niet alleen voor, met Draco die hem hielp, al was hij niet zo zeker of dat wel echt zou werken.


Got some problems |Claw UEln3Iu
Briarpaw - .Swanpaw - Deathbite - *Moonkit* - Featherkit~
::other:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Got some problems |Claw Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Got some problems |Claw   Got some problems |Claw Icon_minitimedo 8 okt 2015 - 9:06

“Prima.” Zei hij rustig. “Als jullie je eigen taken maar niet vergeten en als ik jullie nodig heb laten jullie het over aan de kattinnen in barn two.” Hij sprak nog steeds kalm maar duidelijk. Als hij zijn members nodig had dan ging dat voor. Hij wilde dat dat duidelijk was, want dan konden de andere kattinnen ook best even op de kittens passen en er waren ook oudere kittens in de barn die op konden letten. Het imago van de Elite ging boven alles. “Veel succes met jullie kittens en dat ze waardige members mogen worden.” Hij knikte Deathbite rustig toe voordat hij naar de uitgang van zijn barn keek. “Had je verder nog iets of was dat het?” De blik in zijn groengele ogen gleed weer naar de andere kater.



Got some problems |Claw Eki8z
Got some problems |Claw ZrDY9U2Got some problems |Claw 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Deathbite
Member
Got some problems |Claw DPKsfdL
Pommeline
266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Deathbite
BerichtOnderwerp: Re: Got some problems |Claw   Got some problems |Claw Icon_minitimedo 8 okt 2015 - 19:32

“Prima. Als jullie je eigen taken maar niet vergeten en als ik jullie nodig heb laten jullie het over aan de kattinnen in barn two.”, de zwarte kater sprak kalm en rustig, Death bewondere het wel, die ijzige kalmte. "Natuurlijk." Hij zou nooit zijn member taken links laten liggen voor enkele kittens. Kittens opvoeden vond hij lang niet zo belangrijk als een ware Bloodclanner zijn. “Veel succes met jullie kittens en dat ze waardige members mogen worden.” Death knikte; "De beste," mompelde hij. De zwarte kater richtte zijn groene ogen op de uitgang, subtiel. “Had je verder nog iets of was dat het?” Death keek naar zijn leader, "Dat was het." Hij draaide zich om en stond op. Met een korte knik miauwde hij: "Dan ga ik maar." en hij wandelde rustig het kamp uit.


Got some problems |Claw UEln3Iu
Briarpaw - .Swanpaw - Deathbite - *Moonkit* - Featherkit~
::other:::
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Got some problems |Claw
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place :: Playground-
Ga naar: