Memories



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Memories

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Wolftail
StarClan
Memories DPKsfdL
Chi
1455
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Time has stopped {55 moons}
Gender:
Rank:
Wolftail
BerichtOnderwerp: Memories   Memories Icon_minitimedi 13 okt 2015 - 19:31

De robuuste kater had zich een weg naar de carrionplace gebaand en zodra hij er was gearriveerd hielt hij al zuchtende halt. Zijn enorme staart, waarnaar hij vernoemd was, sloeg een enkele keer in de lucht en met een ijzige blik in zijn ogen keek hij omhoog. Dit was de plek waar hij en Shrewstar, toen nog Shrewleap, elkaar voor het eerst hadden gezien. Nouja, voor 't eerst met elkaar gepraat hadden. De gedachten aan hoe hij bijna voor een monster gelegen had schoot door zijn hoofd heen alsof het nog maar net gisteren gebeurd was. Onbewust kroop er een glimlach op zijn gelaat toen hij zich het kwade en ongeruste gelaat van de poes voor ogen bracht. Simpel was ze toen niet, maar wat kon hij zeggen? Hij hield niet van simpel, maar van speciaal en uniek. En ja, dat was ze zeker.

+ Tallshadow


Memories CSSuX15
there's such a difference between us and a million miles. it's no secret, the both of us are running out of time
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Memories 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Memories   Memories Icon_minitimedi 13 okt 2015 - 19:58

Misschien was het omdat zijn hoofd wanhopig op zoek was naar spul waar hij zich aan vast kon houden, wat niet zomaar weg viel en waar hij vertrouwd mee was. De geur van zijn vader, die kracht en zekerheid betekend had sinds het begin der tijden, was zeker vertrouwd. En onwillekeurig had de tabby die gevolgd, hij kwam er pas achter toen hij de grote kater, een van de enigen die hem in grootte nog overtrof, zag staan. Even zuchtte Tall diep, een zucht met een huivering erin want wat leek de kater veel op de weggevallen beelden van Thrush. Wat wilde hij graag dat zijn broer daar stond, ongedeerd en wel, met een glimlach op zijn gezicht en een stem die zou zeggen 'hey there bro!'. Maar dat zou niet meer gebeuren, en de kater moest ermee leren leven, hoe lastig hem dat ook gemaakt zou worden.


Memories Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Wolftail
StarClan
Memories DPKsfdL
Chi
1455
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Time has stopped {55 moons}
Gender:
Rank:
Wolftail
BerichtOnderwerp: Re: Memories   Memories Icon_minitimedo 15 okt 2015 - 21:32

Een zucht ontsnapte uit zijn mond en net toen hij zich wou omdraaien merkte hij het gestalte van zijn zoon op. Voor een seconde dacht hij Thrushdive te hebben gezien, maar het was Tallshadow. Met een ietwat teleurgestelde blik keek hij weer van hem weg. "Tallshadow, wat moet je?" Vroeg hij, misschien ietwat snauwerig. Het was nooit zijn bedoeling geweest om op zo'n toon tegen de krijger te praten, maar op dit moment was de snauwende toon geprogrammeerd in zijn hersenen en was het onmogelijk om het hele programma opnieuw op te starten en voor een ander thema te kiezen. De dood van Thrushdive had zijn humeur enkel slechter gemaakt. Hij schudde onopvallend zijn brede kop. "Kom niet bij me treuren over de dood van je broer. Deze dingen gebeuren nu eenmaal en zullen zelfs nog vaker gebeuren. Als je dit niet eens aankunt, hoe ga je later dan voor je dierbaren zorgen?" Hij had zijn felle blauwe ogen in die van Tallshadow gepriemd. Misschien was hij wat bot en kortaf, maar ook hij had gehoord hoe Tall zich had gedragen na het dassengevecht. Het maakte niet uit hoe geschokt hij toen wel niet mocht zijn, het was dan aan hem om zich groot en sterk te houden. Voor zijn moeder en voor de rest van zijn siblings. Wolftail hoopte dan ook dat hij deze boodschap duidelijk had gemaakt. Want heel stiekem deed hij zo kil tegen zijn zoon omdat hij hoge verwachtingen van hem had. Hij wou hem enkel verbeteren en had het gevoel dat dat niet ging lukken met liefkozende woorden. Diep, heel diep in zijn hart hield hij enorm veel van de kater. Echter was Wolftail niet de kat die dit snel liet zien.


Memories CSSuX15
there's such a difference between us and a million miles. it's no secret, the both of us are running out of time
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Memories 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Memories   Memories Icon_minitimedo 15 okt 2015 - 23:18

Nope, definitely niet Thrush. Ietwat angstig zette Tall een stapje naar achter toen zijn vader hem bot aansprak. Geen groet, geen 'hoe gaat het', slechts zijn naam en de meest praktische vraag ooit. Maar een antwoord had de kater niet, vandaar dat hij zijn mond opendeed, en meteen weer sloot uit angst dat zijn vader hem erop zou aanspreken. Uiteindelijk keek hij een beetje verloren naar de ander. "Kom niet bij me treuren over de dood van je broer. Deze dingen gebeuren nu eenmaal en zullen zelfs nog vaker gebeuren. Als je dit niet eens aankunt, hoe ga je later dan voor je dierbaren zorgen?" Sprak deze, en de warrior kon enkel knikken. Zachtjes, verloren. Ja paps, zou hij doen paps. Hij zou zijn broer gewoon vergeten en doen alsof er niets gebeurt was paps. Dat was een echte oplossing. Maar het zeggen, met sarcasme, had de kater het lef niet voor. Evenmin als dat hij durfde verder te lopen naar zijn vader toe, om naast hem te kunnen zitten. Dus bleef hij daar staan, bang om om te draaien en bang om verder te gaan.


Memories Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Wolftail
StarClan
Memories DPKsfdL
Chi
1455
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Time has stopped {55 moons}
Gender:
Rank:
Wolftail
BerichtOnderwerp: Re: Memories   Memories Icon_minitimeza 17 okt 2015 - 14:20

Toen zijn zoon niets terug zei bewoog de enorme kater even met zijn oren. Dus, ook nadat hij hem advies had gegeven, had de kater niets terug te zeggen? Was hij van plan om daar de hele tijd te staan, en niets te doen? Zijn cyaanblauwe ogen priemden zich in die van Tallshadow. Een zucht verliet zijn mond waarna hij zijn kop schudde en besloot een paar pootstappen naar voren te nemen. Zijn woorden bleken geen invloed te hebben op hem, dus misschien zouden zijn acties dat wel hebben. Toen hij eenmaal vlak voor Tallshadow stond keek hij hem nog snel een keer aan, om vervolgens zijn kin even op het hoofd van de iets kleinere kater te laten rusten. Zijn ogen sloten zich en nogmaals ontsnapte er een zucht uit zijn mond. "Geloof me, als ik kon dan draaide ik meteen de tijd terug. Dit had gewoon niet mogen gebeuren. Maar het is nu eenmaal gebeurd, en we kunnen er niets aan doen. Het enige wat we wel kunnen doen is verder gaan, sterker worden om zulke dingen in de toekomst te kunnen voorkomen. Thrushdive vind het vast niet leuk dat we nu ons hoofd laten hangen." Praatte hij zacht, zijn ogen nog steeds dicht houdende bij dit kleine gebaar. Ja, soms kon hij wel een goede vader zijn.


Memories CSSuX15
there's such a difference between us and a million miles. it's no secret, the both of us are running out of time
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Memories 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Memories   Memories Icon_minitimeza 17 okt 2015 - 18:06

Hij durfde niet naar de andere kater te kijken toen die plots naar hem toegelopen kwam. Het was alleen teleurstelling wat hij zou zien, ofwel, dat dacht Tall in ieder geval. Zelfs de plotse aanraking deed hem lichtelijk schrikken, maar ditmaal wist de warrior het goed te verbergen aangezien de ander toch ook zijn ogen dichthad, en zijn gezichtsuitdrukking niet kon zien omdat Tall's gezicht nu zo ongeveer verdronk in het fluff van zijn vader. Die trouwens ineens heel wat begripvoller leek. Gelukkig.
Vandaar dat de zoon zijn verdriet weg zuchtte, en uiteindelijk iets achteruit stapte om in de ogen van zijn vader te kijken. "Hoe kunnen we dit voorkomen pap?" Vroeg hij, sterker dan net, maar nog steeds een beetje lost. "Ik word geacht te luisteren, u wordt geacht te luisteren, zijn we zo niet overgeleverd aan de grillen van Starclan en de bevelen van onze superiors?" Niet dat dat hem heel veel uitmaakte, maar het leek niet goed te zijn. Op dit moment hadden ze dan wel goede leiding, de beste zelfs, maar er kwam een tijd en dan zouden die er niet meer zijn. Wat als zo iemand als Whitelion hier aan de macht kwam, en je werd geacht te luisteren?


Memories Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Wolftail
StarClan
Memories DPKsfdL
Chi
1455
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Time has stopped {55 moons}
Gender:
Rank:
Wolftail
BerichtOnderwerp: Re: Memories   Memories Icon_minitimeza 17 okt 2015 - 23:49

Zijn oren hadden zich naar voren gespitst bij de woorden van zijn zoon. Hoe ze zulke dingen konden voorkomen? Wel, eigenlijk konden ze dat niet. Maar dat nam niet weg dat proberen geen kwaad kon. Een zucht verliet zijn bek terwijl hij zijn zoon aankeek. "Ik kan daar geen antwoord op geven, Tall. Misschien wist je het niet, maar mijn verleden is ook niet al te best. De schandalen die ik gemaakt heb zijn erger dan wat jij ooit zult doen." Zuchtte hij, zijn kop schuddende. Inderdaad, Tall trok vroeger vaak op met vijandige clankatten. Maar hij was tenminste nooit getraind geweest door rogue's. Hij had nooit met plezier anderen gepijnigd terwijl Wolftail daarentegen dit allemaal wel had gedaan. Conclusie was dus dat Wolftail alles behalve een voorbeeld was om naar op te kijken. Als zijn zoon antwoorden wou of perfecte filosofie, dan was hij bij het verkeerde adres.


Memories CSSuX15
there's such a difference between us and a million miles. it's no secret, the both of us are running out of time
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Memories 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Memories   Memories Icon_minitimezo 18 okt 2015 - 2:31

Zijn vader leek na te denken over zijn vraag, en in de ogen van Tall was dat al een flinke score. Blijkbaar was zijn vraag interessant genoeg om beantwoord te worden, en dat zei wel iets. "Ik kan daar geen antwoord op geven, Tall." Oke, lichte correctie, misschien toch niet. De kater bleef echter stil, de hoop nog niet opgevende, gelukkig. "Misschien wist je het niet, maar mijn verleden is ook niet al te best. De schandalen die ik gemaakt heb zijn erger dan wat jij ooit zult doen." Nou ja, hij wist dat zijn pa geen lievertje was want werkelijk iedereen was bang voor hem, maar dit klonk serieuzer dan wat Tall ooit had gedacht. Vandaar dat hij even geïnteresseerd en nieuwsgierig naar een antwoord zocht in de ogen van zijn vader, maar uiteindelijk zijn hoofd schudde. "U heeft het achter zich gelaten, bent een gerespecteerd lees: gevreesd warrior geworden en mam houdt van u," Hij glimlachte zoals alleen een zoon dat naar zijn vader kon doen, vol trots en ontzag. "Ik ben blij als ik ook maar half de kat die u bent mag worden," Lichtelijk chliche, maar sommige momenten vroegen daarom. Soms was het belangrijk dingen gezegd te hebben, dingen te doen die je normaal niet deed. Soms was er zo'n gevoel dat als je het nu niet deed, het nooit zou gebeuren. Dat gevoel had de kater nu, en dus zei hij het, want zijn vader verdiende het te horen.


Memories Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Wolftail
StarClan
Memories DPKsfdL
Chi
1455
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Time has stopped {55 moons}
Gender:
Rank:
Wolftail
BerichtOnderwerp: Re: Memories   Memories Icon_minitimezo 1 nov 2015 - 17:13

De grote kater greens slechts bij de woorden van zijn zoon. Misschien klopte dat wel, maar er was een tijd geweest dat hij volledig anders werd bekeken. Nadien keek hij echter op, zijn blauwe blik wat peinzend in die van zijn zoon priemende. "Je moet niet zoals mij worden, Tall." miauwde hij, lichtelijk brommende. "Je moet jezelf blijven en ervoor zorgen dat katten naar jou gaan opkijken." vervolgde hij. De kater had een eigen reputatie die hij hoog moest houden en verder moest opbouwen. Het zou niets uithalen moest hij proberen te worden zoals Wolftail. "Weet je, toen ik nog een apprentice was werd ik een tijd getraind door rogue's." begon hij nadien plots. Het was de eerste keer dat hij dit tegen iemand zei, en dat het juist zijn zoon was waar hij dit tegen bedoelde maakte de situatie alleen maar vreemder. "Ik vond mij mentor niet goed genoeg. Na een tijd was ik zelfs zo vaak weg uit het kamp dat men mij begon te verdenken van verraad. Ik weet nog goed hoe een van de oudsten mij toen bestempelde als Bloodclanner." Hij greens even. Nu kon hij er tenminste om lachen, toen was het echter een ander verhaal geweest. "Ik ben alles behalve een voorbeeld, Tall. Ik heb katten vermoord en dingen gedaan waar ik nu spijt van heb. Dat is niets waar je naar moet opkijken, helemaal niet." zuchtte hij tenslotte, zijn brede kop licht schuddende.


Memories CSSuX15
there's such a difference between us and a million miles. it's no secret, the both of us are running out of time
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Memories 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Memories   Memories Icon_minitimezo 1 nov 2015 - 19:25

De kater vond de eerste woorden van zijn vader maar vreemd, waarom zou hij niet zo worden als degene die hem had opgevoed? Dat was toch juist het idee van ouders, tenminste, zo vond Tall. Maar zijn vader maakte het duidelijk, hij moest zelf een reputatie opbouwen en hooghouden, en misschien was dat wel zo eerlijk. Als hij op zijn vader zou gaan lijken zou het voor eeuwig zo zijn dat hij van de reputatie van zijn vader afleefde, dat mocht niet. Oneervol. Vandaar dat de jonge kater uiteindelijk knikte, oke, hij zou zijn best doen. Hopelijk vond zijn vader dat goed, want de stilte die volgde vertelde Tall niet veel, behalve misschien dat ze beiden genoeg hadden om over na te denken.
"Weet je, toen ik nog een apprentice was werd ik een tijd getraind door rogue's." Oke. Dat was.. onverwacht. De kater keek verbaasd naar de kat naast hem, zo groot en stoer, en plots leek het niet eens zo'n gek idee. Als iemand het vol zou houden bij rogues zou zijn vader het zijn. Misschien ethisch niet het beste wat hij ooit had gedaan, maar hij zat nu hier toch? Dat betekende dat hij op tijd weggelopen was. Dat zei wel iets. "Ik vond mij mentor niet goed genoeg. Na een tijd was ik zelfs zo vaak weg uit het kamp dat men mij begon te verdenken van verraad. Ik weet nog goed hoe een van de oudsten mij toen bestempelde als Bloodclanner." Nu viel de mond van de jonge kat wel even open van verbazing, het verklaarde in ieder geval de angstige blikken van sommigen naar zijn vader. Misschien verklaarde het ook wel de angst van zijn moeder en Innerghost toen hij zelf zo vaak bij de grenzen te vinden was. "Ik ben alles behalve een voorbeeld, Tall. Ik heb katten vermoord en dingen gedaan waar ik nu spijt van heb. Dat is niets waar je naar moet opkijken, helemaal niet." Tall kon niet spreken. Het was nogal een schok. Zijn vader was blijkbaar niet wie Tall dacht dat hij zou zijn. Dat betekende dus dat er nog veel was wat hij van hem kon leren, zowel goede als slechte zaken. Hij zou duidelijk de fout om met rogues te gaan trainen niet maken, en ook na zijn eigen domme fout had hij nooit meer een kat zo erg verwond dat die eraan overleed. Reageren op zijn vader kon hij echter nog steeds niet, hij keek enkel naar de grond, wist Thrush dit? Was die toen nog steeds trots op vader geweest? Kon die nog hetzelfde naar hem kijken? Want Tall wist niet of hij dat nog wel kon. Hij zou een vreemde zien, iemand die hij niet kende, en blijkbaar nooit gekend had.


Memories Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Memories
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Carrionplace-
Ga naar: