And who are you?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 And who are you?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Stormshadow
Member
And who are you? DPKsfdL
Cynthia
51
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 hellish moons
Gender:
Rank:
Stormshadow
BerichtOnderwerp: And who are you?   And who are you? Icon_minitimevr 23 okt 2015 - 14:28

Stormshadow zat op zijn gemak aan de rand van het Bloodclan kamp een merel te eten. Hij had de Elite pas net gejoind en tot nu toe beviel het hem wel. Er waren niet veel regels en je kon doen wat je zelf wilde. Hij had alleen nog geen tijd gehad om een halsband te stelen van een kittypet of hond, maar daar zou hij niet lang meer mee wachten. Vanuit zijn ogenhoek zag hij een zwarte poes zijn kant op komen. Hij bekeek haar even en zijn ogen bleven hangen bij haar halsband, ze had al veel tanden. Vervolgens richtte hij zich weer op zijn merel, die was toch net iets interessanter.

Eerste post voor Fortuna!
Terug naar boven Ga naar beneden
Fortuna
Member
And who are you? Tumblr10
717
Afwezig
"Error_"

CAT'S PROFILE
Age: 137 moons †
Gender: She-cat ♀
Rank: Outpost Guard
Fortuna
BerichtOnderwerp: Re: And who are you?   And who are you? Icon_minitimevr 23 okt 2015 - 15:21

Een jong konijn bungelde uit haar bek, ze was zojuist op de Windclan terratorium geweest en dus had ze even snel een konijntje mee genomen. Die clan katten hadden er wel genoeg, met grote passen trippelde ze de Twolegplace in. De vertrouwende geur van Bloodclan stroomde de haar neus in, en de harde ondergrond was weer te voelen. De wolken waren vandaag weer grijs en de wind was zoals altijd koud. Af en toe verlangde ze naar een dikke vacht, maar ze hadden haar een korte gegunt. Met een snelle tempo trippelde ze veder de bloodclan terratorium in en al snel was ze bij de steegjes die haar naar de kamp leidde. Het was een omweggetje maar ze hield er niet van als ze katten tegen kwamen, soepel en snel zigzagde ze door de stegen heen en bevond zich snel bij de pleknwaar de kamp plaatvond, er waren vandaag niet erg veel katten. Misschien omdat de avond al bijna aanbrak, en de meeste katten al vroeg gingen slapen. Ze schudde haar kop eventjes waardoor de vele hondentanden in haar halsband rinkelde, en zocht daarna haar vertrouwende eet plekje op. Met een 'plof' viel ze zachtkes neer, en legde het sappige konijg voor haar poten. Ze spreidde haar kaken om een hap te nemen, maar ze voelde de twee ogen van de kater op haar branden. Ze hief haar kop omhoog en keek hem met een frons aan, "Kan ik je helpen?" mauwde ze met geen enkele emotie in haar stem, maar in haar houding en ogen kon je zien datbzebredelijk kalm was.

-Telefoon bericht


And who are you? F7679810And who are you? 6r6hafAnd who are you? Rm66qa And who are you? K00uqAnd who are you? 17coyhAnd who are you? Rm66qaAnd who are you? Vno93lAnd who are you? 2i0b29yAnd who are you? 2i0b29yAnd who are you? Vmwrhy
And who are you? B083b810
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormshadow
Member
And who are you? DPKsfdL
Cynthia
51
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 hellish moons
Gender:
Rank:
Stormshadow
BerichtOnderwerp: Re: And who are you?   And who are you? Icon_minitimevr 23 okt 2015 - 15:46

De zwarte poes was een stukje verderop neer geploft en wilde net een hap nemen van haar konijn toen het haar was opgevallen dat Stormshadow naar haar keek. "Kan ik je helpen?" vroeg ze met een emotieloze stem. "Nee, ik keek alleen even naar je halsband." zei hij en vervolgens nam hij nog een hap van zijn merel. Helaas kon hij blijkbaar niet rustig eten want een vlieg had het geweldige, dus niet, idee gekregen om bij zijn oren rond te gaan vliegen. Stormshadow keek met een geïrriteerde blik naar de vlieg, vervolgens volgde hij het beest even met zijn ogen. En toen haalde hij razendsnel uit naar de vlieg. Hebbes. Hij haalde zijn poot van de vlieg af en met een te vrede blik keek hij naar de dode vlieg. "Eigen schuld." bromde hij. Daarna keek hij weer even naar de zwarte poes. "Hoe kom je aan die tanden?" vroeg hij met dezelfde kille stem als altijd, maar eigenlijk was hij nieuwsgierig niet je dat aan hem kon zien.


And who are you? 2dtyse1

And who are you? 29uy8ty
Terug naar boven Ga naar beneden
Fortuna
Member
And who are you? Tumblr10
717
Afwezig
"Error_"

CAT'S PROFILE
Age: 137 moons †
Gender: She-cat ♀
Rank: Outpost Guard
Fortuna
BerichtOnderwerp: Re: And who are you?   And who are you? Icon_minitimevr 23 okt 2015 - 16:07

Nee, ik keek alleen even naar je halsband." ze knikte, en zette haar tanden in het konijn en scheurde een groot stuk vlees uit zijn buik. Ze richtte haar ogen nog op de kater, maar at gewoon rustig door, na een paar grote stukken er af te scheuren was haar snuit onder het bloed. Urg.. Dat was een nadeel van konijn te veel bloed. Ze schoof de restje aan de kant, en begon aan een wasbeurt. Het wal een weer een paar dagen geleden dat ze zich zelf goed had gewassen, haar aandacht ging half naar de later toen hij iets bronde. Hij had zo te zien een vliegje te pakken, maar veel aandacht gaf ze er niet aan. "Hoe kom je aan die tanden?" ze likte nog snel een paar keer haar boest voordat ze haar kop de richting van de member draaide, "Die verdien je" mauwde ze, en ging in een zit houding zitten. "Er zijn bepaalde opdrachten op je te bewijzen, bewijzen voor Claw bewijzen voor de clan" ging ze veder. "Maar volgens mij is de eerste opdracht voor jou al bekend" ze ruchtte haar blik naar zijn nek. en wees met haar staart.


And who are you? F7679810And who are you? 6r6hafAnd who are you? Rm66qa And who are you? K00uqAnd who are you? 17coyhAnd who are you? Rm66qaAnd who are you? Vno93lAnd who are you? 2i0b29yAnd who are you? 2i0b29yAnd who are you? Vmwrhy
And who are you? B083b810
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormshadow
Member
And who are you? DPKsfdL
Cynthia
51
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 hellish moons
Gender:
Rank:
Stormshadow
BerichtOnderwerp: Re: And who are you?   And who are you? Icon_minitimevr 23 okt 2015 - 17:42

"Die verdien je" antwoordde de zwarte poes op Stormshadow's vraag. "Er zijn bepaalde opdrachten om je te bewijzen, bewijzen voor Claw bewijzen voor de clan" vervolgde ze. Stormshadow knikte begrijpend. "Maar volgens mij is de eerste opdracht voor jou al bekend" zei ze terwijl ze met haar staart naar zijn hals wees. "Klopt." zei Stormshadow. Hij nam nog een hap van zijn merel. "Ik heb alleen nog geen goed slachtoffer gevonden." vervolgde hij. Hij had de buurt hier al een paar keer verkent en was opzoek geweest naar een goed slachtoffer, maar het enigste wat hij gevonden had waren zwakke Kittypets en dat was dus geen uitdaging voor hem. Hij nam nog een laatste hap van zijn merel en legde de restjes weg. Vervolgens rekte hij zichzelf even uit en ging rechtop zitten. "Weet jij misschien een waardig slachtoffer?" vroeg hij aan de zwarte poes.


And who are you? 2dtyse1

And who are you? 29uy8ty
Terug naar boven Ga naar beneden
Fortuna
Member
And who are you? Tumblr10
717
Afwezig
"Error_"

CAT'S PROFILE
Age: 137 moons †
Gender: She-cat ♀
Rank: Outpost Guard
Fortuna
BerichtOnderwerp: Re: And who are you?   And who are you? Icon_minitimeza 24 okt 2015 - 22:03

De witte mameber veoeg als ze iets van een waardige slachtoffer wist, en meteen was haar kalme uitstraling veranders en een vieze vals lachje. "Geloof me, ik weet er genoeg" grinnikte ze, rustig begon ze haar borst te likken voor ze veder ging met haar verhaal. "Bij de twolegplace ken ik nog wel een hond die een halsband draagt die je wel zal staan" mauwde ze tussen een paar likken, "Als je wil breng ik je er heen," ze richtte haar aandacht weer op de kater, en tikte zachtjes met haar staart.

-Flt :/


And who are you? F7679810And who are you? 6r6hafAnd who are you? Rm66qa And who are you? K00uqAnd who are you? 17coyhAnd who are you? Rm66qaAnd who are you? Vno93lAnd who are you? 2i0b29yAnd who are you? 2i0b29yAnd who are you? Vmwrhy
And who are you? B083b810
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormshadow
Member
And who are you? DPKsfdL
Cynthia
51
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 hellish moons
Gender:
Rank:
Stormshadow
BerichtOnderwerp: Re: And who are you?   And who are you? Icon_minitimezo 25 okt 2015 - 11:27

"Geloof me, ik weet er genoeg" antwoordde de zwarte poes grinnikend. "Bij de twolegplace ken ik nog wel een hond die een halsband draagt die je wel zal staan" vervolgde de poes. "Als je wil breng ik je er heen," zei de poes na een paar likken over haar vacht. "Hmm, aantrekkelijk." zei Stormshadow. De witte kater dacht even na, het was al laat en de hond was misschien al naar binnen gehaald door zijn tweebenen. "Maar aangezien het al laat is, is het misschien beter om een andere keer te gaan." besloot hij daarom maar te zeggen. "Ik wil namelijk niet voor niks gaan." vervolgde hij doelend op het feit dat de hond dus al binnen kon zijn. "Maar wat is je naam eigenlijk?" vroeg hij aan de zwarte poes.

Omdat Stormshadow in een andere topic al met een hond vecht heb ik het even zo gedaan, hopelijk vind je dat niet erg.


And who are you? 2dtyse1

And who are you? 29uy8ty
Terug naar boven Ga naar beneden
Fortuna
Member
And who are you? Tumblr10
717
Afwezig
"Error_"

CAT'S PROFILE
Age: 137 moons †
Gender: She-cat ♀
Rank: Outpost Guard
Fortuna
BerichtOnderwerp: Re: And who are you?   And who are you? Icon_minitimewo 28 okt 2015 - 9:49

Hmm, aantrekkelijk." geduldig wachtte ze op de witte member, toen hij nadacht. Haar blik gleed naar de lucht, de wolken waren wat weg en gaven nu een donkere lucht van de avaond. De zon begon al onder de hoeizon te kruipen en zomenteen zal de eerste sterren al schijnen. Maar aangezien het al laat is, is het misschien beter om een andere keer te gaan." ze knikte, de twoleg zou vast de hond al naar binnen gebract. Dus de kans was klein, Maar wat is je naam eigenlijk? haar blik schoot weer naar die van de kater, en voor ze antwoord gaf likte ze nog haar poot."Fortuna aangenaam, en die van jou?"

-Flut + Telefoon bericht


And who are you? F7679810And who are you? 6r6hafAnd who are you? Rm66qa And who are you? K00uqAnd who are you? 17coyhAnd who are you? Rm66qaAnd who are you? Vno93lAnd who are you? 2i0b29yAnd who are you? 2i0b29yAnd who are you? Vmwrhy
And who are you? B083b810
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormshadow
Member
And who are you? DPKsfdL
Cynthia
51
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 hellish moons
Gender:
Rank:
Stormshadow
BerichtOnderwerp: Re: And who are you?   And who are you? Icon_minitimewo 28 okt 2015 - 22:15

"Fortuna aangenaam, en die van jou?" antwoordde de zwarte poes. Stormshadow likte zijn poot even en haalde die vervolgens over zijn hoofd. Ook likte hij zijn borst nog even zodat de haren daar ook goed zaten. Daarna stond hij op en liep langs Fortuna. "Stormshadow." zei hij terwijl hij langs haar liep met een grijns op zijn gezicht. Vervolgens liep hij richting de uitgang van het kamp en verdween in het donker van de nacht. Hij sliep niet in het kamp, nee hij had geen zin om aan de rand van het kamp te gaan slapen. Hij had zijn eigen slaapplek, buiten het kamp.

-Stormshadow topic uit.
Ik ben trouwens ook Applenose hier en ik vroeg me af of je nog zou willen reageren op ons gevecht in het TC x BC gevecht.


And who are you? 2dtyse1

And who are you? 29uy8ty
Terug naar boven Ga naar beneden
 
And who are you?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place :: Playground-
Ga naar: