[Boekenserie] The Guardian Herd



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [Boekenserie] The Guardian Herd

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Firedance
Warrior Goddess Lightning
[Boekenserie] The Guardian Herd Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: [Boekenserie] The Guardian Herd   [Boekenserie] The Guardian Herd Icon_minitimedo 26 nov 2015 - 18:17


[Boekenserie] The Guardian Herd 51fnxYabtBL._SY344_BO1,204,203,200_

Fans of the Warriors, Survivors, and Guardians of Ga’Hoole series will love this first book in an action-packed tween fantasy series about winged horses from debut author Jennifer Lynn Alvarez. The Guardian Herd: Starfire tells the thrilling story of a young foal, Star, who controls the fate of the land of Anok and the five pegasi herds that live there.

Once every hundred years, a black foal is born, prophesized to either unite or destroy the five herds of flying horses that live in the land of Anok. He is fated to become the most powerful pegasus in all of Anok.

Star is this black foal.

Even though Star has malformed wings that make him unable to fly, the leaders of each herd will take no risks and want to execute Star before his first birthday. With the help of his friends, Star must escape the clutches of the powerful leaders, and his epic journey of self-discovery turns into a battle between good and evil that will keep readers eagerly turning the pages.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ik kwam deze een keer tegen op een Warrior Cats facebook geloof ik en dan zit je van ja lol, Warriors maar dan met pegasus, lol. Tussen alle stres van school etc. in wilde ik weer eens een boek gaan lezen en aangezien dat iets luchtigs moest zijn kon ik dan toch de verleiding niet weerstaan om het gewoon te proberen (I mean, voor warriors zou ik inmiddels ook te oud zijn). Als iemand die toch altijd wat met boeken vanuit dieren geschreven heeft gehad, die de warriors serie met plezier heeft gelezen en is begonnen op een paarden RPG, moet ik eerlijk toegeven dat ik het toch wel erg leuk vind. Ik denk dat er nog wel meer mensen zijn die hier wel plezier aan zullen beleven, vandaar dat ik er een topic over maak.


[Boekenserie] The Guardian Herd RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Boekenserie] The Guardian Herd
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Library-
Ga naar: