Teach me how to beat the monsters [Shellblade]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Teach me how to beat the monsters [Shellblade]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Salmonleap
Member
Teach me how to beat the monsters [Shellblade] 33dcsag
Floriske
291
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Salmonleap
BerichtOnderwerp: Teach me how to beat the monsters [Shellblade]   Teach me how to beat the monsters [Shellblade] Icon_minitimeza 14 nov 2015 - 20:00

Salmonpaw drentelde ongeduldig heen en weer voor de kampuitgang, wachtend tot Shellblade het kamp uit zou komen. Ze begon net bang te worden dat haar mentor de hele dag in zijn nest zou blijven liggen, toen ze hem zag. "Shellblade, ik wil een training. Nu," zei ze dringend. Haar wonden van haar gevecht tegen Howl waren nog nauwelijks geheeld, maar ze was vastbesloten om hard te trainen. Het gevecht was nu gewoon oneerlijk geweest: zij met haar twee manen training tegenover een kat die bijna drie keer zo oud was. De volgende keer zou ze winnen. Maar daar moest ze eerst meer voor leren. Claw had gezegd dat trainingen gewoon door zouden gaan, toch? Dan zou zij hard aan de slag gaan om te leren hem en die zogenaamde Elite van hem te verslaan.


It's just I'd rather be causing the chaos
Than laying at the sharp end of this knife

Teach me how to beat the monsters [Shellblade] 13z3guv
Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Teach me how to beat the monsters [Shellblade]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory-
Ga naar: