Just walking (XX)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Just walking (XX)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Shadowheart
Member
Just walking (XX) Db916e77e8c72242bdfbcf1566a71515
Icon
150
Afwezig
katten kunnen ook paars zijn

CAT'S PROFILE
Age: Immortal
Gender: She-cat ♀
Rank: Hertenvanger
Shadowheart
BerichtOnderwerp: Just walking (XX)   Just walking (XX) Icon_minitimezo 3 jul 2011 - 12:01

Een zwarte sterke poes wandelde door de bekende bossen. Haar twee diepgroengelige ogen keken strak de wereld in, uitkijkend naar gevaren. Shadowheart had zojuist het hele gebied afgelopen, een kleine zoektocht naar enkele tekens van binnendringers. Gelukkig had niemand haar weg verstoord, en kon ze zo wat tijd voor haarzelf vrij maken. Een kleine zucht ontsnapte uit haar zwarte bek terwijl ze op een grote zwerfkei neerplofte. Ze had haar vriendin Redflower al veel te lang niet meer gezien. Het was moeilijk om nog enig sociaal contact te hebben als je Rogue bent, vooral als het over omstandigheden ging. Ze moest Redflower nog de problemen vertellen waar ze over in zat. De bruine poes zou er zeker niet vrolijk over zijn, maar eens moest ze de eerste stap zetten. Allemaal dingen waar Redflower niks vanaf wist. Kort draaide de oren van Shadowheart naar achteren toe. Haar lange volle staart sloeg ze sierlijk om haar lichaam heen terwiijl ze haar kop de lucht in gooide. Nog geen seconde later was er een zuivere miauw door het gebied heen te horen. Haar familie zou het gehoord willen hebben als ze nog zouden leven, en ze hoopte zelfs dat als ze nog leefden ze er op zouden reageren. Een brandend vuur hield zich altijd levend in Shadowheart's groenegelige ogen, ze was dan ook een pittige poes. Met een rustige beweging draaide ze haar kop een kwartslag, uitkijkend over het kleine meer wat vlak bij de rots lag. Het zou misschien even duren, maar uiteindelijk zou er wel iemand komen. De zachte wind deed Shadowheart's ogen weer sluiten. Ze was niet bang, in tegendeel zelfs. Toch suisde er een onrustig gevoel om haar heen. Wat als er problemen ontstonden? Redflower en Shadowheart hadden elkaar lang niet gezien. Misschien herkende ze elkaar wel nier meer.


WC's Hertenvanger
Since 2011 ♥️
iconic graph:
Terug naar boven Ga naar beneden
Redflower
Member
Just walking (XX) DPKsfdL
Mentos
37
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12maanden
Gender:
Rank:
Redflower
BerichtOnderwerp: Re: Just walking (XX)   Just walking (XX) Icon_minitimezo 3 jul 2011 - 12:24

Redflower was gewoonlijk weer eens op weg. Gewoon om een juist plekje te vinden. Niet om tte jagen ofzo. Ze dacht aan haar vrienden, en familie. Ze had al een hele tijd niets van iemand gehoort. Ja dat gebeurde nu éénmaal je rond zwerfde. Het was een mooie dag, en er stond een zachte wind. Ze draaide meteeen haar kop, toen er een zuiver miauw te hooren was. Dat was een trukje om katten naar je toe te lokken. Maar het werkte toch altijd. Ze dacht even na, zou ze er naar toe gaan of niet. Zou ze de kat kennen of niet. Het was zeker niet haar moeder of zus. Misschien een vriend? Na even na te denken besloot ze toch maar te gaan. Maar eerst lied zij ook een zuiver miauw hooren. Zo dat de kat wist dat ze er aan kwam. Zou de kat problemen hebben. Vast niet want anders zou het niet zuiver geklonken hebben. Dus zo begon ze te lopen naar een kat, die ze mischen zelfs niet eens kende. Na een tijdje drong een geur haar neus binnen. Ze was duidelijk bij de kat die had gemiauwt. Ze keek eerst even naar de kat. Het was een zwarte poes. Maar ze herkende er wel iemand in. Shadowheart, maar zei was bruin, toch toen ze nog jong waren. Redflower zelf was vroeger ook lichter van kleur, toen was ze zelfs ook bruin. Maar nu was ze roster toet orange geworden. Met een paar zwarte en witte plekken er in. Ze stapte uit de struiken naar de kat toe. Stil zo dat de poes haar niet hoorde. Toen ging ze een paar staart lenktes van de poes vandaan zitten. "Hallo, je hebt gemiauwt." Zei ze op een vriendelijke toon. Ze head namelijk geen zin om te vechten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowheart
Member
Just walking (XX) Db916e77e8c72242bdfbcf1566a71515
Icon
150
Afwezig
katten kunnen ook paars zijn

CAT'S PROFILE
Age: Immortal
Gender: She-cat ♀
Rank: Hertenvanger
Shadowheart
BerichtOnderwerp: Re: Just walking (XX)   Just walking (XX) Icon_minitimezo 3 jul 2011 - 19:26

De mooie gitzwarte poes Shadowheart antwoorde:"Ja inderdaad. Maar hoe kon jij me... Wacht eens even. Redflower ben jij dat!" Ze sprong van de rots en gaf haar oude vriendin een vriendschappelijk likje tussen de oren. Ze ging weer op de rots zitten en wenkte haar goede vriendin Redflower naast haar te komen zitten."Ik heb je heelwat te vertellen. Maar ik weet niet zeker of je er erg blij mee zal zijn. Ik ga het hele woud doorlopen om opzoek te gaan naar de ware. En misschien, Ze aarzelde even."Misschien kan ik niet meer terug komen. Ik ga overal opzoek en misshien. Als ik hem vind, Wilt hij misschien niet terug hier naartoe komen. En ik kan onderweg gedood worden door honden. Ze keek verdrietig naar de grond. Een traan rolde langzaam van haar wang. Ze hoopte dat Redflower iets kon verzinnen om haar om te praten. Dat deed ze vroeger ook altijd. Even keek ze haar oude vriendin aan. Ze had ook zoveel aan haar hoofd. Haar gitzwarte vacht glinsterde in de zonsondergang. En ze was blij haar oude vriendin weer terug te hebben.


WC's Hertenvanger
Since 2011 ♥️
iconic graph:
Terug naar boven Ga naar beneden
Redflower
Member
Just walking (XX) DPKsfdL
Mentos
37
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12maanden
Gender:
Rank:
Redflower
BerichtOnderwerp: Re: Just walking (XX)   Just walking (XX) Icon_minitimezo 3 jul 2011 - 19:39

"Ja inderdaad. Maar hoe kon jij me... Wacht eens even. Redflower ben jij dat!" Zei ze. Het was shadowheart. Die naar haar toe kwam en haar een lik haf. Toen ging haar vriendin terug zitten op de rots. Redflower ging naast haar zitten. "Ik heb je heelwat te vertellen. Maar ik weet niet zeker of je er erg blij mee zal zijn. Ik ga het hele woud doorlopen om opzoek te gaan naar de ware. En misschien, Ze aarzelde even."Misschien kan ik niet meer terug komen. Ik ga overal opzoek en misshien. Als ik hem vind, Wilt hij misschien niet terug hier naartoe komen. En ik kan onderweg gedood worden door honden." Zei haar vriendin toen. Neen ze was er niet echt blij mee maar ze was er ook niet echt tegen. Een zucht onglipte haar lippen. Ze draaide zich naar haar vriendin toe. "Echt blij met dat nieuws ben ik niet nee. Maar het is jou gevoel dat je moet volgen. Ook vind ik dat gedoe met de ware te vinden wat raar. Ik ga zeker niet blij zijn als je word gedood. Waarom ga je eigelijk door het hele gebied op zoek. Er zullen katten je aanvallen ook. Trouwens hier zijn ook katers te vinden." Ze keek haar vriendin strak aan. "Maar je moet er eens goed over na denken wat je wilt. Als je toch beslist te gaan... dan ga ik met je mee." Ze vond dat ze klonk als een oude wijze kat. Dat maakte het een beetje raar. Maar het was wel waar. Katten mochten al blij zijn dat ze zo iets te hooren kregen. Want Redflower was eigenlijk ook niet een van de liefste. Maar ze dacht eerst met haar brein en dan pas via geweld als dat niet hielp.


Just walking (XX) Redflower
that's what I mean:
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowheart
Member
Just walking (XX) Db916e77e8c72242bdfbcf1566a71515
Icon
150
Afwezig
katten kunnen ook paars zijn

CAT'S PROFILE
Age: Immortal
Gender: She-cat ♀
Rank: Hertenvanger
Shadowheart
BerichtOnderwerp: Re: Just walking (XX)   Just walking (XX) Icon_minitimeza 9 jul 2011 - 11:47

"Je hebt gelijk Redflower. Ik denk dat ik hier blijf. Maar dat was niet alleeen de reden." Ze sprong op de rots met haar borst vooruit. Het zonlicht weerkaatste De zwarte gedaante. "Ik wil de wereld verkennen! Mijn leven is zo saai hier. Ik ga en ik sta waar ik wil! Ze sprong op de rots omhoog en greep een tak vast. Daarmee klom ze omhoog en stond nog hoger. "De wereld is zo saai hier.
Elke dag is het zelfde. Ik wou dat ik de wereld kon verkennen!
Ze sprong van de ene tak naar de andedre."Elke dag is even saai. Je eet je speelt en je slaapt! Je oopt wat rond en morgen word dat weer herhaald!" Toen liet ze zich achterover vallen en kwam weer op haar pootjes op de rots. "Snap je nou, En als je wilt. Zou ik het leuk vinden als je meeging." Ze was opgelucht dat ze alles aan haar beste vriendin had kunnen vertelllen. Shadowheart was nog een jonge poes. Maar ze was wel al wijs. Ze liep naar de andere kant van de rots. Daar lag alle prooi die ze had gevangen. 75% daarvan was vis! Ze was erg dol op vis vangen. En op klimmen. Maar in die dingen was ze dan ook wel erg goed. Ze pakte vier vissen met haar bek en gaf er twee aan haar vriendin Redflower. Shadowheart sprong weer op de rots en ging verder. "Heb jij nooit dat saaie gevoel? Je loopt daar zo eenzaam.
Je snakt naar wat gzeldschap,maar niemand kent jou naam!"
Ze sprong op een dunne tak. Omdat ze zo klein was kon die haar houden. Ze trippelde naar het einde van de tak en sprong op een andere. Haar lange langharige sierlijke staart zwiepte vrolijk heen en weer. "Snap je nu waarom ik weg wil? Ik verveel me gewoon dood! Ik speel wat en ik loop wat. Maar ik verveel me poot tot poot!" Ze had de laatste tijd wat zitten oefenen met rijmen. Ze hoopte in alle macht dat haar trouwe en liefe vriendin Redflower mee zou gaan op haar wereldrijs.


WC's Hertenvanger
Since 2011 ♥️
iconic graph:
Terug naar boven Ga naar beneden
Redflower
Member
Just walking (XX) DPKsfdL
Mentos
37
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12maanden
Gender:
Rank:
Redflower
BerichtOnderwerp: Re: Just walking (XX)   Just walking (XX) Icon_minitimeza 9 jul 2011 - 19:33

"Je hebt gelijk Redflower. Ik denk dat ik hier blijf. Maar dat was niet alleeen de reden. Ik wil de wereld verkennen! Mijn leven is zo saai hier. Ik ga en ik sta waar ik wil! De wereld is zo saai hier. Elke dag is het zelfde. Ik wou dat ik de wereld kon verkennen! Elke dag is even saai. Je eet je speelt en je slaapt! Je oopt wat rond en morgen word dat weer herhaald!" Zei haar beste vriendin. Het was waar wat ze zei. Ze haf twee vissen aan redflower. "Heb jij nooit dat saaie gevoel? Je loopt daar zo eenzaam. Je snakt naar wat gzeldschap,maar niemand kent jou naam!" Haar vriendin zat niet stil en sprong van tak naar tak. Snap je nu waarom ik weg wil? Ik verveel me gewoon dood! Ik speel wat en ik loop wat. Maar ik verveel me poot tot poot!" Redflower nam een hap van een van de vissen. "Nou soms heb ik dat gevoel. en ja we doen zowat elke dag het zelfde. Maar vervelen doe ik meestal toch niet." Zei ze vriendelijk. "Maar als jij gaat ga ik met je mee." Zei ze vastberaden. Zei twee waren een goed team. Ze konden presies aanvoelen wat de ander ging doen. Samen stonden ze sterk. "Dus wat gaan WE doen?" Zei ze met haar mond vol. Weer een heerlijke bries kwam door haar lange haren. Ze at de vis snel op, de laaste dagen had ze niets gegeten. Ze had ook niet echt veel hoger. Toen ze klaar was klom ze met gemak de boom in en ging naar haar vriendin toe. Nu wagte ze op een antwoord. Terwijl ze rustig ging zitten.


Just walking (XX) Redflower
that's what I mean:
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowheart
Member
Just walking (XX) Db916e77e8c72242bdfbcf1566a71515
Icon
150
Afwezig
katten kunnen ook paars zijn

CAT'S PROFILE
Age: Immortal
Gender: She-cat ♀
Rank: Hertenvanger
Shadowheart
BerichtOnderwerp: Re: Just walking (XX)   Just walking (XX) Icon_minitimezo 24 jul 2011 - 10:54

"Wat gaan WE doen!" Klonk het motiveerend in de oren van de zwarte poes. Shadowheart klom omhoog op een tak. Toen begon ze te zingen.Im Freeeeeeee like a bird!" toen klom ze op een tak maar viel eraf. Ze wou landen op een andere tak maar dat mislukte en ze viel in een hoop bladeren die op de grond lagen. Met haarkopje als enige nog boven de bladeren uit zei ze: "Now, Lets go!" Ze sprong uit de bladeren en greep en tak boven haar. Daarmee klom ze omhoog. "Het is veiliger als we door de bomen gaan." Zei ze. Na een tijdje vlogen zij en haar vriendin Redflower door de bomen alsof hun leven er vanaf hing. Shadowheart sprong van tak naar tak af en toe viel ze maar lande ze weer op een tak. Toen klom ze helemaal omhoog zodat alleen nog haar kopje boven de bladeren uitstak. Ze wachtte op haar vriendin Redflower. Toen die naast haar stond zei ze:"Kijk wat een prachtig dal!" Shadowhearts ogen twinkelde van nieuwsgierigheid. De avond brak al aan maar dat boeide haar helemaal niks. Toen brak de tak waar ze opstonden en ze vielen op het groene gras van het mooie dal. Shadowheart sprong gelijk op en rende het hele dal rond. Toen rende ze naar haar vriendin en gaf haar een harde duw en zei:"Tikkie jij bent hem!" Ze rende weg. Toen wachtte op haar vriendin.


WC's Hertenvanger
Since 2011 ♥️
iconic graph:
Terug naar boven Ga naar beneden
Redflower
Member
Just walking (XX) DPKsfdL
Mentos
37
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12maanden
Gender:
Rank:
Redflower
BerichtOnderwerp: Re: Just walking (XX)   Just walking (XX) Icon_minitimema 25 jul 2011 - 11:10

Haar vriendin begon te zingen. "Im Freeeeeeee like a bird!" Shadowheart klimde op een tak maar viel naar beneden. In een hoop bladeren. "Now, Lets go!" Zei shadow toen weer. "Het is veiliger als we door de bomen gaan." Daar op knikte redflower. Het was inderdaad veiliger. Maar ook veel leuker dan op de grond. Ze gingen van tak naar tak. Van boom tot boom. Soms vielen ze wel een keer. Maar dan nog, klommen ze er terug in. Shadow ging naar helemaal boven. Dus ze volgde haar vriendin maar. "Kijk wat een prachtig dal!" Ze keek rond. Net toen ze iets wilde zeggen brak de tak. Samen vielen ze naar beneden, in de dal. Gelukig landen katten altijd op hun pootjes. Het was echt prachtig. Haar vriendin shadow liep een rond. Toen kwam ze naare haar en zei. "Tikkie jij bent hem!" Shadow rende weg. Redflower kreeg en lach op haar gezicht. Ze rende achter haar aan. Zelf vond ze dat ze snel kon lopen. Het deurde ook niet lang voor ze shadow had ingehaald. Zijn we niet wat oud voor deze speletjes!" Het was sarcaties bedoelt. Dat kon je ook goed horen aan haar stem. Ze raakte schadow aan met haar staard. "Nu ben jij hem weer." Zei ze lachend. Maar ze stopte even met rennen. Ze keek weer om zich geen. Het was een super goed idee geweest om rond te trekken. Ookal zou ze haar andere vrienden wel een beetje missen. Maar nu had ze wel shadow bij haar. Ze kon haar vriendin niet in de steek laten. Dat kon ze echt niet. Ze kende shadowheart trouwens ook al heel haar leven bijna.


Just walking (XX) Redflower
that's what I mean:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Just walking (XX)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: