I discovered the truth.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I discovered the truth.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Fortuna
Member
I discovered the truth. Tumblr10
717
Afwezig
"Error_"

CAT'S PROFILE
Age: 137 moons †
Gender: She-cat ♀
Rank: Outpost Guard
Fortuna
BerichtOnderwerp: I discovered the truth.   I discovered the truth. Icon_minitimezo 25 okt 2015 - 18:28

Haar kleurloze ogen waren op de Barn van Claw gericht, ze wou hem spreken maar wachtte tot het avond werd. haar poot lag op een kraai die ze zonet had gevangen, met een klein veldmuisje. een perfecte dag was het dus ook, behalve dat ze die Cyber met een Thunderclanner had gezien. Het maakte haar misselijk, welke idioot gaat er nou met een clan kat? beter gezegd, met een clan kat waar we nog mee gevochten hadden ook. Die applenose had blijkbaar niks geleerd van haar klauwen. haar tanden drukte ze in de kraai en scheurde er een groter stuk van af, gulzig at ze de zwarte vogel op en schoof de restjes opzij, de andere mochten haar botjes wel hebben. snel gaf ze haar gitzwarte vacht een paar likken voor dat ze naar de Barn toe stapte, de zon begon al naar onderen te kruipen en om deze tijd stip had ze besloten om het te vertellen. De kleine veldmuis was tussen haar kaken geklemd en liet het bij de ingang vallen, haar kop stak ze naar binnen. niemand te bekennen, ze snoof de lucht op en al snel prikkelde de geur van haar leider in haar neusvleugels, vers. haar ogen versmalde en tuurde nog eens goed in de donker, de zwarte vacht van Claw was pas te zien toen haar grijze ogen aan de donker gewend was. en meteen boog ze haar kop, "Claw, ik heb goed nieuw maar ook slecht nieuws.."

-Only Claw


I discovered the truth. F7679810I discovered the truth. 6r6hafI discovered the truth. Rm66qa I discovered the truth. K00uqI discovered the truth. 17coyhI discovered the truth. Rm66qaI discovered the truth. Vno93lI discovered the truth. 2i0b29yI discovered the truth. 2i0b29yI discovered the truth. Vmwrhy
I discovered the truth. B083b810
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
I discovered the truth. Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: I discovered the truth.   I discovered the truth. Icon_minitimedo 5 nov 2015 - 9:12

Kleine ademwolkjes verlieten zijn bek. De avond had zijn intrede gedaan, dus ook de schemer en de kou. De ademwolkjes waren daarom onzichtbaar in het duister van zijn barn. Er lag een opengereten haas voor zijn poten die hij half opgegeten had. Zijn groengele ogen fonkelden in het donker en richten zich op de ingang van zijn barn toen hij gestommel hoorde. Hij schoof de haas aan de kant en deed zijn bek open, waardoor de geur van Fortuna zijn zintuigen prikkelde. “Kom binnen.” Zijn stem klonk ijzig kalm zoals ze van hem gewend waren. Hij klopte zachtjes met zijn staart op de grond. Ze vacht had rode vlekken door het bloed en hij leek niet de moeite te nemen om het schoon te maken. “Begin maar met het slechte nieuws dan Fortuna.” Vervolgde hij terwijl hij haar aankeek.



I discovered the truth. Eki8z
I discovered the truth. ZrDY9U2I discovered the truth. 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Fortuna
Member
I discovered the truth. Tumblr10
717
Afwezig
"Error_"

CAT'S PROFILE
Age: 137 moons †
Gender: She-cat ♀
Rank: Outpost Guard
Fortuna
BerichtOnderwerp: Re: I discovered the truth.   I discovered the truth. Icon_minitimedo 5 nov 2015 - 14:24

“Kom binnen.” De ijzige kalme stem van haar leider klonken in haar oren, en met een zelfverzekerde uitstraling stapte ze de Barn in, haat gitzwarte vacht amper te zien net als van Claw in de donkere Barn. “Begin maar met het slechte nieuws dan Fortuna.” Ze knikte en maakte het haar wat gemakkelijker om te gaan zitten, "Okay dan, het slechte nieuws" Mauwde ze, en keek met een half kwade uitdrukking naar haar leider. "Ik heb gisteren Cyber betrapt met een Thunderclanner, ze waren saampjes gezellig aan het rollen bollen in de modderbad als een stel speenvarkens" begon ze, haar oren gleden haar nek in e haar staart zwiepte lichtjes, welke idioot ging er met een thunderclanner om als de Elite nu tegen hun zijn? "En het leek om nog leuk om haar te gaan verdedigen, en me te bedreigen" Mauwde ze op een best kalme toon, "Ik dacht dat de regels hier duidelijk waren, maar die idioot heeft er blijkbaar schijt aan. Hij verdiend het om gestraft te worden"" ging ze veder, ze was er klaar mee. Zij hield zich aan de regels en was loyaal aan de leiderschap van Claw en laat de ook merken, maar de Cyber maakte er een potje van en verraad zijn eigen clan.


I discovered the truth. F7679810I discovered the truth. 6r6hafI discovered the truth. Rm66qa I discovered the truth. K00uqI discovered the truth. 17coyhI discovered the truth. Rm66qaI discovered the truth. Vno93lI discovered the truth. 2i0b29yI discovered the truth. 2i0b29yI discovered the truth. Vmwrhy
I discovered the truth. B083b810
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
I discovered the truth. Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: I discovered the truth.   I discovered the truth. Icon_minitimevr 6 nov 2015 - 8:53

Zo snel Fortuna begon te praten speelde de waarschuwing van Howl weer door zijn kop. De gesprekken met Cyber en langzaam trok er een frons in zijn voorhoofd. Ook Brokenfeeling en Ripa waren over Cyber begonnen, misschien moest hij maar eens gaan praten met die zwart-witte kater. Zijn blik was even afwezig geweest, maar werd weer helder terwijl hij Fortuna aankeek. “Dat is niet zo mooi.” Bromde hij ernstig. “Ik zal een hartig woordje met hem gaan spreken.”  Vervolgde hij ijzig kalm. Het was dat die kater zo’n goede aanwinst was omdat hij sterk en slim was, maar misschien was hij wel iets te gehaaid. Hij moest Cyber maar heel scherp in de gaten gaan houden. “En het goede nieuws?” Zei hij toen terwijl hij stopte met het getik van zijn staart op de grond. Hij was benieuwt wat Fortuna nog meer te melden had.



I discovered the truth. Eki8z
I discovered the truth. ZrDY9U2I discovered the truth. 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Fortuna
Member
I discovered the truth. Tumblr10
717
Afwezig
"Error_"

CAT'S PROFILE
Age: 137 moons †
Gender: She-cat ♀
Rank: Outpost Guard
Fortuna
BerichtOnderwerp: Re: I discovered the truth.   I discovered the truth. Icon_minitimeza 14 nov 2015 - 10:58

Ze knikte op zijn antwoord van haar leider, dat vond ze een uitstekend plan die Cyber kon nu niet meer zijn pluizige staart meer reden. Een vies lachje verscheen op haar snuit en haar oren stonden weer normaal, haar staart tikte niet meer op de grond maar was om haar poten geslagen. "En het goede nieuws?" Vroeg Claw, haar gedachtens gingen weer naar de oude twolegnest waar ze die Windclanner had opgesloten, en haar liet verhongert en natuurlijk goed had verwond om informatie uit die poes te krijgen. "Alright" mauwde ze, en trok even met haar snorharen toen ze een paar pootstappen langs hoorde gaan maar al snel weg was vervaagt. Als er maar niemand hun afluisteren, nu was het een keer haar buurt. "Ik weet dat we ons focussen op de Thunderclan, en zeker met groot succes, toch had ik de neiging om de andere clans niet te verwaarlozen" begon ze, "Een Windclanner was zo vrij geweest om haar zelf te laten ontvoeren, en heb ik dus haar mooi even mee genomen. Ik heb haar toen in oude Twolegnest opgesloten ver weg van het kamp, dus ze zouden hier nooit kunnen vinden" Ze stopte even, en liet haar kleurloze ogen op de leider rusten. "Het was een zekere succes, toen ik haar liet verhongeren en haar verwonden want nu heb ik zo veel informatie over hun dat we bekant met twee katten hun kunnen aanvallen" Niet dat ze de Windclan gingen aanvallen, maar het was even een snelle voorbeeld. "Hun zwakteplekken en nog meer zit hier boven in me kop, dus laten we beginnen dat deze daklozen het zwakst zijn in het Heatherfields en in de Moorlands, natuuurlijk heb ik het even bekeken, en inderdaad ik kon het kamp gewoon zien zonder dat die Clan katten mij konden zien van af die plekken"


I discovered the truth. F7679810I discovered the truth. 6r6hafI discovered the truth. Rm66qa I discovered the truth. K00uqI discovered the truth. 17coyhI discovered the truth. Rm66qaI discovered the truth. Vno93lI discovered the truth. 2i0b29yI discovered the truth. 2i0b29yI discovered the truth. Vmwrhy
I discovered the truth. B083b810
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
I discovered the truth. Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: I discovered the truth.   I discovered the truth. Icon_minitimezo 15 nov 2015 - 1:17

Kalm luisterde hij het verhaal van Fortuna aan. Hij onderbrak haar niet, maar overwoog duidelijk haar woorden. Hij was geen kat die te snel conclusies trok of te snel dingen wegwimpelde. Nee, hij wilde echt wel luisteren als een verhaal het waard was om naar te luisteren. “Klinkt goed.” Vervolgde hij bedachtzaam. “Als we de ThunderClan in poten hebben en het daar rustig genoeg is ga ik een keer met je mee kijken.” Gaf hij aan terwijl zijn blik zich weer op die van haar richtte. Een nihiel knikje volgde, wat voor hem neerkwam op een compliment, een bedankje.



I discovered the truth. Eki8z
I discovered the truth. ZrDY9U2I discovered the truth. 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Fortuna
Member
I discovered the truth. Tumblr10
717
Afwezig
"Error_"

CAT'S PROFILE
Age: 137 moons †
Gender: She-cat ♀
Rank: Outpost Guard
Fortuna
BerichtOnderwerp: Re: I discovered the truth.   I discovered the truth. Icon_minitimezo 15 nov 2015 - 16:31

Wat haar leider hier op regaeerde deed een klein glimlach op haar snuit glijden, misschien was die kater toch geen brombeer. Ze boog haar kop toen Claw haar een knikje gaf wat ze hem weinig zag doen dus vond ze het een hele eer. De zwarte poes stond rustig op, en trippelde naar de uitgang van de barn. "Fijn dat we er over konden praten Claw, je bent toch wel een goeie leider dan ik dacht" mauwde ze, en gaf een zwiep van haar staart.


I discovered the truth. F7679810I discovered the truth. 6r6hafI discovered the truth. Rm66qa I discovered the truth. K00uqI discovered the truth. 17coyhI discovered the truth. Rm66qaI discovered the truth. Vno93lI discovered the truth. 2i0b29yI discovered the truth. 2i0b29yI discovered the truth. Vmwrhy
I discovered the truth. B083b810
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
I discovered the truth. Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: I discovered the truth.   I discovered the truth. Icon_minitimema 16 nov 2015 - 14:15

Hij wist eigenlijk niet zo goed hoe hij op haar opmerking moest reageren, dus reageerde hij maar niet. Hij keek toe hoe ze zijn barn verliet terwijl er langzaam een frons in zijn voorhoofd trok. Gaf hij sommige echt het gevoel dat hij niet goed genoeg was? Ach ja, wat had hij dan verwacht. Dit was de Elite, het ging zijn hele leven al zo. Voor zijn vader was hij ook nooit goed genoeg geweest, dus hij zag die uitspraak van Fortuna maar als een compliment. Hij stond op en sprong in zijn nest om haar woorden te overdenken en wat te slapen, het begon al laat te worden.

[Topic uit]



I discovered the truth. Eki8z
I discovered the truth. ZrDY9U2I discovered the truth. 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I discovered the truth.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place :: Playground-
Ga naar: