Why is it so dark inside? || training topic 2.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Why is it so dark inside? || training topic 2.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Brokenfeeling
Member
Why is it so dark inside? || training topic 2.  DPKsfdL
Marlie <3
522
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ℵ 29 Moons
Gender:
Rank:
Brokenfeeling
BerichtOnderwerp: Why is it so dark inside? || training topic 2.    Why is it so dark inside? || training topic 2.  Icon_minitimeza 3 okt 2015 - 16:09

Haar vacht was nat van het zweet en haar flank rees op en neer, haar pootkussentjes waren hard geworden door de grond van de Twolegplace, haar nagels hoorde je zachtjes tikken en haar oren wiebelde bij het geluid van een monster. Steeds meer versnelde ze haar tempo zodat het zand omhoog rees, haar kaken waren een stukje geopend zodat ze beter in en uit kon ademen. De wind blies zachtjes door haar vacht heen en de bomen rondom haar zwaaide sierlijk mee, het harde grond verandere weer in gras. Haar ogen tuurde over het landschap, en al snel ving ze de glimp van Howl's zearte vacht op. Ze verlaagde haar tempo en liep rustig naar haar mentor toe, hijgend plofte ze naast haar neer. En ademde even diep, "Goedemorgen" mauwde ze, en knikte beleefd.

-First Howl


{Brokenfeeling}
Why is it so dark inside? || training topic 2.  2rh45zb

~Theme & ...::


~Other::


~Broken Art::

Terug naar boven Ga naar beneden
Howl
Member
Why is it so dark inside? || training topic 2.  DPKsfdL
Kiki
743
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Howl
BerichtOnderwerp: Re: Why is it so dark inside? || training topic 2.    Why is it so dark inside? || training topic 2.  Icon_minitimeza 3 okt 2015 - 16:22

De zwarte poes was de Twolegplace al eerder ingewandeld om te gaan kijken of er nog wat te eten viel. Ze was in het park gegaan, waar ze het gevecht aan was gegaan met een rat. Een hele dikke. Howl had hem met wat moeite doodgebeten. Ratten waren venijnige beestjes. Howl zat rustig haar dikke vangst weg te eten, totdat ze bruut werd gestoord door Brokenfeeling die een windvlaag met zich mee had genomen. Howl gromde zacht. Ze hield er niet van om gestoord te worden tijdens het eten. Zeker niet door haar apprentice. "Goedemorgen." klonk er naast haar. Howl zuchtte en nam nog een hap. "Ik neem aan dat je me lastig komt vallen omdat je vind dat ik je 'te weinig' train." begon ze, chagrijnig dat ze gestoord was.


Why is it so dark inside? || training topic 2.  2gxnp75Why is it so dark inside? || training topic 2.  10pvxmwWhy is it so dark inside? || training topic 2.  10pvxmwWhy is it so dark inside? || training topic 2.  2hqc5lxWhy is it so dark inside? || training topic 2.  34nodx3Why is it so dark inside? || training topic 2.  Adnfja
Dark necessities are part of my design
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenfeeling
Member
Why is it so dark inside? || training topic 2.  DPKsfdL
Marlie <3
522
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ℵ 29 Moons
Gender:
Rank:
Brokenfeeling
BerichtOnderwerp: Re: Why is it so dark inside? || training topic 2.    Why is it so dark inside? || training topic 2.  Icon_minitimeza 3 okt 2015 - 16:28

Ze likte haar lippen toen ze zag dat Howl een dikke rat opvrat, haar maag knorde zachtjes. Ze zou zomenteen maar eens jagen, "Ik neem aan dat je me lastig komt vallen omdat je vind dat ik je 'te weinig' train." ze knikte, en sloeg haar staart om haar poten heen. Nadenkend beet ze op haar onderlip en haar oren gleden een beetje richting haar nek. "Dat klopt" mauwde ze vastberaden, "Ik wil meer trainen" ze boorde haar ogen diep in die van Howl, eens kijken hoe haar mentor hier op zou reageren.


{Brokenfeeling}
Why is it so dark inside? || training topic 2.  2rh45zb

~Theme & ...::


~Other::


~Broken Art::

Terug naar boven Ga naar beneden
Howl
Member
Why is it so dark inside? || training topic 2.  DPKsfdL
Kiki
743
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Howl
BerichtOnderwerp: Re: Why is it so dark inside? || training topic 2.    Why is it so dark inside? || training topic 2.  Icon_minitimeza 3 okt 2015 - 16:55

Howl's blik boorde die zich in die van Broken. Ze dacht dat ze alles beter wist. Dat ze wist hoe alles werkte. "Als jij het dan zo goed weet kan je jezelf toch ook lekker gaan trainen? Als mijn manieren je niet aanstaan flikker je maar een eind op." De poes haar staart zwiepte met enige irritatie. De Elite was sowieso uti de hand aan het lopen. Katten dachten dat ze alles konden flikken, leverde een grote bek en verwachtte ermee weg te komen. "Maar weet dat jij geen member wordt totdat ik een goed woordje over je kan leveren bij Claw." Eindigde ze bot voordat ze weer in haar muis beet. Hoe durfde ze.


Why is it so dark inside? || training topic 2.  2gxnp75Why is it so dark inside? || training topic 2.  10pvxmwWhy is it so dark inside? || training topic 2.  10pvxmwWhy is it so dark inside? || training topic 2.  2hqc5lxWhy is it so dark inside? || training topic 2.  34nodx3Why is it so dark inside? || training topic 2.  Adnfja
Dark necessities are part of my design
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenfeeling
Member
Why is it so dark inside? || training topic 2.  DPKsfdL
Marlie <3
522
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ℵ 29 Moons
Gender:
Rank:
Brokenfeeling
BerichtOnderwerp: Re: Why is it so dark inside? || training topic 2.    Why is it so dark inside? || training topic 2.  Icon_minitimeza 3 okt 2015 - 17:10

"Als jij het dan zo goed weet kan je jezelf toch ook lekker gaan trainen? Als mijn manieren je niet aanstaan flikker je maar een eind op." geïrriteerd trok ze met haar oor, en haar nagels boorde ze in de grond. Claw had haar verteld dat een mentor juist blij zou worden als de leerling vertelde dat ze harde wou werken. "Maar weet dat jij geen member wordt totdat ik een goed woordje over je kan leveren bij Claw." woede iverspoelde haar en met een ruk hees ze zich zelf omhoog, "Isgoed verteld het maar, maar weet zelf dan dat ik vertel dat jij geen Young one kan trainen" snauwde ze, "Je bent niet de engiste die Claw mag hoor, hij vertelde me juist dat je blij zou worden als ik vertelde dat ik harde wil trainen. Maar blijkbaar blijf je liever op je reet zitten!"" voegde ze er aan toe, "En als jij me mentor niet wilt zijn zoek ik wel een andere" gromde ze, en sloeg boos met haar staart.


{Brokenfeeling}
Why is it so dark inside? || training topic 2.  2rh45zb

~Theme & ...::


~Other::


~Broken Art::

Terug naar boven Ga naar beneden
Howl
Member
Why is it so dark inside? || training topic 2.  DPKsfdL
Kiki
743
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Howl
BerichtOnderwerp: Re: Why is it so dark inside? || training topic 2.    Why is it so dark inside? || training topic 2.  Icon_minitimezo 4 okt 2015 - 21:46


Howl zag de woede in de poes haar ogen. Ze was niet blind, en vanuit een ooghoek hield ze haar apprentice in de gaten. Liet die ook maar niks proberen, dan zou ze haar kop eraf trekken. "Je bent niet de engiste die Claw mag hoor, hij vertelde me juist dat je blij zou worden als ik vertelde dat ik harde wil trainen. Maar blijkbaar blijf je liever op je reet zitten!" Howl lachte, hardop. "Jij denk écht dat je heel wat bent he?" Ze stond op, sloeg haar aangevreten prooi aan de kant. "Jij denk echt dat je hier binnen kan lopen, doen alsof je al jaren in de Elite hoort en dan binnen een maandje of wat een volleerd member kan worden? Lieve schat, laat me je dan nu je dromen goed de grond in stampen want ik kan je vertellen dat zolang ik zeg dat jij een young one bent, je er eentje bent!" grauwde ze, even kwaad als de poes. "En als dat je niet aanstaat ga je maar weer lekker vissen vreten met die trieste clan van je. Oh wacht, die wilt niet meer terug hé? Wat jammer..." Haar staart zwiepte kwaad. Verderop keek een zwerfkat hun kant op. Howl had het gezien, langs Brokenfeeling heen. "Vermoord die zwerver." siste ze kwaad.


Why is it so dark inside? || training topic 2.  2gxnp75Why is it so dark inside? || training topic 2.  10pvxmwWhy is it so dark inside? || training topic 2.  10pvxmwWhy is it so dark inside? || training topic 2.  2hqc5lxWhy is it so dark inside? || training topic 2.  34nodx3Why is it so dark inside? || training topic 2.  Adnfja
Dark necessities are part of my design
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenfeeling
Member
Why is it so dark inside? || training topic 2.  DPKsfdL
Marlie <3
522
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ℵ 29 Moons
Gender:
Rank:
Brokenfeeling
BerichtOnderwerp: Re: Why is it so dark inside? || training topic 2.    Why is it so dark inside? || training topic 2.  Icon_minitimewo 7 okt 2015 - 21:14

"Jij denk écht dat je heel wat bent he?" ze reageerde niet op wat haar mentor zei en bleef haar strak aan kijken, "Jij denk echt dat je hier binnen kan lopen, doen alsof je al jaren in de Elite hoort en dan binnen een maandje of wat een volleerd member kan worden? Lieve schat, laat me je dan nu je dromen goed de grond in stampen want ik kan je vertellen dat zolang ik zeg dat jij een young one bent, je er eentje bent!" ze schudde har kop, "Dat heb ik nooit gezegd, ik heb alleen gezegd dat ik harder wil trainen" mauwde ze wat kalmer dan eerst, maar haar staart zwiepte nog steeds heen en weer. "En als dat je niet aanstaat ga je maar weer lekker vissen vreten met die trieste clan van je. Oh wacht, die wilt niet meer terug hé? Wat jammer..." ze draaide haar kop van Howl weg en staarde over de stuk vallei, een nieuwe vieze geur drong haar neus in en in de verte zag ze een rogue lopen. voor ze wat kon zegen hoorde ze de zwarte poes weer iets zegen "Vermoord die zwerver." ze liet haar blik weer op de van Howl gericht en keek daarna weer naar de rogue, ze knikte en begon de richting van de kat te lopen. ze drukte haar buik bijna tegen de grond en sloop door de hogen gras, die er nu nog was. de wind blies de goede kant op dus kon de kat haar niet ruiken, ze wipte met haar achterpoten toen ze dichtbij genoeg was om een aanval in te zetten. maar voor ze sprong zuchtte ze nog diep, haar ogen strak op de kater gericht sprong ze uit de schuilplaats en belande op de rug van de zwerver. de pijnkreet galmde door de vallei heen en haar neusgaten werden gevuld met angstgeur toen ze haar tanden in zijn nek boorde. en haar nagels diep in zijn schouders had geplant, "Kijk de volgende keer beter uit je doppen" snauwde ze in zijn oor, "Oh wait, there is no next time" en hapte in zijn oor waar ze echter meteen een harde ruk aan gaf zodat ze voelde hij zijn oor werd afgescheurd, de kater probeerde zich te verzetten maar al snel had ze een belangrijke ader geraakt met haar nagels en liep het bloed van zijn lijf af. een grijns was op haar snuit gekruld, en beet snel nog een keer in zijn nek zodat ze de boten van de zwerver hoorde kraken. en het stopte met verzetten, na een paar stuiptrekkingen stapte ze van het levenloze lichaam af. en keek hoe het half verscheurde kat op de grond lag.


{Brokenfeeling}
Why is it so dark inside? || training topic 2.  2rh45zb

~Theme & ...::


~Other::


~Broken Art::

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Why is it so dark inside? || training topic 2.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: