Woke up in pain today



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Woke up in pain today

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Winddancer
StarClan
Woke up in pain today Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Woke up in pain today   Woke up in pain today Icon_minitimedo 5 nov 2015 - 19:39

Ze moest iets vinden om te doen, dit was niet normaal. Ze zat maar wat verdrietig te wezen, en het werkte haar anders zo energieke karakter helemaal tegen. Haar spieren begonnen te verslappen, haar alertheid te verminderen. en dat net nu ze warrior geworden was. Maar Winddancer zag niet echt in wat voor nut het had. Ze had het gevoel dat niemand echt van haar hield, zie daar de reden waarom ze het contact met zo goed als iedereen afgesneden had. Ze waren beter af zonder haar, aangezien ze geen reden hadden om met haar te zijn. Ze was alleen, of zo voelde ze zich toch.

OPEN


Woke up in pain today 6Gt25F7
Terug naar boven Ga naar beneden
Viperstrike
Member
Woke up in pain today DPKsfdL
M
119
Actief
They treated him like a monster

CAT'S PROFILE
Age: 52 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Viperstrike
BerichtOnderwerp: Re: Woke up in pain today   Woke up in pain today Icon_minitimedo 5 nov 2015 - 20:00

Met gespleten ogen tuurde hij het kamp rond, hij was zo juist binnen gelopen en legde al meteen een dikke muis op de prooistapel, zelf pakte hij een ekster en liep een rondje door het kamp. Vandaag was hij behoorlijk druk geweest en verdiende wel eventjes om te rusten, zijn pluizige staart zwiepte lichtjes in de lucht en spitse zijn puntige oren. Zijn blik bleef echter haken bij het zien van de jonge warrior Winddancer als het goed was, ze zag er niet bepaald vrolijk uit iets wat hij normaal gesproken had genegeerd maar iets zei dat hij toch eens moest vragen wat er aan de hand was. Met een zelfverzekerde pas trippelde de grote kater op de jongere warrior af en legde de ekster voor haar neer. zelf liet hij zich zakken in de zithouding en knikte beleefd naar de poes. "Hallo Winddancer," mauwde hij met zijn zware stem, en schoof de vogel dichter naar de warrior. "Zin om te delen?" probeerde hij, hij was totaal geen kletskous en kon gesprekken nooit goed volhouden. Maar hij probeerde het en keek de poes met een neutrale blik aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
Woke up in pain today Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Woke up in pain today   Woke up in pain today Icon_minitimedo 5 nov 2015 - 20:13

De tabby schrok op uit haar gedachten toen de zware stem van een kater haar begroette. Winddancer knikte, de kater even onderzoekend aankijkend. "Hallo Viperstrike.", antwoordde ze, haar stem neutraal. Haar groene, anders zo sparkelende ogen maar nu zo levenloze, ogen, keken naar het vogeltje dat hij naar haar schoof. Bij zijn vraag haalde de tabby ietwat onzeker haar schouders op. Vroeger had ze zonder erbij na te denken heel vrolijk gereageerd, maar het leek alsof ze een knop in haar hoofd omgedraaid had. Of nu ja, alsof de omstandigheden dat voor haar gedaan hadden. Winddancer knikte ietwat aarzelend en nam voorzichtig een klein hapje van de prooi. "Dankje.", mompelde ze.


Woke up in pain today 6Gt25F7
Terug naar boven Ga naar beneden
Viperstrike
Member
Woke up in pain today DPKsfdL
M
119
Actief
They treated him like a monster

CAT'S PROFILE
Age: 52 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Viperstrike
BerichtOnderwerp: Re: Woke up in pain today   Woke up in pain today Icon_minitimedo 5 nov 2015 - 20:26

"Hallo Viperstrike.", Hij knikte nogmaals bij haar begroeting, en sloeg zijn pluizige staart om zijn poten heen. Een frons kwam op zijn uitdrukking bij het zien dat Winddancer een beetje afwezig deed, en keek toe hij ze aarzelend een hap van de vogel nam. "Dankje.", Hoorde hij haar mompelen, hij boog zijn kop en scheurde een grote stuk van de vogel en begon had rustig op te eten. "Is er iets?" mauwde hij, en keek haar met een half bezorgende blik aan. "Waar is die vrolijke karakter van je heen? zeg niet dat je zo'n zuurpruim als mij word hoor" mauwde hij serieus, en keek zijn clangenoot met een zachte neutralen uitstraling aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
Woke up in pain today Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Woke up in pain today   Woke up in pain today Icon_minitimedo 5 nov 2015 - 20:30

Bijna brak er een glimlach door bij de opmerking van Viperstrike, bijna. Een zuurpruim, zoals hij? Pfft. Maar in plaats van te glimlachen haalde de tabby gewoon haar schouders op. Ze sloeg haar staart ietwat ongemakkelijk over haar pootjes, en probeerde een antwoord te vinden. Tsja, wat kon ze zeggen? "Mijn vader is net gestorven, hoe denk je dat ik me voel?" Dat zou nu ook niet echt goed overkomen, toch? "Tsja, omstandigheden zeker?", antwoordde de jonge warrior daarom, een kleine, geforceerde glimlach op haar snuitje.


Woke up in pain today 6Gt25F7
Terug naar boven Ga naar beneden
Viperstrike
Member
Woke up in pain today DPKsfdL
M
119
Actief
They treated him like a monster

CAT'S PROFILE
Age: 52 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Viperstrike
BerichtOnderwerp: Re: Woke up in pain today   Woke up in pain today Icon_minitimedo 5 nov 2015 - 20:40

"Tsja, omstandigheden zeker?", Hij haalde net als de poes zijn schouders op en nam weer ee hap van de vogel, waarom kon hij nooit eens iets goed terug antwoorden? waarom was hij zo'n slechte praten? zijn snuit begroef hij in de maag van de vogel en nam nog een hap van het half opgegeten diertje voor hij de lijfje naar Winddancer schoof, hij was klaar. snel liet hij zijn tong over zijn lippen glijden voor die zich weer op de poes richtten. "Winddancer, ik weet in wat voorn situatie je zit en ik heb allang gehoord wat er is gebeurd en het spijt me voor je. maar ik wil het van jou horen, dan zal deze opa je proberen te helpen, want ik weet hoe je je voelt. dat heb ik al lang opgemerkt" Mauwde hij, en keek haar met een dood serieuze blik aan. Ja.. hij wist hoe het voelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
Woke up in pain today Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Woke up in pain today   Woke up in pain today Icon_minitimedo 5 nov 2015 - 20:51

De kater antwoordde niets eerst, maar nam een paar happen van het vogeltje alvorens het weer naar haar te schuiven. Hij leek na te denken, en die gedachte was bevestigd als hij zijn speech begon. Om de één of andere reden maakte het de poes best wel boos - misschien was het de manier waarop hij het zei, of gewoon omdat hij het lef had om haar te dwingen alles uit te spugen. Winddancer duwde de rest van de prooi weg met haar voorpoot en keek hem recht in zijn geel-groene ogen aan, een net zo serieuze uitdrukking op haar gezicht als op de zijne. De levenloze blik in haar ogen leek vuriger nu, door de woede die ze zo plotseling, en ergens zonder reden, voelde. Misschien was ze wel gewoon boos op de wereld. "Wil je horen wat ik voel?", vroeg ze, haar stem nog zacht, maar de emoties duidelijk hoorbaar. "Hoe ik een vriendschap, en misschien wel meer, verpest heb door mijn koppige naïviteit? Hoe mijn vader sterft net wanneer hij zo teleurgesteld in me is, wanneer ik gewoon wil dat hij trots op me kon zijn? Hoe hij mijn warriorceremonie, wat misschien wel het belangrijkste moment in mijn leven zal zijn, gemist heeft? Hoe ik hem nooit meer kan praten? En hoe mijn moeder het te druk heeft met haar tweede nestje om zich nog zorgen te maken over ons, wij die nu al volwassen genoeg zijn om voor zichzelf te zorgen? want ik kan je zeggen dat we dat bijlange na niet zijn. Ik wil niet volwassen zijn, en alle problemen zelf oplossen. Ik wil.. Ik wil gewoon.." Haar stem werd luider door haar speech heen, maar op het einde verzwakte hij weer, tot een zielig, klagend geluidje. Winddancer richtte haar bladgroene blik op haar voorpoten. "Ik wil gewoon dat alles weer was hoe het vroeger was. Om vrolijk te zijn, en om gewoon met Hazelpaw te kunnen spreken zonder dat het awkward word. Om mijn vader te zien, de trotse blik in zijn ogen als hij ziet hoe groot zijn kittens zijn geworden..", mompelde ze, en ergens moest de poes toegeven dat het wel deugd deed om alles gewoon aan iemand te vertellen, iemand die helemaal buiten haar drama stond.

~Sorry voor de typefouten, maar dat heb ik met van die emotionele posts die er gewoon uit vloeien (a) Daarbij ben ik stiekem te lui om er helemaal over te gaan en ze er allemaal uit te filteren xD


Woke up in pain today 6Gt25F7
Terug naar boven Ga naar beneden
Viperstrike
Member
Woke up in pain today DPKsfdL
M
119
Actief
They treated him like a monster

CAT'S PROFILE
Age: 52 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Viperstrike
BerichtOnderwerp: Re: Woke up in pain today   Woke up in pain today Icon_minitimedo 5 nov 2015 - 21:06

Hij knipperde met zijn ogen na het lange tegen verhaal of hoe je het kan noemen, en nam alles goed in zich op. Maar ze was nog niet uitgepraat en sprak veder maar deze keer zacht en soort verdrietige stem.  "Ik wil gewoon dat alles weer was hoe het vroeger was. Om vrolijk te zijn, en om gewoon met Hazelpaw te kunnen spreken zonder dat het awkward word. Om mijn vader te zien, de trotse blik in zijn ogen als hij ziet hoe groot zijn kittens zijn geworden.." Hij knikte, en sloeg nadenkend met zijn staart. "Dat gevoel dat je nu heb is normaal, elke kat heeft zijn obstakels en soms zijn ze moeilijk en hard om te overwinnen, maar je moet nooit opgeven. wij Shadoweclanners zijn niet zwak en wij moeten laten zien dat we sterk blijven met up en downs, je kan je boosheid op me africhten en ik wil dat je dat doet, je moet je gevoelens uitpraten ook al is dat moeilijk. Daarom zijn we er voor je, en ik weet hoe graag je wou dat je vader bij je ceremonie was. maar ik weet dat hij vanaf de Silverpels heeft gekeken met een troste glimlach, trots dat zijn meisje nu een grote meid is geworden." mauwde hij, met de zelfde neutralen stem maar er glom uit van medeleven en vriendelijke uitstraling in zijn ogen en houding. "Je moet niet blijven haken in de verleden maar voor je uit kijken en naar de toekomst gaan, en ik weet zeker als je Hazelpaw verteld hoe je je voelt dat hij het zult begrijpen" voegde hij er nog snel aan toe.

-Ik kan ook wat foutjes in hebben hoor xD
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Woke up in pain today
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: