I am NOT A KITTYPET



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I am NOT A KITTYPET

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Hate
Member
I am NOT A KITTYPET DPKsfdL
Cat
705
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ha! 18 months, you derpface!
Gender:
Rank:
Hate
BerichtOnderwerp: I am NOT A KITTYPET   I am NOT A KITTYPET Icon_minitimezo 4 okt 2015 - 21:42


Waarom zeiden katten steeds dat hij een Kittypet was? Lag het aan de acties die hij deed, of aan de bijzondere namen die hij verzon? Hij bedoelde maar, alsof BloodClanners niet Johannes of Diederik konden heten. En dan was het nog dat het niet goed ging met Lightleaf, de liefde van zijn leven. Hij wilde haar zo graag zien, maar ze moesten echt voorzichtiger zijn. Claw, Zira en Hellhound wisten er al van, dat aantal moest niet groter worden.
Lusteloos liep de zwarte kater rond. Hij wist niet wat hij moest doen; slapen of naar buiten gaan en maar kijken wat hij tegen kwam. Zijn maag knorde, maar hij had geen zin om te gaan jagen. Dus besloot hij ergens in een hoekje te gaan liggen en proberen een dutje te doen.

{+Eerste post voor Jinx}





I am NOT A KITTYPET EYLpPY9

Yo menspersonen en anderen! Ik ben een langzame en zeer onhandige octopus en dit heeft effect op de snelheid waarmee ik post :/

My OTP <'33:
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
I am NOT A KITTYPET Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: I am NOT A KITTYPET   I am NOT A KITTYPET Icon_minitimedi 6 okt 2015 - 21:39

Zijn ogen gleden af naar een zwarte kater aan de andere kant van het kamp, die onrustig heen en weer aan het ijsberen was. Fronsend keek hij toe terwijl de kater steeds maar weer bleef bewegen, totdat hij dan eindelijk in een rustig hoekje ging liggen. Jinx wilde het laten, had eigenlijk niet zo'n zin om sociaal te gaan doen. Aan de andere kant was hij echter nogal verveeld en had hij weinig beters te doen. Bovendien zou wast sociaal gedoe zijn hoofd van andere dingen afhouden. Daarom stond hij ook op en trippelde op de kater af, waarna hij rustig naast hem ging zitten. "Jij ziet er behoorlijk depressief uit."Merkte hij droogjes op, misschien niet de beste manier om een gesprek te starten, maar je moest toch ergens beginnen?


I am NOT A KITTYPET Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
Hate
Member
I am NOT A KITTYPET DPKsfdL
Cat
705
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ha! 18 months, you derpface!
Gender:
Rank:
Hate
BerichtOnderwerp: Re: I am NOT A KITTYPET   I am NOT A KITTYPET Icon_minitimewo 28 okt 2015 - 10:41


Een zwarte kater ging naast hem zitten. Hate reageerde niet. Een gesprek was nou niet bepaald bevorderlijk voor zijn dutje. 'Jij ziet er behoorlijk depressief uit,' merkte de ander op. Hate rolde met zijn ogen. 'Dat ik moe ben, betekent niet meteen dat ik één of andere depressieve Kittypet ben,' beet hij hem toe. Tss, die kat wist niets. Waar bemoeide hij zich mee? Het was toch zeker niet zijn zaak of hij zich slecht voelde of niet? Hij wilde weer gaan liggen, toen een klein idee zich in zijn brein nestelde. Het was zo klein als een muizenkeutel, maar dit was maar het begin. Alle ideeën begonnen immers klein. Hij moest het nog verder uitwerken, maar misschien kon deze kater, die zo graag een gesprek wilde, hem helpen. Dit idee vrolijkte hem een beetje op.
Na een stilte waarin Hate zijn vraag goed probeerde te formuleren, sprak hij. 'Zeg Jinx, vindt je dat Claw een goede leider is? Ik bedoel eigenlijk, denk je dat hij de beste leider is?' Afhankelijk van het antwoord, zou hij verder vragen en kijken of hij de Warrior aan zijn zijde kon krijgen. Hij wilde een revolutie. Weg met Claw en Zira! Weg met de katten die het leven van hem, zijn liefde en hun kittens had verpest.

{Het spijt me zo erg dat ik nu pas reageer DD:}





I am NOT A KITTYPET EYLpPY9

Yo menspersonen en anderen! Ik ben een langzame en zeer onhandige octopus en dit heeft effect op de snelheid waarmee ik post :/

My OTP <'33:
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
I am NOT A KITTYPET Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: I am NOT A KITTYPET   I am NOT A KITTYPET Icon_minitimeza 31 okt 2015 - 13:56

'Dat ik moe ben, betekent niet meteen dat ik één of andere depressieve Kittypet ben,' Sprak de kater nadat hij met zijn ogen rolde. Jinx keek hem droogjes aan. "Jij bent snel op je teentjes getrapt, meneertje. Heb ik je ooit een kittypet genoemd?" Jinx grinnikte zachtjes. Sommige katten hier ook. Hij probeerde eens een enkele keer vriendelijk te zijn, kreeg hij dit. Ach wat boeide het ook, het viel te verwachten in een dergelijke clan, niet?
Jinx wilde alweer weglopen, toen de kater hem iets vroeg. 'Zeg Jinx, vindt je dat Claw een goede leider is? Ik bedoel eigenlijk, denk je dat hij de beste leider is?' Jinx keek de kater nu met meer interesse aan. Iemand die het ook niet zo had op Claw? Of een van Claw zijn vieze vriendjes die achter plannen wilde komen? Ah wel, zelfs al was deze kat dat laatste, Claw mocht van hem best weten wat voor eikel hij was. "Beste leider? Zeker niet. Het is een zak." Sprak hij droogjes. "Maar, hij weet dit zooitje wel redelijk te regelen, dus hij kan er mee door." Het was waar, hij kon zich inbeelden dat het lastig was de Bloodclan te leiden. "Hoezo?"


I am NOT A KITTYPET Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
Hate
Member
I am NOT A KITTYPET DPKsfdL
Cat
705
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ha! 18 months, you derpface!
Gender:
Rank:
Hate
BerichtOnderwerp: Re: I am NOT A KITTYPET   I am NOT A KITTYPET Icon_minitimezo 1 nov 2015 - 17:41


'Beste leider? Zeker niet. Het is een zak,' zei Jinx wat droogjes. Maar, hij weet dit zooitje wel redelijk te regelen, dus hij kan ermee door. Hoezo? Hate knikte langzaam. Okay, hoe ging hij dit verder aanpakken? Deze kat had potentie, maar dan moest hij wel de juiste dingen op het juiste moment zeggen. 'Oh gewoon, ik vroeg mezelf af of je hem de beste vond. Of dat je misschien iemand anders het beter zou zien doen,' antwoordde hij. 'Niet dat het iemand anders zou moeten worden!' voegde hij er nog snel aan toe. Hoewel dat precies was waar hij op doelde, maar de dingen moesten niet te snel gaan.






I am NOT A KITTYPET EYLpPY9

Yo menspersonen en anderen! Ik ben een langzame en zeer onhandige octopus en dit heeft effect op de snelheid waarmee ik post :/

My OTP <'33:
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
I am NOT A KITTYPET Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: I am NOT A KITTYPET   I am NOT A KITTYPET Icon_minitimedi 10 nov 2015 - 22:25

Jinx hield de kater sterk in de gaten, zocht zijn zwarte gezicht af op enig blijk van emotie. Het was niet heel moeilijk om te raden wat zijn intenties waren, get liet zijnd zich afvragen wat Claw had gedaan waardoor deze kater hier zo'n hekel aan hem had. "Oh gewoon, ik vroeg mezelf af of je hem de beste vond. Of dat je misschien anders het beter zou zien doen." Was het antwoord van de zwarte kater. "Niet dat het iemand anders zou moeten worden!" Jinx stootte een sceptische lach uit, terwijl hij geamuseerd naar de kater keek. "Maar natuurlijk niet," sprak hij met een stem die droop van sarcasme. "Wie zou jij het dan beter zien doen, hm?" Hij keek de jongere kat strak aan "Jezelf?" Voegde hij er ietwat spottend aan toe.


I am NOT A KITTYPET Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
Hate
Member
I am NOT A KITTYPET DPKsfdL
Cat
705
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ha! 18 months, you derpface!
Gender:
Rank:
Hate
BerichtOnderwerp: Re: I am NOT A KITTYPET   I am NOT A KITTYPET Icon_minitimevr 13 nov 2015 - 18:11


De kat lachte sceptisch, maar Hate negeerde het. Nee, hij moest professioneel blijven. 'Maar natuurlijk niet,' zei Jinx op een bijzonder sarcastische toon. 'Wie zou jij het dan beter zien doen, hm? Jezelf?' Het klonk spottend en Hate had eigenlijk geen zin meer in dit gesprek. Dit ging hem niet meer worden met deze kat. 'Haha, nee. Nee, ik zou zeker niet de beste zijn als leider,' antwoordde hij, zijn stem uit alle macht niet boos en geïrriteerd te laten klinken. 'Het was gewoon een vraag, daar hoef je niet meteen iets achter te zoeken.' Hij probeerde te lachen, maar er kwam niet meer dan een vaaglijke grimas uit. 'Laat maar, ik merk al dat ik hier niet fatsoenlijk met katten kan praten. [b]'Want waarom was je ook alweer naar me toe gekomen?'







I am NOT A KITTYPET EYLpPY9

Yo menspersonen en anderen! Ik ben een langzame en zeer onhandige octopus en dit heeft effect op de snelheid waarmee ik post :/

My OTP <'33:
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
I am NOT A KITTYPET Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: I am NOT A KITTYPET   I am NOT A KITTYPET Icon_minitimezo 15 nov 2015 - 19:10

Het was duidelijk dat Hate zijn opmerking niet leuk vond. De jongere kat deed zijn best zijn woede te verbergen, maar Jinx kon zien dat hij geïrriteerd raakte. Dat vond hij eigenlijk wel grappig. 'Haha, nee. Nee, ik zou zeker niet de beste zijn als leider,' Ah, gelukkig, de kater wist het zelf ook. 'Het was gewoon een vraag, daar hoef je niet meteen iets achter te zoeken.' Het katertje probeerde te lachen, maar dat mislukte nogal. Jinx probeerde een grinnik te onderdrukken. "Oh nee?" Vroeg hij geamuseerd, waarna hij de kater strak aan keek met zijn groen-gele ogen.'Laat maar, ik merk al dat ik hier niet fatsoenlijk met katten kan praten. Want waarom was je ook alweer naar me toe gekomen?' Jinx sloeg zijn staart over zijn poten. "Je zag er nogal ongelukkig uit, en ik dacht dat mijn aanwezigheid je wel op zou vrolijken." Zijn stem klonk serieus, maar dat was hij niet. Stiekem was hij gewoon onwijs verveeld geweest, en kwam hij enkel om zich een beetje te amuseren met deze kat.


I am NOT A KITTYPET Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
Hate
Member
I am NOT A KITTYPET DPKsfdL
Cat
705
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ha! 18 months, you derpface!
Gender:
Rank:
Hate
BerichtOnderwerp: Re: I am NOT A KITTYPET   I am NOT A KITTYPET Icon_minitimezo 22 nov 2015 - 20:10


'Je zag er nogal ongelukkig uit, en ik dacht dat mijn aanwezigheid je wel op zou vrolijken,' zei de oudere Warrior. De jongere knikte langzaam. 'Oh, dacht je dat? Het is niet de eerste keer dat je zulke dingen fout hebt, eh,' bitste hij. Hij had er echt genoeg van. Van alles. De onduidelijkheid -vooral van Lightleaf en Claw-, de haat, de irritante katten. Waarom stopte het niet. Waarom stopte het nooit. Hij wilde niet meer. 'Maar ik wilde slapen. Doei,' maakte Hate een einde aan het gesprek, waarna hij zich van de kat af draaide en zijn ogen sloot. Misschien kon hij zo eindelijk rust vinden.





I am NOT A KITTYPET EYLpPY9

Yo menspersonen en anderen! Ik ben een langzame en zeer onhandige octopus en dit heeft effect op de snelheid waarmee ik post :/

My OTP <'33:
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
I am NOT A KITTYPET Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: I am NOT A KITTYPET   I am NOT A KITTYPET Icon_minitimema 23 nov 2015 - 20:39

De zwarte kater knikte langzaam. "Oh, dacht je dat? Het is niet de eerste keer dat je zulke dingen fout hebt, eh,'bitste het katertje. Jinx trok één wenkbrauw vragend op, niet precies wetend waar die woorden nu weer op sloegen. "Oh ja? Zoals?"Vroeg hij half grinnikend, hij vond deze kater wel grappig. Maar goed, dat gevoel leek niet wederzijds te zijn. Het katertje draaide zich van hem af en sloot zijn ogen. 'Maar ik wilde slapen. Doei,' Jinx haalde enkel nuchter zijn schouders. "Prima, slaap lekker dan. Niet dromen over de grote boze Claw, he?' Zei hij nog pestend, waarna hij hem nog een knipoog gunde en van plan was om weg te lopen.


I am NOT A KITTYPET Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I am NOT A KITTYPET
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place :: Playground-
Ga naar: