Shut up and Dance



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Shut up and Dance

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Graywing
Member
Shut up and Dance DPKsfdL
Endria
886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 Years
Gender:
Rank:
Graywing
BerichtOnderwerp: Shut up and Dance   Shut up and Dance Icon_minitimedi 24 nov 2015 - 22:53

Een beetje roekeloos gluurde Grayywing over de rand van de afgrond. Met een boel gebulder kletste het water naar beneden, en hij moest er niet aan denken om in met die stroom mee getrokken te moeten worden. Het was al van meerdere katten bekend dat de val hen fataal was geworden, maar toch deed de kater geen moeite om afstand te bewaren. Living on the edge. Literally. Er waren maar weinig katten die vaak op deze gevaarlijke plek kwamen, en het was dus de ideale locatie om even alleen te zijn. Niet dat de kater het zo druk had, maar Graywing had nu al een tijdje het gevoel dat hij alles op een rijtje moest zetten. Panthergrowl die hij tijdens het dassengevecht niet had kunnen verdedigen, Creamyfrost met zijn rare zaadjes, en dat was er nog Vixencry met al haar spelletjes. Gray had momenteel geen idee meer wat hij met haar aanmoest. Was het serieus? Was het allemaal een groot spel? Of was er echt iets tussen hen?

Vixencry only


Shut up and Dance 2cpombr
Terug naar boven Ga naar beneden
Vixencry
Member
Shut up and Dance DPKsfdL
Dani(beest)
269
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ✿ 26 Moons
Gender:
Rank:
Vixencry
BerichtOnderwerp: Re: Shut up and Dance   Shut up and Dance Icon_minitimedi 24 nov 2015 - 23:20

Met een muis op haar poten had ze al een tijd in het kamp gezeten. Het was vroeg in de ochtend en eerst mochten de kitten de nursery nog niet uit, puur omdat ze anderen wakker zouden maken. Maar zodra ze haar muis op had kwamen er al kittens uit de nursery stormen en bijna gelijk was ze het kamp uitgelopen om een moment van rust te zoeken. Al was de poes erg van de spelletjes vandaag was ze rustig. Moe waarschijnlijk. Ze had in haar eigen nest geslapen de laatste tijd. Dat van Gray was toch iets te krap geweest. Al miste ze het ergens wel. De gedachte schudde ze uit haar hoofd en ze versnelde haar tempo. Eerst was haar plan om naar de rivier te gaan om daar wat te vangen, maar een geur had haar van haar weg gehaald. Ochtendmist was nog te vinden wat het zicht slechter maakte, maar de geur kende ze goed. Al snel klonk het vallen van water en ze zag het zwarte gestalte van de kater. Hij zat gevaarlijk dichtbij de waterval, dat stopte Vixen echter niet. Op een best stille manier kwam ze aanlopen en ging nog een eindje van hem staan. "Can I join you?", vroeg ze toen. Haar stem klonk raar rustig en zacht. Uh begon ze een softie te worden?


Shut up and Dance Jqhn9j
Terug naar boven Ga naar beneden
Graywing
Member
Shut up and Dance DPKsfdL
Endria
886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 Years
Gender:
Rank:
Graywing
BerichtOnderwerp: Re: Shut up and Dance   Shut up and Dance Icon_minitimewo 25 nov 2015 - 15:19

Er klonken stille pootstappen achter hem, maar Gray keek niet op of om. Hij herkende de geur maar al te goed, en was dus niet verrast toen de rode poes een eindje van hem af ging staan. "Can I join you?", Klonk er zacht en rustig. Ongebruikelijk. Graywing keek kort op naar haar. "Sure." Antwoordde hij. Doe wat je niet laten kan, I don't know, can you? Allemaal antwoorden die wel bij hem opkwamen, maar niet uitgesproken werden. De kater was blijkbaar niet zo in de mood vandaag. Het was de rest van de clan waarschijnlijk wel opgevallen dat hij en Vixen de laatste tijd erg close waren, maar het leek de poes niet veel te kunnen schelen, niets tussen hen leek haar veel te kunnen schelen, en dat zat Gray een beetje dwars. Ook liet het hem zitten met de vraag of dit ooit echt iets zou worden, meer dan gewoon een spelletje. "Je komt me 's avonds niet meer zo vaak opzoeken." Opperde hij.


Shut up and Dance 2cpombr
Terug naar boven Ga naar beneden
Vixencry
Member
Shut up and Dance DPKsfdL
Dani(beest)
269
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ✿ 26 Moons
Gender:
Rank:
Vixencry
BerichtOnderwerp: Re: Shut up and Dance   Shut up and Dance Icon_minitimedo 26 nov 2015 - 23:15

Ze mocht bij hem zitten en ze liep gelijk naar voren. Ergens had ze gehoopt op een iets groter welkom. Een welkom die haar vrolijker zou maken, maar je kon zien dat er iets was dat Gray niet lekker zat. Al was het een tijdje geleden ze ging best dichtbij hem zitten. Legde haar staart over haar poten en daarbij kwam het ook deels op Gray zijn poten liggen. Haar hoofd wou ze eerst nog tegen hem aan leggen, maar middenin de beweging stopte zijn opmerking haar. De gele ogen gingen even naar hem. "Gray," zei ze met een korte lach. "Je nest is te klein voor ons beide." Haar blik ging naar voren. Naar het water onderaan de waterval. "En ik weet niet wanneer ik gewild ben en wanneer niet." Nu zuchtte ze en terwijl ze naar voren bleef kijken leunde ze wat voorzichtig tegen hem aan. De poes had zin om haar ogen te sluiten en gewoon zo te blijven zitten. Dat zou natuurlijk niet gebeuren. Maar zij zat er zo wel lekker.


Shut up and Dance Jqhn9j
Terug naar boven Ga naar beneden
Graywing
Member
Shut up and Dance DPKsfdL
Endria
886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 Years
Gender:
Rank:
Graywing
BerichtOnderwerp: Re: Shut up and Dance   Shut up and Dance Icon_minitimedi 1 dec 2015 - 16:51

De poes ging dichterbij zitten dan normaal was voor twee katten die vriendelijk, en toen hij haar staart op zijn poten voelde wist Graywing dat het spel weer begon. Het liefste wilde hij naar haar schreeuwen dat hij geen zin meer had in spelletjes, en gewoon wilde weten waar hij aan toe was, maar er was toch iets wat hem stopte. Waarschijnlijk de angst om Vixen weg te jagen. Hoe gek haar spellen hem ook maakten, haar kwijtraken zou erger zijn. "Gray," Begon Vixencry, maar haar lach stak hem toch wel ergens. "Je nest is te klein voor ons beide." Hoe makkelijks zou het zijn om te geloven dat zoiets kleins echt hun probleem was. Ergens voelde Gray dat hij eigenlijk gewoon meer wilde. "En ik weet niet wanneer ik gewild ben en wanneer niet." Toen ze weer tegen hem aan wilde leunen schoof Graywing toch een klein stukje bij haar vandaan, en keek haar doordringend aan. "Vixen, jij bent altijd welkom." Zei hij misschien toch wat dramatischer dan bedoelt. "En als de grootte het probleem is dan is dat makkelijk te fixen. Ik wil gewoon even weten waar ik aan toe ben. Is dat teveel gevraagd?" Graywing zuchtte diep. Ergens voelde hij zich een beetje opgelucht, maar ergens toch ook bang. Was het teveel in een keer geweest? Was hij haar nu kwijt?


Shut up and Dance 2cpombr
Terug naar boven Ga naar beneden
Vixencry
Member
Shut up and Dance DPKsfdL
Dani(beest)
269
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ✿ 26 Moons
Gender:
Rank:
Vixencry
BerichtOnderwerp: Re: Shut up and Dance   Shut up and Dance Icon_minitimedi 1 dec 2015 - 17:38

De kater nam afstand Vixen ging weer normaal zitten. Ze had het kunnen verwachten, maar baalde er op één of andere manier nog van. Het fijne moment was snel afgelopen en ze draaide zich nu helemaal naar hem toe en keek hem strak aan. "Vixen, jij bent altijd welkom." Die woorden konden een glimlach op haar gezicht laten komen, maar de woorden erna zorgden dat dat niet ging. De gele ogen die dwars door iemand heen konden kijken gingen naar de grond en ze dacht na. Ze kon bedenken hoe Gray het wel niet zag. Vixen kwam één keer bij hem liggen en daarna niet meer. Onbewust had Vixen waarschijnlijk hetzelfde gedacht als Gray nu dacht en hardop zei. Waar waren ze aan toe? De poes behandelde dit als een spelletje terwijl dat niet zo voelde en Gray eerst ook niet, maar nu wou hij weten wat dit was. Zij wou het ook wel weten. De gele ogen gingen naar zijn grijze nadat ze kort haar hoofd had geschud. "Ik kan geen antwoord geven." Haar staart haalde ze van zijn poten en ook zij deed een stap achteruit. Wat tegen al haar instincten in was. "Denk je dat ik dit niet serieus neem?", vroeg ze. Kort liet ze een stilte vallen. "Want dat is niet waar." Ze hield afstand, zoals hij zei. Beide wisten ze niet wat het was, dus dat moesten ze eerst duidelijk hebben.


Shut up and Dance Jqhn9j
Terug naar boven Ga naar beneden
Graywing
Member
Shut up and Dance DPKsfdL
Endria
886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 Years
Gender:
Rank:
Graywing
BerichtOnderwerp: Re: Shut up and Dance   Shut up and Dance Icon_minitimedi 1 dec 2015 - 18:24

Voor de eerste keer sinds... ooit zag Graywing hoe de poes haar ogen afwendde, en toch een beetje verwachtingsvol keek hij haar aan. Hij had de vraag eindelijk gesteld, en het antwoord kon niet snel genoeg komen. "Ik kan geen antwoord geven." Vixen stapte weg, en de kater keek een beetje verward, als niet teleurgesteld. Kon ze het niet of wilde ze het niet? "Denk je dat ik dit niet serieus neem?", Vroeg Vixen, en Graywing kon geen eerlijk antwoord verzinnen dat haar niet boos zou maken daarom hield hij wijselijk zijn mond. "Want dat is niet waar." Er verscheen toch een kleine grijns op zijn gezicht, en de zwarte kater kreeg toch weer een beetje hoop. "Waarom laat je het dan nooit zien?" Vroeg hij voorzichtig. Gray wilde dit niet verpestten voordat het ook echt iets geworden was. "Ik wil gewoon weten of we ooit meer kunnen zijn dan een lolletje. Je weet wel..." Hij kon geen goed woord vinden om het goed te beschrijven. Partners zou teveel zijn. "Samen." Zei Gray een beetje wanhopig.


Shut up and Dance 2cpombr
Terug naar boven Ga naar beneden
Vixencry
Member
Shut up and Dance DPKsfdL
Dani(beest)
269
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ✿ 26 Moons
Gender:
Rank:
Vixencry
BerichtOnderwerp: Re: Shut up and Dance   Shut up and Dance Icon_minitimedi 1 dec 2015 - 20:44

De grijns van de kater zorgde ervoor dat ze een kleine glimlach op haar gezicht kreeg, maar die verdween toen zijn woorden klonken. "Zo ben ik Gray", antwoordde ze met een kleine grijns. Een zucht kwam uit zijn mond en ze keek langs Gray naar het water. "Ik wil gewoon weten of we ooit meer kunnen zijn dan een lolletje." Nou dit was dan de beslissing. Als ze nu de goede actie maakte zou het geen spelletje meer zijn. Je zou denken dat je daar lang over na zou moeten denken en vooral als je Vixen was die misschien iets te close was met elke kater hier. Alleen Gray leek vanaf het begin anders en hij was één van de weinige waar ze de spelletjes bleef houden. Panther ook, maar dat was een vriendschap. Na zijn woorden kwam ze dan ook snel in actie. Een warme glimlach kwam op haar gezicht en ze draaide haar hoofd wat. Op haar sierlijke manier ging ze staan en de stappen die ze van hem af had gezet had zette ze weer in zijn richting. Echt heel vlak voor hem ging ze zitten zodat haar neus nog net voor de zijne was. "Ik denk het wel", zei ze met een glimlach. Vixen de softie ja, maar ze kon het niet laten. Wachtend op een reactie bleef ze hem aankijken, neus voor zijn neus. Het was misschien wel te zien aan haar welk antwoord ze had en ook hoopte terug te krijgen.  


Shut up and Dance Jqhn9j
Terug naar boven Ga naar beneden
Graywing
Member
Shut up and Dance DPKsfdL
Endria
886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 Years
Gender:
Rank:
Graywing
BerichtOnderwerp: Re: Shut up and Dance   Shut up and Dance Icon_minitimeza 5 dec 2015 - 11:52

"Zo ben ik Gray", Zo was ze inderdaad, maar de zwarte kater moest toegeven dat het hem soms wel gek maakte. Ach, hij zou vast ook wel ergens een paar minder charmante eigenschappen hebben. Na zijn volgende woorden hield de kater even zijn adem in, dit was het moment van de waarheid. Hij was overduidelijk een beetje nerveus, maar nadat hij Vixen's glimlach zag ontspande hij direct. Dit zat wel goed. De poes stond op haar eigen maniertje op en ging nog steeds breed glimlachend voor hem zitten. "Ik denk het wel", Het leek alsof Graywing's hart even een sprongetje maakte, en kort drukte hij zijn neus tegen de hare. Even wist hij niet wat hij moest zeggen. Ze hadden nu beide erkend dat hun relatie meer was dan een spelletje, maar wat was meer? Partners? Bijna partners? Hij durfde het eerlijk gezegd niet te vragen.


Shut up and Dance 2cpombr
Terug naar boven Ga naar beneden
Vixencry
Member
Shut up and Dance DPKsfdL
Dani(beest)
269
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ✿ 26 Moons
Gender:
Rank:
Vixencry
BerichtOnderwerp: Re: Shut up and Dance   Shut up and Dance Icon_minitimezo 6 dec 2015 - 23:10

De aanraking verspreidde toch wel warmte door haar hele lijf en het was moeilijk om daarna zo dichtbij hem te zitten zonder tegen hem aan te zitten. Vandaar dat ze haar snuit op een best lieve manier in zijn nek begroef en daar bleef ze. "Wat een softies zijn we", zei ze met een draai van haar ogen en een grijns op haar gezicht. Daarna drukte zich wel alleen maar dichter tegen hem aan om juist het tegenovergestelde te doen van wat je zou verwachten. Het was in ieder geval duidelijker nu. Beide hadden ze het duidelijk voor elkaar gemaakt. Geen van de twee had het woord 'houden' nog gebruikt en toch zagen ze het beide wel. Gray was slecht in serieus zijn Vixen in geen spelletjes spelen. Er was niks van aanvulling, maar alleen maar versterking. Vanaf nu konden ze misschien de spelletje samen spelen. Na een zucht bracht ze wel haar snuit weer voor de zijne. "Als ik m'n nest bij de jouwe leg hebben we het te kleine probleem niet meer." Haar manier van laten weten dat ze het serieus nam en dit ook echt serieus overwoog. Dat ze 24 uur lang wel tegen hem aan kon liggen. "Maar zoals ik al zei," begon ze met haar plagerige toon. Met haar staart tikte ze plagerig op zijn poten. "alleen als jij niet elke ochtend bovenop me ligt." Een glimlach stond op haar gezicht.


Shut up and Dance Jqhn9j
Terug naar boven Ga naar beneden
Graywing
Member
Shut up and Dance DPKsfdL
Endria
886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 Years
Gender:
Rank:
Graywing
BerichtOnderwerp: Re: Shut up and Dance   Shut up and Dance Icon_minitimema 21 dec 2015 - 22:03

Vixen begroef haar snuit in zijn vacht, en Graywing sloeg nog steeds een beetje opgelucht zijn staart om haar heen. Het voelde nu veel natuurlijker. "Wat een softies zijn we", Graywing grinnikte zacht. Dat dacht zij natuurlijk weer. "Daar is soms helemaal niks mis mee." Zei hij toch wel een beetje serieus. "Ik ben bijvoorbeeld heel erg blij dat je nu even een softie bent." Speels gaf Gray een lik over Vixen's oor, en keek haar toch nog even met een grijns aan. Ze was nu echt van hem. Niet in een bezitterige manier, maar hij hoefde in ieder geval niet meer bang te zijn voor concurrentie. De zwarte kater spinde zacht. Al was het woord partner of liefde geen enkele keer gevallen toch wist hij al genoeg. Vixen was niet het soort poes die zulke gevoelens makkelijk toonde, en Graywing kon zoiets zelf niet zeggen zonder dat het alsof een of andere grap over zou komen. Ze hadden beiden nog wat tijd nodig. "Als ik m'n nest bij de jouwe leg hebben we het te kleine probleem niet meer." Opperde Vixen, en haar rode staart tikte speels op zijn poten. "Maar zoals ik al zei, alleen als jij niet elke ochtend bovenop me ligt." De zwarte kater grinnikte, en spinde zacht. "Ik kan niets beloven." Zei hij geamuseerd. "Ik ben net een beest in mijn slaap." Iets serieuzer keek Graywing de poes nu aan. "Maar ik zal mijn best doen." Zei hij met een brede grijns.


Shut up and Dance 2cpombr
Terug naar boven Ga naar beneden
Vixencry
Member
Shut up and Dance DPKsfdL
Dani(beest)
269
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ✿ 26 Moons
Gender:
Rank:
Vixencry
BerichtOnderwerp: Re: Shut up and Dance   Shut up and Dance Icon_minitimewo 23 dec 2015 - 17:49

De woorden van de kater lieten haar glimlachen en ze drukte zich dichter tegen hem aan. Kop in zijn nek en zacht spinnend. "Ik ben bijvoorbeeld heel erg blij dat je nu even een softie bent." Een korte lach klonk van haar. "Fijn, anders ben ik zo weg namelijk", zei ze met haar brutale stem, ergens nog wel de liefdevolle toon die ze eerder had gehad. Met een kopje probeerde ze nog te zeggen dat zij hetzelfde wou zeggen, maar ze vond het te cliché klinken om het hardop te zeggen. Ze zou het wel leren. Op de voorwaarden van haar gaf hij ook antwoord. Haar snuit zat voor de zijne en hij kreeg de geamuseerde toon weer in z'n stem. Hield ze wel van, al was het soms niet te bedoeling en dat liet ze merken. "Ik ben net een beest in mijn slaap." Vixen knikte erna. "Ook als je wakker bent", vulde ze aan met een grijns. Het feit dat hij zijn best ging doen vond ze meer dan genoeg en als een soort beloning voor hem en voor zichzelf dat hij het had gezegd duwde ze kort haar neus tegen de zijne. Daarna stond ze op en draaide zich om. Geen idee wat ze wou doen, maar ze wou niets liever dan samen iets doen. Maakte haar niet meer uit wat. Plagend haalde ze haar staart onder zijn kin door om te melden dat ze wou gaan lopen, daarna keek ze naar voren en nam een stap. "Maar dat je het weet," begon ze en ze keek de zwarte kater met een speelse glimlach aan. "ik bijt gewoon terug." Ze begon met lopen en al kon Gray het niet zien, ze had een warme glimlach op haar gezicht.


Shut up and Dance Jqhn9j
Terug naar boven Ga naar beneden
Graywing
Member
Shut up and Dance DPKsfdL
Endria
886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 Years
Gender:
Rank:
Graywing
BerichtOnderwerp: Re: Shut up and Dance   Shut up and Dance Icon_minitimezo 27 dec 2015 - 0:10

"Ook als je wakker bent" Grijnsde Vixen, en kort duwde ze haar neus tegen de zijne. Gray kreeg een iets wat ondeugende grimas op zijn gezicht, maar zei niets. Rustig keek hij naar de poes terwijl ze opstond. Ze werd nu al rusteloos, en onwillekeurig moest hij dus wel een beetje lachen. Waarschijnlijk had ze het zelf niet door, maar ze 'vluchtte' zo wel vaker uit dit soort situaties. Waarschijnlijk werd het te serieus of intiem voor haar, maar Gray had al een tijd geleden geleerd dat het nou eenmaal bij haar hoorde, en hij kon er prima mee leven. Ook werd haar staart weer door zijn gezicht gehaald, en speels hapte hij ernaar. "Maar dat je het weet," Ging Vixen verder met een speels glimlachje. "ik bijt gewoon terug." Ze liep al wel, en een beetje haastig haalde Gray haar weer in. "Goed om te weten." Zei hij. "Dan zal ik me 's nachts maar rustig houden." De kater gaf haar een speelse duw tegen haar schouder. "Maar nu moeten we eerst maar wat mos gaan zoeken voor de grote nestverhuizing."


Shut up and Dance 2cpombr
Terug naar boven Ga naar beneden
Vixencry
Member
Shut up and Dance DPKsfdL
Dani(beest)
269
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ✿ 26 Moons
Gender:
Rank:
Vixencry
BerichtOnderwerp: Re: Shut up and Dance   Shut up and Dance Icon_minitimezo 27 dec 2015 - 0:41

De kater kwam naast haar lopen en ze kon het niet laten om een glimlach op haar gezicht te zetten. Goed dat hij het wist. Uit het nest duwen vond ze namelijk geen probleem, daarvan had hij ooit al een voorproefje gehad. Een duw kwam tegen haar schouder en ze ving het goed op. Ze was een stevige poes, zoals Riverclan katten wat hoorden te zijn. Een zucht kwam uit haar mond. Ergens was het een last van haar schouders. Een geheime crush van elkaar houden was het nooit echt geweest. Meer dat ze steeds wat raar bij elkaar terug kwamen en dan weer uit elkaar. Uiteindelijk hadden ze allebei ingezien dat ze elkaars aanwezigheid op prijs stelden, al hadden ze dat beide niet hardop gezegd tot nu. "Maar nu moeten we eerst maar wat mos gaan zoeken voor de grote nestverhuizing." De poes keek zijn richting uit. Het idee maakte haar wel blij eigenlijk. "Je hebt gelijk", zei ze als antwoord. Een plek met mos kwam in haar hoofd op en ze legde kort haar staart op zijn rug om zijn aandacht te krijgen. "Ik weet een goede plek. Kom mee." De poes draaide zich ernaar en tilde één poot op klaar om weg te rennen. Ze wachtte alleen even op een bevestiging. Toen ze die kreeg versnelde ze haar tempo. Blij met wat er was gebeurd net. Een blij gevoel zat in haar buik.

{ Einde topic (Powerplay toegestaan)


Shut up and Dance Jqhn9j
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Shut up and Dance
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory :: Waterfall-
Ga naar: