Hey little dude



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Hey little dude

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Yu
Member
Hey little dude Icon-10

Lore
973
Actief
All the streets are crammed with things
Eager to be held,
I know what hands are for
And I'd like to help myself

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Yu
BerichtOnderwerp: Hey little dude   Hey little dude Icon_minitimezo 8 nov 2015 - 16:42



-Cole first
Een nadeel aan member zijn? Slapen. Ze had niet meer de comfort van de tower, en moest buiten slapen zolang ze nog niet genoeg tanden had. Ze haatte dit, want het werd koud en ze was best gesteld op haar comfort. Ze wandelde het kamp binnen met een vogel. Ze had moeite gedaan om dit beest te vangen. Het zou snel kouder worden, prooi zou nog schaarser worden... Gelukkig hadden ze altijd nog de two-leg konijnen. Yu liet haar ogen door het kamp glijden. alles leek z'n gangetje te gaan. De poes zag een zwart katertje zitten. Cole. Ze besloot om naast hem te gaan zitten. Ze trippelde op hem af en liet haar vogel vallen. "Hey," Grijnsde ze. Cole leek haar aardig, plus, hij was de apprentice van haar vader. Ze was nieuwsgierig.



What's more wrong - that I too wish to be great
Hey little dude Hfhffh11
Or my mother wished she'd had a son?

Terug naar boven Ga naar beneden
Cole
Member
Hey little dude Ccbfc1a1e90f5700e26b3595cca28989
Hannah
553
Actief
I do it all the time

CAT'S PROFILE
Age: 35 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cole
BerichtOnderwerp: Re: Hey little dude   Hey little dude Icon_minitimezo 8 nov 2015 - 20:38

Opnieuw had hij Sand in de toren gelaten. Hopelijk zou ze zichzelf niet in de nesten werken. Hij liet haar vrij, maar tegelijk niet. Hij wou niet dat ze nog erger gewond zou raken en dat risico had je hier nou eenmaal. Nu zat hij voor de toren oren gespitst en een muisje voor zijn poten. De muis was al bijna op eigenlijk hij had net de laatste happen genomen. Hij wou al opstaan toen een zwart-witte poes naast hem kwam zitten. Cole was wel benieuwd naar de poes. Dochter van zijn mentor. Zou hij net zo streng zijn als vader als hij tegen hem was als mentor? Vast wel. Leek hem wel typisch. Een korte begroeting klonk. "Ey", antwoordde hij wat afwezig terwijl hij zijn muis nog een keertje omdraaide om een heel stuk vlees nog te zien zitten. Oh vergeten om te draaien. Cole wou wel wat meer weten over deze poes, dus hij bleef niet stil. "Nou hoe is het om member te zijn Yu?" De brutale toon was nog altijd niet uit zijn stem. Dat was nu gewoon bijna standaard. Ook een grijns speelde om zijn lippen, want de poes voor hem zag er niet bepaald uitgerust uit.


Well I’ll be damned
Hey little dude 7Bs2VOv
Terug naar boven Ga naar beneden
Yu
Member
Hey little dude Icon-10

Lore
973
Actief
All the streets are crammed with things
Eager to be held,
I know what hands are for
And I'd like to help myself

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Yu
BerichtOnderwerp: Re: Hey little dude   Hey little dude Icon_minitimema 9 nov 2015 - 16:59




"Ey" Groette de young-one terug. De poes nam een hap van haar prooi, en begon te kauwen. Vervolgens vroeg hij op brutale toon; "Nou hoe is het om member te zijn Yu?" Ze trok haar wenkbrauwen op. Zo zo, bijdehandje? Ze beantwoordde de grijns met haar eigen. "Afgezien van mijn moeien botten en slaap tekort is het geweldig." Ze grinnikte. "Ik kan ook hetzelfde vragen aan jou, Cole. Hoe is het om young-one te zijn? Is mijn vader streng?" Ze hield dezelfde speelse toon aan. Ze was misschien een stuk ouder, maar volwassener? Eh, nee. Als mentor was Claw vast hard, hij was sowieso een harde werker. Maar het is raar om dat te bedenken als zijn ogen verzachtten als ze oogcontact maakten."Voel je je al thuis in de elite?" Vroeg ze vervolgens op wat mildere toon. Dit moest vast compleet anders zijn. Het was ook redelijk bruut om hem weg te laten halen van al zijn siblings. Anders zou hij nu opgevoed worden tot loyale warrior, maar nu zat hij in dit hol.



What's more wrong - that I too wish to be great
Hey little dude Hfhffh11
Or my mother wished she'd had a son?

Terug naar boven Ga naar beneden
Cole
Member
Hey little dude Ccbfc1a1e90f5700e26b3595cca28989
Hannah
553
Actief
I do it all the time

CAT'S PROFILE
Age: 35 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cole
BerichtOnderwerp: Re: Hey little dude   Hey little dude Icon_minitimevr 13 nov 2015 - 11:18

"Afgezien van mijn moeien botten en slaap tekort is het geweldig." Cole lachte om haar opmerking terwijl hij zijn ogen op haar hield. "Tja, je moet werken als member hé" Kort gaf hij haar een duwtje. Yu was een rang hoger, maar dat soort dingen deed hij ook bij Claw en die was minstens 3 rangen hoger, dus veel maakte het hem niet uit. De vraag werd teruggegooid. Een korte grijns kwam rond zijn lippen waarna hij naar de grond keek. Zijn blik ging naar een kras op zijn schouder. Claw had hem die gegeven toen hij Sand naar het kamp had gebracht. Deed nog altijd pijn, want de kras was diep gegaan. "Jouw vader," begon hij. Zijn blik ging weer naar haar ogen. "kan best wel streng zijn. Maar denk dat je dat al wist." Misschien hielden ze het geheim over dat vader en dochter gebeuren, maar nog altijd zouden de discussies er moeten zijn. Of er ooit geweest zijn. Yu was een echte bloodclanpoes, dus die zou wel in de verdediging gaan. "Tja ik zit al een tijdje in de elite. Dus ja, ik voel me wel thuis nu, Yu."

{ Whoops het rijmt


Well I’ll be damned
Hey little dude 7Bs2VOv
Terug naar boven Ga naar beneden
Yu
Member
Hey little dude Icon-10

Lore
973
Actief
All the streets are crammed with things
Eager to be held,
I know what hands are for
And I'd like to help myself

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Yu
BerichtOnderwerp: Re: Hey little dude   Hey little dude Icon_minitimeza 14 nov 2015 - 1:15



"Tja, je moet werken als member hé" Zei de kater met een duwtje. Yu stak haar tong uit. Bij de volgende vraag wende hij even zijn ogen af. Yu volgde ze, en zag zo een kras op zijn schouder. Training? Of iets anders? "Jouw vader," Cole maakte weer oogcontact. "kan best wel streng zijn. Maar denk dat je dat al wist." Ze knikte. Zou ze hem vertellen wat voor een ontzettende softie hij was tegen zijn kits? Nee, ze moest zijn reputatie immers beschermen. "Was het zijn strengheid waardoor je nu een kras op je schouder hebt?" Merkte ze nuchter op. Ze had een vermoede waar hij die aan verdiend had, maar hield haar mond dicht. "Tja ik zit al een tijdje in de elite. Dus ja, ik voel me wel thuis nu, Yu." Ze grijnsde vrolijk, en gaf hem een speelse tik die misschien een tikje hard was. maar haar grijns was gemeend. "Mooi zo! Ik vind dat je er prima tussen past." Ze nam nog twee grote happen van haar prooi, en begon met mond vol te kauwen.



What's more wrong - that I too wish to be great
Hey little dude Hfhffh11
Or my mother wished she'd had a son?

Terug naar boven Ga naar beneden
Cole
Member
Hey little dude Ccbfc1a1e90f5700e26b3595cca28989
Hannah
553
Actief
I do it all the time

CAT'S PROFILE
Age: 35 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cole
BerichtOnderwerp: Re: Hey little dude   Hey little dude Icon_minitimema 16 nov 2015 - 22:03

De poes maakte een goede opmerking en ook de kater moest kort lachen. Misschien kende Yu hem toch beter dan hij dacht. "Deels", antwoordde hij toen met een lach op zijn gezicht. "Ik ben ook niet bepaald de brave puppy geweest de laatste moon moet ik toegeven." Die kras had hij wel verdient als je alles optelde. Hij praatte tijdens het gevecht met een stel kittens, vertrok vroeg en nam Sand mee. Tja, daar moest je straf voor krijgen. Gelijk had ie wel. Een ander opmerking kwam uit haar bek en Cole keek haar aan. Blijkbaar wist ze over het feit dat hij uit de Thunderclan kwam. Was dat inmiddels al uitgelekt? Zou prima kunnen, aangezien hij met Thunderclanners praatte. Zelf zei hij het ook net hardop, dus echt een geheim was het niet meer. Een kort knikje ging naar Yu. Hij voelde zich ook wel thuis inmiddels. "Ben jij eigenlijk in Bloodclan geboren?"


Well I’ll be damned
Hey little dude 7Bs2VOv
Terug naar boven Ga naar beneden
Yu
Member
Hey little dude Icon-10

Lore
973
Actief
All the streets are crammed with things
Eager to be held,
I know what hands are for
And I'd like to help myself

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Yu
BerichtOnderwerp: Re: Hey little dude   Hey little dude Icon_minitimeza 21 nov 2015 - 15:33



"Deels", Cole lachte. Hm, apart. "Ik ben ook niet bepaald de brave puppy geweest de laatste moon moet ik toegeven." Een grijns kroop over haar snoet. Rebelse katten waren leuk om mee om te gaan. "Cole toch, zo mag je nooit zonder riem naar buiten!" Sprak Yu ernstig. Ze hield het echter niet lang vol, en grinnikte gelijk daarna. "Ben jij eigenlijk in Bloodclan geboren?" Ze trok haar wenkbrauw op. Eigenlijk was het wel logisch, sinds zij ook zijn afkomst wist. "Nah, door en door rogue." Antwoordde ze trots. "M'n moeder in elk geval." Ze kon het eindelijk uitspreken zonder gelijk verbitterd te zijn, ze moest het accepteren en er mee leven. "Hey, tell you what; Ik laat je wel een keer het rogue territorium zien." De poes kwam daar vaak genoeg om nog te weten wat waar was.



What's more wrong - that I too wish to be great
Hey little dude Hfhffh11
Or my mother wished she'd had a son?

Terug naar boven Ga naar beneden
Cole
Member
Hey little dude Ccbfc1a1e90f5700e26b3595cca28989
Hannah
553
Actief
I do it all the time

CAT'S PROFILE
Age: 35 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cole
BerichtOnderwerp: Re: Hey little dude   Hey little dude Icon_minitimevr 4 dec 2015 - 19:46

"Cole toch, zo mag je nooit zonder riem naar buiten!" Een grijns kwam op zijn gezicht en hij keek wat nonchalant weg. Tjaa, hij was niet altijd zo braaf als hij misschien hoorde te zijn. Hij kon zijn poot zeker goed neerzetten als dat nodig was. De poes antwoordde dat haar moeder een rogue was. Oké dan. Het was niet Howl, maar dat viel te verwachten. Hij had ze al vaker bij elkaar gezien. Teveel, al mocht hij natuurlijk zelf kiezen wat hij deed. Geen idee hoe Yu zoiets zou vinden, maar hij had geen zin om daarachter te komen. "Ja?", antwoordde hij. "Nou dan zijn we beide niet 100% bloodclan." Kort trok hij zijn mondhoek op. Hadden ze toch wat gemeen. Al hadden ze ook Claw gemeen. Alleen wel net iets anders. "Ik laat je wel een keer het rogue territorium zien." Kort keek de kater met een verbaasde blik naar haar. Wel grappig hoe ze het wel konden vinden. "Dan komt de echte rogue in je vrij", zei hij plagend en hij duwde haar ook plagend erbij. "Moet je doen. Ik snap niks van die katten."


Well I’ll be damned
Hey little dude 7Bs2VOv
Terug naar boven Ga naar beneden
Yu
Member
Hey little dude Icon-10

Lore
973
Actief
All the streets are crammed with things
Eager to be held,
I know what hands are for
And I'd like to help myself

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Yu
BerichtOnderwerp: Re: Hey little dude   Hey little dude Icon_minitimevr 4 dec 2015 - 22:48




"Ja?" Ze knikte, en pulkte wat aan haar nagels. "Nou dan zijn we beide niet 100% bloodclan." Ze grijnsde, halfbloedjes had je aardig wat in de elite. Het had z'n charme. Ze bestudeerde de kater, het was raar hoeveel hij op Claw leek. Ergens had ze medelijden met de thunderclan poes die d'r kit had moeten opgeven. Bij haar volgende voorstel duwde hij plagend. "Dan komt de echte rogue in je vrij", Yu wiebelde met haar wenkbrauwen. "Ja, en dan ben ik héél gevaarlijk," Grinnikte ze. "Moet je doen. Ik snap niks van die katten." Dan hadden ze een afspraak. "Sommige katten zijn niet goed in orders op volgen. En het gevoel van vrijheid is geweldig." Dromerig staarde ze in de verte, ach, de eindeloze velden, heerlijk. "Heb je morgen tijd?"



What's more wrong - that I too wish to be great
Hey little dude Hfhffh11
Or my mother wished she'd had a son?

Terug naar boven Ga naar beneden
Cole
Member
Hey little dude Ccbfc1a1e90f5700e26b3595cca28989
Hannah
553
Actief
I do it all the time

CAT'S PROFILE
Age: 35 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cole
BerichtOnderwerp: Re: Hey little dude   Hey little dude Icon_minitimedo 10 dec 2015 - 17:38

"Ja, en dan ben ik héél gevaarlijk", zei ze en Cole trok z'n mondhoek kort op. Ze vertelde over dat rogues geen orders konden opvolgen. Moest ook wel, anders hadden ze wel een leider gehad. Vrijheid moest geweldig voelen inderdaad, al was hij zeker niet van plan om een rogue te worden. Zou een te eenzaam leven zijn. "Heb je morgen tijd?", vroeg ze en zijn groene ogen gingen naar de hare. Het was al aan de late kant, maar hij had toch niks te doen. "Ja," zei hij. Hij stond wel op. "maar nu is ook prima voor mij." Met zijn staart seinde hij naar de two-leg nesten. Waarom ook niet.


Well I’ll be damned
Hey little dude 7Bs2VOv
Terug naar boven Ga naar beneden
Yu
Member
Hey little dude Icon-10

Lore
973
Actief
All the streets are crammed with things
Eager to be held,
I know what hands are for
And I'd like to help myself

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Yu
BerichtOnderwerp: Re: Hey little dude   Hey little dude Icon_minitimeza 19 dec 2015 - 21:20



"Ja," Antwoordde hij, en stond op. Zo zo, energiek. "maar nu is ook prima voor mij." Miauwde Cole, gebarend naar de two-leg plaats. Yu likte haar lippen af, en rekte zich uit voordat ze ook opstond. Ze kende nog snelle route. "Klinkt goed." Een brede grijns verspreidde zich over haar snoet. Ze nam een grote pas zodat ze voor Cole stond. "Deze kant op, pup." Ze grinnikte. Het zag er naar uit dat Cole misschien volwassener was dan zij met haar 13 maanden. Ze keek achterom, en zocht naar iets om over te praten. "Ken je je vader?" Lekker onderwerp, Yu. Zolang het niet te gevoellig lag was het goed. Ze kon niet zo goed tegen stilte.

(Zo nieuw topic?)



What's more wrong - that I too wish to be great
Hey little dude Hfhffh11
Or my mother wished she'd had a son?

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hey little dude
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place :: Playground-
Ga naar: