He is my king so go away || Tornado - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 He is my king so go away || Tornado

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
47911
Member
He is my king so go away ||  Tornado - Pagina 2 DPKsfdL
Eline
63
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Does anyone care? (around the 22 moons)
Gender:
Rank:
47911
BerichtOnderwerp: Re: He is my king so go away || Tornado   He is my king so go away ||  Tornado - Pagina 2 Icon_minitimezo 29 nov 2015 - 12:40

De kater was wakker. Scourge sta me bij, hij is wakker. Help, wat moet ik zeggen. "Hey, ik had deze bloemen voor je gehaald. Ik zag dat veel katten na het gevecht met Thunderclan gewond waren, maar de meeste zijn al geholpen. Het heeft een geneeskrachtige werking." stotterde ze zenuwachtig. Met een vriendelijke glimlach keek ze hem aan. Dit zou hij toch wel kunnen waarderen?

-Sorry, nogal kort.


He is my king so go away ||  Tornado - Pagina 2 2zhidfn

Theme&Voice:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tornado
Member
He is my king so go away ||  Tornado - Pagina 2 Tumblr_inline_ogekyjkriN1smr9mv_500
Empress H
894
Actief
That death awaits,
there’s no debate
so charge and attack
going to hell and back

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tornado
BerichtOnderwerp: Re: He is my king so go away || Tornado   He is my king so go away ||  Tornado - Pagina 2 Icon_minitimezo 29 nov 2015 - 13:08


"Hey, ik had deze bloemen voor je gehaald. Ik zag dat veel katten na het gevecht met Thunderclan gewond waren, maar de meeste zijn al geholpen. Het heeft een geneeskrachtige werking." Hij knikte, daar had de kater wel over gehoord ja. Hij wikkelde zijn staart om zich heen en bekeek hoe de bloem onder zijn gewonde kussen prikte. Hij kneep een oog dicht door de pijn totdat het weer ging vervagen. "Well, good to know." mauwde hij neutraal. Zijn ijsblauwe ogen flitsten rond het kamp. Hij wou niet echt gezien worden. Een zwakke kater met twee poezen. Nee, dank je wel.


He is my king so go away ||  Tornado - Pagina 2 2hqc5lxHe is my king so go away ||  Tornado - Pagina 2 2gxnp75He is my king so go away ||  Tornado - Pagina 2 10pvxmwHe is my king so go away ||  Tornado - Pagina 2 23h0tfkHe is my king so go away ||  Tornado - Pagina 2 34nodx3He is my king so go away ||  Tornado - Pagina 2 10pvxmwHe is my king so go away ||  Tornado - Pagina 2 10pvxmw
The moral objections to something so profane
He is my king so go away ||  Tornado - Pagina 2 Hlak8gu
But the deepest of convictions are the darkest positions
Terug naar boven Ga naar beneden
47911
Member
He is my king so go away ||  Tornado - Pagina 2 DPKsfdL
Eline
63
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Does anyone care? (around the 22 moons)
Gender:
Rank:
47911
BerichtOnderwerp: Re: He is my king so go away || Tornado   He is my king so go away ||  Tornado - Pagina 2 Icon_minitimezo 29 nov 2015 - 13:13

De kater reageerde niet bepaald dankbaar op de bloemen, maar hij schonk haar aandacht. Goed genoeg. "Lukt het zelf of zal ik je helpen? En wil je niet liever in een Barn liggen? Overdag is er niemand in Barn Four." mauwde ze behulpzaam. Als Tornado op haar steunde kon hij best op twee poten naar de Barn. Daar werden ze tenminste niet lastig gevallen door andere katten. En het was slecht voor hem om buiten in de kou te liggen. Straks werd hij nog verkouden.


He is my king so go away ||  Tornado - Pagina 2 2zhidfn

Theme&Voice:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tornado
Member
He is my king so go away ||  Tornado - Pagina 2 Tumblr_inline_ogekyjkriN1smr9mv_500
Empress H
894
Actief
That death awaits,
there’s no debate
so charge and attack
going to hell and back

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tornado
BerichtOnderwerp: Re: He is my king so go away || Tornado   He is my king so go away ||  Tornado - Pagina 2 Icon_minitimezo 29 nov 2015 - 13:17


Hij sloot even zijn ogen door het ontspannen gevoel dat de bloem opeens gaf. "Lukt het zelf of zal ik je helpen? En wil je niet liever in een Barn liggen? Overdag is er niemand in Barn Four." Hij schrok op. Zijn ijsblauwe ogen keken in de hare. "Ik denk niet dat ik daarnaartoe lukt te gaan zonder pijn." miauwde hij nogal onzeker over het idee. Zijn blik gleed naar zijn romp. Hij kon tenminste nu zijn staart en nek vergeten. Maar of hij nog wel zijn eigen gewicht kon dragen was maar de vraag.


He is my king so go away ||  Tornado - Pagina 2 2hqc5lxHe is my king so go away ||  Tornado - Pagina 2 2gxnp75He is my king so go away ||  Tornado - Pagina 2 10pvxmwHe is my king so go away ||  Tornado - Pagina 2 23h0tfkHe is my king so go away ||  Tornado - Pagina 2 34nodx3He is my king so go away ||  Tornado - Pagina 2 10pvxmwHe is my king so go away ||  Tornado - Pagina 2 10pvxmw
The moral objections to something so profane
He is my king so go away ||  Tornado - Pagina 2 Hlak8gu
But the deepest of convictions are the darkest positions
Terug naar boven Ga naar beneden
47911
Member
He is my king so go away ||  Tornado - Pagina 2 DPKsfdL
Eline
63
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Does anyone care? (around the 22 moons)
Gender:
Rank:
47911
BerichtOnderwerp: Re: He is my king so go away || Tornado   He is my king so go away ||  Tornado - Pagina 2 Icon_minitimezo 29 nov 2015 - 13:37

De kater leek te twijfelden. Perfect. Als ze aardig en behulpzaam bleef zou de kater haar misschien aardig vinden. Dat was lang niet waar ze mee wou eindigen, maar het was een begin. "Welke schouder doet zeer? Ik kan je wel ondersteunen. Je pijnlijke schouder hoeft zich dan niet in te spannen." antwoordde ze. Vitani was nog niet terug. "En als ze buiten blijft liggen kan je verkouden worden. En je spieren in je schouder kunnen stijf worden. Dan herstelt het heel langzaam, en zal opstaan nog meer pijn doen." voegde ze er aan toe. Haar stem had een betweterige klank, alleen een behulpzame. Was ze niet lief?


He is my king so go away ||  Tornado - Pagina 2 2zhidfn

Theme&Voice:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
He is my king so go away || Tornado
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place :: Playground-
Ga naar: