Kittens



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Kittens

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Zealspark
StarClan
Kittens PCAssxW
Chi
2725
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Kittens   Kittens Icon_minitimevr 6 nov 2015 - 23:15

Hey there!
Oké, nu wil ik het toch over iets hebben dat mij al een tijd dwarszit. Misschien dat hier ooit al eens een topic voor was aangemaakt, maar om het opnieuw in het oog te laten springen maak ik er opnieuw eentje aan.

Waarom? Kittens. Ja. Opzich vind ik het helemaal niet erg dat er zoveel zoektopics worden aangemaakt. Want hey! Hoe meer zielen, des te leuker, toch? Maar wat ik ambetantig vind is de manier waarop. Ongerelateerde katten die plots een kroost krijgen. Katten die elkaar eigenlijk haten, die plots out of nowhere zwanger zijn en niet eens weten hoe. Ik denk toch -vooral als je een gevoeliger of slimmer character bespeelt- dat 'ie beseft wat er gaande is op het moment dat ze verwekt worden, niet?
Persoonlijk heb ik ook meer de neiging me aan te melden voor een nestje van échte partners, die een history in de rpg hebben. Waar echte chemistry tussen te zien valt. Maar twee random katten die zo plots een nestje krijgen..? Oké, het kan af en toe wel eens voorvallen. Ook altijd leuk om je account weer actief mee te maken. Maar er was duidelijk een kittenbom geweest, en nog altijd gaande eigenlijk. De meeste zijn dan ook van katten die of te wel gewoon geen vader in petto hebben, of van twee katten die elkaar niet eens kennen of gewoon geen sprankje liefde voor elkaar voelen.
Oké, in het echt is het wel zo dat katten kittens van jan en alleman kunnen krijgen. Maar de characters die wij bespelen hebben gevoelens en worden vermenselijkt. Want anders zouden ze ook nooit een partner kunnen hebben etc, toch?
Dit zit mij gewoon dwars. Niet dat het niet mag! Maar ik mis toch de echte koppels. Die eerst al een -al dan niet korte- tijd samen zijn en dan pas met verstand kittens overwegen. Het was een tijd fijn ja, al die drama als je een kitten aanmaakte. Maar aangezien merendeels van de mensen (ik zeg niet iedereen, maar wel de grotere helft) nadien inactief valt met dat kittenaccount komen er steeds meer ongebruikte accounts, maar wel namen die in gebruik zijn. Het is nog altijd makkelijker om een account actief te houden als de familie ervan ook actief is. Dit is echt de realiteit en dit heb ik ook zelf ondervonden in de rpg.

No hate, alsjeblieft. Dit was gewoon mijn mening, en ik zou het fijn vinden als de rest hier hun eigen mening over geeft! (:

- Chi


Kittens Inbj9j
Terug naar boven Ga naar beneden
Quietstep
Member
Kittens XHmqJYs
Demi
1896
Actief
"I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."


CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Quietstep
BerichtOnderwerp: Re: Kittens   Kittens Icon_minitimevr 6 nov 2015 - 23:26

Preaaach! Ik ben het echt helemaal met je eens. Ik zie de laatste tijd dat het Adoptions subforum gebombardeerd wordt met Kitten Searches, heel leuk natuurlijk, maar zoals Chi al zegt heeft de helft van de katten echt helemaal niks met elkaar te maken, of bestaat hun relatie meer uit haat dan liefde. Sowieso moet je volgens de regels minstens 3 topics met de andere kat gedaan hebben en je moet minimaal vijftig posts IN DE RPG hebben wat een aantal dus echt niet hebben. Nou wil ik de mods en admins hier niet mee belasten of beschuldigen, want dit is dan ook heel moeilijk om bij te houden. Maar wat de leden kunnen doen, is gewoon even realistisch zijn en leuk meedoen in plaats van na vier postjes beslissen dat je kat kittens moet hebben want hoe moet je haar anders actief houden?

Daarbij komen hierdoor ook echt heel veel dubbelaccounts, wat gewoon zonde is van namen et cetera, om dat een groot deel van deze accounts toch weer inactief raken. Ook ik ben hier schuldig aan, en ik denk de meeste leden ook wel. Al deze dubbelaccounts zorgen voor een groot deel van WC dat gewoon inactief is. Er zijn echt genoeg andere leuke ideeën om je kat actief te maken dan kittens te krijgen!


i can't explain what i mean
Kittens Hf3zPPx
and even if i could, i'm not sure i'd feel like it
Terug naar boven Ga naar beneden
Venom
Member
Kittens DPKsfdL
Mick(ey) Mouse
276
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Venom
BerichtOnderwerp: Re: Kittens   Kittens Icon_minitimevr 6 nov 2015 - 23:56

Ik ben er ook mee eens,
Ik heb al tijden gewacht voor zo'n discussie omdat ik nogal het 'lef' niet had eentje te openen.
Kittens kunnen in echte real life wel random overkomen omdat daar de katers dominant bezig zijn. Maar Warrior Cats is... zeg maar... 'menselijk' realistisch. Het toont aan hoe katten zich voelen. En ondanks dat katten kleurenblind zijn, ze kunnen perfect de kleuren zien. Dat is dus de wereld van Warrior Cats.
Want als je een mens bent, ga je niet zomaar een random jongen/meisje uitkiezen uit je nieuwe school om daarmee kinderen te krijgen. Je moet eerst van hem/haar houden. Gewoon hem/haar beter leren kennen etc. In mijn noobtijd, oen Venom eerst Flameleaf was, had ik ongeveer met Venom (kuch, Flameleaf, kuch) 4 topicjes met Emeraldtail voordat ze echt in aren voor kittens. Waaronder meer dan 50 posts.
Het punt is, je moet gewoon liefde tonen voor de ander als je echt kittens wilt hebben waarmee je een geweldige RPG voor de deur staat. De vader of moeder zelf kan bijvoorbeeld te liefde kwijtraken nadat ze zwanger is geraakt ofzo. En je karakter actief houden door zomaar kittens te krijgen is ook niet echt het beste idee.
Je kunt bijvoorbeeld meer drama in life maken, je kat wordt aangereden, waardoor de wond een tijdje niet meewerkt ofzo. Zo blijf je met inspiratie. Heb je meer ideeën over hoe je kat voelt. Maar als je je kat geen pijn wilt doen, maak is ruzie met een andere. Een plottwist bedenken kan ook geen kwaad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Northernlight
Member
Kittens DPKsfdL
Aurora Borealis
987
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender:
Rank:
Northernlight
BerichtOnderwerp: Re: Kittens   Kittens Icon_minitimeza 7 nov 2015 - 7:49

nu moet ik zeggen dat ik ooit met Nightlock & Snowkiller een nestje heb gehad van 1 kitten die bespeeld werd door de speelster van Snowkiller. Die waren geen partners, geen vrienden. Nightlock wilde kittens en haalde Snowkiller over dat hij moest zien hoe zijn nageslacht er uit zou zien.

je moet namelijk geen partners zijn voor kittens om even tegen demi te spreken over de 3 topics en 50 rpg posts.

Ik zeg niet dat ik het niet eens ben met het standpunt van Chi maar ej hebt ook wel uitzonderingen op de lovey dovey regel. Als alle katten zo lovey dovey met elkaar zijn hebben alle katten een leuke jeugd en dus krijgen ze allemaal de zelfde geschiedenis gaan mensen weer ander gezeik verzinnen. Iedereen wil baas boven baas zijn en daar kom het onrealistische ook weer boven. Iedereen moet wel vrij zijn te doen en laten wat hij wil. In de 4 jaar dat ik hier ben hebben 3 van mijn katten pas kittens gekregen. Katniss, Shiverthought & bovengenoemde Nightlock. Nu wil ik best met een van mijn katten nog een nest en het zou me eerlijk niet heel erg schelen of er een kater involved is omdat ik dit heb uitgedacht in mn hoofd



Kittens Wq8T2nr
::
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kittens
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Bulletin Board :: Discussion-
Ga naar: