Dinner



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Dinner

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Fortuna
Member
Dinner Tumblr10
717
Afwezig
"Error_"

CAT'S PROFILE
Age: 137 moons †
Gender: She-cat ♀
Rank: Outpost Guard
Fortuna
BerichtOnderwerp: Dinner   Dinner Icon_minitimedo 29 okt 2015 - 20:32

Met een doffe vacht maar heldere, grijze ogen kwam de ze met een konijn uit haar bek bungeld het kamp binnen. Ze had het de laatste tijd veel op die WindClankatten gemund en ze hadden ook altijd genoeg konijnen en het zou hun geen kwaad doen als ze er eentje stal. Dus besloot de ze maar het op te eten. Ze at nogal niet zoveel aangezien ze nog soepel en lenig wou blijven. Maar door haar laatse ontdekking ging dat moeilijk, ze was nog steeds in schok wat Zorro toen vertelde. Met gespleten ogen tuurde ze het kamp door, ze kende haar Clangenoten. Als ze eten zien gaan ze eropaf. Dus wachtte de kattin af of iemand het lef had met haar mee te eten. Stilletjes liep ze naar een duistere schaduw, haar gitzwarte vacht was amper te zien. Alleen haar kleurloze ogen glomen in de duisternis.

-Only Escobar!


Dinner F7679810Dinner 6r6hafDinner Rm66qa Dinner K00uqDinner 17coyhDinner Rm66qaDinner Vno93lDinner 2i0b29yDinner 2i0b29yDinner Vmwrhy
Dinner B083b810
Terug naar boven Ga naar beneden
Escobar
Member
Dinner DPKsfdL
MAX
33
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Escobar
BerichtOnderwerp: Re: Dinner   Dinner Icon_minitimedo 29 okt 2015 - 21:52

Hij had op een afstandje een tijdje lang gekeken naar de slanke poes. Hij hield niet van slank. Er kon toch wel een beetje vet op of niet? Je kunt anders net zo goed gewoon niks meer eten. Piekerend liep hij op haar af. "hola señora" Hij ging naast haar zitten. "Zo te zien is deze mooie dame even lekker aan het eten." Onbeschoft eigenlijk, maar hij had nooit anders geleerd dus nam hij vlug ook een hap van het konijn. Vlug deed hij een stap naar achter. "Haha señora, niet boos worden. Ik had even honger." Hij grijnsde even. Dit kon nog weleens leuk worden. "En, wat is de geschiedenis achter deze mooie dame?" Zoals altijd kon hij het niet laten om charmant te moeten doen. "O no quieres hablar de eso?"


O no quieres hablar de eso? = of heb je geen zin om daar over te praten?
Terug naar boven Ga naar beneden
Fortuna
Member
Dinner Tumblr10
717
Afwezig
"Error_"

CAT'S PROFILE
Age: 137 moons †
Gender: She-cat ♀
Rank: Outpost Guard
Fortuna
BerichtOnderwerp: Re: Dinner   Dinner Icon_minitimeza 31 okt 2015 - 10:51

Ja hoor, daar kwam die eerste lastbak. Een rossige grote gebouwde kater stapte op haar af, met een droge blik staarde ze hem aan en legde haar poot op het konijn. "hola señora" mauwde hij als begroeting en ging naast haar zitten, een kleine knik was het enigste wat de kater kreeg. En meteen was haar aandacht gericht op haar prooi, Zo te zien is deze mooie dame even lekker aan het eten. maar voor ze haar bek kon openen kwam de kater dichterbij en nam een hap van het konijn. Ze wierp hem een vuile blik toe, toen hij achteruit deinzde en weer iets begon te zeggen. Haha señora, niet boos worden. Ik had even honger." "Agh, er is genoeg" mompelde ze, an nam een grote hap voordat ze het konijn naar hem toe schoof. En, wat is de geschiedenis achter deze mooie dame?" weer kon ze geen antwoord geven, want hij brabbelde weer veder. Kom hij niet alles in een zin zegen? O no quieres hablar de eso?" een zucht verliet haar bek, zeg alsjeblieft dat hij klaar is met dat onzinige miauw van hem. "Ik denk niet dat je me geschienis boeiend vind, maar die van jou lijkt me wel interessant, vertel knapperd waar heb je die taaltje van je geleerd?"


Dinner F7679810Dinner 6r6hafDinner Rm66qa Dinner K00uqDinner 17coyhDinner Rm66qaDinner Vno93lDinner 2i0b29yDinner 2i0b29yDinner Vmwrhy
Dinner B083b810
Terug naar boven Ga naar beneden
Escobar
Member
Dinner DPKsfdL
MAX
33
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Escobar
BerichtOnderwerp: Re: Dinner   Dinner Icon_minitimezo 1 nov 2015 - 13:18

De kat keek verwaand naar haar toe. "Hehe, ik dacht dat je het nooit zou vragen." Weer nam de kat een hap van het konijn. Met volle mond sprak hij. "Nou kijk, ik kom uit Colombia. Dus dat taaltje waar jij het over hebt. Is natuurlijk anders doordat ik van ver weg kom." Hij wou niet meer vertellen in de hoop dat zij zou door vragen. Maar hij was te enthousiast dus ging hij gewoon verder. "Ik ben daar opgegroeid. Had altijd een groepje katten. Zoiets als jullie hier hebben. Maar dan niet altijd op een vaste plek. Wel in hetzelfde territorium. Maar we waren overal daar. We vochten vaak tegen andere groepen katten. Pure territorium verdediging. Dat is eigenlijk te vergelijken met hier een beetje." De kat stond weer op om massief te lijken. "Maar helaas waren daar ook wat noemen jullie ze hier? Tweebenen toch? Ja tweebenen ja. Ja die waren het beu op een gegeven moment dus namen ze me mee. Daarna heb ik mijn maten nooit meer gezien. Misschien zijn ze wel dood. Of iemand anders leidt nu de groep." Even voelde hij zich niet meer op zijn gemak. Hij dacht weer terug aan de goeie tijden daar. "Maar ach. Uiteindelijk werd ik in een soort hok gestopt. En een tijd later werd ik meegenomen door twee uh benen. Nu ben ik hier. Slaagde erin te vluchtten."
Terug naar boven Ga naar beneden
Fortuna
Member
Dinner Tumblr10
717
Afwezig
"Error_"

CAT'S PROFILE
Age: 137 moons †
Gender: She-cat ♀
Rank: Outpost Guard
Fortuna
BerichtOnderwerp: Re: Dinner   Dinner Icon_minitimezo 1 nov 2015 - 13:37

"Hehe, ik dacht dat je het nooit zou vragen." ze knikte, en keek toe hoe de kater weer een grote hap nam. "Nou kijk, ik kom uit Colombia. Dus dat taaltje waar jij het over hebt. Is natuurlijk anders doordat ik van ver weg kom." haar oren waren gespitst en aandachtig luisterde ze naar de verhaal van de grote kater, en scheurde af en toe stuk van het konijn af. Ik ben daar opgegroeid. Had altijd een groepje katten. Zoiets als jullie hier hebben. Maar dan niet altijd op een vaste plek. Wel in hetzelfde territorium. Maar we waren overal daar. We vochten vaak tegen andere groepen katten. Pure territorium verdediging. Dat is eigenlijk te vergelijken met hier een beetje." ze knikte, en sloeg netjes haar staart om haar middel heen om haar beetje opgezwollen buik te verbergen. niet iedereen hoefde het te weten dat ze.. ugh, zwanger was. "Maar helaas waren daar ook wat noemen jullie ze hier? Tweebenen toch? Ja tweebenen ja. Ja die waren het beu op een gegeven moment dus namen ze me mee. Daarna heb ik mijn maten nooit meer gezien. Misschien zijn ze wel dood. Of iemand anders leidt nu de groep." ze wierp hem eventjes een meelevend uitdrukking, ook leek ze hard en zielloos ze had soms wat medelijden met andere katten.
"Maar ach. Uiteindelijk werd ik in een soort hok gestopt. En een tijd later werd ik meegenomen door twee uh benen. Nu ben ik hier. Slaagde erin te vluchtten."
"Dat is een lang verhaal, het spijt me voor je vrienden" mauwde ze maar, en hees zich zelf omhoog net als de rossige kater. "Dus deze kater..? heeft altijd een groep geleid?" vroeg ze, wat hem ook een teken gaf om zijn naam te vertellen.


Dinner F7679810Dinner 6r6hafDinner Rm66qa Dinner K00uqDinner 17coyhDinner Rm66qaDinner Vno93lDinner 2i0b29yDinner 2i0b29yDinner Vmwrhy
Dinner B083b810
Terug naar boven Ga naar beneden
Escobar
Member
Dinner DPKsfdL
MAX
33
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Escobar
BerichtOnderwerp: Re: Dinner   Dinner Icon_minitimezo 1 nov 2015 - 14:23

De sippe blik van de kat veranderde al snel weer terug in een verwaande. "Ja, dat heb je goed gezien. Maar helaas is deze kat nu niet veel meer, want het is sterk wennen aan zo'n nieuwe omgeving als deze. Ik ken eigenlijk nog helemaal niemand. Ik weet eigenlijk alleen de naam van de leider hier. En soms hier en daar wat vage namen. Hij keek haar even recht in de ogen. "Over namen gesproken, wat is de naam van deze jonge dame hier? Mijn naam is in iedergeval Pablo Escobar. Mijn maten noemde mij gewoon Escobar" Zijn blik gleed even over het kamp. Hij zag dat de katten hier heel anders leefden dan waar hij vandaan komt. Ze blijven alleen maar op een vaste plek. Hij had wel al eens gehoord over Rogue's. Dat zijn meestal zelfstandige katten. Die hadden geen clan. Misschien had hij ook gewoon zo moeten blijven. Dan had hij misschien weer een nieuw groepje kunnen maken? Maar aan de andere kant zou dat misschien heel anders zijn dan in Colombia. Hier zou hij misschien wel helemaal niet zo makkelijk vriendjes kunnen maken. Misschien alleen maar meer ruzie's.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fortuna
Member
Dinner Tumblr10
717
Afwezig
"Error_"

CAT'S PROFILE
Age: 137 moons †
Gender: She-cat ♀
Rank: Outpost Guard
Fortuna
BerichtOnderwerp: Re: Dinner   Dinner Icon_minitimezo 1 nov 2015 - 15:55

"Ja, dat heb je goed gezien. Maar helaas is deze kat nu niet veel meer, want het is sterk wennen aan zo'n nieuwe omgeving als deze. Ik ken eigenlijk nog helemaal niemand. Ik weet eigenlijk alleen de naam van de leider hier. En soms hier en daar wat vage namen. Nog steeds luisterde ze naar de kater, wat best een goed teken was, meestal was allang weg gelopen maar hij had tenminste wat interessants te vertellen. Ze at snel nog de restjes op en schoof de boten aan de kant, haar tong draaide langs haar lip en likte zo het bloed van haar snuit weg. "Over namen gesproken, wat is de naam van deze jonge dame hier? Mijn naam is in iedergeval Pablo Escobar. Mijn maten noemde mij gewoon Escobar" ze gaf hem een knikje en likte snel haar borst recht voor ze antwoord gaf. "Aangenaam Escobar, de naam is Fortuna" mauwde ze, met een best vriendelijk stem.


Dinner F7679810Dinner 6r6hafDinner Rm66qa Dinner K00uqDinner 17coyhDinner Rm66qaDinner Vno93lDinner 2i0b29yDinner 2i0b29yDinner Vmwrhy
Dinner B083b810
Terug naar boven Ga naar beneden
Escobar
Member
Dinner DPKsfdL
MAX
33
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Escobar
BerichtOnderwerp: Re: Dinner   Dinner Icon_minitimezo 1 nov 2015 - 22:19

De kat grinnikte bij de naam. "Leuke naam hoor." Hij ging weer zitten. Maar dit keer iets dichter bij haar. "Dus, nu heb ik mijn verhaal verteld. Vertel de jouwe nou eens. Ik weet dat het niet zo interessant is volgens jou. Maar ik zou het dolgraag willen weten." Hij nam nog een hap van het konijn. Het smaakte best lekker zoiets. Het leven was misschien zo slecht nog niet hier. Hij moest er toch aan wennen. Hij had verder niet zo'n keus. Maar hij mistte zijn maten zo erg. Het warme weer daar. Hier was het veel kouder. Maar wat hij vooral ook miste waren al die mooie señora's die daar rondliepen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dinner
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place :: Playground-
Ga naar: