Training Yaay! Wait, what?! ~Applenose~



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Training Yaay! Wait, what?! ~Applenose~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Penguinpaw
Member
Training Yaay! Wait, what?! ~Applenose~ Wl8yo3
Renske
175
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Nine beautiful moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Penguinpaw
BerichtOnderwerp: Training Yaay! Wait, what?! ~Applenose~   Training Yaay! Wait, what?! ~Applenose~ Icon_minitimevr 13 nov 2015 - 20:06

Zuchtend liep Penguinpaw door het territorium. Ze had afgesproken met Applenose, haar mentor, om weer is te gaan trainen. Dat was zeker ook wel nodig. Ze had al een tijdje niet meer getraind en zelf had ze er ook niet echt iets aangedaan. 'Hallo?!' riep ze. Apple, ben je hier?!' riep ze nog een keer. Ze wist zeker dat dit de plek was waar ze hadden afgesproken. Penguinpaw keek nog is om haar heen. Applenose moest hier toch ergens zijn?


Training Yaay! Wait, what?! ~Applenose~ 34xrkap
Penguinpaw~Snakeeyes~Dreamnight~Puppypaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Applenose
Member
Training Yaay! Wait, what?! ~Applenose~ DPKsfdL
Cynthia
256
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Applenose
BerichtOnderwerp: Re: Training Yaay! Wait, what?! ~Applenose~   Training Yaay! Wait, what?! ~Applenose~ Icon_minitimevr 13 nov 2015 - 21:14

Applenose trippelde op haar gemakje naar de plek toe waar ze met haar apprentice had afgesproken. Ze had tijdens de trip erna toe al een planning voor vandaag gemaakt en ze was er best tevreden over. Toen ze bij de afgesproken plek aankwam zag ze Penguinpaw al staan. Apple, ben je hier?!' riep Penguinpaw. "Ja, ik ben er." zei Applenose terwijl ze naar haar apprentice toeliep. "Dus, hoe gaat het met je Penguinpaw?" vroeg ze nadat ze naast Penguinpaw was neergeploft. Met haar groene ogen keek ze vriendelijk naar de jonge poes, wachtend op een antwoord.



Training Yaay! Wait, what?! ~Applenose~ Applenose






Mijn Accounts  I love you:

Leopardpaw-Applenose-Lightningpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
Penguinpaw
Member
Training Yaay! Wait, what?! ~Applenose~ Wl8yo3
Renske
175
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Nine beautiful moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Penguinpaw
BerichtOnderwerp: Re: Training Yaay! Wait, what?! ~Applenose~   Training Yaay! Wait, what?! ~Applenose~ Icon_minitimeza 14 nov 2015 - 9:23

Uiteindelijk zag ze Applenose aanlopen. "Ja, ik ben er." zei Applenose. 'Echt waar? Ik had je nog niet gezien hoor', mompelde Penguinpaw zacht. Toen Applenose naast haar ging zitten vroeg ze: "Dus, hoe gaat het met je Penguinpaw?". 'Met mij gaat het geweldig', antwoordde de poes vrolijk. 'Maar laten we maar niet beginnen over het jagen', zei ze al een stuk minder vrolijk. 'Maar hoe gaat het met jou?' vroeg ze om van onderwerp te veranderen. Ze had geen zin om over haar mislukkingen te praten. Ze wist zelf wel heel goed dat ze het totaal niet kon.


Training Yaay! Wait, what?! ~Applenose~ 34xrkap
Penguinpaw~Snakeeyes~Dreamnight~Puppypaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Applenose
Member
Training Yaay! Wait, what?! ~Applenose~ DPKsfdL
Cynthia
256
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Applenose
BerichtOnderwerp: Re: Training Yaay! Wait, what?! ~Applenose~   Training Yaay! Wait, what?! ~Applenose~ Icon_minitimezo 15 nov 2015 - 20:03

'Met mij gaat het geweldig', antwoordde Penguinpaw vrolijk op haar vraag. 'Maar laten we maar niet beginnen over het jagen', vervolgde de jonge poes. Hieruit kond Applenose opmaken dat het jagen nog niet zo goed ging, maar dat zou na wat training wel goed komen. 'Maar hoe gaat het met jou?' vroeg Penguinpaw om van onderwerp te veranderen. "Met mij gaat het goed." antwoordde Applenose. "Maar kom we gaan een stukje lopen." vervolgde ze terwijl ze opstond. Nadat ze en paar passen had gezet kreeg ze een leuker ideetje. "Eens kijken of je me bij kunt houden." zei ze terwijl ze Penguinpaw met een grote grijns op haar snuit aankeek. Nadat ze dat gezegd had sprintte ze weg. Ze was wel benieuwd naar Penguinpaw's uithoudingsvermogen en snelheid. En het was natuurlijk een goede warming-up voor de training.

Laat die luie kont van Penguin maar eens in beweging komen xD


Training Yaay! Wait, what?! ~Applenose~ Applenose






Mijn Accounts  I love you:

Leopardpaw-Applenose-Lightningpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
Penguinpaw
Member
Training Yaay! Wait, what?! ~Applenose~ Wl8yo3
Renske
175
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Nine beautiful moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Penguinpaw
BerichtOnderwerp: Re: Training Yaay! Wait, what?! ~Applenose~   Training Yaay! Wait, what?! ~Applenose~ Icon_minitimezo 15 nov 2015 - 20:26

"Met mij gaat het ook goed." antwoordde Applenose. Nou, fijn om te weten."maar kom we gaan een stukje lopen." vervolgde Applenose. Toen ze een paar stappen had gezet, zei ze opeens: "Eenskijken of je me bij kunt houden." Toen ze dat had gezegd sprintte ze weg. Penguinpaw keek haar verbaasd na en besefte toen pas dat ze moest gaan rennen. 'Meen je dit?! Dit is niet lopen', riep Penguinpaw en sprintte ook weg. Applenose was al aardig ver, aangezien Penguinpaw zelf later was begonnen. Opzich kon Penguinpaw best snel rennen, maar lang niet zo snel als Applenose. 'Kan je niet langzamer rennen!' riep Penguinpaw tijdens het rennen. Het was toch hopeloos om Applenose nog in te halen.


Training Yaay! Wait, what?! ~Applenose~ 34xrkap
Penguinpaw~Snakeeyes~Dreamnight~Puppypaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Applenose
Member
Training Yaay! Wait, what?! ~Applenose~ DPKsfdL
Cynthia
256
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Applenose
BerichtOnderwerp: Re: Training Yaay! Wait, what?! ~Applenose~   Training Yaay! Wait, what?! ~Applenose~ Icon_minitimevr 4 dec 2015 - 20:30

'Kan je niet langzamer rennen?!' riep Penguinpaw. Applenose dacht even na maar uiteindelijk ging ze toch wat langzamer rennen zodat Penguinpaw naast haar kon komen lopen. Toen ze bij een klein open plekje aankwam stopte Applenose met rennen en ging ze zitten, wachtend op Penguinpaw. Ze was benieuwd of Penguinpaw al buiten adem was, dat zou namelijk veel zeggen over haar uithoudingsvermogen. Terwijl Applenose wachtte op Penguinpaw dacht ze even na over wat ze nu zouden kunnen doen.

Laat sorry, maar je weet waarom Wink


Training Yaay! Wait, what?! ~Applenose~ Applenose






Mijn Accounts  I love you:

Leopardpaw-Applenose-Lightningpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
Penguinpaw
Member
Training Yaay! Wait, what?! ~Applenose~ Wl8yo3
Renske
175
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Nine beautiful moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Penguinpaw
BerichtOnderwerp: Re: Training Yaay! Wait, what?! ~Applenose~   Training Yaay! Wait, what?! ~Applenose~ Icon_minitimevr 4 dec 2015 - 20:38

Applenose ging langzamer rennen en stopte uiteindelijk bij een open plek. Penguinpaw verminderde vaart en kwam voor Applenose tot stilstand. 'Wat ren jij hard zeg', zuchtte Penguinpaw. Ze was wel moe, maar niet zo moe dat ze doodging. Naja, voor haar gevoel dan. 'En, wat gaan we hier doen?' vroeg Penguinpaw nieuwschierig. Ze keek eens rond, maar kwam er niet achter waar ze precies waren. 'Gaan we weer rennen?' vroeg Penguin enthousiast. Rennen was een van haar favoriete dingen geworden. Deels omdat ze niet kon jagen, maar ook omdat ze dan haar energie kwijt kon.


Training Yaay! Wait, what?! ~Applenose~ 34xrkap
Penguinpaw~Snakeeyes~Dreamnight~Puppypaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Applenose
Member
Training Yaay! Wait, what?! ~Applenose~ DPKsfdL
Cynthia
256
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Applenose
BerichtOnderwerp: Re: Training Yaay! Wait, what?! ~Applenose~   Training Yaay! Wait, what?! ~Applenose~ Icon_minitimevr 4 dec 2015 - 20:54

'Wat ren jij hard zeg', zuchtte Penguinpaw toen ze voor Applenose tot stilstand kwam. "Dat is een kwestie van training, al zijn er wel katten die van nature hard kunnen rennen, Windclan katten bijvoorbeeld." vertelde Applenose. Het was belangrijk dat Penguinpaw wat meer over de andere clans te weten kwam, dus dit was misschien wel een goed begin punt. 'En, wat gaan we hier doen?' vroeg Penguinpaw nieuwsgierig. Applenose dacht even na. "Ik denk dat ik je eerst wat over de andere clans ga vertellen en daarna gaan we nog een stukje jagen." antwoordde ze uiteindelijk. "En daarna gaan we een wedstrijdje doen terug naar het kamp." vervolgde ze met een uitdagende grijns op haar gezicht. "Maar eerst, de vier clans." ging ze verder op serieuzere toon. "Kan je me vertellen hoe de vier clans heten? En wie de Leaders en Deputy's er van zijn?" vroeg Applenose aan haar leerling.




Training Yaay! Wait, what?! ~Applenose~ Applenose






Mijn Accounts  I love you:

Leopardpaw-Applenose-Lightningpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
Penguinpaw
Member
Training Yaay! Wait, what?! ~Applenose~ Wl8yo3
Renske
175
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Nine beautiful moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Penguinpaw
BerichtOnderwerp: Re: Training Yaay! Wait, what?! ~Applenose~   Training Yaay! Wait, what?! ~Applenose~ Icon_minitimevr 4 dec 2015 - 21:08

Dat is een kwestie van training, al zijn er wel katten die van nature hard kunnen rennen, Windclan katten bijvoorbeeld." vertelde Applenose. Wat heeft zij nou weer te maken met windclan katten?! "Ik denk dat ik je eerst wat over de andere clans ga vertellen en daarna gaan we nog een stukje jagen." antwoordde Applenose op haar vraag. 'Nee, niet jagen', zuchtte Penguinpaw. "En daarna gaan we een wedstrijdje doen terug naar het kamp." vervolgde ze. 'Dat klinkt al beter', zei Penguinpaw met een grijns. "Maar eerst, de vier clans." zei haar mentor. Waarom moest ze nou dingen weten waar ze niks mee te maken had! Of wel? "Kan je me vertellen hoe de vier clans heten? En wie de Leaders en Deputy's er van zijn?" vroeg Applenose aan haar. Verbaasd keek ze haar mentor aan. Moest ze nou gaan nadenken?! 'Uhm... Bij de thunderclan dacht ik dat de leider Snowdrop was en de deputy Silverstar? begon Penguinpaw twijfelend. 'Dan heb je nog de windclan. De leider is... Is dat een vogel daar!! riep Penguinpaw opeens. 'Wacht, waar was ik mee bezig?'. 'Owja, leider van de windclan. Die weet ik dus niet. Dan heb je nog de Riverclan. De leider was Butterstar volgens mij en de deputy Futeresong. En dan als laatste de Shadowclan en dat zijn... Uhm... Geen idee', vertelde Penguinpaw. Ze moest er wel lang over nadenken. 'Owja, je hebt ook nog de bloodclan. De leider is Claw en commander Zira', vertelde Penguinpaw er nog achteraan. 'Hoe zit het nou eigenlijk met de bloodclan? Ze hadden toch onze clan overgenomen?' vroeg Penguinpaw nieuwsgierig.


Training Yaay! Wait, what?! ~Applenose~ 34xrkap
Penguinpaw~Snakeeyes~Dreamnight~Puppypaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Applenose
Member
Training Yaay! Wait, what?! ~Applenose~ DPKsfdL
Cynthia
256
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Applenose
BerichtOnderwerp: Re: Training Yaay! Wait, what?! ~Applenose~   Training Yaay! Wait, what?! ~Applenose~ Icon_minitimevr 4 dec 2015 - 21:35

Applenose negeerde de opmerking van Penguinpaw die zei dat ze niet wilde jagen. Helaas zou ze het toch moeten leren. Applenose was wel blij dat Penguinpaw het idee van het wedstrijdje wel leuk vond. "Uhm... Bij de thunderclan dacht ik dat de leider Snowdrop was en de deputy Silverstar?" begon de jonge poes twijfelend. "Andersom, iedereen waarvan de naam eindigt op Star is een Leader." legde Applenose uit. "Dan heb je nog de windclan. De leider is... Is dat een vogel daar?!" riep Penguinpaw opeens. Verbaast keek Applenose haar apprentice aan, die had dus het concentratie vermogen van een vis, daar moest ze aan gaan werken. 'Wacht, waar was ik mee bezig?'. 'Owja, leider van de windclan. Die weet ik dus niet. Dan heb je nog de Riverclan. De leider was Butterstar volgens mij en de Deputy Futeresong. En dan als laatste de Shadowclan en dat zijn... Uhm... Geen idee', ging Penguinpaw uiteindelijk veder. "De Leader van Windclan is Everstar en hun Deputy is Whitelion. De Leader van Shadowclan is Shrewstar en de Deputy is Innerghost." vertelde Applenose. "Dat van Riverclan had je goed trouwens." vervolgde ze. 'Ow ja, je hebt ook nog de bloodclan. De leider daarvan is Claw en commander Zira', vervolgde Penguinpaw. Bij het horen van het woord Bloodclan dacht Applenose meteen aan Cyber, ze miste haar vriend... Hoe zit het nou eigenlijk met de bloodclan? Ze hadden toch onze clan overgenomen?' vroeg Penguinpaw nieuwsgierig waardoor Applenose opschrok uit haar gedachte. "Dat klopt, Bloodclan heeft Thunderclan overgenomen en Silverstar ontvoerd, maar maak je geen zorgen, Silverstar zal ons komen redden." zei Applenose met een warme glimlach. "Maar, we gaan veder, weet je wat Medicine cats zijn? Zo ja, kun je er een paar noemen?" vervolgde ze.



Training Yaay! Wait, what?! ~Applenose~ Applenose






Mijn Accounts  I love you:

Leopardpaw-Applenose-Lightningpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
Penguinpaw
Member
Training Yaay! Wait, what?! ~Applenose~ Wl8yo3
Renske
175
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Nine beautiful moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Penguinpaw
BerichtOnderwerp: Re: Training Yaay! Wait, what?! ~Applenose~   Training Yaay! Wait, what?! ~Applenose~ Icon_minitimeza 5 dec 2015 - 12:59

Penguinpaw luisterde naar de antwoorden. Ze had alles fout op 1 na. En dat was niet eens van haar eigen clan! Verder vertelde Applenose over dat het wel zou goedkomen met Silverstar en dat die ons zou komen redden. Alsof ze dat geloofde. Ze was niet een van de slimste, maar dat geloofde ze echt niet. Penguinpaw keek rond en zag ergens iets bewegen. Geconcentreerd keek ze erna. Wat was dat nou?! "Maar, we gaan veder, weet je wat Medicine cats zijn? Zo ja, kun je er een paar noemen?" zei Applenose. Geschrokken keek Penguinpaw op. Uhm... Ik neem aan iets met medicijnen of zoiets?' zei Penguinpaw. Naja, het klonk meer als een vraag. Ze had totaal geen verstand daarover. Penguinpaw keek weer is rond. Concentratie was niet iets waar ze goed in was.


Training Yaay! Wait, what?! ~Applenose~ 34xrkap
Penguinpaw~Snakeeyes~Dreamnight~Puppypaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Applenose
Member
Training Yaay! Wait, what?! ~Applenose~ DPKsfdL
Cynthia
256
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Applenose
BerichtOnderwerp: Re: Training Yaay! Wait, what?! ~Applenose~   Training Yaay! Wait, what?! ~Applenose~ Icon_minitimeza 5 dec 2015 - 19:29

Uhm... Ik neem aan iets met medicijnen of zoiets?' antwoordde Penguinpaw, al klonk het meer als een vraag. Het viel Applenose meteen op dat Penguinpaw's concentratie vermogen slechter dan slecht was. "Dat klopt, ze helpen katten die gewond of ziek zijn met medicijnen." legde Applenose uit. "Maar aangezien je de theorie niet zo interessant vind, gaan we het territorium veder verkennen en wat jagen." vervolgde ze. Ze moest een andere manier vinden om Penguinpaw bij de les te houden. Daarom gingen ze maar iets actiefs doen. "Kom mee." zei Applenose terwijl ze begon te lopen, dieper het territorium in.



Training Yaay! Wait, what?! ~Applenose~ Applenose






Mijn Accounts  I love you:

Leopardpaw-Applenose-Lightningpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
Penguinpaw
Member
Training Yaay! Wait, what?! ~Applenose~ Wl8yo3
Renske
175
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Nine beautiful moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Penguinpaw
BerichtOnderwerp: Re: Training Yaay! Wait, what?! ~Applenose~   Training Yaay! Wait, what?! ~Applenose~ Icon_minitimema 7 dec 2015 - 11:09

"Dat klopt, ze helpen katten die gewond of ziek zijn met medicijnen." vertelde Applenose. Nou, ze zat aardig in de richting. "Maar aangezien je de theorie niet zo interessant vind, gaan we het territorium veder verkennen en wat jagen." vervolgde Applenose. 'Valt het op dat ik het niet leuk vindt?' zei Penguinpaw. Ze had inderdaad niet zoveel zin in theorie. Penguin deed liever wat actiefs. "Kom mee." zei Applenose en begon met lopen. 'waar gaan we heen?' vroeg Penguinpaw en rende naar langs Applenose heen. Een stukje verderop stond ze stil en wachtte op haar mentor. Ze had iets te veel energie vandaag.


Training Yaay! Wait, what?! ~Applenose~ 34xrkap
Penguinpaw~Snakeeyes~Dreamnight~Puppypaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Applenose
Member
Training Yaay! Wait, what?! ~Applenose~ DPKsfdL
Cynthia
256
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Applenose
BerichtOnderwerp: Re: Training Yaay! Wait, what?! ~Applenose~   Training Yaay! Wait, what?! ~Applenose~ Icon_minitimevr 11 dec 2015 - 16:09

'Valt het op dat ik het niet leuk vindt?' vroeg Penguinpaw. Applenose knikte. Ze zei expres niks om een stilte te laten vallen, hopelijk zou Penguinpaw dan even nadenken over het feit dat theorie ook belangrijk was. Maar Applenose was niet boos op haar apprentice, nee. Penguinpaw was nog jong en ze moest nog veel leren, dus ook wat belangrijk was en wat niet. 'Waar gaan we heen?' vroeg Penguinpaw die opeens voor haar stond. Applenose schrok op uit haar gedachte. "We zijn er al." zei ze nadat ze even rond gekeken had. Vervolgens ging ze zitten en tikte met haar staart op de lege plek naast haar. Dat was een teken dat Penguinpaw naast haar moest komen zitten. "Oke, omdat je moeite hebt met jagen gaan we daarop oefenen." legde Applenose uit. "Concentreer je en snuif de lucht op." vervolgde ze. "Wat ruik je?" vroeg ze na een tijdje.



Training Yaay! Wait, what?! ~Applenose~ Applenose






Mijn Accounts  I love you:

Leopardpaw-Applenose-Lightningpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
Penguinpaw
Member
Training Yaay! Wait, what?! ~Applenose~ Wl8yo3
Renske
175
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Nine beautiful moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Penguinpaw
BerichtOnderwerp: Re: Training Yaay! Wait, what?! ~Applenose~   Training Yaay! Wait, what?! ~Applenose~ Icon_minitimeza 12 dec 2015 - 16:23

Applenose zei dat ze er waren en ging zitten. Ze tikte met haar staart naast haar en Penguinpaw ging daar zitten. "Oke, omdat je moeite hebt met jagen gaan we daarop oefenen." vertelde Apllenose. Penguinpaw zuchtte geërgerd. Daar had ze dus totaal geen zin in. Concentreer je en snuif de lucht op." vervolgde Applenose. Penguinpaw keek haar verbaasd aan, maar deed toch wat haar mentor zei. "Wat ruik je?" zei ze na een tijdje. 'Uhm... Lucht', zei ze verbaasd. 'Dat is toch best wel logisch als je hier bent', vervolgde ze.


Training Yaay! Wait, what?! ~Applenose~ 34xrkap
Penguinpaw~Snakeeyes~Dreamnight~Puppypaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Applenose
Member
Training Yaay! Wait, what?! ~Applenose~ DPKsfdL
Cynthia
256
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Applenose
BerichtOnderwerp: Re: Training Yaay! Wait, what?! ~Applenose~   Training Yaay! Wait, what?! ~Applenose~ Icon_minitimeza 12 dec 2015 - 23:29

'Uhm... Lucht.' antwoordde Penguinpaw verbaast. Applenose probeerde haar lach in te houden. 'Dat is toch best wel logisch als je hier bent.' vervolgde Penguinpaw. Toen hield Applenose het niet meer en begon ze te lachen. "Sorry, ma-ar d-dat antwoord w-was gewo-on geniaal." wist ze tussen het lachen door uit te brengen. Vervolgens stopte ze snel met lachen, ze wilde haar apprentice natuurlijk niet beledigen. Ze schraapte even haar keel. "Oke, we gaan het nog eens proberen." legde ze uit. Applenose dacht even na. Hoe kon ze Penguinpaw leren jagen als ze de prooi niet kon ruiken? Haar plan was om het in kleine stapjes te doen, maar ze moesten toch ergens beginnen. En om te jagen was het wel handig om te beginnen met het vinden, ruiken, van een prooi. Toen kreeg ze een idee. "Sluit je ogen." zei ze tegen Penguinpaw. "Sluit je ogen en maak je hoofd leeg." vervolgde ze. "Snuif de lucht nog een keer goed op en probeer de geur van een prooi eruit te halen. Focus je alleen op het vinden van een prooigeur." zei ze daarna. Ze hoopte dat het Penguinpaw zou lukken om een prooigeur te vinden, maar voor als het niet lukte had ze nog een back up plan.






Training Yaay! Wait, what?! ~Applenose~ Applenose






Mijn Accounts  I love you:

Leopardpaw-Applenose-Lightningpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
Penguinpaw
Member
Training Yaay! Wait, what?! ~Applenose~ Wl8yo3
Renske
175
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Nine beautiful moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Penguinpaw
BerichtOnderwerp: Re: Training Yaay! Wait, what?! ~Applenose~   Training Yaay! Wait, what?! ~Applenose~ Icon_minitimezo 13 dec 2015 - 9:03

"Sorry, ma-ar d-dat antwoord w-was gewo-on geniaal." zei Applenose lachend. Boos keek ze haar mentor aan. Vervolgens stopte ze met lachen. "Oke, we gaan het nog eens proberen." zei ze. "Sluit je ogen." zei ze. "Sluit je ogen en maak je hoofd leeg." vervolgde ze voordat Penguinpaw iets kon zeggen. Snuif de lucht nog een keer goed op en probeer de geur van een prooi eruit te halen. Focus je alleen op het vinden van een prooigeur." zei ze daarna. 'Uhm, sorry hoor. Maar eerst loop jij mij te beledigen om vervolgens weer "aardig" te doen', begon Penguinpaw. 'Denk jij echt dat ik, na jou belediging, nog ga doen wat jij zeg!' zei Penguinpaw boos. 'Misschien heb ik er geen verstand van, maar volgensmij moet een mentor helpen en niet een leerling beledigen', vervolgde ze. Ze liep een stukje weg van haar mentor en ging met haar rug naar haar toe zitten.


Training Yaay! Wait, what?! ~Applenose~ 34xrkap
Penguinpaw~Snakeeyes~Dreamnight~Puppypaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Applenose
Member
Training Yaay! Wait, what?! ~Applenose~ DPKsfdL
Cynthia
256
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Applenose
BerichtOnderwerp: Re: Training Yaay! Wait, what?! ~Applenose~   Training Yaay! Wait, what?! ~Applenose~ Icon_minitimema 21 dec 2015 - 20:17

Al snel kwam Applenose erachter dat haar leerling niet goed tegen een grapje kon. Kom op, iedereen had gelachen om haar opmerking, maar goed het was natuurlijk weer haar schuld als mentor. Maar kom op Penguinpaw moest ook begrijpen dat dit voor haar niet makkelijk was. Penguinpaw was pas haar tweede leerling en Applenose was dus nogal nieuw in het mentorschap, mede doordat haar eerste leerling nooit was komen op komen dagen... Misschien moest ze het mentorschap maar opgeven... Nee, dat kon ze niet doen. De clan had sterke warriors nodig zeker nu dat Bloodclan, Thunderclan had overgenomen. Daarom dwingde Applenose haarzelf om door te blijven gaan. Ze liep naar Penguinpaw toe, die was een stukje van haar weg gaan zitten en plofte naast haar neer. "Sorry Penguinpaw." begon ze. "Ik had niet zo moeten reageren." vervolgde ze. "Maar als je een sterke warrior wilt worden moet je wel tegen een stootje kunnen." ging ze veder. "En kom op je weet zelf ook wel dat ik je niet wilde beledigen of je voor de gek wilde houden. Als ik dat gewild had, had ik je wel meegenomen naar Owltree." eindigde Applenose haar verhaal. Nu was het maar hopen dat Penguinpaw niet doorging vragen naar Owltree, want dan zou er een gênant verhaal volgen...



Training Yaay! Wait, what?! ~Applenose~ Applenose






Mijn Accounts  I love you:

Leopardpaw-Applenose-Lightningpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
Penguinpaw
Member
Training Yaay! Wait, what?! ~Applenose~ Wl8yo3
Renske
175
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Nine beautiful moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Penguinpaw
BerichtOnderwerp: Re: Training Yaay! Wait, what?! ~Applenose~   Training Yaay! Wait, what?! ~Applenose~ Icon_minitimedi 22 dec 2015 - 13:17



Training Yaay! Wait, what?! ~Applenose~ 34xrkap
Penguinpaw~Snakeeyes~Dreamnight~Puppypaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Applenose
Member
Training Yaay! Wait, what?! ~Applenose~ DPKsfdL
Cynthia
256
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Applenose
BerichtOnderwerp: Re: Training Yaay! Wait, what?! ~Applenose~   Training Yaay! Wait, what?! ~Applenose~ Icon_minitimezo 3 jan 2016 - 19:34


'Owltree?' vroeg Penguinpaw. Penguinpaw klonk lang niet zo enthousiast als altijd, maar ze was in ieder geval niet meer boos en daar was Applenose blij om. Toen Penguinpaw naar Owltree vroeg keek Applenose een beetje ongemakkelijk naar haar poten die opeens heel interessant waren. Applenose dacht even na. Moest ze Penguinpaw het verhaal vertellen? Het was misschien de enigste manier om haar weer vrolijk te krijgen... Applenose zuchtte even diep en verzamelde al haar moed. Dit was namelijk niet het charmantste wat ze ooit had mee gemaakt. "Toen ik net apprentice was nam mijn mentor me mee naar Owltree." begon ze. "Daar liet hij me tussen de bladeren onder de boom ruiken en toen stak ik mijn neus vol in een uilenbal." vervolgde ze. "En een uilenbal is gemaakt van de delen van een prooi die de uil niet kan verteren... het is dus nogal vies..." legde ze uit. Alleen al bij de gedachte aan die stank kreeg ze al rillingen. "En mijn mentor vond dat dus grappig." eindigde Applenose haar verhaal. Een beetje ongemakkelijk keek ze naar haar poten wachtend op een reactie van Penguinpaw.


Training Yaay! Wait, what?! ~Applenose~ Applenose






Mijn Accounts  I love you:

Leopardpaw-Applenose-Lightningpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Training Yaay! Wait, what?! ~Applenose~
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory-
Ga naar: