Catch a man a fish and you catch his heart - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Catch a man a fish and you catch his heart

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Severlight
Member
Catch a man a fish and you catch his heart - Pagina 2 RByGB9F
Loïs
242
Actief
"When a woman says later, what she really means is not ever!"

CAT'S PROFILE
Age: ☼ 26 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Severlight
BerichtOnderwerp: Re: Catch a man a fish and you catch his heart   Catch a man a fish and you catch his heart - Pagina 2 Icon_minitimedo 24 dec 2015 - 21:55

“Ah ja Panthergrowl.” miauwde Creamyfrost en een kleine grijns kwam op haar gezicht waarna ze naar Creamy keek. "Vind jij hem ook niet de... Aardigste?" miauwde ze geamuseerd en pretlichtjes stonden in haar ogen. Wat was het toch leuk om een potje gezellig te roddelen met iemand anders. Al zou ze niet zo snel overgaan in onaardig roddelen, een leuk praatje over andere katten was altijd grappig. “Maar het komt wel goed met haar. Ze lijkt me een leergierige kattin.” vervolgde Creamyfrost toen en Sever knikte daarop. "Klopt, klopt," miauwde ze instemmend. "Ze is heel slim." ging ze toen verder met een kleine glimlach op haar gezicht. Ze was trots op haar jongere zusje. Ze voelde dat Creamy weer verderging met haar vacht en ze besloot om maar te gaan liggen, dan ging het makkelijker voor hen bijden. Zij zou verder kunnen gaan met haar poten en hij met haar buik.


Catch a man a fish and you catch his heart - Pagina 2 9iczth
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Catch a man a fish and you catch his heart - Pagina 2 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Catch a man a fish and you catch his heart   Catch a man a fish and you catch his heart - Pagina 2 Icon_minitimezo 27 dec 2015 - 18:59


Catch a man a fish and you catch his heart - Pagina 2 9qjl8z


Creamyfrost
"CAN YOU LOVE MY WEAKNESSES?"


Er zat veel zand in de vacht bij haar buik, maar langzaamaan begon het wel schoon te worden. “Ik weet niet zo heel goed wat ik van hem moet denken.” Gaf hij eerlijk toe. “Laatst deed hij wel aardig, maar soms begrijp ik hem niet. Hij deed heel gemeen tegen één van mijn peetkittens, maar waarom ben ik nooit achter gekomen eigenlijk. Ze hebben het beide niet aan mij verteld.” Hij had geen flauw idee waarom die twee elkaar niet mochten, maar dat maakte wel dat hij ook behoedzaam was. Bravesoul zijn kittens waren heel belangrijk voor hem, zeker omdat hij zijn beste vriend in ze terug zag. Hij knikte toen ze zei dat haar zusje heel slim was, maar ging er verder niet meer op door. Hij raspte zijn tong met regelmatige halen over haar buik.
Catch a man a fish and you catch his heart - Pagina 2 161cghd



I'm hunting with StarClan
Catch a man a fish and you catch his heart - Pagina 2 R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Severlight
Member
Catch a man a fish and you catch his heart - Pagina 2 RByGB9F
Loïs
242
Actief
"When a woman says later, what she really means is not ever!"

CAT'S PROFILE
Age: ☼ 26 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Severlight
BerichtOnderwerp: Re: Catch a man a fish and you catch his heart   Catch a man a fish and you catch his heart - Pagina 2 Icon_minitimezo 27 dec 2015 - 21:53

Haar vacht begon wat schoner te worden terwijl Creamyfrost zo bezig was. Sever tilde haar kop op om hem aan te kijken toen hij vertelde wat hij over Panthergrowl dacht. Blijkbaar had hij ooit wat onaardigs gezegd over zijn peetkinderen. Echter ging hij hier niet verder op in en ging hij verder met het raspen over haar buik met zijn tong. Severlight draaide op haar rug en trok haar voorpootjes op zodat hij er helemaal bij kon. Een glimlach kwam op haar gezicht. Het was fijn dat ze dit niet zelf hoefde te doen, want het was erg lastig om daar zelf bij te komen. Bovendien voelde het ook prettig, dat er iemand was die dat voor haar wilde doen. Gewoon, dat hij even de tijd nam om haar te helpen. "Dankje Creamyfrost," miauwde ze daarom ook zachtjes en keek hem met een warme glimlach aan.

- me likey your sheet! uwu


Catch a man a fish and you catch his heart - Pagina 2 9iczth
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Catch a man a fish and you catch his heart - Pagina 2 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Catch a man a fish and you catch his heart   Catch a man a fish and you catch his heart - Pagina 2 Icon_minitimedi 29 dec 2015 - 19:06


Catch a man a fish and you catch his heart - Pagina 2 9qjl8z


Creamyfrost
"CAN YOU LOVE MY WEAKNESSES?"



Toen haar buik schoon was liet hij zijn blik nog keurend over haar vacht gaan of hij geen plekje gemist had. Hij liet zijn tong nog over een paar haartje gaan totdat hij echt helemaal tevreden was. Toen hij zijn blik nogmaals over haar buik wilde laten gaan bedankte ze hem. Wat verrast keek hij op en glimlachte vriendelijk. “Geen dank hoor Severlight ik doe het graag.” Mauwde hij om haar bedankje weg te wimpelen, voordat hij er verlegen van werd. “Zo voel ik mij ook iets minder nutteloos.” Hij bedoelde het als grapje, maar eigenlijk klonk zijn stem daar veel te serieus voor. Het zat hem dwars.

[Van Juul gekregen <3 ]
Catch a man a fish and you catch his heart - Pagina 2 161cghd



I'm hunting with StarClan
Catch a man a fish and you catch his heart - Pagina 2 R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Catch a man a fish and you catch his heart
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp-
Ga naar: