Give me no fortune {Fortuna}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Give me no fortune {Fortuna}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Moonbeam
StarClan
Give me no fortune {Fortuna} DPKsfdL
Inge
12
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender:
Rank:
Moonbeam
BerichtOnderwerp: Give me no fortune {Fortuna}   Give me no fortune {Fortuna} Icon_minitimeza 10 okt 2015 - 17:43

Moonbeam liep met twee muizen in haar bek door het thunderclan territorium. Het was alweer een saaie dag vandaag. Ze had wat gejaagd en geslapen en wandelde nu door het prachtige bos. Ze zat wat te dromen en was diep in gedachten daardoor lette ze echter niet op. Ze merkte niet eens dat ze bekeken werd...

Alleen Fortuna


Give me no fortune {Fortuna} 2s76n0k
Terug naar boven Ga naar beneden
Fortuna
Member
Give me no fortune {Fortuna} Tumblr10
717
Afwezig
"Error_"

CAT'S PROFILE
Age: 137 moons †
Gender: She-cat ♀
Rank: Outpost Guard
Fortuna
BerichtOnderwerp: Re: Give me no fortune {Fortuna}   Give me no fortune {Fortuna} Icon_minitimeza 10 okt 2015 - 17:59

Zoals gewoonlijk hadden haar poten de leiding en sjokte ze sloom de kamp uit, een diepe zucht glipte langs haar mondhoeken en maakte een klein dampwolkje. Het was een koude bewolkte ochtend, een rilling ging door haar heen toen een koude en kille wind door haar gitzwarte vacht blies. ze zette haar vacht op zodat ze het minder koud had maar steeds bleef ze rillen en de ademwolkjes verlieten haar bek. Het werd haar beu, ze moest gewoon weer eens wat nieuws doen. ze zag de laatste tijd altijd Clankatten op haar territorium verschijnen, en misschien moest zij maar eens een bezoekje aan hun brengen.

Het zweet brak haar uit en haar flank zwoeg op en neer, haar kaken was een stuk geopend zodat ze beter de geuren kon onderscheiden maar ook dat ze beter kon ademen, de harde grond van de Twolegplace had ze achter haar gelaten en nu sprintte ze door de bos van de Thunderclan gebied, Ze verlaagde haar tempo zodat ze stil stond, hijgend keek ze om haar heen. De zon was nog steeds verscholen achter de donkere wolken en het kon elk moment uitbarsten, ze stapte richting een schaduw van een grote boom. haar neus werd overspoeld met vers prooi lucht en de geur van Thunderclan was sterk haar oog viel op een poes verderop die twee muizen tussen haar kaken klemde, zonder na te denken liep ze op haar af. haar nagels boorde in de grond en haar hondentanden rinkelde bij elke stap, en valse glimlach verscheen op haar lippen. ze dook ineen en sloop steeds dichterbij, die domme poes had niet eens door dat ze er was, en voor ze haar nog kon ruiken sprong ze op haar af en haalde hard uit naar haar poten zodat de kans groot was dat ze omviel, en probeerde haar op de grond te drukken. "Hallo daar, poesje"



Give me no fortune {Fortuna} F7679810Give me no fortune {Fortuna} 6r6hafGive me no fortune {Fortuna} Rm66qa Give me no fortune {Fortuna} K00uqGive me no fortune {Fortuna} 17coyhGive me no fortune {Fortuna} Rm66qaGive me no fortune {Fortuna} Vno93lGive me no fortune {Fortuna} 2i0b29yGive me no fortune {Fortuna} 2i0b29yGive me no fortune {Fortuna} Vmwrhy
Give me no fortune {Fortuna} B083b810
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonbeam
StarClan
Give me no fortune {Fortuna} DPKsfdL
Inge
12
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender:
Rank:
Moonbeam
BerichtOnderwerp: Re: Give me no fortune {Fortuna}   Give me no fortune {Fortuna} Icon_minitimeza 10 okt 2015 - 19:16

Inneens sloeg iets naar haar poten. Ze viel hard op de grond en stond geschokt maar woedend op. De muizen in haar bek vielen op de grond. Ze keek recht in de ogen van een zwarte bloodclankattin. 'Hallo daar, poesje.' Zei ze duivels terwijl ze haar op de grond drukte. Dit had Moonbeam niet zien aankomen. Dan had ik niet moeten lopen dromen. Verweet ze zichzelf. De bloodclanner was duidelijk sterker. Nu is het te laat. Dacht ze in paniek. Maar ze kwam weer bij van de schok en schopte de bedreiger hard in haar zwarte buik.


Give me no fortune {Fortuna} 2s76n0k
Terug naar boven Ga naar beneden
Fortuna
Member
Give me no fortune {Fortuna} Tumblr10
717
Afwezig
"Error_"

CAT'S PROFILE
Age: 137 moons †
Gender: She-cat ♀
Rank: Outpost Guard
Fortuna
BerichtOnderwerp: Re: Give me no fortune {Fortuna}   Give me no fortune {Fortuna} Icon_minitimeza 10 okt 2015 - 19:35

Haar nagels boorde ze diep in de schouders van de poes, toen ze haar hard tegen de grond gedrukt hield. ze wou net naar haar keel happen toen ze een harde klap in haar buik voelde, een harde 'puff' verliet haar mond. maar dat hield haar niet tegen, ze werd alleen maar bozer. "Dat was niet slim" snauwde ze in haar oor, waar ze vervolgens hard in beet en een goeie ruk aangaf waardoor haar oor langzaam er af scheurde. ze spuugde ze stuk oor uit en likte de bloed van haar lippen af, daarna zette ze krachtig haar tanden in de nek van de poes. en trapte met haar achterpoten zodat haar open buik goed te bewerken, "Nog een laatste woord?" lachte ze, en drukte haar kaken dieper in de nek van de Thunderclan poes.


Give me no fortune {Fortuna} F7679810Give me no fortune {Fortuna} 6r6hafGive me no fortune {Fortuna} Rm66qa Give me no fortune {Fortuna} K00uqGive me no fortune {Fortuna} 17coyhGive me no fortune {Fortuna} Rm66qaGive me no fortune {Fortuna} Vno93lGive me no fortune {Fortuna} 2i0b29yGive me no fortune {Fortuna} 2i0b29yGive me no fortune {Fortuna} Vmwrhy
Give me no fortune {Fortuna} B083b810
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonbeam
StarClan
Give me no fortune {Fortuna} DPKsfdL
Inge
12
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender:
Rank:
Moonbeam
BerichtOnderwerp: Re: Give me no fortune {Fortuna}   Give me no fortune {Fortuna} Icon_minitimeza 10 okt 2015 - 20:10

'Dat was niet slim.' Snauwde de kattin in Moonbeam's oor waar ze hard in beet en langzaam afscheurde. Moonbeam krijste het uit. De vogels vlogen van schik uit de bomen. De bloodclanner spuugde het afgescheurde oor uit en likte het bloed van haar lippen. Toen voelde Moonbeam tanden in haar nek en trappen in haar buik. Ze probeerde te gillen maar ze kreeg geen lucht meer. Een zwarte vlek kwam voor haar ogen en de pijn verdween. Ze hoorde nog net vaag 'Nog een laatste woord?' maar was al te ver weg om te antwoorden. Toen ze haar ogen weer opendeed was ze al in starclan. Lieve gezichten lachten haar warm toe. 'Alles beter dan die pijn.' Mompelde ze.


Give me no fortune {Fortuna} 2s76n0k
Terug naar boven Ga naar beneden
Fortuna
Member
Give me no fortune {Fortuna} Tumblr10
717
Afwezig
"Error_"

CAT'S PROFILE
Age: 137 moons †
Gender: She-cat ♀
Rank: Outpost Guard
Fortuna
BerichtOnderwerp: Re: Give me no fortune {Fortuna}   Give me no fortune {Fortuna} Icon_minitimeza 10 okt 2015 - 20:34

Ze hoorde de boten van de poes kraken, en met een vals glimlach beet ze nog even goed door. ze stopte pas met bijten tot zo niet meer het gegorgel van de warrior hoorde, en stapte van haar levenloze lichaam af na een paar stuittrekkingen. ze keek naar de dode lichaam, en gaf er aan harde trap aan om te zien als ze echt dood was. "Nou dat was makkelijk.." mompelde ze, en draaide zich om. ze had liever haar zien lijden maar dit keer was het een snelle dood geweest voor haar slachtoffer, ze legde haar oren weer plat in haar oren. en sjokte richting een paar struikgewassen waar ze vervolgens zoals gewoonlijk in verdween.

-Topic uit Fortuna
Geef je aan dat Moonbeam is vermoord door Fortuna? alvast bedankt <3


Give me no fortune {Fortuna} F7679810Give me no fortune {Fortuna} 6r6hafGive me no fortune {Fortuna} Rm66qa Give me no fortune {Fortuna} K00uqGive me no fortune {Fortuna} 17coyhGive me no fortune {Fortuna} Rm66qaGive me no fortune {Fortuna} Vno93lGive me no fortune {Fortuna} 2i0b29yGive me no fortune {Fortuna} 2i0b29yGive me no fortune {Fortuna} Vmwrhy
Give me no fortune {Fortuna} B083b810
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Give me no fortune {Fortuna}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory-
Ga naar: