You're the little mouse, I'm an albatraoz



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 You're the little mouse, I'm an albatraoz

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Tigergaze
Member
You're the little mouse, I'm an albatraoz HkPVzSX
Daan
1295
Actief
A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tigergaze
BerichtOnderwerp: You're the little mouse, I'm an albatraoz   You're the little mouse, I'm an albatraoz Icon_minitimewo 28 okt 2015 - 19:41

De gestreepte kater zat ineengedoken achter de grote Outlook Rock. Het was een perfecte plek vanwaar hij zijn prooien al van ver aan kon zien komen. Zijn bruinige vacht had best wel een goede schutkleur op de open velden van het WindClan gebied, wat voor het grootste deel toch bestond uit hoge, droge grassen. Tigerpaw had een prooi uitgekozen vandaag. Hij was nog niet zo enorm lang apprentice, maar hij had al wel de beginselen onder de knie gekregen. En als kitten was hij ook niet erg preuts geweest, hij wist wel hoe hij zijn kracht goed kon gebruiken. Een valse grijns verscheen dan ook rond zijn lippen toen hij die ene poes zag naderen. Hij wachtte, wachtte nog eventjes, waarna hij met een luide grauw achter de steen vandaan sprong en haar - probeerde - tegen de grond aan de pinnen.

- Mousepaw


ᗯᕮ'ᐯᕮ ᗩᒪᒪ GOT ᗷOTᕼ ᒪIGᕼT ᗩᑎᗪ ᗪᗩᖇK IᑎSIᗪᕮ ᑌS
You're the little mouse, I'm an albatraoz VFRwuTO
ᗯᕼᗩT ᗰᗩTTᕮᖇS IS Tᕼᕮ ᑭᗩᖇT ᗯᕮ ᑕᕼOOSᕮ TO ᗩᑕT Oᑎ
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousewish
StarClan
You're the little mouse, I'm an albatraoz DPKsfdL
☄ Loïs
936
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ☄ Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mousewish
BerichtOnderwerp: Re: You're the little mouse, I'm an albatraoz   You're the little mouse, I'm an albatraoz Icon_minitimewo 28 okt 2015 - 20:17

Na haar dagje rust mocht ze het kamp weer uit van Sparrowfeather. Mouse stond te popelen om alles opnieuw te verkennen, om te kijken of ze niet toevallig plekjes had over geslagen. Spannende plekjes, waar ze zich kon verstoppen en zo haar prooi kon besluipen om hem vervolgens te vangen... Een dromerige zucht kwam uit haar bek, ze zag het al helemaal voor zich. Ze had natuurlijk nog nooit echt een prooi gevangen, want ze was pas een paar dagen apprentice en dat leerde je gewoon niet zo één twee drie. Al was ze vastbesloten om iets te vangen. Wat ze niet verwachtte was dat iets háár ving en geschrokken liet ze een hoge piep horen. Ze werd tegen de grond aangedrukt en het voelde alsof alle lucht uit haar longen geslagen werd. Hijgend lag ze op de grond en ze keek naar de dader. Tigerpaw. "Tigerpaw!" miauwde ze verontwaardigd en probeerde hem met haar witte pootjes van zich af te duwen. "Ga van me af!" miauwde ze. Zijn gewicht was zwaar en het was lastig om adem te halen als hij zo bovenop haar zat. Dat gecombineerd met haar hoest die nog niet helemaal weg was was geen goed idee.


Oh mother, I'm scared to live. Takes more than I've got to give
Oh sister, my voice is weak. Oh brother, I long for sleep
Oh hunger, I know you well
My cruel friend is a funeral bell
★★★★★

Terug naar boven Ga naar beneden
Tigergaze
Member
You're the little mouse, I'm an albatraoz HkPVzSX
Daan
1295
Actief
A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tigergaze
BerichtOnderwerp: Re: You're the little mouse, I'm an albatraoz   You're the little mouse, I'm an albatraoz Icon_minitimewo 28 okt 2015 - 20:23

Een lage grinnik verliet zijn bek terwijl hij met een brede grijns naar de rood met witte kattin onder hem keek die duidelijk geschrokken was geweest, missie geslaagd. Tigerpaw keek haar met glinsterende oogjes aan, meneer hier was duidelijk vermaakt door zijn goed uitgevoerde verrassingsaanval. Toen ze mauwde dat hij van haar af moest gaan hief hij zich enkel weer wat op, maar hield zijn brede poten aan beide kanten van haar kopje, zodat ze alsnog niet echt een uitweg had. "Wat vindt je van mijn moves? Tiny mouse?" zei hij op een pesterig toontje. "Ik hoop niet voor je dat je hier al van schrok?"


ᗯᕮ'ᐯᕮ ᗩᒪᒪ GOT ᗷOTᕼ ᒪIGᕼT ᗩᑎᗪ ᗪᗩᖇK IᑎSIᗪᕮ ᑌS
You're the little mouse, I'm an albatraoz VFRwuTO
ᗯᕼᗩT ᗰᗩTTᕮᖇS IS Tᕼᕮ ᑭᗩᖇT ᗯᕮ ᑕᕼOOSᕮ TO ᗩᑕT Oᑎ
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousewish
StarClan
You're the little mouse, I'm an albatraoz DPKsfdL
☄ Loïs
936
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ☄ Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mousewish
BerichtOnderwerp: Re: You're the little mouse, I'm an albatraoz   You're the little mouse, I'm an albatraoz Icon_minitimewo 28 okt 2015 - 20:27

Hij ging niet van haar af, maar tenminste haalde die dikzak een deel van zijn gewicht van haar af waardoor ze opgelucht een aantal keer diep inademde. Pff, wat had hij een gewicht, zeg. Ze wist niet dat het eigenlijk aan haarzelf met haar kleine bouw lag. "Wat vindt je van mijn moves? Tiny mouse?" Kinderachtig stak Mouse haar tong uit. "Ik hoop niet voor je dat je hier al van schrok?" het poesje kneep haar blauwe ogen samen. "Je zag toch dat ik schrok, of is één van je moves dat je een blinde vos bent?" miauwde ze hem toe, duwde hem opnieuw met haar voorpootjes maar nu tegen zijn borst. Ze hield er niet van om zo onder een kat te liggen. Zachtjes kuchte ze even. Wanneer die hoest voorbij was, was haar een raadsel, maar ze hoopte binnenkort.


Oh mother, I'm scared to live. Takes more than I've got to give
Oh sister, my voice is weak. Oh brother, I long for sleep
Oh hunger, I know you well
My cruel friend is a funeral bell
★★★★★

Terug naar boven Ga naar beneden
Tigergaze
Member
You're the little mouse, I'm an albatraoz HkPVzSX
Daan
1295
Actief
A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tigergaze
BerichtOnderwerp: Re: You're the little mouse, I'm an albatraoz   You're the little mouse, I'm an albatraoz Icon_minitimewo 28 okt 2015 - 20:33

Een scheve grijns speelde nog altijd rond zijn snuit terwijl hij haar een blik vol gespeeld medelijden gunde. "Je mocht willen dat ik een blinde vos was, tiny mouse. Die zijn minder gevaarlijk dan mij." Hij liet zijn nagels uit zijn hulzen komen en boorde ze voor een kort moment in de grond. Toen ontspande hij deze weer en liet ze terug naar binnen glijden. De rood met witte poes duwde tegen zijn gespierde borstkas aan, zonder veel succes dus. Door zijn korte vacht waren de spieren van de jonge kater al goed te zien, ze waren duidelijk al veel groter dan de meeste van zijn leeftijd. De kater trok echter zijn neus op toen ze zacht hoestte. "Tiny mouse nog altijd een beetje ziekjes?" sneerde hij met een lichtelijke toon van afgunst in zijn stem terwijl hij van haar afstapte.


ᗯᕮ'ᐯᕮ ᗩᒪᒪ GOT ᗷOTᕼ ᒪIGᕼT ᗩᑎᗪ ᗪᗩᖇK IᑎSIᗪᕮ ᑌS
You're the little mouse, I'm an albatraoz VFRwuTO
ᗯᕼᗩT ᗰᗩTTᕮᖇS IS Tᕼᕮ ᑭᗩᖇT ᗯᕮ ᑕᕼOOSᕮ TO ᗩᑕT Oᑎ
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousewish
StarClan
You're the little mouse, I'm an albatraoz DPKsfdL
☄ Loïs
936
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ☄ Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mousewish
BerichtOnderwerp: Re: You're the little mouse, I'm an albatraoz   You're the little mouse, I'm an albatraoz Icon_minitimewo 28 okt 2015 - 20:39

"Je mocht willen dat ik een blinde vos was, tiny mouse. Die zijn minder gevaarlijk dan mij." zijn woorden maakten haar niet bang, maar het was duidelijk te zien én te voelen dat Mousepaw zich schrok en zich aanspande toen Tigerpaw opeens zijn nagels uitklapte. Waar was Raptorpaw als je hem nodig had? Ze duwde met haar voorpootjes tegen zijn borst, maar het haalde niet veel uit. Hij kon doen wat hij wilde zonder dat ze tegen kon werken. Ze was gewoon niet sterk genoeg en het maakte haar voor de eerste keer in haar korte leven boos. Nog nooit was ze geïrriteerd geraakt doordat ze zo klein was maar nu was de eerste keer. Als ze net zo groot als hem was dan zou ze hem nu makkelijk van zich af hebben geduwd. Toen ze zachtjes hoestte, kwam daar natuurlijk ook een opmerking over. "Tiny mouse nog altijd een beetje ziekjes?" het enige voordeel was dat de gestreepte kater nu wel van haar afstapte. Meteen krabbelde ze overeind en haar haren rezen ietsje overeind. Ze wist niet goed wat ze moest doen. Zodra ze terug in het kamp was zou ze hier met Raptor en Quiet en Puddle én mama over praten. Dit vond ze niet leuk en als Tigerpaw niet wilde dat haar moeder het te weten kwam dan zou hij haar maar moeten overhalen om niets te zeggen. En dat ging niet op de manier zoals hij nu bezig was.


Oh mother, I'm scared to live. Takes more than I've got to give
Oh sister, my voice is weak. Oh brother, I long for sleep
Oh hunger, I know you well
My cruel friend is a funeral bell
★★★★★

Terug naar boven Ga naar beneden
Raptorecho
Dark forest
You're the little mouse, I'm an albatraoz Tf3H0rE
678
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Raptorecho
BerichtOnderwerp: Re: You're the little mouse, I'm an albatraoz   You're the little mouse, I'm an albatraoz Icon_minitimewo 28 okt 2015 - 22:44

Zelf ontdekte hij het gebied nog eens extra goed. En hij vond het maar saai. Zeker omdat verkennen niet zijn ding was. Maar hij rende en dat was goed voor zijn conditie, dat wist hij. Het was heel open, net als het kamp. Hier en daar wat bomen of kleine bosjes, zelfs wat riviertjes, maar verder open. Hooggras, laaggras, heuveltjes, vlakke gebieden, telkens weer het zelfde. Terwijl hij het gebied bekende kwam hij een rots terecht. Outlook Rock als hij het niet verkeerd had. En daar zag hij twee katten. Mousepaw en Tigerpaw. Tigerpaw had Mousepaw vast en was boven op haar. Mousepaw leek dit niet leuk te vinden, zeker niet. Waarom kon zijn beste maat zijn klauwen nou niet thuis laten? Mousepaw hoestte en Tigerpaw maakte daar een opmerking over. Net toen Raptorpaw hem aan wou vliegen, stapte hij van Mousepaw af en hoefde hij niets te doen. "Tigerpaw?" Grauwde hij. "Hoe haal je het in je botte kop om Mousepaw aan te vallen?" Grauwde hij vervolgens, beschermend ging hij naast zijn vriendin staan. "Gaat het, Mouse?" Vroeg hij vervolgens aan haar.


I'ᗰ Iᑎ ᑕOᑎTᖇOᒪ, ᗰ*Tᕼᕮᖇᖴ*ᑕKᕮᖇ, ᗪO YOᑌ ᑌᑎᗪᕮᖇᔕTᗩᑎᗪ?
You're the little mouse, I'm an albatraoz LAJe9bC
:▲R A P T O R ▲:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigergaze
Member
You're the little mouse, I'm an albatraoz HkPVzSX
Daan
1295
Actief
A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tigergaze
BerichtOnderwerp: Re: You're the little mouse, I'm an albatraoz   You're the little mouse, I'm an albatraoz Icon_minitimeza 31 okt 2015 - 16:30

Het zou ook niet eens. Waar zij was, was hij. Bijna te walgelijk om waar te zijn. Raptorpaw verscheen voor zijn neus en grauwde boos zijn naam, om vervolgens te vragen hoe hij het in zijn botte kop had gehaald om Mousepaw aan te vallen. Tigerpaw draaide met zijn ogen toen zijn 'maat' aan Mousepaw vroeg of alles wel goed ging. "Ik heb toch iemand nodig om op te trainen? Jij was nergens te bekennen, want jij bent toch veel te druk met je muis." Zijn blik gleed naar Mousepaw, ging toen weer terug naar Raptorpaw. "Verwacht maar niet dat ik achter je kont aan ga lopen terwijl jij loopt te zwijmelen. Is het trouwens nog niet een beetje te vroeg om een partner uit te zoeken?" Tigerpaw geloofde niet in 'liefde'.


ᗯᕮ'ᐯᕮ ᗩᒪᒪ GOT ᗷOTᕼ ᒪIGᕼT ᗩᑎᗪ ᗪᗩᖇK IᑎSIᗪᕮ ᑌS
You're the little mouse, I'm an albatraoz VFRwuTO
ᗯᕼᗩT ᗰᗩTTᕮᖇS IS Tᕼᕮ ᑭᗩᖇT ᗯᕮ ᑕᕼOOSᕮ TO ᗩᑕT Oᑎ
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousewish
StarClan
You're the little mouse, I'm an albatraoz DPKsfdL
☄ Loïs
936
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ☄ Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mousewish
BerichtOnderwerp: Re: You're the little mouse, I'm an albatraoz   You're the little mouse, I'm an albatraoz Icon_minitimeza 31 okt 2015 - 19:14

"Tigerpaw?" Mouse kon wel een gilletje van vreugde slaken, zo blij was ze dat ze niet meer alleen was met de andere apprentice. Dat Raptorpaw er was was al helemaal mooi, want bij hem voelde ze zich het veiligste. Nou ja, misschien op haar moeder na dan. "Hoe haal je het in je botte kop om Mousepaw aan te vallen?" de rode oortjes van Mousepaw gleden in haar nek. Ze wilde niet dat Tigerpaw opnieuw boos zou worden; ze wilde namelijk dat iedereen vrede met elkaar had, dat was een beetje haar doel. Ze hield helemaal niet van ruzie en snapte dan ook niet wat Tigerpaw eigenlijk tegen haar had. Behalve dan dat ze hem had gestopt van de muis te martelen (wat uiteindelijk toch nog gewoon gebeurd was) had ze hem niets misdaan, toch? En bovendien was dat alleen maar logisch, omdat een muis martelen gewoon niet goed was - dat hoorde niet en dat wisten ze allemaal wel. "Gaat het, Mouse?" nog een beetje trillerig knikte ze, waarna ze zich een beetje achter hem verschuilde. "Ik heb toch iemand nodig om op te trainen? Jij was nergens te bekennen, want jij bent toch veel te druk met je muis." dus dat was zijn rede? Kon hij niet gewoon trainen met zijn mentor, zoals iedere normale kat, in plaats van háár uit te kiezen? "Waarom moest je mij dan zo nodig uitkiezen om op te trainen?" miauwde ze hem dus ook toe met een hoog stemmetje. "Verwacht maar niet dat ik achter je kont aan ga lopen terwijl jij loopt te zwijmelen. Is het trouwens nog niet een beetje te vroeg om een partner uit te zoeken?" met grote, blauwe ogen keek de jonge apprentice naar Tigerpaw. Een partner? Dat was niet wat er aan de hand was. Mouse was vrienden met Raptor, en dat was het. Tenminste, dat dacht ze dan. Niet dat ze hem niet leuk genoeg vond om verkering te nemen, maar alleen als hij haar vroeg, hoor. En ze zou het ook niet zomaar bekennen, want ze wist niet eens zeker of ze hem echt leuk leuk vond!


Oh mother, I'm scared to live. Takes more than I've got to give
Oh sister, my voice is weak. Oh brother, I long for sleep
Oh hunger, I know you well
My cruel friend is a funeral bell
★★★★★

Terug naar boven Ga naar beneden
Raptorecho
Dark forest
You're the little mouse, I'm an albatraoz Tf3H0rE
678
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Raptorecho
BerichtOnderwerp: Re: You're the little mouse, I'm an albatraoz   You're the little mouse, I'm an albatraoz Icon_minitimezo 1 nov 2015 - 17:03

Raptorpaw kon niet geloven dat Tigerpaw dit deed. Híj wist nota bene dat Mousepaw van hem was, dat anderen met hun poten van haar af moesten blijven. En Tigerpaw hield zich daar niet aan en dat maakte hem kwaad. "Ik heb toch iemand nodig om op te trainen? Jij was nergens te bekennen, want jij bent toch veel te druk met je muis." Dát was dus zijn excuus. Raptorpaw begreep het toch wel, maar was het er niet mee eens. "Waarom moest je mij dan zo nodig uitkiezen om op te trainen?" Vroeg Mousepaw. Raptorpaw vernauwde zijn ogen. "Anders zie ik jouw ook niet zo vaak," merkte Raptorpaw op. Hij zwaaide met zijn dikke staart toen Mousepaw zich achter hem had verscholen. Zijn lippen krulde een beetje op. Dit gaf hem een nog sterker gevoel. "Verwacht maar niet dat ik achter je kont aan ga lopen terwijl jij loopt te zwijmelen. Is het trouwens nog niet een beetje te vroeg om een partner uit te zoeken?" Vroeg Tigerpaw toen. "Waar heb jij het in Starclansnaam over?" Grauwde hij. "Mousepaw betekend heel veel voor mij en ze is mijn beste vriendin en ik weet heus wel hoe het allemaal werkt," grauwde hij. Hij legde zijn staart op haar rug. "Ja, ze is het meest belangrijke voor mij..." vervolgde hij vervolgens, een venijnige blik op Tigerpaw werpend. "Ben je jaloers?" Zei hij vervolgens.


I'ᗰ Iᑎ ᑕOᑎTᖇOᒪ, ᗰ*Tᕼᕮᖇᖴ*ᑕKᕮᖇ, ᗪO YOᑌ ᑌᑎᗪᕮᖇᔕTᗩᑎᗪ?
You're the little mouse, I'm an albatraoz LAJe9bC
:▲R A P T O R ▲:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigergaze
Member
You're the little mouse, I'm an albatraoz HkPVzSX
Daan
1295
Actief
A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tigergaze
BerichtOnderwerp: Re: You're the little mouse, I'm an albatraoz   You're the little mouse, I'm an albatraoz Icon_minitimezo 1 nov 2015 - 17:12

Zijn blik ging voor een kort moment naar Mousepaw toen deze hem een vraag stelde, maar hij vond het niet waardig genoeg om er een antwoord op te geven. Daarom gleed zijn samengeknepen blik weer terug naar Raptorpaw toen deze hem opeens dingen begon te verwijten. Tigerpaw trok zijn wenkbrauwen een beetje op en keek zijn maat spottend aan, ging hij deze nu menen? Een korte snuif die wat weghad van een lach verliet zijn borstkas terwijl hij de ander nog altijd spottend aankeek. "Jaloers op je muis? Houd op zeg." Hij zou vele malen beter kunnen krijgen dan Mousepaw, maar hij was niet geïnteresseerd in de liefde. Hij geloofde niet in de liefde, het maakte katten alleen maar zwak en je maakte hem niet wijs dat iemand volledig 'trouw' aan zijn partner kon zijn. Zelfs vrienden bleven je niet eeuwig trouw - neem Raptor dus maar even als een voorbeeld. "Maar ik laat de tortelduifjes dan wel weer alleen, aangezien ik alweer zie hoe laat het is vandaag." Met een ferme zwier van zijn staart draaide hij zich weg van de twee. "Ik snap niet dat ze zo belangrijk is voor je. Waarschijnlijk haalt ze de komende bladkaal niet eens." Iedereen wist dat Mousepaw snel vatbaar was voor ziektes.


ᗯᕮ'ᐯᕮ ᗩᒪᒪ GOT ᗷOTᕼ ᒪIGᕼT ᗩᑎᗪ ᗪᗩᖇK IᑎSIᗪᕮ ᑌS
You're the little mouse, I'm an albatraoz VFRwuTO
ᗯᕼᗩT ᗰᗩTTᕮᖇS IS Tᕼᕮ ᑭᗩᖇT ᗯᕮ ᑕᕼOOSᕮ TO ᗩᑕT Oᑎ
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousewish
StarClan
You're the little mouse, I'm an albatraoz DPKsfdL
☄ Loïs
936
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ☄ Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mousewish
BerichtOnderwerp: Re: You're the little mouse, I'm an albatraoz   You're the little mouse, I'm an albatraoz Icon_minitimedi 3 nov 2015 - 8:33


Mousepaw luisterde ademloos naar de beginnende ruzie tussen Raptorpaw en Tigerpaw. Ze wilde geen ruzie, maar het was de schuld van Tiger, en niet die van hen! Wat haalde hij in zijn kop om haar zomaar een soort van aan te vallen? Zou ze het aan Everstar moeten vertellen? Ze wist bijna zeker dat ze het mama ging vertellen. Die zou er wel raad mee weten, toch? Maar iets voelde ook weer niet lekker om het aan Brindleleaf te vertellen. Wat haar tegen hield wist ze niet zo goed, maar ze wilde eigenlijk helemaal niet dat haar moeder zich er nu mee ging bemoeien. Misschien zou die het wel erger maken. "Waar heb jij het in Starclansnaam over?" grauwde Raptorpaw tegen Tigerpaw toen deze een opmerking maken over hun die net partners leken. Een opmerking die haar wat ongemakkelijk maakte. "Mousepaw betekend heel veel voor mij en ze is mijn beste vriendin en ik weet heus wel hoe het allemaal werkt," een glimlach kwam op haar gelaat toen ze zijn staart op haar rug voelde. Ze verstopte zich er een beetje in - wat kon door alle fluff die eraan zat.  "Ja, ze is het meest belangrijke voor mij..." de glimlach werd iets groter. "Ben je jaloers?" een frons verscheen op Mouse haar kleine gezichtje. Zou Tiger jaloers zijn? Dat dacht ze niet, hoor. Want waarom zou hij dat zijn, hij mocht haar toch niet eens? "Jaloers op je muis? Houd op zeg." nee, de bruine apprentice was het er dus ook niet mee eens.  "Maar ik laat de tortelduifjes dan wel weer alleen, aangezien ik alweer zie hoe laat het is vandaag." Mouse voelde zich hier een beetje rot door, terwijl ze dat eigenlijk helemaal niet moest. Want hij was degene die haar had aangevallen, niet andersom. Maar ze wilde niet dat Raptorpaw en Tigerpaw ruzie hadden met elkaar door haar. "Ik snap niet dat ze zo belangrijk is voor je. Waarschijnlijk haalt ze de komende bladkaal niet eens." deze opmerking schokte haar. Meteen gleden haar oortjes in haar nek en ze schoof wat meer naar Raptor toe. Het was waar, toch? Bladkaal stond erom bekend dat het heel erg koud was, en ze had in het begin van bladval al groenhoest gekregen. Misschien kreeg ze in bladkaal wel withoest, dan zou ze vast en zeker doodgaan. Kleine traantjes kwamen in haar ogen. Ze wilde helemaal niet dood.


Oh mother, I'm scared to live. Takes more than I've got to give
Oh sister, my voice is weak. Oh brother, I long for sleep
Oh hunger, I know you well
My cruel friend is a funeral bell
★★★★★

Terug naar boven Ga naar beneden
 
You're the little mouse, I'm an albatraoz
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory :: Outlook Rock-
Ga naar: