Just try [open] - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Just try [open]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Crowcall
Member
Just try [open] - Pagina 2 Ngzy20
Floriske
2347
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 58 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: Just try [open]   Just try [open] - Pagina 2 Icon_minitimedo 14 jan 2016 - 18:41

"Nee, zoiets als dit maak je niet vaak mee", beaamde Crowpaw. Op zijn vraag of ze terug naar het kamp zouden gaan, knikte Crowpaw nadenken. "Ach ja", zei ze. Het begon inderdaad al wel wat laat te worden. Ze liep even zwijgend naast Puddlepaw. "Ik ben blij dat het niet op een gevecht uitliep. Zo zie je maar weer dan niet alle rogues over één kam te scheren zijn."


And it hurts and I'm lonely
And I should never have tried
And I missed you tonight
So it's time to leave
You see it meant everything to me


Terug naar boven Ga naar beneden
Puddleshine
Member
Just try [open] - Pagina 2 DPKsfdL
Iró
393
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 35 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Puddleshine
BerichtOnderwerp: Re: Just try [open]   Just try [open] - Pagina 2 Icon_minitimevr 15 jan 2016 - 23:05

Hij knikte en vroeg vervolgens of ze terug gingen naar het kamp, waarop hij niet een heel duidelijk antwoord kreeg via spraak maar wel qua lichaam. "Nou, ik weet niet of we het helemaal kunnen vertrouwen. Maar goed, laten we niet van het slechtste uitgaan en dat hopen, ja." Voor hoe hij zich gedroeg was hij wat intelligenter dan een ander zou denken. Rustig begon hij zijn weg te maken naar het kamp, wetend dat Crowpaw hem zou volgen.


Just try [open] - Pagina 2 Lz4NLPF
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
Just try [open] - Pagina 2 Ngzy20
Floriske
2347
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 58 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: Just try [open]   Just try [open] - Pagina 2 Icon_minitimema 18 jan 2016 - 10:11

Crowpaw glimlachte. Zij had weinig twijfels bij de poes. Ze leek bijzonder ongevaarlijk en vooral nieuwsgierig. Een beetje vreemd, misschien. Puddlepaw leek er nog niet helemaal gerust op. Niet heel verwonderlijk, aangezien het heersende idee nog altijd was dat rogues altijd prooi stalen en aanvielen en allemaal evil waren. Ze liep achter Puddlepaw aan aan het kamp. Ze was intussen behoorlijk moe en ze had ook wel honger. Bij de gedachte aan een lekker konijn liep het water haar al in de mond. "Zullen we zo een konijn delen?" vroeg ze aan Puddlepaw. Ze zat vrij vaak alleen bij het sharing tongues, meestal gewoon omdat ze zelf geen gezelschap opzocht, maar ze wilde ook wel een gezellig bij iemand zitten, een beetje praten. Puddlepaw leek eerst vooral druk en vrolijk, maar hij was intussen wat rustiger geworden en zei eigenlijk nog best verstandige dingen.


And it hurts and I'm lonely
And I should never have tried
And I missed you tonight
So it's time to leave
You see it meant everything to me


Terug naar boven Ga naar beneden
Puddleshine
Member
Just try [open] - Pagina 2 DPKsfdL
Iró
393
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 35 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Puddleshine
BerichtOnderwerp: Re: Just try [open]   Just try [open] - Pagina 2 Icon_minitimema 18 jan 2016 - 20:52

De vraag kwam plots maar deed zijn oogjes twinkelen. "Altijd!" Glimlachte hij. Zelf had hij een zielig kikkertje op de stapel gelegd, maar daar zou met zijn nieuwe mentor vast verandering in komen. "Ik bedoel, tuurlijk, maar ik heb altijd wel zin in een hapje... Tsja, oké... Ik was iets te enthousiast." Grinnikte hij.


Just try [open] - Pagina 2 Lz4NLPF
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Just try [open]   Just try [open] - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Just try [open]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory-
Ga naar: