❤ Family Time ❤



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 ❤ Family Time ❤

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Shiverthought
StarClan
❤ Family Time ❤ DPKsfdL
TessaLyra
447
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 29 moons
Gender:
Rank:
Shiverthought
BerichtOnderwerp: ❤ Family Time ❤   ❤ Family Time ❤ Icon_minitimezo 25 okt 2015 - 18:42

Family Time
~ Kittens mogen op 3 weken oud en beginnen dus langzaam aan vast voedsel. Maar blijven wel aan de mammamelk.

Haar poten wandelde langzaam naar het midden van het kamp met haar van de prooistapel getrokken roodborst. Ze zette haar nagels er stevig in terwijl ze er een groot stuk af scheurde. ze had echt een hoop gewicht verloren terwijl ze at als een bouwvakker. Alles wat ze binnenkreeg werd bijna meteen omgezet in melk voor de kittens. Ze gaapte en strekte haar poten waarna ze nog een grote hap nam van de roodborst. Ze schudde haar kop dat justice haar even doodleuk vertelde dat ze niet zo veel moest eten want misschien werd ze wel dik. Oh fijn kregen we nu ook dit al ze schudde haar kopje en keek naar de grijze frummel die haar kant kwam op denderen. Meteen schoof ze ze gedachte weg. Niet dat die veel waarheden bevatte. Killerkit kon ook niet lang zonder haar mamma. Ze nam nog een hap voor de kit haar kopje langs haar moeder haalde. Ze slikte haar hap door en gaf haar dochter een lik over haar wang. 'Daag lieveling' zei ze zachtjes terwijl ze naar haar keek. Shiver je bent waardeloos waarom leef je nog Ze beet kort op haar lip en langs haar dochter heen. Waarom moest Justice nou zou vals zijn op momenten dat ze zich juist geprezen voelde. Normaal durfde ze niet eens naar voren te komen op die momenten.
Genodigden: Killerkit, Lightkit, Savagekit, Demonkit, Treekit, Direkit en Rowanflight
Ik zal elke 3 of 4 dagen hier een post maken. Ik heb geen zin om dit topic 4 maanden IRL te laten duren ^^.


❤ Family Time ❤ 29pww28
art:

::

Terug naar boven Ga naar beneden
Treekit.
Member
❤ Family Time ❤ DPKsfdL
5
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 weeks // 1 moon
Gender:
Rank:
Treekit.
BerichtOnderwerp: Re: ❤ Family Time ❤   ❤ Family Time ❤ Icon_minitimezo 25 okt 2015 - 18:58

Het was zo saai. Het leven was zo saai. En hij was er pas drie weken. Als de rest van zijn leven alleen bestond uit slapen, drinken, eten en sociaal zijn, dan wist hij niet hoe hij het moest gaan overleven. De grijze kitten lag op zijn rug een beetje naar de takken boven hem te staren en na te denken wat hij in godsnaam moest doen om de verveling te verhelpen. Treekit had nauwelijks contact met de rest van het nestje, niet dat het hem wat uitmaakte, ze waren toch allemaal hyper of super depressief. Geen van allen leek zich normaal te kunnen gedragen. Dus waren ze zijn tijd ook niet waardig. En zo sociaal aangelegd was hij nu ook weer niet. De kitten had wel wat gespeeld en had zijn hypere momenten, maar daar bleef het bij. Als de andere kit er geen zin in had, had hij er automatisch ook geen zin meer in. Want wat was het punt anders? Het beestje draaide zich weer op zijn buikje en legde zijn kop op zijn voorpootjes. Hij had honger. Best wel grote honger. Waar was mama? Leefde ze nog wel? Moest hij haar gaan zoeken? Misschien kon hij haar wel redden en dan werd hij meteen tot warrior benoemd! Het idee liet hem het positieve in het leven weer in zin. Treekit stond net op toen een van zijn zusjes hem voorbij schoot. Had zij nu sneller het idee gekregen dan hem? Dat mocht niet gebeuren! Een piepende, zeurderige mauw kwam uit zijn bekje terwijl hij Killerkit achterna ging. Al snel kreeg hij zijn moeder in het oog. 'Mama!' Piepte hij terwijl hij moeilijk tot stilstand kwam en bijna face-first in het gras belandde. 'Ik dacht dat ik je moest komen redden! Waar was je? Heb je eten?' Hij trippelde naar haar buik toe en duwde de vacht weg zodat hij bij de tepels kwam. De melk die ze produceerden was eigenlijk helemaal niet zo lekker meer dus al vrij snel hield hij er mee op. Zijn ogen vielen op het vogeltje dat zijn moeder aan het veroberen was. 'Mag ik ook?' Vroeg hij wat voorzichtiger terwijl hij naderbij het dode vogeltje trippelde en de geuren onderzocht. Dit was nieuw, plus rook naar avontuur.
Terug naar boven Ga naar beneden
Killerkit
Member
❤ Family Time ❤ DPKsfdL
chwis bender
317
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Just 2 moons and already awesome af
Gender:
Rank:
Killerkit
BerichtOnderwerp: Re: ❤ Family Time ❤   ❤ Family Time ❤ Icon_minitimezo 25 okt 2015 - 20:46

Vrolijk huppelde Killerkit achter haar mama aan, niet precies wetend wat ze ging doen. Ze bleek eten voor zichzelf te halen. Haar moeder ging liggen en ze haalde haar kopje langs de schouder van haar moeder, welke haar begroette. "Wat is dat?" vroeg ze vrolijk, kijkend naar het rare, harige ding voor haar mama. Het was sowieso géén kat. Ze staarde het beestje aan. "Doe je het pijn?" vroeg ze vervolgens, een beetje twijfelend. Ineens kwam haar broertje erbij. Ze keek een beetje boos op. Redden? Zij redde haar mama al. "Hoi boom," zei ze tegen haar broertje, denkend dat dit dé kwetsende opmerking van het jaar was. Deze vroeg of hij een hapje van haar mama's eten mocht. Killerkit keek strak naar haar broertje, om vervolgens toch naar de omgeving te gaan kijken. Misschien was hij toch wel aardig en dacht hij dat ze stom was en wilde hij haar speelmaatje niet worden! Dat moest ze niet hebben!


Killerwhale » Introduction : Topic search
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiverthought
StarClan
❤ Family Time ❤ DPKsfdL
TessaLyra
447
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 29 moons
Gender:
Rank:
Shiverthought
BerichtOnderwerp: Re: ❤ Family Time ❤   ❤ Family Time ❤ Icon_minitimewo 28 okt 2015 - 12:07


Ze volgde de twee grijze kittens, het mamma's poesje en treekit. Alle zes de kittens waren langzaam hun eigen karakter aan het krijgen maar grotendeels waren ze allemaal vooral brutaal en onderzoekend. open oogjes beginnend te praten. Elke queen zou zich gezegend voelen met zes gezonde kittens maar Shiver voelde zich steeds slechter en slechter. De stem in haar hoofd, Justicethought was vals. Ze werd steeds valser en vraagt ook steeds vaker waarom ze nog leefde. Ze legde haar kopje neer naast de twee kittens. 'Ik was hier tree, je hoeft mamma toch niet te redden. Mamma is een sterke warrior. Maar dit is een roodborstje, mamma haar favoriete prooi. En nee ik doe het geen pijn het is al overleden.' Ze trok voorzichtig een stuk van de roodborst af en gaf eerst Treekit een stukje en trok nog een stuk van de roodborst en gaf die aan Killerkit. 'Proef maar is heel lekker.' Zei ze met een glimlach.


❤ Family Time ❤ 29pww28
art:

::

Terug naar boven Ga naar beneden
Savagekit
Member
❤ Family Time ❤ DPKsfdL
Kipje
59
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Savagekit
BerichtOnderwerp: Re: ❤ Family Time ❤   ❤ Family Time ❤ Icon_minitimeza 31 okt 2015 - 14:33

Met een ruk stond de kater op, waarna hij haastig om zich heen keek. Waar was iedereen?! Killerkit en Treekit waren er al niet meer, en zijn moeder al even min. Verward keek hij om zich heen, hopend dat verstoppertje aan het spelen waren. Maar het enige wat hij zag waren andere poezen van de nursery. Wat flauw! De kater had 5 minuutjes zijn ogen dicht gedaan, en toen was (bijna) iedereen gewoon weggegaan. Mopperend vroeg hij aan een van de queens waar zijn moeder was, die hem naar buiten door verwees. Haastig spurtte hij naar buiten, waar hij al snel zijn familie zag. Met een uitdrukking die op onweer stond rende op ze af, waarbij hij bijna tegen Killer opbotste. "Waarom waren jullie weggegaan! Ik wil ook mee!"Sprak hij beledigd. Of ze daadwerkelijk waren weggegaan, of dat mams gewoon even naar buiten ging en de rest mee huppelde, wist hij niet. Maar hij ging van het eerste uit.
Wat de kitten echter niet wist, was dat het haar op zijn hoofd nog volledig overeind stond. Hij was nog niet van zijn ochtend kapsel af.


I want to hear you S C R E A M
❤ Family Time ❤ B8qrft
Terug naar boven Ga naar beneden
Killerkit
Member
❤ Family Time ❤ DPKsfdL
chwis bender
317
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Just 2 moons and already awesome af
Gender:
Rank:
Killerkit
BerichtOnderwerp: Re: ❤ Family Time ❤   ❤ Family Time ❤ Icon_minitimedo 5 nov 2015 - 17:24

Shiverthought vertelde dat ze het diertje geen pijn deed, dat het al dood was. Met grote ogen keek Killerkit haar moeder aan. "H-heb jij het gedood?!" bracht ze geschrokken uit. Dan was haar moeder de 'Killer'! Toen beet haar moeder een stukje af en zei dat ze mocht proeven. Ze slikte kort. Oké. Voorzichtig beet ze een stukje af, waarna ze er moeizaam op begon te kauwen. Ze keek verbaast naar haar moeder. Wow! Dat was nog best lekker! Ineens kwam Savagekit aangerend. Hij botste bijna tegen haar op, waardoor ze boos naar hem keek. "Kijk uit! Ik eet," gromde ze op een kittenmanier naar hem, al hoorde je toch wel dat ze trots was dat ze volwassenenvoedsel kon eten. Ze staarde nog eens boos naar haar broertje, waarna ze verder ging met eten. "Lekker," mompelde ze zachtjes.


Killerwhale » Introduction : Topic search
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiverthought
StarClan
❤ Family Time ❤ DPKsfdL
TessaLyra
447
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 29 moons
Gender:
Rank:
Shiverthought
BerichtOnderwerp: Re: ❤ Family Time ❤   ❤ Family Time ❤ Icon_minitimezo 8 nov 2015 - 14:36


Shiver keek naar de kater die er bij kwam en gaf hem een kopje en lachte kort. 'Alleen mamma was weggegaan Treekit, Killerkit en jij kwamen mij gewoon achteraan. Savagekit wat heb ik je geleerd als je uit de nursery gaat zorg je dat je toonbaar bent. Heb je dat net gedaan' Vroeg ze lachend terwijl ze naar zijn wilde haartjes op zijn kopje keek. Ze keek weer naar Killerkit die gromde naar haar jongste broertje. Ze keek de kitten aan en hield haar kopje schuin. 'Nee die heb ik niet zelf gedood, wel andere diertjes. En dan bedank je de starclan voor hun leven.' Zei ze zachtjes terwijl ze nog een stukje afscheurde voor Killer en een stukje voor Savage en hem met een schuin kopje aankeek.


❤ Family Time ❤ 29pww28
art:

::

Terug naar boven Ga naar beneden
Savagekit
Member
❤ Family Time ❤ DPKsfdL
Kipje
59
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Savagekit
BerichtOnderwerp: Re: ❤ Family Time ❤   ❤ Family Time ❤ Icon_minitimezo 8 nov 2015 - 21:10

Ma gaf hem een kopje, maar Savage was eigenlijk nog een beetje beledigd. Gelukkig kwam er al snel een uitleg voor deze actie. 'Alleen mamma was weggegaan Treekit, Killerkit en jij kwamen mij gewoon achteraan. Savagekit wat heb ik je geleerd als je uit de nursery gaat zorg je dat je toonbaar bent. Heb je dat net gedaan' Hij probeerde naar boven te kijken, en zag de grote pluk die bijna recht overeind stak. Shit, dat was niet de bedoeling. Haastig haalde hij zijn poot over zijn grijze kop, zodat de haren weer plat gingen liggen. Hopelijk had niemand hem zo gezien.
"Kijk uit! Ik eet," bromde Killer hem toe. Savage stak plagerig zijn tong naar haar uit. Pff. "Kijk uit, ik sta hier!" hij porde haar ietwat speels. 'Nee die heb ik niet zelf gedood, wel andere diertjes. En dan bedank je de starclan voor hun leven.' Hun moeder scheurde een stukje af van het beestje en schoof het naar Killer en hem. Met grote ogen keek hij naar het stukje vlees, waarna hij het even porde. "Hmm"Bracht hij bedenkelijk uit waarna hij het toch besloot te proberen. Toen hij een hapje door had geslikt lichtte zijn gele ogen op. "Dat is lekker!"Bracht hij uit waarna hij de rest naar binnen schrokte. "Oh ja, mam, ik wilde nog wat vragen." Hij slikte het voedsel door. "Hebben wij ook en 'papa'?"Vragend hield hij zijn kopje schuin. In de nursery hoorde hij andere kittens er wel eens over praten.


I want to hear you S C R E A M
❤ Family Time ❤ B8qrft
Terug naar boven Ga naar beneden
Killerkit
Member
❤ Family Time ❤ DPKsfdL
chwis bender
317
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Just 2 moons and already awesome af
Gender:
Rank:
Killerkit
BerichtOnderwerp: Re: ❤ Family Time ❤   ❤ Family Time ❤ Icon_minitimedi 10 nov 2015 - 20:29

Killerkit reageerde niet op het gepraat tussen haar moeder en Savagekit, maar luisterde wel nauwkeurig. Nog wat beledigd keek ze naar Savagekit, al verdween dit toen haar moeder haar een nieuw stukje vlees gaf. Ze vertelde dat StarClan bedankt moest worden voor de prooi. StarClan? Daar leefden haar opa's en oma's toch? Hoe hadden hun geholpen met het vangen van deze prooi dan? "Wat is StarClan?" vroeg ze nieuwsgierig. Ze probeerde op haar manier de StarClan te bedanken, maar kwam niet verder dan 'bedankt StarClan voor deze prooi, jullie zijn wel cool omdat jullie me eten geven'. Zo was het toch wel goed? Vast wel. Ineens kreeg ze een weerwoord van haar broertje. Strak keek ze hem aan. "Ja maar ik was hier eerst, een beetje respect voor iemand die eet!" sprak de jonge kit op een volwassen toon. Zij was al een grote kat, zij moest haar siblings soms op hun plek zetten. Ze ging verder met eten, tot ze plotseling met grote ogen naar haar broertje keek. Vader? Waarom vroeg hij dat? Mama was toch genoeg? "Wij hebben helemaal geen papa nodig! Mama is toch leuk genoeg!" klonk er enigszins verontwaardigd. Ze keek vragend naar haar moeder. Oké, misschien was zijzelf ook wel een beetje nieuwsgierig.  


Killerwhale » Introduction : Topic search
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiverthought
StarClan
❤ Family Time ❤ DPKsfdL
TessaLyra
447
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 29 moons
Gender:
Rank:
Shiverthought
BerichtOnderwerp: Re: ❤ Family Time ❤   ❤ Family Time ❤ Icon_minitimedo 19 nov 2015 - 11:20


Met een zachte grinnik keek ze naar de twee hyperende kittens die in haar buurt waren. Vast voedsel, dat werd misschien wel tijd, nu kon ze zelf misschien eens wat vlees om haar botten krijgen. Ze grinnikte en knikte. 'Dit vind mamma ook het lekkerste,' bij de vraag van Savagekit keek ze even twijfeld om zich heen en legde haar kop neer. 'Ja tuurlijk hebben jullie een pappa. Maar pappa en mamma vinden elkaar niet meer zo lief. Jullie pappa is heel druk met andere dingen maar hij was er toen jullie werden geboren.' Zei ze zachtjes. Hoe Rowanflight er bij was vertelde ze maar niet. Ze wilde niet dat de kittens dachten dat ze ongewenst waren. Hoe erg Rowanflight wenste dat ze niet bestonden, dat zij zelf niet bestond. Ze schudde haar kopje. 'Starclan is waar alle clankatten heen gaan als ze dood gaan. Als je heel lief bent voor andere poezen en katers en je braaf aan de warriorcode houd dan mag je daar heen. Bluestar is daar, mamma's ouders zijn daar.' Oke dat was misschien een leugentje die konden net zo goed in dark forest zijn. Ze wist dondersgoed dat ze haar vader Bloodclan was en haar moeder een mix van Thunder- en Shadowclan. 'Ik weet wel dat pappa ook van jullie houd' ''Shiverthought! Mag jij liegen tegen je kits? Rowanflight en houden van zijn kittens, tuurlijk!' lachte Justice.


❤ Family Time ❤ 29pww28
art:

::

Terug naar boven Ga naar beneden
 
❤ Family Time ❤
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp-
Ga naar: