The storm in his eyes|+Jinx



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 The storm in his eyes|+Jinx

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Tornado
Member
The storm in his eyes|+Jinx Tumblr_inline_ogekyjkriN1smr9mv_500
Empress H
894
Actief
That death awaits,
there’s no debate
so charge and attack
going to hell and back

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tornado
BerichtOnderwerp: The storm in his eyes|+Jinx   The storm in his eyes|+Jinx Icon_minitimeza 3 okt 2015 - 17:11

Het was een treurige ochtend. De lucht was grauw en het miezerde een beetje. Toch kon de kater zich niet tegenhouden blij te doen. Want het ging toch gewoon elke dag regenen tot de zomer weer aangebroken is. Zijn pels glad van het vocht trippelde hij het kamp in met een versgevangen waterrat tussen zijn kaken. Zijn staart zwiepte blij heen en weer bij het ruiken van een geur? Hoera, gezelschap. Not.

- Only Jinx


The storm in his eyes|+Jinx 2hqc5lxThe storm in his eyes|+Jinx 2gxnp75The storm in his eyes|+Jinx 10pvxmwThe storm in his eyes|+Jinx 23h0tfkThe storm in his eyes|+Jinx 34nodx3The storm in his eyes|+Jinx 10pvxmwThe storm in his eyes|+Jinx 10pvxmw
The moral objections to something so profane
The storm in his eyes|+Jinx Hlak8gu
But the deepest of convictions are the darkest positions
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
The storm in his eyes|+Jinx Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: The storm in his eyes|+Jinx   The storm in his eyes|+Jinx Icon_minitimedi 6 okt 2015 - 21:12

Het regende, wat er voor zorgde dat zijn zwarte vacht slap naar beneden hing en hij er nu wel heel zielig uitzag. Het was ook simpelweg niet eerlijk; met een lange vacht was het een hel als het warm was, maar als het regende was het alsnog vreselijk. Mopperend liep de kater door en liep langs de kater heen, toen pas zag hij diens blauwe ogen, die maar al te bekend voorkwamen. "Hurricane?"Sprak hij vol ongeloof, pas toen viel het hem op dat de vacht van de kater donker was door het vocht, en niet daadwerkelijk zwart was. Bovendien, Hurricane was dood. Geërgerd gromde de kater en wendde zijn blik af. "Laat maar, ik zag je voor iemand anders aan,"


The storm in his eyes|+Jinx Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
Tornado
Member
The storm in his eyes|+Jinx Tumblr_inline_ogekyjkriN1smr9mv_500
Empress H
894
Actief
That death awaits,
there’s no debate
so charge and attack
going to hell and back

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tornado
BerichtOnderwerp: Re: The storm in his eyes|+Jinx   The storm in his eyes|+Jinx Icon_minitimedi 6 okt 2015 - 21:18

Hij draaide zich richting de bron van het geluid dat achter zich afspeelde. Zijn blik gleed naar een zwarte kater achter hem met groengele ogen. "Hurricane?" begon de kater tegenover hem met ongeloof te spreken. Ehm... wat? Ook hallo denk ik? "Laat maar, ik zag je voor iemand anders aan," Zonder veel te zeggen kon Tornado alleen maar langzaam knikken. 'Als je mijn vader zoekt, moet je ergens in de rivier zoeken. Misschien vindt je zijn lichaam daar ergens.' gooide hij eruit. Zich nog niet bijkomend wat er met zijn vader gebeurt was. Echter begreep de Elitemember niet waarom hij voor Hurricane zocht. Catnipdealers ofzo?

- xD Catnipdealers


The storm in his eyes|+Jinx 2hqc5lxThe storm in his eyes|+Jinx 2gxnp75The storm in his eyes|+Jinx 10pvxmwThe storm in his eyes|+Jinx 23h0tfkThe storm in his eyes|+Jinx 34nodx3The storm in his eyes|+Jinx 10pvxmwThe storm in his eyes|+Jinx 10pvxmw
The moral objections to something so profane
The storm in his eyes|+Jinx Hlak8gu
But the deepest of convictions are the darkest positions
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
The storm in his eyes|+Jinx Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: The storm in his eyes|+Jinx   The storm in his eyes|+Jinx Icon_minitimezo 18 okt 2015 - 21:12

Hij sloeg één keer met zijn staart en wilde al weer door lopen, toen de kater de volgende woorden uitsprak; 'Als je mijn vader zoekt, moet je ergens in de rivier zoeken. Misschien vindt je zijn lichaam daar ergens.' Met een ruk keek hij op, waarna hij de kater strak aankeek met vernauwde ogen. Het zou ook wel kunnen kloppen, die ogen waren onmisbaar. Maar waarom had Hurricane hem nooit verteld over nog een andere verloren zoon?
Ach wat maakte het ook uit, familie zou niets moeten betekenen voor hem. Het was een stom concept, alsof bloed iemand sneller met elkaar zou kunnen verbinden. Dom
"Ja, zover was ik ook gekomen."Bromde hij, waarna hij zijn kont op de grond liet zakken. "Hij heeft me nooit iets verteld over een andere zoon"Hij vernauwde zijn ogen, zich afvragend of hij de kater moest vertellen dat ze familie waren.


The storm in his eyes|+Jinx Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
Tornado
Member
The storm in his eyes|+Jinx Tumblr_inline_ogekyjkriN1smr9mv_500
Empress H
894
Actief
That death awaits,
there’s no debate
so charge and attack
going to hell and back

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tornado
BerichtOnderwerp: Re: The storm in his eyes|+Jinx   The storm in his eyes|+Jinx Icon_minitimezo 18 okt 2015 - 21:39

"Ja, zover was ik ook gekomen." Tornado grinnikte kort bij zijn opmerking en ging ook zitten. "Hij heeft me nooit iets verteld over een andere zoon" Tornado spitste zijn oren en keek met zijn ijsblauwe ogen in de zijne. 'Ben je ook mijn halfbroer? Het zou mij niets verbazen als je het wel was. Je weet niet hoe vaak hij een poes ontmoet had.' Het klonk nogal kil. Want dat vond hij niet goed van zijn vader. Daar kwamen Sniper en Nightshroud vandaan. En voor zijn dood bekende Hurricane dat hij ze moest beschermen. Al wist Tornado wel beter. Die twee mormels hadden zijn leven verpest.


The storm in his eyes|+Jinx 2hqc5lxThe storm in his eyes|+Jinx 2gxnp75The storm in his eyes|+Jinx 10pvxmwThe storm in his eyes|+Jinx 23h0tfkThe storm in his eyes|+Jinx 34nodx3The storm in his eyes|+Jinx 10pvxmwThe storm in his eyes|+Jinx 10pvxmw
The moral objections to something so profane
The storm in his eyes|+Jinx Hlak8gu
But the deepest of convictions are the darkest positions
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
The storm in his eyes|+Jinx Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: The storm in his eyes|+Jinx   The storm in his eyes|+Jinx Icon_minitimedi 27 okt 2015 - 20:56

'Ben je ook mijn halfbroer? Het zou mij niets verbazen als je het wel was. Je weet niet hoe vaak hij een poes ontmoet had.' Jinx tikte even wat pissig met zijn staart op de grond. Waarom hij een beledigende opmerking over Hurricane zo slecht opnam, wist hij niet. Normaal had het hem niets kunnen schelen, maar nu hij dood was leek het dichter bij te komen. Wat een onzin, eigenlijk. "Half broer niet, meer... Half oom, of iets dergelijks. Ik was Hurricane's halfbroer."Sprak hij koeltjes.


The storm in his eyes|+Jinx Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
Tornado
Member
The storm in his eyes|+Jinx Tumblr_inline_ogekyjkriN1smr9mv_500
Empress H
894
Actief
That death awaits,
there’s no debate
so charge and attack
going to hell and back

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tornado
BerichtOnderwerp: Re: The storm in his eyes|+Jinx   The storm in his eyes|+Jinx Icon_minitimezo 15 nov 2015 - 19:13

Het leek de zwarte kater niets te bevallen van die opmerking. Ach ja, je wist maar nooit hoe close ze waren. Dus veel deed het Tornado niet. "Half broer niet, meer... Half oom, of iets dergelijks. Ik was Hurricane's halfbroer." De bruine tabby knikte langzaam met een begrijpende blik. "That explains a lot." mauwde hij maar. Tenminste wat 'familie' in zijn area. "Dus..." begon hij weer. "Hoe is het tussen Zira en jij?" Normaal kon het de jonge kater niets schelen van hoe de relaties van anderen gaan. En het zou hem ook niets verbazen als die tegenover hem hem zou afbijten. Maar tja, hij had ook eenmaal niets te zeggen of te doen. "Ach, wat onbeleefd van me", zei hij plotseling. "Ik ben Tornado, aangenaam."


The storm in his eyes|+Jinx 2hqc5lxThe storm in his eyes|+Jinx 2gxnp75The storm in his eyes|+Jinx 10pvxmwThe storm in his eyes|+Jinx 23h0tfkThe storm in his eyes|+Jinx 34nodx3The storm in his eyes|+Jinx 10pvxmwThe storm in his eyes|+Jinx 10pvxmw
The moral objections to something so profane
The storm in his eyes|+Jinx Hlak8gu
But the deepest of convictions are the darkest positions
Terug naar boven Ga naar beneden
 
The storm in his eyes|+Jinx
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: