What do you want from me?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 What do you want from me?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Vitani
Member
What do you want from me? 9vd3kn
M
1126
Actief
"Chew bubble gum like a boss"

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Vitani
BerichtOnderwerp: What do you want from me?   What do you want from me? Icon_minitimezo 15 nov 2015 - 18:14

Met haar gespleten rode ogen tuurde het kamp rond, een grote kraai lag voor haar poten en als je voedsel had kwamen er ratten op af. Dus de poes trok haar prooi dichter bij en gromde naar een kat die probeerde in haar buurt te komen, no way dat ze dit geen delen, ze was er bijna een dag mee bezig om zo'n grote vangst te krijgen. Haar half gescheurde halsband zaten nu eindelijk wat tanden aan, dus was ze eindelijk wat trotser op haar zelf. Haar tanden boorde ze diep in de vel van de vogel en scheurde er een grote stuk vanaf, bloed stroomde uit de lijf van kraai, en kleurde haar snuit en poten knalrood net als haar ogen, haar oren drukte ze in haarnek in toen er weer een kat op haar af liep. Maar toen ze door had wie het was ontsnapde ze zich een beetje, maar bleef hem vuil aankijken. 

-Tornado


What do you want from me? 23rs22uWhat do you want from me? 2ihw1ebWhat do you want from me? Nh02adWhat do you want from me? 2jd04lw What do you want from me? S0zyg0What do you want from me? 34t4yuoWhat do you want from me? 2a9nyp3What do you want from me? 5cggsg
What do you want from me? Vitani13

:::::

Terug naar boven Ga naar beneden
Tornado
Member
What do you want from me? Tumblr_inline_ogekyjkriN1smr9mv_500
Empress H
894
Actief
That death awaits,
there’s no debate
so charge and attack
going to hell and back

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tornado
BerichtOnderwerp: Re: What do you want from me?   What do you want from me? Icon_minitimezo 15 nov 2015 - 18:45

De kater vond het nogal een zware dag. Eerst moest hij voor ontbijt zorgen, en al vroeg opstaan was al een probleem. Vandaar dat hij er vandaag wat minder levendig uitzag. Zijn vacht was gerafeld en onverzorgd en zijn ijsblauwe ogen hadden een grijzige gloed. Zijn blik daalde af naar de enige bekende gestalte dat verderop in de verte lag. De kattin zat te genieten van haar kraai. Tornado zelf kreeg er honger van en besloot te vragen of ze wel wou delen. Hopelijk was ze de laatste tijd niet bitchiger geworden. Het bleek nogal een rage te zijn voor poezen om iedereen wijs te maken dat ze beter waren. Arrogantie was dus hier zeker in de lucht. Helaas bleek het ook Vitani zelfs te hebben aangestoken. De naïeve kattin trok haar oren dreigend naar achteren bij het merken van zijn gezelschap. Maar algauw werd ze weer terug bij af. Met nogsteeds de onbekende, vuile blik. "Citroen ingeslikt?" plaagde hij haar maar. Even testen hoe hoog haar bloeddruk nu kwam.


What do you want from me? 2hqc5lxWhat do you want from me? 2gxnp75What do you want from me? 10pvxmwWhat do you want from me? 23h0tfkWhat do you want from me? 34nodx3What do you want from me? 10pvxmwWhat do you want from me? 10pvxmw
The moral objections to something so profane
What do you want from me? Hlak8gu
But the deepest of convictions are the darkest positions
Terug naar boven Ga naar beneden
Vitani
Member
What do you want from me? 9vd3kn
M
1126
Actief
"Chew bubble gum like a boss"

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Vitani
BerichtOnderwerp: Re: What do you want from me?   What do you want from me? Icon_minitimezo 15 nov 2015 - 18:59

Haar blik gleed van de kater weer naar haar prooi die nu even belangrijker was dan hem, haar scherpe nagels diep in de veren verdwenen trok ze hem nig iets dichter naar haar toe, toen de kater een 'grappige' opmerking maakte. Veel intreseerde het haar niet en liet het iver haar schouders glijden en nam een grote hap van de kraai en spugde geirriteerd de zwarte veren uit haar bek, "Eerder zwarte veren" mompelde ze, en tf gulzig veder. Haar staart zwiepte lichtjes over de grond heen, en af en toe wierp ze een blik naar de kater. Die er nog steeds stond, de poes zuchtte en keek weer op. "Kan ik je helpen?" mauwde ze wat droogjes, de roodbruine poes had vandaag gewoon geen zin om 'aardig' te zijn.


What do you want from me? 23rs22uWhat do you want from me? 2ihw1ebWhat do you want from me? Nh02adWhat do you want from me? 2jd04lw What do you want from me? S0zyg0What do you want from me? 34t4yuoWhat do you want from me? 2a9nyp3What do you want from me? 5cggsg
What do you want from me? Vitani13

:::::

Terug naar boven Ga naar beneden
Tornado
Member
What do you want from me? Tumblr_inline_ogekyjkriN1smr9mv_500
Empress H
894
Actief
That death awaits,
there’s no debate
so charge and attack
going to hell and back

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tornado
BerichtOnderwerp: Re: What do you want from me?   What do you want from me? Icon_minitimezo 15 nov 2015 - 19:04


De kater draaide met zijn ogen nadat de kattin zijn opmerking negeerde. Zeg, zo was het niet leuk meer. "Eerder zwarte veren" kwam er als antwoord. Lekker interessant, pff. "Kan ik je helpen?" Voreg ze na een tijdje. Nogsteeds met die arrogante houding. "Ja, eigenlijk wel", begon hij. "Kun je me nota bene even uitleggen waarom je in Scourge's name zo bitchig bent?" gooide hij er maar eruit. Eerlijkheid duurt het langst. De kater deed een wenkbrauw optrekken. "Vroeger was je leuker, dan kon ik je lekker kleiner maken. Nu ben je net zoals al die poezen daarbuiten. Ik kan je nu wel als je moeder zien, mmh?" Hij was heus niet bang om zijn vrienden te kwetsen. Zolang hij maar zijn zin kreeg.


What do you want from me? 2hqc5lxWhat do you want from me? 2gxnp75What do you want from me? 10pvxmwWhat do you want from me? 23h0tfkWhat do you want from me? 34nodx3What do you want from me? 10pvxmwWhat do you want from me? 10pvxmw
The moral objections to something so profane
What do you want from me? Hlak8gu
But the deepest of convictions are the darkest positions
Terug naar boven Ga naar beneden
Vitani
Member
What do you want from me? 9vd3kn
M
1126
Actief
"Chew bubble gum like a boss"

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Vitani
BerichtOnderwerp: Re: What do you want from me?   What do you want from me? Icon_minitimezo 15 nov 2015 - 19:14

Bitcherig? Hm, misschien een beetje, maar het moest wel hier in de groep want als je je mond niet open trok werd je uitgemaakt als zwak, en ze was alles bahalve zwak. Ze wierp een vragens blik naar de kater toen hij vertelde dat ze eerst leuk was, balabla en dat ze nu op andere poezen leek. En dat je wel kon merken dat Zira haar moeder was, "Wat jij leuk vind betekend niet dat ik het leuk vind, je kunt wel andere kleineren maar ik ben nu anders en weetje waarom? Omdat hier geen aardige katten worden geaccepteerd Tornado, dus ik moet wel" mauwde ze, waar ze vervolgens het bloed van haar nagels af lik. "En waarom sou ik nog aardig tegen jou doen? Als jij niet aardig tegen mij doet? Ik zie de logica er niet echt in" vervolgde ze, en stopte met het likken van haar nagels die een snee veroorzaakte in haar mond en begon te bloeden.


What do you want from me? 23rs22uWhat do you want from me? 2ihw1ebWhat do you want from me? Nh02adWhat do you want from me? 2jd04lw What do you want from me? S0zyg0What do you want from me? 34t4yuoWhat do you want from me? 2a9nyp3What do you want from me? 5cggsg
What do you want from me? Vitani13

:::::

Terug naar boven Ga naar beneden
Tornado
Member
What do you want from me? Tumblr_inline_ogekyjkriN1smr9mv_500
Empress H
894
Actief
That death awaits,
there’s no debate
so charge and attack
going to hell and back

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tornado
BerichtOnderwerp: Re: What do you want from me?   What do you want from me? Icon_minitimezo 15 nov 2015 - 19:21

"Wat jij leuk vind betekend niet dat ik het leuk vind, je kunt wel andere kleineren maar ik ben nu anders en weetje waarom? Omdat hier geen aardige katten worden geaccepteerd Tornado, dus ik moet wel" Ai, wat een hard leven. Het deed hem pijn. Not. "Dat kan me geen haarbal schelen", viel hij haar ruw in de reden. Zijn haren vijandelijk overeind. "Je kan van mijn part zelfs een vogel nadoen. Maar zo ben je niet leuk, ik accepteerde je als enige vriendin omdat je anders was, je was apart. Maar nu zie ik wat je in je hebt." Hij siste gefrustreerd naar haar voordat hij weer opstond. "En waarom sou ik nog aardig tegen jou doen? Als jij niet aardig tegen mij doet? Ik zie de logica er niet echt in" De kater draaide nogmaals met zijn ogen. "Dat is jouw probleem, maar ik ga geen tijd meer aan je besteden. Damn, alle poezen zijn hetzelfde." Hij grauwde voordat hij zich wou omdraaien en weg wou gaan. ALS de poes tenminste niets tegen hem zei. Had iemand eindelijk zijn vertrouwen, veranderde diegene. Het was altijd zo. Eerst zijn vader, dan zijn zus, die in het niets verdwenen was, en nu zijn enige vriendin. 'Vrienden worden vijanden en vijanden worden vrienden', galmde de stem van zijn zus door. God, wat miste hij haar.



What do you want from me? 2hqc5lxWhat do you want from me? 2gxnp75What do you want from me? 10pvxmwWhat do you want from me? 23h0tfkWhat do you want from me? 34nodx3What do you want from me? 10pvxmwWhat do you want from me? 10pvxmw
The moral objections to something so profane
What do you want from me? Hlak8gu
But the deepest of convictions are the darkest positions
Terug naar boven Ga naar beneden
Vitani
Member
What do you want from me? 9vd3kn
M
1126
Actief
"Chew bubble gum like a boss"

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Vitani
BerichtOnderwerp: Re: What do you want from me?   What do you want from me? Icon_minitimezo 15 nov 2015 - 19:28

Het kon net als de kater haar geen haarbal schelem, wat had ze aan hem? Niks, inderdaad helemaal niks, waarom moest zij aardig tegen hem doen als zij alleen maar werd gekleineerd? Ze rolde met haar ogen toen hij veder sprak en beet op haar lip op zijn vedere reactie. "Geen tijd meer aan mij besteden? Dat deed je toch al niet," mompelde ze zachtjes tegen haar zelf zodat Tornado het niet kon horen, "Weetje, ik dacht dat jij ook anders was, maar precies jij lijkt ook op de andere katers, ze denken alleen aan hun zelf" Mauwde ze tegen hem, "En een vriendin? Volgens mij was ik je 'kennis' want dat had je me een paar dagen geleden nog gezegt" gefrustreerd zwiepte ze met haar staart, "Misschien was je toch niet zo speciaal als wat ik eerst dacht!" Gromde ze, en gaf een harde klap tegen de kraai aan die een stukje veder op belandde. De volgende keer laat ik hem overrijden, dan ben ik van die gezeik af. De poes stond op en trippelde van de kater weg, als die haar een keertje gelijk zou geven kon die terug komen anders mocht die uit haar leven oprotten. Aan zulke katten had ze niks aan, dan maar een bitch zijn als haar moeder.

Out


What do you want from me? 23rs22uWhat do you want from me? 2ihw1ebWhat do you want from me? Nh02adWhat do you want from me? 2jd04lw What do you want from me? S0zyg0What do you want from me? 34t4yuoWhat do you want from me? 2a9nyp3What do you want from me? 5cggsg
What do you want from me? Vitani13

:::::



Laatst aangepast door Vitani op zo 15 nov 2015 - 19:34; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Tornado
Member
What do you want from me? Tumblr_inline_ogekyjkriN1smr9mv_500
Empress H
894
Actief
That death awaits,
there’s no debate
so charge and attack
going to hell and back

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tornado
BerichtOnderwerp: Re: What do you want from me?   What do you want from me? Icon_minitimezo 15 nov 2015 - 19:33

De kater negeerde de kattin verder. Haar domme kant had haar overgenomen en liet haar allemaal bullshit uitflappen. Dat hij net als de andere katers was geloofde Scourge zelfs niet. Dan had ze nog niet eens eentje ontmoet. Kennis hmm? De kattin had het geheugen van een muis. Maar dat deerde niet. Want vanaf nu was ze minder dan een kennis. Nee, ze was iets ergers, ze had hem nu haar vijand gemaakt. En zoals hij het zelf begrepen had hadden vijanden niks met elkaar te maken. Dat was ook zo. Plots herinnerde de kater zich aan Yu. Hij had haar al sinds een afstand bekeken. Nu was ze een Member geworden. Een warm gevoel onderkroop hem. Het maakte hem misselijk. Maar op een goede manier. Zonder zich om te kijken naar de kattin die hij verkeerd uitgekozen had liep hij verder van haar vandaan. Op zoek naar een rustig plekje.

- Tornado topic uit


What do you want from me? 2hqc5lxWhat do you want from me? 2gxnp75What do you want from me? 10pvxmwWhat do you want from me? 23h0tfkWhat do you want from me? 34nodx3What do you want from me? 10pvxmwWhat do you want from me? 10pvxmw
The moral objections to something so profane
What do you want from me? Hlak8gu
But the deepest of convictions are the darkest positions
Terug naar boven Ga naar beneden
 
What do you want from me?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place :: Playground-
Ga naar: