We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 nov 2015 - 21:49
Waarom kan ik nieteens normaal nagels lakken ;-; *sobs*
Tᕼᕮ ᗯOᖇᒪᗪ’S STIᒪᒪ Tᕼᕮ Sᗩᗰᕮ. Tᕼᕮᖇᕮ’S ᒍᑌST ᒪᕮSS Iᑎ IT.
ᗪᕮᗩᗪ ᗰᕮᑎ Tᕮᒪᒪ ᑎO TᗩᒪᕮS
Abysshowl
Member
Jamie 239 Actief “She made broken look beautiful
and strong look invincible.
She walked with the Universe
on her shoulders and made it
look like a pair of wings.”
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 nov 2015 - 21:57
Psst, mensen die een kat hebben, hebben katten pluis in hun oren zoals tijgers/paarden enzo of zie je gewoon de huid aan de binnenkant en verder niks? xD Domme vraag maar dan weet ik dat voor als ik Cresentkit morgen aftekenen (a')
She’s strong but she’s exhausted
Tallshadow
Member
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 nov 2015 - 22:44
Ashdrizzle schreef:
Northernlight schreef:
Mousepaw. schreef:
help ik ben getraumatiseerd, ik ga nooit meer het water in sortieenmer.com
hahaha In real zou je me 2 seconden kunnen geven want ik kan niet zwemmen hahahahaha ja als een kneus ik hou het denk serieus 2 minuten vol in stilstaand water
Dat is zo naar... echt wtf. *draagt reddingsvest voor altijd*
Ik zat met m'n handen al voor m'n gezicht, en toen zag ik pas wat de bedoeling was, en ik grijp m'n muis echt zo van "NOH DONT DIE"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 nov 2015 - 22:46
Lycheepaw schreef:
Ashdrizzle schreef:
Northernlight schreef:
Mousepaw. schreef:
help ik ben getraumatiseerd, ik ga nooit meer het water in sortieenmer.com
hahaha In real zou je me 2 seconden kunnen geven want ik kan niet zwemmen hahahahaha ja als een kneus ik hou het denk serieus 2 minuten vol in stilstaand water
Dat is zo naar... echt wtf. *draagt reddingsvest voor altijd*
Ik zat met m'n handen al voor m'n gezicht, en toen zag ik pas wat de bedoeling was, en ik grijp m'n muis echt zo van "NOH DONT DIE"
Die vriend van hem is echt een asshole xD
Ik kwam niet verder dan dat hij zijn schoenen uitdoet :/
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 nov 2015 - 23:31
Abysspaw. schreef:
Psst, mensen die een kat hebben, hebben katten pluis in hun oren zoals tijgers/paarden enzo of zie je gewoon de huid aan de binnenkant en verder niks? xD Domme vraag maar dan weet ik dat voor als ik Cresentkit morgen aftekenen (a')
*Kijkt goed naar plaatje van Crescent* Hmm wel wat pluis. x'3
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 nov 2015 - 23:56
Ik zit hier echt zo van "ik moet slapen... maar zo moe ben ik ook weer niet..." en tussen die gedachte door nog een shitload aan Undertale fangirl gedachtes xD
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 nov 2015 - 8:55
Hee Dani :3
Ik had dus wel mijn toetsenbord gesloopt XD . Mijn computer begon net echt heel raar te doen met als gevolg dat en mijn account vergrendeld was en hij 100 word bestanden aangemaakt had die ik weer mocht verwijderen. Dit wordt echt weer zo'n dag :') ...